Ja niemand heeft enig idee wat daarmee bedoeld wordt inderdaadquote:Op zondag 24 september 2017 20:36 schreef James1988 het volgende:
"De geelblauwe os torpedeert de witrode luipaard, over."
Daar is ook allerlei encryptie op mogelijk tegenwoordigquote:Op zondag 24 september 2017 20:18 schreef Salatrel het volgende:
Portofoon is net een Palantír. Je weet niet wie er allemaal meeluistert...
Dan kunnen andere collega's nog steeds meeluisteren.quote:Op maandag 25 september 2017 17:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daar is ook allerlei encryptie op mogelijk tegenwoordig
Ook daar is wat aan te doen. Bijvoorbeeld door groepen te laten beheren door een operator en alleen collega's in de groep toe te laten die mogen meeluisteren.quote:Op maandag 25 september 2017 17:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dan kunnen andere collega's nog steeds meeluisteren.
Handig, met steeds wisselende samenstellingen van treinpersoneel... En ook wij gebruiken het portonetwerk voor contact met de rangeerders. En dan is het vaak handig als iedereen kan meeluisteren.quote:Op maandag 25 september 2017 17:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ook daar is wat aan te doen. Bijvoorbeeld door groepen te laten beheren door een operator en alleen collega's in de groep toe te laten die mogen meeluisteren.
Alleen bij getrokken mat en niet eens bij rijtuigstammenquote:Op maandag 25 september 2017 18:22 schreef MTL het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat een apart portonetwerk is. Anders mag je continu meeluisteren met 'moet je nog een bakje, meester?'
Je weet dat het nog steeds allemaal analoog is?quote:Op maandag 25 september 2017 17:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ook daar is wat aan te doen. Bijvoorbeeld door groepen te laten beheren door een operator en alleen collega's in de groep toe te laten die mogen meeluisteren.
Klopt, die is vrijdag naar Utrecht gegaan voor 2x Utrecht-Arnhem v.v. zaterdag voor het Openluchtmuseum. Komende zaterdag gaat ie naar Maastricht voor de open dag bij de werkplaats daar, zie https://www.facebook.com/Mat54/posts/1590044867725175quote:Op maandag 25 september 2017 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zag trouwens dat de 766 inmiddels vlakbij Utrecht Centraal stond. Die heeft een hele tijd in Nijmegen gestaan
D'r werd op de watergraafsmeer laatst getest met treindienstleiders te amsterdam centraal... alles telefonisch dus. Zwaar irritantquote:Op maandag 25 september 2017 18:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Handig, met steeds wisselende samenstellingen van treinpersoneel... En ook wij gebruiken het portonetwerk voor contact met de rangeerders. En dan is het vaak handig als iedereen kan meeluisteren.
Dat is toch prima op te lossen met een zendmastje op de meer?quote:Op maandag 25 september 2017 18:43 schreef Maegrim het volgende:
[..]
D'r werd op de watergraafsmeer laatst getest met treindienstleiders te amsterdam centraal... alles telefonisch dus. Zwaar irritant
Ben je nou enterprise messaging aan het uitleggen aan iemand die voor 150.000+ gebruikers enterprise messaging systemen beheert?quote:Op maandag 25 september 2017 17:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ook daar is wat aan te doen. Bijvoorbeeld door groepen te laten beheren door een operator en alleen collega's in de groep toe te laten die mogen meeluisteren.
Het is geen argument dus nee Als je het opvat als argument dan; Het is niet bedoeld als argument.quote:
quote:Eindhoven-Roermond
laatste update: dinsdag 26 september 2017, 09.01 uur
Tussen Eindhoven en Weert rijden er veel minder treinen door een defecte trein.
Het is nog niet bekend hoe lang dit zal duren.
Ligt er maar net aan wat de aard van het defect is, of er reservematerieel (geschikt voor slepen) beschikbaar is, of er reservepersoneel beschikbaar is. Zoiets gaat ongetwijfeld over meerdere lijnen + de defecte trein moet sleepgereed gemaakt worden -wat wellicht moeilijker wordt gemaakt door het defect- etc.quote:Op dinsdag 26 september 2017 07:58 schreef J.B. het volgende:
Hoelang duurt het om een defecte trein af te slepen die tussen Eindhoven en Geldrop staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |