Deze vind ik niet zo, doe mij maar It Must Have Been Love of The Look.quote:
Klopt, maar voor de verandering is tie wel weer leuk.quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik niet zo, doe mij maar It Must Have Been Love of The Look.
Schijtlollig wel.quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
U@
zouden sommige users hier zeggen
Let it Goquote:
Veel kg erbij?quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik ben weer thuis aangekomen..
Juist daar toch, met al dat Ierse bierquote:Op dinsdag 12 september 2017 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik ben weer thuis aangekomen..
quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Juist daar toch, met al dat Ierse bier.
Heb je dat getypt zonder te googelen?quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, maar werd wel laatst ook al gedraaid.
Wat dat betreft had ik liever mevrouw Gudmundsdottir.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heb je dat getypt zonder te googelen?
Maar die heeft niet zo'n toffe snorquote:Op dinsdag 12 september 2017 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, maar werd wel laatst ook al gedraaid.
Wat dat betreft had ik liever mevrouw Gudmundsdottir.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar die heeft niet zo'n toffe snor
[ afbeelding ]
Alweer The Scriptquote:
Roel, ik zal je zeggen dat ik blijer met Annemieke dan Rob ben.quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor Annemiekes programma nu voor het eerst. Het zal nog wel moeten groeien, zullen we maar zeggen.
Ja, maar Rob zal dan ook niet zo blij met Annemieke zijnquote:Op dinsdag 12 september 2017 15:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Roel, ik zal je zeggen dat ik blijer met Annemieke dan Rob ben.
Blijft een kuttitel. Ik kom toch altijd weer uit op die maagzuurtabletten.quote:
Hm.quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Roel, ik zal je zeggen dat ik blijer met Annemieke dan Rob ben.
Stiekem vind je dat helemaal niet erg Cee.quote:Op woensdag 13 september 2017 07:48 schreef Cee het volgende:
Christ on a horse.
Request all over deze.
Nee natuurlijk niet, het is een fantastisch nummer en ik had nog liever het onorigineel gehoord.quote:Op woensdag 13 september 2017 07:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Stiekem vind je dat helemaal niet erg Cee.
Dat idee had ik al.quote:Op woensdag 13 september 2017 08:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het is een fantastisch nummer en ik had nog liever het onorigineel gehoord.
ik vind dit wel mooiquote:
Ik vind dit een beetje een draak.quote:
ja niet alles kan binnen 40 seconden klaar zijn, Jimmyquote:
verdommequote:Op woensdag 13 september 2017 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja niet alles kan binnen 40 seconden klaar zijn, Jimmy
XD
Woahhhhquote:Op woensdag 13 september 2017 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja niet alles kan binnen 40 seconden klaar zijn, Jimmy
XD
Als kers op de taart ook nog even Marco Borsatoquote:Op woensdag 13 september 2017 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige ochtend voorlopig. Weinig wow-platen voorlopig.
Misschien ook wel z'n ergstequote:Op woensdag 13 september 2017 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als kers op de taart ook nog even Marco Borsato
Misschien wel ja.... ik dacht altijd dat "rood" een van z'n ergste was, maar nu ik dit weer hoor wil ik m'n trommelvliezen doorprikken.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien ook wel z'n ergste
Rood is allesbehalve fantastisch, overdreven bombastisch gedoe, maar die trage saaie zeiktroep van hem vind ik nog wel een paar klassen erger. Oke, wat hij de laatste 5 jaar heeft gemaakt slaat ook écht nergens opquote:Op woensdag 13 september 2017 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien wel ja.... ik dacht altijd dat "rood" een van z'n ergste was, maar nu ik dit weer hoor wil ik m'n trommelvliezen doorprikken.
Eensquote:Op woensdag 13 september 2017 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood is allesbehalve fantastisch, overdreven bombastisch gedoe, maar die trage saaie zeiktroep van hem vind ik nog wel een paar klassen erger. Oke, wat hij de laatste 5 jaar heeft gemaakt slaat ook écht nergens op
Afscheid Nemen Bestaat Niet, nog zo'n ding.
Ik herinner me alleen nog Sunshine van Dance Nationquote:Op woensdag 13 september 2017 10:38 schreef ijs_beer het volgende:
Krijg hierbij flashbacks van de shuttle-runtest op de middelbare school.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |