De sprinter Deurne - Nijmegen werd er vrolijk uitgegooid anders (in Eindhoven), waardoor ik ruim 45 minuten later op bestemming was (dat de sprinters vanuit Weert problemen hadden kan ik me voorstellen)quote:Op dinsdag 26 september 2017 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat? De rest rijdt gewoon toch?
[..]
Geen idee of er al in zit. Kan je wel zeggen dat mijn mond open blijft vallen van verbazing in dit topic als ik de verhalen van de machinisten, rangeerders en verkeersleiders mag geloven.quote:Op maandag 25 september 2017 21:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maar euh, zit die functionaliteit er nú in lijkt me een vrij belangrijke vraag. Uit de manier waarop je je opmerking plaatst denk ik dat je het niet weet of dat het nu nog niet erg functioneel ingericht is
Als je trollt, doe het dan zonder taalfouten. Train Relocation Managersquote:Op dinsdag 26 september 2017 17:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee, het zijn nu Train Relocate Managers
Even op terugkomen.quote:Op vrijdag 22 september 2017 18:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat is er op station Zwolle aan de hand dan? Rellen, politie etc.
Edit: aah Tokkies van FC Emmen.
Daar heb ik jou toch voorquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als je trollt, doe het dan zonder taalfouten. Train Relocation Managers
Genoteerdquote:Op dinsdag 26 september 2017 18:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
21 oktober? Zo te zien een leeg weekend in m'n agenda!
Waar wou je gaan bieren dan? Is het niet dat weekend van de NVBS Railquiz ook? Amersfoort dus?quote:Op dinsdag 26 september 2017 19:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Kom je met de treinvervangende bus?
Nvm, zit er een weekend naast
Ik nodig mezelf even uitquote:Op dinsdag 26 september 2017 19:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik dacht eerst dat hij dat wilde vragen eigenlijk
Geen probleem, als je stout bent rennen we gewoon wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |