Hahahaquote:Op zondag 24 september 2017 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durka, durka, mohammed jihad
quote:Op zondag 24 september 2017 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahaha
Every PSV player has AIDS.. aidsaidsaids aids aids!
..watquote:Op zondag 24 september 2017 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahaha
Wat is er mis met jou? Geestelijk bedoel ik. Wat mankeer jij geestelijk?quote:Op zondag 24 september 2017 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahaha
Team America genotquote:Op zondag 24 september 2017 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahaha
Zijn dat die poppetjes?quote:Op zondag 24 september 2017 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
`Team America, wat ben je nou voor een jandoedel
Dat begrijp ik volkomen na al die jaren van Psv kijken zonder Waterreus op doel.quote:Op zondag 24 september 2017 13:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn dat die poppetjes?
Schijtlolligheden waar ik niets mee kan.
Met ui?quote:
Werkelijk een nachtmerrie.quote:Op zondag 24 september 2017 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat begrijp ik volkomen na al die jaren van Psv kijken zonder Waterreus op doel.
Of je belt even of iemand het komt brengenquote:Op zondag 24 september 2017 13:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ik heb zin in soep, maar dan moet ik uit bed komen
Godverdomme. Lekker koel zo onder je steen?quote:Op zondag 24 september 2017 13:36 schreef Kermit. het volgende:
Sinds wanneer nemen ze die aftrap met één persoon?
Sinds vorig seizoen alquote:Op zondag 24 september 2017 13:36 schreef Kermit. het volgende:
Sinds wanneer nemen ze die aftrap met één persoon?
🤔quote:Op zondag 24 september 2017 13:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorige week was het Pereiro schiet, Feyenoord trapt af.
😏
quote:Op zondag 24 september 2017 13:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorige week was het Pereiro schiet, Feyenoord trapt af.
😏
Wel het een en ander ja, maar ik plaatste een quote uit dezelfde film als dat LittleRabbit deed, dus je reactie is nogal misplaats.quote:Op zondag 24 september 2017 13:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat is er mis met jou? Geestelijk bedoel ik. Wat mankeer jij geestelijk?
quote:Op zondag 24 september 2017 13:36 schreef Klummie het volgende:
Utrecht is het helemaal kwijt daar achterin.
Jammer dat Stijn zich te groot voelt voor dit topicquote:Op zondag 24 september 2017 13:38 schreef Caland het volgende:
Pijnlijk voor bootleg Pep (en Stijn) dit
Ik zou hem nu wel inzetten, jaquote:Op zondag 24 september 2017 13:38 schreef Kermit. het volgende:
Hopelijk komt Maher rustig terug bij PSV
Zal locadia nooit overkomen.quote:Op zondag 24 september 2017 13:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Blijf het bizar vinden dat die gasten stoppen met lopen als ze denken dat het buitenspel is...
Ik denk dat Ajax ook een tikje van Vitesse gaat krijgen..quote:Op zondag 24 september 2017 13:41 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk verliest FC Groningen straks.
het lijkt me sterk dat ze in die film zeggen dat psv Aids heeftquote:Op zondag 24 september 2017 13:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel het een en ander ja, maar ik plaatste een quote uit dezelfde film als dat LittleRabbit deed, dus je reactie is nogal misplaats.
Dat zit er Dijks inquote:Op zondag 24 september 2017 13:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax ook een tikje van Vitesse gaat krijgen..
quote:Op zondag 24 september 2017 13:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat ze in die film zeggen dat psv Aids heeft
Zag hem net op Utrecht CS, moet ik me zorgen maken?quote:Op zondag 24 september 2017 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft iemand Paul nog gezien trouwens?
Bij Utrecht - Ajax vind ik de sfeer altijd wel primaquote:
Zeker wel. Psv is wereldwijd een lachertjequote:Op zondag 24 september 2017 13:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat ze in die film zeggen dat psv Aids heeft
Ff het feyenoord topic doorgenomen. Gvd wat een genot is dat toch.quote:Op zondag 24 september 2017 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of je belt even of iemand het komt brengen
Aad is downquote:Op zondag 24 september 2017 13:45 schreef PSVCL het volgende:
Aad de Mos @aad300 55 sec.56 seconden geleden
Meer
Ten Hag wordt taktisch afgetroefd door Cocu #UTRPSV 1-3 52'
Cocu topcoach
Mocht daar ook wel eens slecht gaan, ze werden me wat te goedgemutst die Feyenoorders.quote:Op zondag 24 september 2017 13:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ff het feyenoord topic doorgenomen. Gvd wat een genot is dat toch.
Het ergste vond ik dat ze hun eigen elftal echt goed vonden terwijl ze 0 kapitaal in loopt.quote:Op zondag 24 september 2017 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mocht daar ook wel eens slecht gaan, ze werden me wat te goedgemutst die Feyenoorders.
Er zijn daar ook mensen die vinden dat je Bilal er goed bij kan hebben.quote:Op zondag 24 september 2017 13:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het ergste vond ik dat ze hun eigen elftal echt goed vonden terwijl ze 0 kapitaal in loopt.
Prima invallertje, geen basismateriaalquote:Op zondag 24 september 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn daar ook mensen die vinden dat je Bilal er goed bij kan hebben.
Dat is echt niveau PEC Zwolle
Dit mag PSV ook niet meer weggeven. Hoop ikquote:Op zondag 24 september 2017 13:50 schreef Zipportal het volgende:
De beste speler van Utrecht gewisseld. PSV ontsnapt.
Scrummie zeker. Ze vinden het daar ook onterecht dat ze gee fans naar napoli mogen mee nemen terwijl ze rome hebben gesloopt. Heerlijk zelfbeeld.quote:Op zondag 24 september 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dit moment zijn er eigenlijk alleen maar matige teams.quote:Op zondag 24 september 2017 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
PSV heeft wel een goed begin met zo'n matig team
Feyenoord had hem al lang moeten doorselecteren.quote:Op zondag 24 september 2017 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima invallertje, geen basismateriaal
Scrummie vindt Vilhena een speler met de potentie voor de absolute topquote:Op zondag 24 september 2017 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Scrummie zeker. Ze vinden het daar ook onterecht dat ze gee fans naar napoli mogen mee nemen terwijl ze rome hebben gesloopt. Heerlijk zelfbeeld.
Nja kan me voorstellen dat de fans die niet meedoen aan die slooppraktijken er wel van balenquote:Op zondag 24 september 2017 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Scrummie zeker. Ze vinden het daar ook onterecht dat ze gee fans naar napoli mogen mee nemen terwijl ze rome hebben gesloopt. Heerlijk zelfbeeld.
Dat is toch ook vreemdquote:Op zondag 24 september 2017 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het wordt dus 1-4.quote:Op zondag 24 september 2017 13:52 schreef Paul het volgende:
Utrecht wordt weer beter, straks de 2-3 en 3-3
Dit meen je nietquote:Op zondag 24 september 2017 13:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Scrummie vindt Vilhena een speler met de potentie voor de absolute top..
Scrummie..
Die kan er echt weinig van.quote:Op zondag 24 september 2017 13:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Scrummie vindt Vilhena een speler met de potentie voor de absolute top..
Scrummie..
Na Ado hadden meerdere die mening om een week later die arme Caland tot zondebok te maken. #StaystrongCalandquote:Op zondag 24 september 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen bagger maar in tegenstelling tot vorig seizoen gaat bijna elke kans erin.quote:Op zondag 24 september 2017 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
PSV heeft wel een goed begin met zo'n matig team
Dat is wat anders maar gewoon een logische beslissing. Ik had die lui ook niet in mijn land gewild.quote:Op zondag 24 september 2017 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja kan me voorstellen dat de fans die niet meedoen aan die slooppraktijken er wel van balenIn dat topic zullen ook niet de grootste hooligans zitten
Lozano is wel een mega goede aankoop.quote:Op zondag 24 september 2017 13:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Spelen bagger maar in tegenstelling tot vorig seizoen gaat bijna elke kans erin.
Toen 'ie in de tweede minuut de mist in ging tegen Man. City moest ik meteen aan hem denken.. Hij had de week ervoor al lopen schutteren bij Oranje.. Ik lag gevouwen..quote:
quote:Op zondag 24 september 2017 13:41 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk verliest FC Groningen straks.
Dan kan je elk uitpubliek wel gaan verbiedenquote:Op zondag 24 september 2017 13:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wat anders maar gewoon een logische beslissing. Ik had die lui ook niet in mijn land gewild.
Nee ik snap het ook wel als ik daar de burgemeester zou zijn.quote:Op zondag 24 september 2017 13:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wat anders maar gewoon een logische beslissing. Ik had die lui ook niet in mijn land gewild.
ScrummieGodquote:Op zondag 24 september 2017 13:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Toen 'ie in de tweede minuut de mist in ging tegen Man. City moest ik meteen aan hem denken.. Hij had de week ervoor al lopen schutteren bij Oranje.. Ik lag gevouwen..
Dat is een hoger niveau dan Feyenoord. Die gaan nooit 2 x scoren tegen Napoliquote:Op zondag 24 september 2017 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag blij zijn als hij bij een club als SPAL terecht komt.
Echt raar dat die fans altijd de behoefte hebben om te rellen. Nooit begrepen.quote:Op zondag 24 september 2017 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik snap het ook wel als ik daar de burgemeester zou zijn.
En hoeveel keer scoort Heracles tegen Napoli?quote:Op zondag 24 september 2017 13:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is een hoger niveau dan Feyenoord. Die gaan nooit 2 x scoren tegen Napoli
Het gaat echt wekelijks helemaal los inderdaadquote:Op zondag 24 september 2017 13:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt raar dat die fans altijd de behoefte hebben om te rellen. Nooit begrepen.
6-0quote:Op zondag 24 september 2017 13:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is een hoger niveau dan Feyenoord. Die gaan nooit 2 x scoren tegen Napoli
Dat is extreem kansloos jaquote:Op zondag 24 september 2017 13:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt raar dat die fans altijd de behoefte hebben om te rellen. Nooit begrepen.
quote:Op zondag 24 september 2017 13:57 schreef Maastoren het volgende:
Utrecht doet mee om het kampioenschap
quote:Op zondag 24 september 2017 13:57 schreef Caland het volgende:
De voorspelling van lange_lans kan best eens uitkomen
0. Heracles kan er dan ook helemaal niets van. Dit had je zelf ook kunnen bedenken.quote:Op zondag 24 september 2017 13:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En hoeveel keer scoort Heracles tegen Napoli?
Seizoen is lang.quote:Op zondag 24 september 2017 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Utrecht gaat dit jaar boven PSV eindigen dit dat"
Vorig seizoen rond deze tijd stonden ze rond de degradatieplekken toch?quote:Op zondag 24 september 2017 13:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben in de hype getrapt. Waardeloos bezig dit seizoen
okequote:Op zondag 24 september 2017 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Seizoen is lang.
Maargoed, je wilt natuurlijk even goedkoop scoren.
Ik ga voor 5-0quote:Op zondag 24 september 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
6-0
[..]
Dat is extreem kansloos ja
Geen idee.quote:Op zondag 24 september 2017 13:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vorig seizoen rond deze tijd stonden ze rond de degradatieplekken toch?
Hij is echt een trainer die spelers beter maakt en ze wekelijks boven zichzelf laat uitstijgen.quote:
Bij wat? De te dure spelers die er niks van kunnen show?quote:Op zondag 24 september 2017 13:58 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben blij dat het goed gaat met Locadia, hopelijk kan hij ooit weer een duo vormen met Memphis
quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2017 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem kijk ik ook uit naar een Ten Hag-masterclass morgen.
Ik kan niet zeggen dat er iets onjuist is aan die kop, eigenlijkquote:
Er dachten toch niet echt mensen dat ze mee gingen doen om de titelquote:Op zondag 24 september 2017 13:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben in de hype getrapt. Waardeloos bezig dit seizoen
Die kans is nu nog steeds levensgroot hoor.quote:Op zondag 24 september 2017 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Utrecht gaat dit jaar boven PSV eindigen dit dat"
Behalve dat het echt extreem slecht is.quote:Op zondag 24 september 2017 14:01 schreef Tagliano het volgende:
Er valt nog steeds geen reet te zeggen over de Eredivisie
Wel beter dan dit. Hebben alles nog verloren op de degradatie potjes naar.quote:Op zondag 24 september 2017 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er dachten toch niet echt mensen dat ze mee gingen doen om de titel
Dat Roda kampioen gaat worden ook.quote:Op zondag 24 september 2017 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans is nu nog steeds levensgroot hoor.
Wel, dat Roda degradeert.quote:Op zondag 24 september 2017 14:01 schreef Tagliano het volgende:
Ha Scrum.. We hebben hier net hartelijk gelachen om 't feit dat jij Vilhena een speler met de potentie voor de top vindt..quote:Op zondag 24 september 2017 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans is nu nog steeds levensgroot hoor.
Wel dat ze eigenlijk allemaal maar heel matig zijn.quote:Op zondag 24 september 2017 14:01 schreef Tagliano het volgende:
Dit jaar gaan we weer de slechtste kampioen ooit afleveren. Genotquote:Op zondag 24 september 2017 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve dat het echt extreem slecht is.
Ja ach, deze wedstrijd is ook van een matig niveau en dan ben ik positief maar zeker met de eerste helft heb ik me er wel mee vermaaktquote:Op zondag 24 september 2017 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve dat het echt extreem slecht is.
Mad.quote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef Dreassic het volgende:
FC Utrecht, de club waar ik minste respect voor heb. Altijd maar als mak lammetje over de slachtbank tegen clubs zoals PSV en Feyenoord en alleen altijd tegen Ajax kunnen ze alles.
Zowel in het huidige CL seizoen als het einde van het seizoen.quote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit jaar gaan we weer de slechtste kampioen ooit afleveren. Genot
Log uitquote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef Dreassic het volgende:
FC Utrecht, de club waar ik minste respect voor heb. Altijd maar als mak lammetje over de slachtbank tegen clubs zoals PSV en Feyenoord en alleen altijd tegen Ajax kunnen ze alles.
Terecht puntquote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef Dreassic het volgende:
PSV gewoon goed hoor , de rest is matigquote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel dat ze eigenlijk allemaal maar heel matig zijn.
Ach ze eindigen gewoon op plek 4-8quote:Op zondag 24 september 2017 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel beter dan dit. Hebben alles nog verloren op de degradatie potjes naar.
Zal nog wel even duren, over een paar weken is Ajax - Utrecht dacht ikquote:
Piep piepquote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef Dreassic het volgende:
Log uit.quote:Op zondag 24 september 2017 14:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV gewoon goed hoor , de rest is matig
Gelukkig volgend jaar geen ploeg in de CLquote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit jaar gaan we weer de slechtste kampioen ooit afleveren. Genot
calimeroquote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef Dreassic het volgende:
Janken, trut.quote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef Dreassic het volgende:
Ja Feyenoord gaat het puntenrecord van 2 ook wel verbeteren. Genotquote:Op zondag 24 september 2017 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowel in het huidige CL seizoen als het einde van het seizoen.
Oke Sjaakquote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef Dreassic het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 24-09-2017 om 13:56:41@DomtorenNL: Zijn jullie vandaag ook geopend? reageer retweet
twitter:DomtorenNL twitterde op zondag 24-09-2017 om 13:58:43@paulinthedark: Ja, vandaag zijn we geopend. Tot dan. reageer retweet
Het heeft soms nog wel wat leuke momenten, maar de Eredivisie was een aantal jaar geleden toch wel vermakelijker heb ik het idee. En toen was het niveau ook matigquote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ach, deze wedstrijd is ook van een matig niveau en dan ben ik positief maar zeker met de eerste helft heb ik me er wel mee vermaakt
quote:Op zondag 24 september 2017 14:04 schreef Zipportal het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 24-09-2017 om 13:56:41@DomTorenNL: Zijn jullie vandaag ook geopend? reageer retweet
twitter:DomtorenNL twitterde op zondag 24-09-2017 om 13:58:43@paulinthedark: Ja, vandaag zijn we geopend. Tot dan. reageer retweet
Jij legt de lat ook niet erg hoog dan.quote:Op zondag 24 september 2017 14:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV gewoon goed hoor , de rest is matig
PSV en Feyenoord hebben dat weer met andere clubs.quote:Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef Dreassic het volgende:
SPRING DANquote:Op zondag 24 september 2017 14:04 schreef Zipportal het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 24-09-2017 om 13:56:41@DomTorenNL: Zijn jullie vandaag ook geopend? reageer retweet
Heeft hij van Andre Ooijer geleerd.quote:Op zondag 24 september 2017 14:04 schreef Befbekje het volgende:
Waarom praat Bart Ramselaar als een Marokkaan?
#DTV..
Hopelijk blijft dat zo. EL is al te lastigquote:Op zondag 24 september 2017 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig volgend jaar geen ploeg in de CL
Nee joh, die doen weer een Houdini zodat ze er alsnog in blijven.quote:
Mattie van André Ooijer.quote:Op zondag 24 september 2017 14:04 schreef Befbekje het volgende:
#DTV..
Az thuis,heerenveen uit , feyenoord thuis , utrecht uit al gehad..quote:
Afgelopen jaren vond ik het wat minder, dit jaar kan ik me er wel weer prima mee vermaken hoewel ik ook af en toe wat overslaquote:Op zondag 24 september 2017 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft soms nog wel wat leuke momenten, maar de Eredivisie was een aantal jaar geleden toch wel vermakelijker heb ik het idee. En toen was het niveau ook matig
Tunesische moeder he.quote:Op zondag 24 september 2017 14:04 schreef Befbekje het volgende:
#DTV..
Ach, toen waren we met z'n alleen ook aan het zeiken over Mertens, Eriksen, Strootman, Tadic, De Vrij etcquote:Op zondag 24 september 2017 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het heeft soms nog wel wat leuke momenten, maar de Eredivisie was een aantal jaar geleden toch wel vermakelijker heb ik het idee. En toen was het niveau ook matig
Ik start de Wout Weghorst in oranje hypequote:Op zondag 24 september 2017 14:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mattie van André Ooijer.
In topic: die Utrecht hype is nu wel over, hoop ik?
Vitesse gaat ook op de broek krijgen tegen Nicequote:Op zondag 24 september 2017 14:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat zo. EL is al te lastig
Zaadvragende ogen.quote:Op zondag 24 september 2017 14:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Vandaar die gekke ogen in z'n kop..
yatsgod.quote:Op zondag 24 september 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse gaat ook op de broek krijgen tegen Nice
En yats gaat dat weer goed praten dan
Wout Weghorst in gips kan ook.quote:Op zondag 24 september 2017 14:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik start de Wout Weghorst in oranje hype
enkel om Mertels zijn schwalbes. Dat hij een klassespeler was kon ik toen ook wel zien.quote:Op zondag 24 september 2017 14:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ach, toen waren we met z'n alleen ook aan het zeiken over Mertens, Eriksen, Strootman, Tadic, De Vrij etc
Gewoon de top-drie kijken, en de rest geloof ik wel.quote:Op zondag 24 september 2017 14:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen jaren vond ik het wat minder, dit jaar kan ik me er wel weer prima mee vermaken hoewel ik ook af en toe wat oversla
Wat punten betreft zeker, maar voetballend lijkt het er toch niet op.quote:Op zondag 24 september 2017 14:05 schreef PSVCL het volgende:
Gooi Rigo erin ofzo
[..]
Az thuis,heerenveen uit , feyenoord thuis , utrecht uit al gehad..
En maar 1x puntverlies.
Had ik voor getekend .
In dit Oranje kan alles.quote:Op zondag 24 september 2017 14:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik start de Wout Weghorst in oranje hype
Familie van JeeCee?quote:Op zondag 24 september 2017 14:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een verse vis..
Wilde het net zeggenquote:Op zondag 24 september 2017 14:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heeft hij van Andre Ooijer geleerd.
Was wel genot met PSV onder Advocaat die dan overal in de provincie verloor.quote:Op zondag 24 september 2017 14:05 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ach, toen waren we met z'n alleen ook aan het zeiken over Mertens, Eriksen, Strootman, Tadic, De Vrij etc
zitten wel goeie momenten tussen , alleen achterin moet het nog een stuk beterquote:Op zondag 24 september 2017 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat punten betreft zeker, maar voetballend lijkt het er toch niet op.
De zon is onder. Hij mag eten.quote:Op zondag 24 september 2017 14:07 schreef Caland het volgende:
Maher is bang dat hij bruin wordt
Oh wacht
"Maar Heracles had ook niet gewonnen van Nice!"quote:
Toch het beste doelsaldo, erg vreemdquote:Op zondag 24 september 2017 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat punten betreft zeker, maar voetballend lijkt het er toch niet op.
WK-finalequote:Op zondag 24 september 2017 14:08 schreef Tagliano het volgende:
Braafheid is met afstand de minste speler van het veld
Wat is die slecht
Net als die Maastoren ofz. Hoeveel scoort Heracles dan tegen Napoli? Lekker man als je zo in het leven staat en alles wil verdedigen.quote:Op zondag 24 september 2017 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Maar Heracles had ook niet gewonnen van Nice!"
Dat gaat hij dan tegen jou zeggen, wat een genot.
Nu de Twente hetze nog.quote:Op zondag 24 september 2017 14:09 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig is de Utrecht hype weer voorbij
Die is echt prima begonnen en daarna compleet weggezakt.quote:Op zondag 24 september 2017 14:09 schreef BadderHaring het volgende:
Stelling: alle middenvelders van dit Utrecht zijn beter dan Bart Ramselaar.
alleen ayoubquote:Op zondag 24 september 2017 14:09 schreef BadderHaring het volgende:
Nope.quote:Op zondag 24 september 2017 14:09 schreef BadderHaring het volgende:
Raar hoor als je niet gewoon kritisch kan zijn naar je eigen club.quote:Op zondag 24 september 2017 14:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net als die Maastoren ofz. Hoeveel scoort Heracles dan tegen Napoli? Lekker man als je zo in het leven staat en alles wil verdedigen.
Ik vraag mij af waar die Feyenoord obsessie van jou vandaan komt.quote:Op zondag 24 september 2017 14:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net als die Maastoren ofz. Hoeveel scoort Heracles dan tegen Napoli? Lekker man als je zo in het leven staat en alles wil verdedigen.
Dat kloptquote:Op zondag 24 september 2017 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
Deze wedstrijd is wel vaker in 1-5 geëindigd de laatste jaren.
Tegen Feyenoord en Utrecht 1 tegen en 6 voor.quote:Op zondag 24 september 2017 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar hoor als je niet gewoon kritisch kan zijn naar je eigen club.
Zweven in je eigen stadsje.quote:Op zondag 24 september 2017 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak je wel een selfie tijdens het zweven
Juist in goede tijden moet je kritisch blijven zodat het nog beter kan!quote:Op zondag 24 september 2017 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord en Utrecht 1 tegen en 6 voor.
Ik kan niets verzinnen
Je zat niet ver af met je 1-8.quote:Op zondag 24 september 2017 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Cocu is een tactisch meesterbrein.
Oh, ja inderdaadquote:Op zondag 24 september 2017 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al die negativiteit rondom die prachtclub is toch schandalig
quote:Op zondag 24 september 2017 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al die negativiteit rondom die prachtclub is toch schandalig
Is wel zo tochquote:Op zondag 24 september 2017 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goffedomme wat ben jij negatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |