Die heb ik ook wel eens gekeken, wel heel hoog fun-run gehalte. Maar aangezien ik een vergelijkbare weg heb afgelegd voel ik er altijd wel een verbondenheid bij.quote:Op zondag 1 oktober 2017 15:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Spannend! Wordt het een PR-poging?
Ik kijk "From Fat to Finish Line" op Netflix, over een Ragnar estafette met allemaal mensen die 50 kg zijn afgevallen of zo. Erg Amerikaans maar best inspirerend!
Ach, zolang je niets breektquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:28 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Vandaag maar een keer maar het gebeurd wel eens ja.
Thanks, ik ga dit proberen met de training!quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekker bezig Missi! Al is 50meter op 5km een afwijking die normaal is op GPS horloges heVolgens mij is de Bredase singelloop wel officieel gemeten.
Het kan inderdaad best zijn dat je je schouders te gespannen houdt tijdens het lopen, of dat je te hoog ademhaalt (spieren die vastzitten aan je middenrif en bewegen met ademhalen lopen ook door tot je bovenrug). Je kan eens proberen om tijdens het lopen je duim en wijsvinger op elkaar te houden en te bedenken dat daar een breekbaar chipje tussen zit. Of pianospelen met je vingers.
Ik loop standaard 42,65km op de marathon van Eindhoven, dat is best een flinke afwijking van mijn Garminquote:Op zondag 1 oktober 2017 20:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Lekker bezig Missi! Al is 50meter op 5km een afwijking die normaal is op GPS horloges heVolgens mij is de Bredase singelloop wel officieel gemeten.
Nee hoor. 400 meter op 42km is dezelfde afwijking als 50 meter op 5km..quote:Op maandag 2 oktober 2017 11:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik loop standaard 42,65km op de marathon van Eindhoven, dat is best een flinke afwijking van mijn Garmin
Ik wil en volgend jaar ook doen, zag er erg gezellig uit. Welke wave zat je in?quote:Op zondag 1 oktober 2017 22:16 schreef xMissi het volgende:
[..]
Thanks, ik ga dit proberen met de training!Hopelijk helpt het. Ik had het met km 3 ongeveer, dat was ook te zien want dat was de langzaamste kilometer..
Ik weet niet of die officieel gemeten is, maakt ook verder niet uit, heb het liever zo dan vorige week met 200 m te kort :/. En het was trouwens echt een keigezellig maar wel druk loopje met veel publiek,deze ga ik zeker volgend jaar weer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verslagje 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en ik heb nog wat leuks bedacht, omdat het zo lekker loopt de laatste tijd. Mag ik in de OP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr Frsh loopt 2 wedstrijdjes achter elkaar en heeft een nieuwe uitdagingGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Das veel!quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Daar ga ik ook nog even over nadenken. Goede herinneringen aan.quote:Op zondag 1 oktober 2017 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
Leuk je weer eens langs te zien komen, semtex! Tof dat je het lopen weer zoveel heb opgepakt!
Ik heb sinds vandaag eindelijk een wedstrijdlicentie, en me meteen maar ingeschreven voor de 10km in Schoorl.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik heb het tweede weekend van de drieluik overleefd (Berlijn, Bosbaan Triathlon en Trail du Barrage). Het zwemmen ging iets beter dan bij de sprint, maar ik was alsnog één van de laatsten die uit het water kwam. Dat was helemaal volgens verwachting, dus ik kan er niet mee zitten. Tijdens het fietsen heb ik weer een flinke inhaalslag kunnen maken. En het hardlopen ging ook wel lekker. Ik ben niet echt diep gegaan, want de benen voelde toch nog een beetje zwaar.
• 1500 meter zwemmen in 41:13
• T1 in 4:04 (ik kreeg het wetsuit niet uit)
• 40 kilometer fietsen in 1:07:16
• T2 in 1:31
• 10 kilometer hardlopen in 49:58
De netto eindtijd 2:44:01.![]()
Keurig Devv!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Vandaag met wat stretch-tussenpauzes toch weer 7km afgetikt. Het begin voelde niet fijn maar het ebde na een kilometer of anderhalf weg. Zal nog wel een poosje duren voor het weer de oude is (als het dat nog wordt) maar hey ik kan nog lopen dus ik ben blij.
Maakt het minder zuur om komend weekend toch langs de zijlijn even een kijkje te nemen in Eindhoven.
Vannacht gedroomd dat ik te laat was voor de Singelloop gisteren (waar ik nog niet eens aan meedeed of bij was) waardoor ik door verlaten straten moest rennen en trachtte niet ingehaald te worden door de bezemwagen. Ik liep constant verkeerd. Ik werd doodop wakker.![]()
Frsh en Devv, jullie zijn ook machines, zeg!![]()
Cee, de nacht is er om te rusten! Zo maar even over eenhoorns dromen, of zo.![]()
Dankquote:Op zondag 1 oktober 2017 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
Leuk je weer eens langs te zien komen, semtex! Tof dat je het lopen weer zoveel heb opgepakt!
Ik heb sinds vandaag eindelijk een wedstrijdlicentie, en me meteen maar ingeschreven voor de 10km in Schoorl. In 2014 liep ik daar m’n pr, dus daar mag nu wel weer eens wat vanafIk heb ook de wedstrijdjesvibe weer te pakken en dat terwijl de eerste nog moet komen. Binnenkort is er ook weer een toffe 10km en 10 miles hier en ik had me ook ingeschreven voor de Devil's trail in Nijmegen.
Een wedstrijdlicentie is tof en die 10 euro per jaar haal je er echt wel een keer uit
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je mag meedoen aan baanwedstrijden en aan NKs (zoals Schoorl), je kunt prijzengeld winnen (officieel mogen wedstrijden geen geldprijzen uitdelen aan mensen zonder licentie), je mag in het wedstrijdvak starten als dat er is. Inschrijfgeld is vaak hetzelfde ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 08:34 schreef wyccie het volgende:
Wat doet een wedstrijdlicentie dan? Je krijgt toch geen korting op inschrijfgeld?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat fijn is dat de Atletiekunie en Triathlon Bond sinds kort samenwerken en je met een AU wedstrijdlicentie straks geen daglicentie meer hoeft te kopen voor NTB wedstrijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 03-10-2017 11:32:57 ]![]()
Overigens is het ook een misvatting dat je een bepaalde snelheid moet hebben om een wedstrijdlicentie te nemen. Iedereen die zichzelf wedstrijdloper voelt kan dat doen, je steunt er ook nog de topatletiek mee.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier ook EA-lid, meestal een pond of 2 korting op de race.
De eerste London Magazines zijn gisteren bezorgd, ken zowel Sorry's als 'You're In's
Ja doei.![]()
In het kader van door wedstrijdzenuwen de gekste uithoeken van de website van je evenement checken:
5. Wijze van voortbewegen
Alle Deelnemers dienen zich lopend voort te bewegen over het door de Organisator uitgezette parcours, op een voor de wegatletiek gebruikelijke wijze en volgens de regels van de Atletiekunie en IAAF.
Ik vraag me af wat de voor de wegatletiek gebruikelijke wijze is en hoe bont je het moet maken om op basis hiervan te worden uitgesloten
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Op je handen lopen is denk ik niet toegestaan...quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:52 schreef La_Tramposa het volgende:
In het kader van door wedstrijdzenuwen de gekste uithoeken van de website van je evenement checken:
Alle Deelnemers dienen zich lopend voort te bewegen over het door de Organisator uitgezette parcours, op een voor de wegatletiek gebruikelijke wijze en volgens de regels van de Atletiekunie en IAAF.
Ik vraag me af wat de voor de wegatletiek gebruikelijke wijze is en hoe bont je het moet maken om op basis hiervan te worden uitgesloten<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Met van die kangoeroe-spring-schoenen zal ook wel niet mogen...Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
De HinkStapSprong-marathon mag dus ook niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:12 schreef Mr.B. het volgende:
Niet de voor de baanatletiek gebruikelijke wijze, dus niet polstokhoogspringend of kogelslingerend
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat doe je maar op de baan!quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De HinkStapSprong-marathon mag dus ook niet?![]()
Pfff marathon op de baan... daar word je wel duizelig van denk ik met al die rondjes...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Sterker nog, 24-uurs wereldrecords etc. worden ook meestal in rondes van max 1km gelopen. Anders is het niet te controleren en af te zetten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Pfff marathon op de baan... daar word je wel duizelig van denk ik met al die rondjes...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zag bij de 5km tijdens de Bredase Singelloop iemand met 1 been en krukken meedoen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vraag me af wat de voor de wegatletiek gebruikelijke wijze is en hoe bont je het moet maken om op basis hiervan te worden uitgeslotenEen vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Ja, gisteren voor het eerst dat ik dacht "hmmm deze zijn nu wel een beetje op", dacht dat ik op 1200 of zo zat, maar Strava zei dus ruim 1500quote:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Stond je bij de hm ook nog te kijken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zag bij de 5km tijdens de Bredase Singelloop iemand met 1 been en krukken meedoen.![]()
Het Strava schoenen knopje is wel handig ja!
Nike Zoom Streak 5 (wegwedstrijdschoenen) 775,2
Mizuno Sayonara (wegwedstrijd/baantrainingschoenen) 644,6
Brooks Pureflow (duurloop) 194,4
Nike Lunarepic (korte loopjes) 1.025,3
Mizuno Wave Enigma 5 (duurloop) 913,7
Mizuno Wave Rider 18 (duurloop, eigenlijk te oud maar nog steeds fijn) 1.198,6
ASICS Gel DS-21 (rotschoenen) 315,9
Brooks summon Spikes 78,0Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, 10 km nog wel gezien, daarna helaas andere verplichtingen. Het parcours liep toevallig langs het hotel waar ik met mijn vrouw was.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:58 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Stond je bij de hm ook nog te kijken?Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Ah oké. Dacht iemand te herkennen, maar toch niet blijkbaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 11:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee, 10 km nog wel gezien, daarna helaas andere verplichtingen. Het parcours liep toevallig langs het hotel waar ik met mijn vrouw was.![]()
Wellicht iemand andersquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 13:39 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Ah oké. Dacht iemand te herkennen, maar toch niet blijkbaar
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Zondag mochten we tijdens een loop hier in Friesland onder meer 1,5 km over een nieuwe snelweg rennen (2 x viaduct). Best een pittig parcours en redelijk wat wind tegen, maar toch 16 km in 1:03:21.![]()
Ah, ik voel me absoluut geen wedstrijdloper, dus ze moeten het helaas zonder mijn financiële steun doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Iedereen die zichzelf wedstrijdloper voelt kan dat doen, je steunt er ook nog de topatletiek mee.![]()
Jij bent een wedstrijdjunkiequote:Op dinsdag 3 oktober 2017 15:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ik voel me absoluut geen wedstrijdloper, dus ze moeten het helaas zonder mijn financiële steun doen.
Eliptigo zal wel niet mogenquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 09:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vraag me af wat de voor de wegatletiek gebruikelijke wijze is en hoe bont je het moet maken om op basis hiervan te worden uitgesloten
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Haj! Ik had me na ingeschreven dus dan zit je automatisch in de laatste wave .Waardoor helaas best wel veel kinderen waren die dan keihard rennen en opeens voor je neus stoppenquote:Op maandag 2 oktober 2017 21:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wil en volgend jaar ook doen, zag er erg gezellig uit. Welke wave zat je in?. Voorderest liep het wel redelijk uit elkaar. Vind het netjes georganiseerd
![]()
![]()
Hier ook niet, het helaas-pindakaas mailtje is weer een dag dichterbijMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
komend weekend is hier in NZ het NZ's kampioenschap 24 uur... op een gewone baan iddquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sterker nog, 24-uurs wereldrecords etc. worden ook meestal in rondes van max 1km gelopen. Anders is het niet te controleren en af te zetten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
*Insert hier grapje over vrouwen met teveel schoenen*quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Brooks summon Spikes 78,0Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Yup, kan mooi op de stapel (al heb ik ze volgend mij een paar maanden geleden weggeflikkerdquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 19:38 schreef Guard het volgende:
Hier ook niet, het helaas-pindakaas mailtje is weer een dag dichterbij)
Ja doei.![]()
Ik heb gewoon verlatingsangst van mijn schoenenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:27 schreef Frsh het volgende:
[..]
*Insert hier grapje over vrouwen met teveel schoenen*
Misschien kun je de zolen bewaren en aan de muur hangen ofzoquote:Op woensdag 4 oktober 2017 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon verlatingsangst van mijn schoenen
Ja doei.![]()
![]()
Meijendelloop zit alweer vol
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
7^^nacht zit ook al vol
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goh, we dachten dat we misschien nog wel last-minute konden beslissen die wel of niet te doen. Niet meer dus
Ja doei.![]()
Ik kom nooit aan zoveel km, en m'n schoenen zijn eerder 2 jaar oud dan dat ik de 1000km heb gehaaldquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Brooks summon Spikes 78,0:
Nike Free RN (in- en uitlopen en rustige baantrainingen) 368.3 km
Saucony kinvara 6 (duurlopen op asfalt) 273.8 km
adidas spikes (baanwedstrijden + stukjes training) 7.7 km
Salomon X-Scream (duurlopen deels op asfalt, deels onverhard) 464.4 km
adidas adios (snelle baantrainingen en wegwedstrijden) 51.8 km
En ik moet vanmiddag nog naar de winkel voor een paar cross-schoenen, want ik ben overgehaald om dit seizoen ook mee te gaan crossen, en dat schijnt hier echt niet op gewone schoenen te kunnen![]()
![]()
Tuurlijk wel, zijn vast nog genoeg afhakers vlak van te voren.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Goh, we dachten dat we misschien nog wel last-minute konden beslissen die wel of niet te doen. Niet meer dusKnapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ja, maar niet met 6 man/vrouw tegelijk wrschquote:Op woensdag 4 oktober 2017 11:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zijn vast nog genoeg afhakers vlak van te voren.Ach, dan gaan we maar zuipen
Ja doei.![]()
Is er eigenlijk een soort van policy wat betreft hardloopfotos? Ik heb nu een foto van de singelloop die ik zowaar leuk vind.
Ik sta daar namelijk nog best vrolijk en lachend op (zo lijkt het tenminste), wat an sich al leuk is, maar om me heen zijn 2 lopers die echt met zo'n vertrokken en lijdend gezicht lopen. (Was tijdens de eindsprint)
Juist het contrast vind ik heel leuk, maar kan me ook voorstellen dat andere lopers het misschien minder waarderen als ik zo'n foto op facebook of hier in een topic zet bijv?
Kan mezelf er ook wel uitknippen, maar vond juist het totaalplaatje wel mooi![]()
![]()
Gewoon doen. Als je meedoet met een evenement weet je dat er foto's gemaakt en gebruikt worden. Die staan vaak zelfs open en bloot overal voor iedereen te zien. Tja.
Je kunt m hier nog onder een spoiler zetten, als je wilt.
Bij niet-Fok!kende of Facebookende vrienden ben ik wat voorzichtiger, maar volslagen vreemden...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Haha, top. Thanks!...En is ook zo, maar dacht 'ach, toch even checken kan geen kwaad'
Dit is hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps. Toen ik hem in het klein zag dacht ik "Puur plezier". Toen ik hem in het groot zag dacht ik "Niet alleen maar plezier" Maar wel vooral plezier... en dat is wel leuk omdat ik heel vaak de opmerking krijg dat ik zo boos kijk tijdens die dingen.
Kan ook wel kloppen want tijdens 'echte' loopjes ben ik altijd wel echt gefocussed...
[ Bericht 7% gewijzigd door m0ridin op 04-10-2017 13:38:11 (Spoiler) ]![]()
Prachtige foto! Niet iedereen kan een Zeddicus zijn
Thanksquote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Prachtige foto! Niet iedereen kan een Zeddicus zijn
(Alleen echt GEEN idee wat een Zeddicus is hehe... De enige Zed die ik ken komt uit de fantasy boeken)![]()
Oh Zeddie heet hij:quote:Op woensdag 4 oktober 2017 13:54 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Thanks
(Alleen echt GEEN idee wat een Zeddicus is hehe... De enige Zed die ik ken komt uit de fantasy boeken)
http://www.dailymail.co.u(...)-Samantha-Brick.html
Lesje hardloopforumgeschiedenis
Haha, die heb ik idd wel eens voorbij zien komen! Weer wat (meer) geleerd...
En nope, 99 vd 100 fotos van mij tijdens het hardlopen zien er totaal niet zo uit. (En die ene andere ziet er iets minder totaal niet zo uit).
![]()
Nummer 5quote:Commiserations, your application to run in the 2018 Virgin Money London Marathon has been unsuccessful. A record number of 386,050 hopefuls applied to take part in next year’s event.Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: