Dat was het kampioenschap van Feyenoord alquote:Op zondag 17 september 2017 18:10 schreef hafcfan het volgende:
Als dit psv kampioen wordt is dat een nieuw dieptepunt
quote:Op zondag 17 september 2017 18:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat was het kampioenschap van Feyenoord al
sowquote:Op zondag 17 september 2017 18:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mountainwine zat tegen rood aan toch?quote:Op zondag 17 september 2017 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe jun je in Gods hemelsnaam zo wisselen? Ik bedoel Bergwijn <-> Ramselaar.
Had ie al gewoon moeten hebben.quote:Op zondag 17 september 2017 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mountainwine zat tegen rood aan toch?
Gudmundson toch.quote:Op zondag 17 september 2017 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mountainwine zat tegen rood aan toch?
Nee 2e overtreding was niet zwaar genoegquote:
Ninja-edit Ties.quote:
Ah okéquote:Op zondag 17 september 2017 18:16 schreef droo het volgende:
Voor alle voetballiefhebbers die geparkeerd staan op de Jozef Eliasweg alle auto's zijn op de bon geslingerd, sinds 1-9 is het betaald parkeren.
Je hebt gelijk JR-Style-93.quote:
Vasthouden strafschopgebied, niet voor gefloten, 2e geel.quote:Op zondag 17 september 2017 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee 2e overtreding was niet zwaar genoeg
en het Fons Spooren plantsoen?quote:Op zondag 17 september 2017 18:16 schreef droo het volgende:
Voor alle voetballiefhebbers die geparkeerd staan op de Jozef Eliasweg alle auto's zijn op de bon geslingerd, sinds 1-9 is het betaald parkeren.
Die corner van bergwijn eerder ook alquote:
Ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op zondag 17 september 2017 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je het aangepast inmiddels ja?
Geen dank.
Over je typfout.quote:Op zondag 17 september 2017 18:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt
Nja met 11 waren ze dat natuurlijk nietquote:
Wat vindt je vriendin hier van?quote:Op zondag 17 september 2017 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kijk ook even een stukje mee.
Toen deed Kramer nog meequote:Op zondag 17 september 2017 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja met 11 waren ze dat natuurlijk niet
Dit psv is gewoon subtopquote:Op zondag 17 september 2017 18:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
nee PSV valt ver terug, waar heb ik dat eerder gezien vandaagquote:Op zondag 17 september 2017 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja met 11 waren ze dat natuurlijk niet
Had je dybala moetrn kijkenquote:Op zondag 17 september 2017 18:20 schreef Rabieluh het volgende:
Het hele weekend alleen maar kutwedstrijden live gezien, alleen de eerste helft van deze pot gebeurde er dingen.
Dat kan ik dus niet meer ontvangen hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 september 2017 18:24 schreef Befbekje het volgende:
Waar komt Basasikoglu toch vandaan?Niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 september 2017 18:24 schreef Befbekje het volgende:
Waar komt Basasikoglu toch vandaan?Pics van tante SjaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Je kan ook een appel pakken.quote:Op zondag 17 september 2017 18:29 schreef KingRoland het volgende:
chips is op, even wat meer uit de zak halen
Dat klinkt ietwat ranzig.quote:Op zondag 17 september 2017 18:29 schreef KingRoland het volgende:
bodemdriftquote:Op zondag 17 september 2017 18:29 schreef KingRoland het volgende:
op die manier zijn jullie zo vaak kampioen gewordenquote:Op zondag 17 september 2017 18:29 schreef franske19 het volgende:
Winst PSV is beter voor mijn club maar dit laffe spel verdient niet de drie punten.
madquote:Op zondag 17 september 2017 18:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
op die manier zijn jullie zo vaak kampioen geworden
Wel als je tijdens die kampioenschappen het ook maar matig vond.quote:Op zondag 17 september 2017 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor niks mis mee maar doen alsof je het erg vindt wel
Rode kaarten ja.quote:Op zondag 17 september 2017 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord had toch wel wat meer verdiend.
zeker, PSV is niet veelquote:Op zondag 17 september 2017 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord had toch wel wat meer verdiend.
1-0quote:Op zondag 17 september 2017 18:35 schreef Zipportal het volgende:
Crisis in Eindhoven weggespeeld worden door 10 man.
Sinds wanneer geven ze in Eindhoven iets om wat voor voetbal er gespeeld wordt?quote:Op zondag 17 september 2017 18:35 schreef Zipportal het volgende:
Crisis in Eindhoven weggespeeld worden door 10 man.
Er werd gewoon gefloten.quote:Op zondag 17 september 2017 18:40 schreef franske19 het volgende:
[..]
Sinds wanneer geven ze in Eindhoven iets om wat voor voetbal er gespeeld wordt?
Denk dat dat wel meevaltquote:Op zondag 17 september 2017 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht klapt er boven op.
Mogen wel een bloemetje uit Tilburg naar scheidsrechter Janssen sturen, wat een aanfluiting.quote:Op zaterdag 23 september 2017 18:43 schreef RvLaak het volgende:
Niet dat het iemand interesseert, maar 1-0 in Tilburg
idd, al was het niet buitenspelquote:Op zaterdag 23 september 2017 18:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mogen wel een bloemetje uit Tilburg naar scheidsrechter Janssen sturen, wat een aanfluiting.
Die afgekeurde goal, man man man.quote:
iddquote:Op zaterdag 23 september 2017 18:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die afgekeurde goal, man man man.
Waarom? Was het geen overtreding? Duwen toch?quote:Op zaterdag 23 september 2017 18:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mogen wel een bloemetje uit Tilburg naar scheidsrechter Janssen sturen, wat een aanfluiting.
En waarom interesseert niemand dit? W2 goden.quote:Op zaterdag 23 september 2017 18:43 schreef RvLaak het volgende:
Niet dat het iemand interesseert, maar 1-0 in Tilburg
'Nogmaals'quote:Op zaterdag 23 september 2017 19:39 schreef GGMM het volgende:
Mario Been legt even uit wat Feyenoord moet doen.
Er waren Feyenoorders blij dat hij een contractverlenging kreeg.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:20 schreef Rabieluh het volgende:
Kan die Bilal wel iets trouwens, ik zie hem alleen maar voorzetten tegen verdedigers aan knallen.
Verliezen. Hahahaha.quote:
os nac... Die scheids is 2 kanten op slechtquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
Het is wachten op de onterechte penalty voor Feyenoord
Zo'n garcia is qua potentie wss ook gewoon beter dan ongeveer elke feyenoorder.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie wordt echt met het jaar kanslozer
Binnenkort geld inleveren zodat we op gras kunnen spelenquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie wordt echt met het jaar kanslozer
Die opstelling van Feyenoord vandaag gaat ook echt nergens over.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo'n garcia is qua potentie wss ook gewoon beter dan ongeveer elke feyenoorder.
En dan hebben die clubs nog geen trainingscomplex, totaal geen ambitie ook.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Binnenkort geld inleveren zodat we op gras kunnen spelen
Dat betaalt Overmars wel, misschien was dat al die jaren wel het planquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan hebben die clubs nog geen trainingscomplex, totaal geen ambitie ook.
Hij kent ook nog wel wat vriendjes die dat gras er wil inleggen bij die clubsquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat betaalt Overmars wel, misschien was dat al die jaren wel het plan
Dan wordt het pas echt een kutsfeer daar met al die egotjes.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit Feyenoord gaat wel heerlijk op de klote krijgen dinsdag.
Geblesseerd.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Waarom speelt Toornstra niet eigenlijk? Of speelt hij wel en heb ik hem nog niet gezien met mijn halve oog, kan ook
Wie heeft er daar recht op een ego dan?quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan wordt het pas echt een kutsfeer daar met al die egotjes.
Kramer, natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie heeft er daar recht op een ego dan?
Die krijg je in de Kuip alleen bij een gebroken been.quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die krijg je in de Kuip alleen bij een gebroken been.
nope, is gewoon heel slecht. Onpartijdig, maar wel heel slecht. NAC had al 2 gele kaarten moeten hebben, minimaal.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:49 schreef Cattivo het volgende:
lol we weten wat de club van de scheids was vroeger zo te zien.
En in de Kuip ook al niet.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:50 schreef Groby het volgende:
Scheidsrechters die niet durven te fluiten in stadions van grote clubs
Hou je bek dan gewoon een accepteer je verlies.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Strafschop is de naam van een penalty, dus hoofdletter.
Ofzo. Nee dit klopt niet laat maar.
Eerste letter van de zinquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hou je bek dan gewoon een accepteer je verlies.
quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme héquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo HONDSTROUWquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:50 schreef Ties02 het volgende:
Lege plekken, fluitconcerten, het legioen
Klopt.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM moet ook altijd lachen om mijn grapjes
Komt wel goed jongenquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Nu even niet omdat Geo4kant mij gemeen benaderde. Ben echt even van het padje af nu.
Zal ik hem even op zijn plek zetten?quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Nu even niet omdat Geo4kant mij gemeen benaderde. Ben echt even van het padje af nu.
In welke minuut verwacht jij een penalty?quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens gaat Feyenoord dit nog wel winnen.
Graag!quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal ik hem even op zijn plek zetten?
Dat denk ik ook, gewoon 2 onterechte penalty's.quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens gaat Feyenoord dit nog wel winnen.
Tussen minuut 65-70quote:Op zaterdag 23 september 2017 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In welke minuut verwacht jij een penalty?
90 minuten lang en ook in slechte tijdenquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze staan altijd achter hun spelers als één man
De Kuip die altijd stil is als Ajax voor staat in de Klassieker genotquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
90 minuten lang en ook in slechte tijden
Want ze gaan Kramer kielhalenquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk is er genoeg beveiliging bij het Maasgebouw
Lekker geforceerd schreeuwen en juichen als er een corner wordt gegevenquote:Op zaterdag 23 september 2017 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Kuip die altijd stil is als Ajax voor staat in de Klassieker genot
Met lampjes schijnen als je 4-0 achter staatquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker geforceerd schreeuwen en juichen als er een corner wordt gegeven
mistte de speler... Enige reden die ik kan bedenken dat er geen geel getrokken werdquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:04 schreef Tagliano het volgende:
Dit is toch een counter eruit halen en bovendien wel een redelijke schop
Nee joh dit gaat NAC niet volhouden, die rolt er zo wel gewoon inquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:05 schreef Bos81 het volgende:
NAC heeft het moeilijk. Feyenoord scoort niet. Dus het wordt eerder 0-2 dan 1-1
Je kan je niet voorstellen dat dit zo blijft neequote:Op zaterdag 23 september 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh dit gaat NAC niet volhouden, die rolt er zo wel gewoon in
Okee, ik doe het met Langs de Lijn, dus geen beelden hierquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh dit gaat NAC niet volhouden, die rolt er zo wel gewoon in
Nu al ontzettende paniek bij NAC, ze moeten gewoon blijven voetballen.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kan je niet voorstellen dat dit zo blijft nee
Dat dacht ik vorige week ook, en toen ging de bal er ook niet in (gelukkig)quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit kan niet lang meer goed gaan
Simpel voetballen is moeilijkquote:Op zaterdag 23 september 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu al ontzettende paniek bij NAC, ze moeten gewoon blijven voetballen.
"Passie"quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Altijd genot van dat holbewonervolk achter de borden
Ja en als ze dat echt konden hadden ze niet bij NAC gezeten, maar kom op zeg.quote:Op zaterdag 23 september 2017 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Simpel voetballen is moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |