Ja niemand heeft enig idee wat daarmee bedoeld wordt inderdaadquote:Op zondag 24 september 2017 20:36 schreef James1988 het volgende:
"De geelblauwe os torpedeert de witrode luipaard, over."
Daar is ook allerlei encryptie op mogelijk tegenwoordigquote:Op zondag 24 september 2017 20:18 schreef Salatrel het volgende:
Portofoon is net een Palantír. Je weet niet wie er allemaal meeluistert...
Dan kunnen andere collega's nog steeds meeluisteren.quote:Op maandag 25 september 2017 17:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daar is ook allerlei encryptie op mogelijk tegenwoordig
Ook daar is wat aan te doen. Bijvoorbeeld door groepen te laten beheren door een operator en alleen collega's in de groep toe te laten die mogen meeluisteren.quote:Op maandag 25 september 2017 17:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dan kunnen andere collega's nog steeds meeluisteren.
Handig, met steeds wisselende samenstellingen van treinpersoneel... En ook wij gebruiken het portonetwerk voor contact met de rangeerders. En dan is het vaak handig als iedereen kan meeluisteren.quote:Op maandag 25 september 2017 17:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ook daar is wat aan te doen. Bijvoorbeeld door groepen te laten beheren door een operator en alleen collega's in de groep toe te laten die mogen meeluisteren.
Alleen bij getrokken mat en niet eens bij rijtuigstammenquote:Op maandag 25 september 2017 18:22 schreef MTL het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat een apart portonetwerk is. Anders mag je continu meeluisteren met 'moet je nog een bakje, meester?'
Je weet dat het nog steeds allemaal analoog is?quote:Op maandag 25 september 2017 17:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ook daar is wat aan te doen. Bijvoorbeeld door groepen te laten beheren door een operator en alleen collega's in de groep toe te laten die mogen meeluisteren.
Klopt, die is vrijdag naar Utrecht gegaan voor 2x Utrecht-Arnhem v.v. zaterdag voor het Openluchtmuseum. Komende zaterdag gaat ie naar Maastricht voor de open dag bij de werkplaats daar, zie https://www.facebook.com/Mat54/posts/1590044867725175quote:Op maandag 25 september 2017 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zag trouwens dat de 766 inmiddels vlakbij Utrecht Centraal stond. Die heeft een hele tijd in Nijmegen gestaan
D'r werd op de watergraafsmeer laatst getest met treindienstleiders te amsterdam centraal... alles telefonisch dus. Zwaar irritantquote:Op maandag 25 september 2017 18:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Handig, met steeds wisselende samenstellingen van treinpersoneel... En ook wij gebruiken het portonetwerk voor contact met de rangeerders. En dan is het vaak handig als iedereen kan meeluisteren.
Dat is toch prima op te lossen met een zendmastje op de meer?quote:Op maandag 25 september 2017 18:43 schreef Maegrim het volgende:
[..]
D'r werd op de watergraafsmeer laatst getest met treindienstleiders te amsterdam centraal... alles telefonisch dus. Zwaar irritant
Ben je nou enterprise messaging aan het uitleggen aan iemand die voor 150.000+ gebruikers enterprise messaging systemen beheert?quote:Op maandag 25 september 2017 17:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ook daar is wat aan te doen. Bijvoorbeeld door groepen te laten beheren door een operator en alleen collega's in de groep toe te laten die mogen meeluisteren.
Het is geen argument dus neequote:
quote:Eindhoven-Roermond
laatste update: dinsdag 26 september 2017, 09.01 uur
Tussen Eindhoven en Weert rijden er veel minder treinen door een defecte trein.
Het is nog niet bekend hoe lang dit zal duren.
Ligt er maar net aan wat de aard van het defect is, of er reservematerieel (geschikt voor slepen) beschikbaar is, of er reservepersoneel beschikbaar is. Zoiets gaat ongetwijfeld over meerdere lijnen + de defecte trein moet sleepgereed gemaakt worden -wat wellicht moeilijker wordt gemaakt door het defect- etc.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:58 schreef J.B. het volgende:
Hoelang duurt het om een defecte trein af te slepen die tussen Eindhoven en Geldrop staat?
De sprinter Deurne - Nijmegen werd er vrolijk uitgegooid anders (in Eindhoven), waardoor ik ruim 45 minuten later op bestemming was (dat de sprinters vanuit Weert problemen hadden kan ik me voorstellen)quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat? De rest rijdt gewoon toch?
[..]
Geen idee of er al in zit. Kan je wel zeggen dat mijn mond open blijft vallen van verbazing in dit topic als ik de verhalen van de machinisten, rangeerders en verkeersleiders mag geloven.quote:Op maandag 25 september 2017 21:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maar euh, zit die functionaliteit er nú in lijkt me een vrij belangrijke vraag. Uit de manier waarop je je opmerking plaatst denk ik dat je het niet weet of dat het nu nog niet erg functioneel ingericht is
Als je trollt, doe het dan zonder taalfouten. Train Relocation Managersquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee, het zijn nu Train Relocate Managers
Even op terugkomen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is er op station Zwolle aan de hand dan? Rellen, politie etc.
Edit: aah Tokkies van FC Emmen.
Daar heb ik jou toch voorquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als je trollt, doe het dan zonder taalfouten. Train Relocation Managers
Genoteerdquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
21 oktober? Zo te zien een leeg weekend in m'n agenda!
Waar wou je gaan bieren dan? Is het niet dat weekend van de NVBS Railquiz ook? Amersfoort dus?quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Kom je met de treinvervangende bus?
Nvm, zit er een weekend naast
Ik nodig mezelf even uitquote:Op dinsdag 26 september 2017 19:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik dacht eerst dat hij dat wilde vragen eigenlijk
Geen probleem, als je stout bent rennen we gewoon wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |