SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom jij uit Molenwijk?quote:Op zondag 17 september 2017 01:27 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
beetje suffe vent, kon die space serie ook niet af kijken daarom
Vandaar het pepertjequote:Op zondag 17 september 2017 01:27 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
beetje suffe vent, kon die space serie ook niet af kijken daarom
Nee, Bezuidenhout hier. Molenwijk, gvdquote:
Ik at vandaag chocola met rody curry en kokos.quote:Op zondag 17 september 2017 01:29 schreef Molo het volgende:
Het is best sneu wellicht, maar weer zin in kantonese bami
En pekingeend
Doekoe hoorquote:Op zondag 17 september 2017 01:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, Bezuidenhout hier. Molenwijk, gvd
was het wat?quote:Op zondag 17 september 2017 01:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik at vandaag chocola met rody curry en kokos.
Volgens mij zijn die nieuw van AH.
niks doekoe, zooi tuig daar manquote:Op zondag 17 september 2017 01:30 schreef fukforce het volgende:
[..]
Doekoe hoor![]()
Theresiastraat gangster in da house
Theresiastraatquote:Op zondag 17 september 2017 01:34 schreef Molo het volgende:
[..]
niks doekoe, zooi tuig daar man
Theresiastraat is prima ja, wel al lang niet meer geweest, woon daar niet meer
dan ben ik daar als klein meisje weleens geweest in dat pandquote:Op zondag 17 september 2017 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Theresiastraat
Daar werkt mevr Koen
wat moet ik daar van denkenquote:Op zondag 17 september 2017 01:36 schreef fukforce het volgende:
Ik ken mensen die seks hebben met hun laptop
Ik heb ooit een laptopdancer ontmoet tijdens het uitgaan in de Marathon
zijn er niet meer reisbureaus in die straat? geen idee eigenlijk, kom er niet echt vaakquote:Op zondag 17 september 2017 01:36 schreef Molo het volgende:
[..]
dan ben ik daar als klein meisje weleens geweest in dat pand
Kijkshop is weg manquote:Op zondag 17 september 2017 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er niet meer reisbureaus in die straat? geen idee eigenlijk, kom er niet echt vaak
Nou het was best ok, hartig, winters, Tot de uiensmaak naar bovenkwam.quote:
vroeger eentje. Maar reisbureaus zijn sowieso beetje aan het uitsterven, alhoewel er daar nog genoeg bejaarden en simpelen wonen wel die er gebruik van maken denk ikquote:Op zondag 17 september 2017 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er niet meer reisbureaus in die straat? geen idee eigenlijk, kom er niet echt vaak
gadverquote:Op zondag 17 september 2017 01:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou het was best ok, hartig, winters, Tot de uiensmaak naar bovenkwam.
het wordt inderdaad een niche markt.quote:Op zondag 17 september 2017 01:38 schreef Molo het volgende:
[..]
vroeger eentje. Maar reisbureaus zijn sowieso beetje aan het uitsterven, alhoewel er daar nog genoeg bejaarden en simpelen wonen wel die er gebruik van maken denk ik
Ik koop panden op en knap ze op zogenaamde turn key woningen Bezuidenhout is een aardige yuppen buurt aan het wordenquote:Op zondag 17 september 2017 01:38 schreef Molo het volgende:
[..]
vroeger eentje. Maar reisbureaus zijn sowieso beetje aan het uitsterven, alhoewel er daar nog genoeg bejaarden en simpelen wonen wel die er gebruik van maken denk ik
ja klopt jaquote:Op zondag 17 september 2017 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt inderdaad een niche markt.
En mensen die geld zat hebben, geen tijd en zin om dingen zelf uit te zoeken.
ja klopt, maar yuppen gebruiken geen reisbureausquote:Op zondag 17 september 2017 01:40 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik koop panden op en knap ze op zogenaamde turn key woningen Bezuidenhout is een aardige yuppen buurt aan het worden
Nietsquote:
ook niet mijn dingquote:Op zondag 17 september 2017 01:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ja klopt ja
het lijkt me echt vreselijk werk eigenlijk wel
ik ga een stuk kaas pakken, snaaitrekquote:Op zondag 17 september 2017 01:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niets![]()
Ik bekijk jullie vanachter een schermpje in mijn bed dus behave
Wat moet je met een reisbureau?quote:Op zondag 17 september 2017 01:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ja klopt, maar yuppen gebruiken geen reisbureaus
thuiszitten hoeft toch ook niet?quote:Op zondag 17 september 2017 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook niet mijn ding
Ook niet echt haar ding meer, maar ze moet toch wat, thuis zitten is niks voor d'r
daaromquote:Op zondag 17 september 2017 01:43 schreef Molo het volgende:
[..]
thuiszitten hoeft toch ook niet?
En dat is ook zelden goed voor iemand, zeker met psychiatrische issues
Jawelquote:Op zondag 17 september 2017 01:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ja klopt, maar yuppen gebruiken geen reisbureaus
waar ken ik dat deuntje ook alweer van? zat ie in gta vc?quote:
Jaren 80 Ahmatquote:Op zondag 17 september 2017 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
waar ken ik dat deuntje ook alweer van?
als ik Mevr Koen mag geloven komt er inderdaad vrijwel niemand meer voor een simpel hotel of ticket, maar draaien ze grotendeels op mensen met ingewikkelde reizen die veelal veel te besteden hebbenquote:Op zondag 17 september 2017 01:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel![]()
Gebeurt best vaak dat ze een hele reis voor zich laten uitstippelen. Zelf geen zin om uit te zoeken etc.
True story.quote:Op zondag 17 september 2017 01:43 schreef Molo het volgende:
[..]
thuiszitten hoeft toch ook niet?
En dat is ook zelden goed voor iemand, zeker met psychiatrische issues
ik zei al, staat de deur soms openquote:Op zondag 17 september 2017 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
Jezus aan welke SC hebben we ineens als die bootvluchtelingen te danken.
dat is iets voor mijn tijd. zat in gta vc denk ikquote:
Yepquote:Op zondag 17 september 2017 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik Mevr Koen mag geloven komt er inderdaad vrijwel niemand meer voor een simpel hotel of ticket, maar draaien ze grotendeels op mensen met ingewikkelde reizen die veelal veel te besteden hebben
The portal to helllllquote:Op zondag 17 september 2017 01:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zei al, staat de deur soms open
oyquote:Op zondag 17 september 2017 01:45 schreef -Miauw- het volgende:
alles beter dan thuis zitten dag in dag uit.
Hallo Koen kun je mij vertellen of Locomotion nog steeds open is?quote:Op zondag 17 september 2017 01:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zei al, staat de deur soms open
hoe oud is zij eigenlijk?quote:Op zondag 17 september 2017 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom
Maar ze is om zich heen aan het kijken, maar da's op haar leeftijd niet echt makkelijk meer
jawelquote:Op zondag 17 september 2017 01:47 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hallo Koen kun je mij vertellen of Locomotion nog steeds open is?
vreselijk, zo avontuurlijk ookquote:Op zondag 17 september 2017 01:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel![]()
Gebeurt best vaak dat ze een hele reis voor zich laten uitstippelen. Zelf geen zin om uit te zoeken etc.
KLB rellen?quote:Op zondag 17 september 2017 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
Jezus aan welke SC hebben we ineens als die bootvluchtelingen te danken.
Ja! Zou ik ook doenquote:Op zondag 17 september 2017 01:48 schreef Molo het volgende:
[..]
vreselijk, zo avontuurlijk ook
ik heb voor finlandreis een paar bureaus bezocht want leek mij handig. Allemaal kant en klare kutpakketten. Saaaaaaai.
Dus zelf de boel gefixt, goedkoper ook nog, en toffer
snap ik, zou ook zachtjes doen als ik bij tante Tiny in bed zou kruipenquote:Op zondag 17 september 2017 01:49 schreef fukforce het volgende:
Deze pokoe draag ik op aan alle vrouwen met wie ik in mijn leven ooit eens seksueel contact heb gehad![]()
Dan ga ik toch maar liever naar Amphionquote:Op zondag 17 september 2017 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawelje moet er alleen niet willen dansen
Zo oud was mijn moeder toen ze voor het eerst een opleiding ging doen, voor een nieuwe baan.quote:
als je iets heel anders wil en je staat dan gelijk aan iemand van 20 qua ervaring dan is het heeeeeel oudquote:
Waren vroeger meiden ik weet niet hoe ze er tegenwoordig aan toe zijn vrouwen takelen namelijk snel af. Zou best kunnen dat meeste inmiddels op tante Tiny lijkenquote:Op zondag 17 september 2017 01:49 schreef Molo het volgende:
[..]
snap ik, zou ook zachtjes doen als ik bij tante Tiny in bed zou kruipen
ja, maar kom op, het is nauwelijks ouder dan ik ben en ik voel me echt niet zo. Op wat dingetjes na zijn er echt nog mogelijkheden zatquote:Op zondag 17 september 2017 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je iets heel anders wil en je staat dan gelijk aan iemand van 20 qua ervaring dan is het heeeeeel oud
quote:Op zondag 17 september 2017 01:53 schreef Molo het volgende:
Oh ja, franse kaas scouten in de koelkast
bestaat niet meerquote:Op zondag 17 september 2017 01:50 schreef fukforce het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar liever naar Amphion
echt, ook al vind ik m'n werk regelmatig kut met peren, ik zou er echt niet meer aan moeten denken iets anders te gaan zoeken. Die motivatie is bij mijn echt wel overledenquote:Op zondag 17 september 2017 01:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, maar kom op, het is nauwelijks ouder dan ik ben en ik voel me echt niet zo. Op wat dingetjes na zijn er echt nog mogelijkheden zat
iets nieuws willen is wel investeren, maar van leren word je weer jong en enthousiast ook
ze moet gewoon een prikkel hebben, gezellig schopje onder de billen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |