SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom jij uit Molenwijk?quote:Op zondag 17 september 2017 01:27 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
beetje suffe vent, kon die space serie ook niet af kijken daarom
Vandaar het pepertjequote:Op zondag 17 september 2017 01:27 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
beetje suffe vent, kon die space serie ook niet af kijken daarom
Nee, Bezuidenhout hier. Molenwijk, gvdquote:
Ik at vandaag chocola met rody curry en kokos.quote:Op zondag 17 september 2017 01:29 schreef Molo het volgende:
Het is best sneu wellicht, maar weer zin in kantonese bami
En pekingeend
Doekoe hoorquote:Op zondag 17 september 2017 01:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, Bezuidenhout hier. Molenwijk, gvd
was het wat?quote:Op zondag 17 september 2017 01:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik at vandaag chocola met rody curry en kokos.
Volgens mij zijn die nieuw van AH.
niks doekoe, zooi tuig daar manquote:Op zondag 17 september 2017 01:30 schreef fukforce het volgende:
[..]
Doekoe hoor![]()
Theresiastraat gangster in da house
Theresiastraatquote:Op zondag 17 september 2017 01:34 schreef Molo het volgende:
[..]
niks doekoe, zooi tuig daar man
Theresiastraat is prima ja, wel al lang niet meer geweest, woon daar niet meer
dan ben ik daar als klein meisje weleens geweest in dat pandquote:Op zondag 17 september 2017 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Theresiastraat
Daar werkt mevr Koen
wat moet ik daar van denkenquote:Op zondag 17 september 2017 01:36 schreef fukforce het volgende:
Ik ken mensen die seks hebben met hun laptop
Ik heb ooit een laptopdancer ontmoet tijdens het uitgaan in de Marathon
zijn er niet meer reisbureaus in die straat? geen idee eigenlijk, kom er niet echt vaakquote:Op zondag 17 september 2017 01:36 schreef Molo het volgende:
[..]
dan ben ik daar als klein meisje weleens geweest in dat pand
Kijkshop is weg manquote:Op zondag 17 september 2017 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er niet meer reisbureaus in die straat? geen idee eigenlijk, kom er niet echt vaak
Nou het was best ok, hartig, winters, Tot de uiensmaak naar bovenkwam.quote:
vroeger eentje. Maar reisbureaus zijn sowieso beetje aan het uitsterven, alhoewel er daar nog genoeg bejaarden en simpelen wonen wel die er gebruik van maken denk ikquote:Op zondag 17 september 2017 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er niet meer reisbureaus in die straat? geen idee eigenlijk, kom er niet echt vaak
gadverquote:Op zondag 17 september 2017 01:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het was best ok, hartig, winters, Tot de uiensmaak naar bovenkwam.
het wordt inderdaad een niche markt.quote:Op zondag 17 september 2017 01:38 schreef Molo het volgende:
[..]
vroeger eentje. Maar reisbureaus zijn sowieso beetje aan het uitsterven, alhoewel er daar nog genoeg bejaarden en simpelen wonen wel die er gebruik van maken denk ik
Ik koop panden op en knap ze op zogenaamde turn key woningen Bezuidenhout is een aardige yuppen buurt aan het wordenquote:Op zondag 17 september 2017 01:38 schreef Molo het volgende:
[..]
vroeger eentje. Maar reisbureaus zijn sowieso beetje aan het uitsterven, alhoewel er daar nog genoeg bejaarden en simpelen wonen wel die er gebruik van maken denk ik
ja klopt jaquote:Op zondag 17 september 2017 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt inderdaad een niche markt.
En mensen die geld zat hebben, geen tijd en zin om dingen zelf uit te zoeken.
ja klopt, maar yuppen gebruiken geen reisbureausquote:Op zondag 17 september 2017 01:40 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik koop panden op en knap ze op zogenaamde turn key woningen Bezuidenhout is een aardige yuppen buurt aan het worden
Nietsquote:
ook niet mijn dingquote:Op zondag 17 september 2017 01:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ja klopt ja
het lijkt me echt vreselijk werk eigenlijk wel
ik ga een stuk kaas pakken, snaaitrekquote:Op zondag 17 september 2017 01:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niets![]()
Ik bekijk jullie vanachter een schermpje in mijn bed dus behave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |