abonnement Unibet Coolblue
pi_173659487
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kirb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Feyre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Philomijn en Vitabella!

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door tombolafan op 08-09-2017 17:46:04 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173659500
@kleurdoos, woon jij niet in een stad? Volgens mij woon jij wel in de buurt, daar woont familie van me B-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173659636
Jullie mogen mij wel uit de OP halen :) Blijf wel meelezen en reageren, maar ik ben nu meer op mijn plek in het andere topic, Helaas.
pi_173659648
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:39 schreef Peacefulll het volgende:
Jullie mogen mij wel uit de OP halen :) Blijf wel meelezen en reageren, maar ik ben nu meer op mijn plek in het andere topic, Helaas.
wat vervelend :* ik haal je eruit
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_173659658
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:39 schreef Peacefulll het volgende:
Jullie mogen mij wel uit de OP halen :) Blijf wel meelezen en reageren, maar ik ben nu meer op mijn plek in het andere topic, Helaas.
:* :* :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173659708
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

wat vervelend :* ik haal je eruit
En we hebben Philomijn en VitaBella uitgezwaaid :)

Peacefull :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173659725
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:39 schreef Peacefulll het volgende:
Jullie mogen mij wel uit de OP halen :) Blijf wel meelezen en reageren, maar ik ben nu meer op mijn plek in het andere topic, Helaas.
Ik hoop toch dat je snel een streepje plast met je nieuwe behandeling
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173659840
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:39 schreef Peacefulll het volgende:
Jullie mogen mij wel uit de OP halen :) Blijf wel meelezen en reageren, maar ik ben nu meer op mijn plek in het andere topic, Helaas.
Ik hoop voor je dat het snel raak is :*
  vrijdag 8 september 2017 @ 16:56:41 #9
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_173661033
[quote]9s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:52 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik woon aan de overkant van het kanaal maar werk in H, 2 panden naast tombola :P
pi_173670768
Geen streepjes, helaas. Mijn menstruatie maar afwachten nu dan.
pi_173670824
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 07:58 schreef Camac het volgende:
Geen streepjes, helaas. Mijn menstruatie maar afwachten nu dan.
Ahw wat balen zeg -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173671176
Ah nee camac wat jammer..
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173671489
Jammer camac! Dit is je eerste cyclus na stoppen met de pil toch? Ik hoop dat het dan gauw normaliseert.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173671872
Ahw Camac! Sucks!
Schudden voor gebruik
pi_173671878
Hier zei mijn meneer gisteren na stevig kroelen "Tadaaaaah!"

:')

Ik moest er zo hard om lachen.
Nou hopelijk werkt zijn goocheltruuk ;)
Schudden voor gebruik
pi_173671936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:31 schreef tombolafan het volgende:
@kleurdoos, woon jij niet in een stad? Volgens mij woon jij wel in de buurt, daar woont familie van me B-)
heerhugowaard
pi_173672093
Balen Camac, dikke :* voor jou!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173672469
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:11 schreef Stippelrientje het volgende:
Hier zei mijn meneer gisteren na stevig kroelen "Tadaaaaah!"

:')

Ik moest er zo hard om lachen.
Nou hopelijk werkt zijn goocheltruuk ;)
Jouw kerel _O- O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173672478
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:11 schreef Stippelrientje het volgende:
Hier zei mijn meneer gisteren na stevig kroelen "Tadaaaaah!"

:')

Ik moest er zo hard om lachen.
Nou hopelijk werkt zijn goocheltruuk ;)
Zou mooi zijn als het raak is, dan vertelt ie dat verhaal nog aan zijn kleinkinderen :D
pi_173674705
Haha hilarisch stippel!!

Ik heb testdrang. Dacht dat ik daar inmiddels wel klaar mee was haha.
Maar ik zit pas op dag 8 na ei.
pi_173674919
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:31 schreef Kirb het volgende:
Jammer camac! Dit is je eerste cyclus na stoppen met de pil toch? Ik hoop dat het dan gauw normaliseert.
Klopt, eerste cyclus na stoppen met de pil. Dus nu maar mijn menstruatie afwachten en chocola alvast inslaan ;).

Dankjewel allen :* Ik ga vanavond maar lekker een wijntje drinken en wat van mijn franse rauwmelkse kaasjes eten (Zwager + schoonzusje wonen in Frankrijk en waren hier vorige week, hadden veel lekkere kaas meegenomen :9 ).

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:11 schreef Stippelrientje het volgende:
Hier zei mijn meneer gisteren na stevig kroelen "Tadaaaaah!"

:')

Ik moest er zo hard om lachen.
Nou hopelijk werkt zijn goocheltruuk ;)
Hij tovert zo een baby in je :o
pi_173679069
Jaja, ei gespot! Heel duidelijk! Ik dacht al dat ie niet meer zou komen.
Manlief weet al dat ie het niet te laat mag maken vanavond O-)
pi_173688498
Kloon we gaan weer gelijk op dan! Ik had donderdagavond een redelijk dikke streep op mijn ovulatietest, vrijdagmiddag/avond redelijk last/steken in mijn rechter lies, en vanochtend was mijn temp 2/3 tiende hoger. Alle tekenen van een eisprong :o. Ik ben nog steeds wat sceptisch, eerst maar eens kijken of mijn temp hoger blijft.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173688711
O+ ik hoop het voor je
pi_173690206
Peace, :*

Camac, hoe lang duurde je eerste cyclus dan nu?

Stippel, :D Ik hoop dat hij z'n toverstokje goed heeft gebruikt dan. :D

Kloon, ei ei ei, we zijn zo blij!! Hopla, veel plezier vanavond.

Kirb, ook een ei! Heb je na donderdag nog doorgetest? Of was die zo positief dat het niet hoefde?

Ik begin zelf vandaag weer met ovulatietesten. Zit nu op CD 13. Vorige cyclussen waren: 49-82-37.
Die 82 is wel een uitschieter, zou ook kunnen komen vanwege een schimmeltje die ik toen had. :@ Godsklere wat kan dat jeuken zeg. :')
:)
pi_173690885
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 11:32 schreef Soof-87 het volgende:
Peace, :*

Camac, hoe lang duurde je eerste cyclus dan nu?

Stippel, :D Ik hoop dat hij z'n toverstokje goed heeft gebruikt dan. :D

Kloon, ei ei ei, we zijn zo blij!! Hopla, veel plezier vanavond.

Kirb, ook een ei! Heb je na donderdag nog doorgetest? Of was die zo positief dat het niet hoefde?

Ik begin zelf vandaag weer met ovulatietesten. Zit nu op CD 13. Vorige cyclussen waren: 49-82-37.
Die 82 is wel een uitschieter, zou ook kunnen komen vanwege een schimmeltje die ik toen had. :@ Godsklere wat kan dat jeuken zeg. :')
Toen ik gisteren testte zat ik op CD 32.
Nu op CD 1 want ik ben net ongesteld geworden *O* :'). Mijn lijf werkt in ieder geval weer normaal.
pi_173691227
Dat is soms ook fijn om te weten camac ;)

Ik hoop dat mijn cyclus deze maand wat langer is zodat we deze maand niet hoeven over te slaan. Er zijn zeker geen methoden om je ovulatie uit te stellen hè :7 :')
Shine bright like a diamond.
pi_173691253
Da's toch fijn dan Camac, al hadden we je liever meteen weer uitgezwaaid :P.

Soof ik heb inderdaad doorgetest en het streepje is weer lichter geworden. We'll see! Mijn NOD is dan de 23e.
Succes met het vinden van je ei :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173691329
Camac fijn dat je cyclus iig weer normaal lijkt te zijn :Y. Op naar het volgende ei dus.

Kloon en kirb succes met klussen :D.

MLB wanneer is jouw NOD?

Soof, dat zijn lange cycli zeg, pf!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173691563
Het is vooral erg veel wachten :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173691733
Hallo iedereen,

Ik wil jullie heel veel succes wensen en hopelijk blijft de streepjesregen doorgaan hier, maar ik zal dat niet mee krijgen want ik ga jullie verlaten..
Om me heen worden mensen zwanger en hier lees ik veel mee maar het is me allemaal te veel om er zo mee bezig te zijn in mijn hoofd.

Ik gun het iedereen, maar het brengt bij mij steeds meer twijfels naar boven of het bij ons wel gaat lukken. Ik mag nog niet klagen want ik ben pas 8 maanden gestopt met de pil, maar ik vind het erg verontrustend dat ik geen eisprong heb.
En ik weet dat het een tijdje kan duren, maar je gaat er niet direct van uit dat het ook lang zal duren.

Ik word er verdrietig van. Haal mij maar uit de OP. Ik ga offline.
pi_173691827
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 13:06 schreef Dromertje23 het volgende:
Hallo iedereen,

Ik wil jullie heel veel succes wensen en hopelijk blijft de streepjesregen doorgaan hier, maar ik zal dat niet mee krijgen want ik ga jullie verlaten..
Om me heen worden mensen zwanger en hier lees ik veel mee maar het is me allemaal te veel om er zo mee bezig te zijn in mijn hoofd.

Ik gun het iedereen, maar het brengt bij mij steeds meer twijfels naar boven of het bij ons wel gaat lukken. Ik mag nog niet klagen want ik ben pas 8 maanden gestopt met de pil, maar ik vind het erg verontrustend dat ik geen eisprong heb.
En ik weet dat het een tijdje kan duren, maar je gaat er niet direct van uit dat het ook lang zal duren.

Ik word er verdrietig van. Haal mij maar uit de OP. Ik ga offline.
Hopelijk komt jouw cyclus snel op gang
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173693310
Ach dromertje ik kan me heel goed voorstellen dat je er verdrietig van wordt. Ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden offline, maar schroom ook niet om hier je hart te komen luchten als je daar wel weer behoefte aan hebt :*. Succes.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173694422
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 12:26 schreef Camac het volgende:

[..]

Toen ik gisteren testte zat ik op CD 32.
Nu op CD 1 want ik ben net ongesteld geworden *O* :'). Mijn lijf werkt in ieder geval weer normaal.
Netjes!!!
:)
pi_173694442
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 12:44 schreef Kirb het volgende:
Da's toch fijn dan Camac, al hadden we je liever meteen weer uitgezwaaid :P.

Soof ik heb inderdaad doorgetest en het streepje is weer lichter geworden. We'll see! Mijn NOD is dan de 23e.
Succes met het vinden van je ei :).
Ah kijk... spannend dus!!
Dankje!
:)
pi_173694471
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 12:47 schreef Feyre het volgende:
Camac fijn dat je cyclus iig weer normaal lijkt te zijn :Y. Op naar het volgende ei dus.

Kloon en kirb succes met klussen :D.

MLB wanneer is jouw NOD?

Soof, dat zijn lange cycli zeg, pf!
Ja maar het is al veel beter dan sinds m'n pilstop van juni 2015. Toen waren ze nog langer. :o
:)
pi_173694499
Ah Dromertje, vervelend. ;(

Hoe zat het ook alweer met jouw cyclus sinds de pilstop? :@
:)
pi_173696834
Dromertje :* ik hoop dat het gauw regelmatiger wordt en je je hier weer aan kunt sluiten.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173697014
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 12:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is vooral erg veel wachten :')
Is het nog een beetje vol te houden op je wachtbankje? :*

quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 13:06 schreef Dromertje23 het volgende:
Hallo iedereen,

Ik wil jullie heel veel succes wensen en hopelijk blijft de streepjesregen doorgaan hier, maar ik zal dat niet mee krijgen want ik ga jullie verlaten..
Om me heen worden mensen zwanger en hier lees ik veel mee maar het is me allemaal te veel om er zo mee bezig te zijn in mijn hoofd.

Ik gun het iedereen, maar het brengt bij mij steeds meer twijfels naar boven of het bij ons wel gaat lukken. Ik mag nog niet klagen want ik ben pas 8 maanden gestopt met de pil, maar ik vind het erg verontrustend dat ik geen eisprong heb.
En ik weet dat het een tijdje kan duren, maar je gaat er niet direct van uit dat het ook lang zal duren.

Ik word er verdrietig van. Haal mij maar uit de OP. Ik ga offline.
Dromertje :* Persoonlijk zou ik 8 maanden echt wel een hele tijd al vinden om eens een keer een afspraak te willen gaan maken bij de huisarts. Die hormonen zouden nu toch echt wel eens je lijf uit moeten zijn.

quote:
14s.gif Op zondag 10 september 2017 15:00 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Netjes!!!
Zeker :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173697091
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173697388
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:31 schreef Camac het volgende:

[..]

Is het nog een beetje vol te houden op je wachtbankje? :*

[..]

Dromertje :* Persoonlijk zou ik 8 maanden echt wel een hele tijd al vinden om eens een keer een afspraak te willen gaan maken bij de huisarts. Die hormonen zouden nu toch echt wel eens je lijf uit moeten zijn.

[..]

Zeker :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super fijn dat je lijf het mooi op pakt.

Het bankje is saai.

Huid weer beetje rustiger. Maar weer veel littekens.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173697476
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 13:06 schreef Dromertje23 het volgende:
Hallo iedereen,

Ik wil jullie heel veel succes wensen en hopelijk blijft de streepjesregen doorgaan hier, maar ik zal dat niet mee krijgen want ik ga jullie verlaten..
Om me heen worden mensen zwanger en hier lees ik veel mee maar het is me allemaal te veel om er zo mee bezig te zijn in mijn hoofd.

Ik gun het iedereen, maar het brengt bij mij steeds meer twijfels naar boven of het bij ons wel gaat lukken. Ik mag nog niet klagen want ik ben pas 8 maanden gestopt met de pil, maar ik vind het erg verontrustend dat ik geen eisprong heb.
En ik weet dat het een tijdje kan duren, maar je gaat er niet direct van uit dat het ook lang zal duren.

Ik word er verdrietig van. Haal mij maar uit de OP. Ik ga offline.
Dromer, een jaar geleden zat ik in precies hetzelfde schuitje als jij. In augustus (denk ik? Weet het niet eens meer) ben ik (voor de tweede keer) na acht maanden ook naar de huisarts gestapt en ik kreeg zonder morren een verwijzing naar het ziekenhuis. Daar was ik in oktober (toen ik rondliep met een cyclus van 140+ dagen) voor de eerste afspraak, in maart begon ik met clomid en na zes maanden was ik zwanger.

Ik zou niet langer wachten en naar de huisarts stappen. En in de tussentijd zou je zelf teunisbloemolie kunnen slikken om je cyclus in te korten. (Even kijken op welk moment, volgens mij mag het alleen voor je eisprong.)

Ik weet ZO goed hoe je je voelt. Je wilt zo graag beginnen en een kans hebben... :*
Dit, dat, alles.
pi_173698021
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 17:16 schreef Kirb het volgende:
Dromertje :* ik hoop dat het gauw regelmatiger wordt en je je hier weer aan kunt sluiten.
Dit :*

En voor jou ook een dikke knuffel. Ik ken die gemengde gevoelens wel. :*
pi_173698040
Camac fijn dat je cyclus zo braaf is ^O^
pi_173699804
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Super fijn dat je lijf het mooi op pakt.

Het bankje is saai.

Huid weer beetje rustiger. Maar weer veel littekens.
Ga jij binnenkort even streepjes plassen asjeblieft? :*
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:43 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Camac fijn dat je cyclus zo braaf is ^O^
Ja zeker O+

Ik ben nu boodschappen aan het bestellen bij AH (ja lui, wij zijn het) en de etos2voor5euro testen zijn met 25% korting in mijn persoonlijke bonus *gooit 3 doosjes in haar mandje* :')
pi_173700497
Oh soof dan ben je ook al best lang bezig of niet?

Kirb :* zo'n dubbel gevoel.

Camac fijn dat je lichaam je cyclus goed oppakt ondanks die ene eierstok :).

Hopelijk heb je ze niet allemaal nodig camac ;). Ik moet nog ergens 2 testen in huis hebben maar ik vergeet telkens waar ik ze verstop :'). Lekker handig..
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173700852
Streepje is weer lichter dus ik zit op het wachtbankje :7

Het rare is dat gisteren zowel mijn teststreep als controlestreep lila waren (precies dezelfde kleur) terwijl mijn controlestreep vandaag superdonker is en meer naar fuchsia neigt. Bijna alsof het een andere test is...
pi_173701001
Camac, dat is zeker fijn! :Y

Kirb, de onzekerheid kan soms best killing zijn hè..

Feyre, in juni 2015 gestopt met de pil, in december 2015 m'n eerste positieve ovulatietest in handen (na heeele lange cyclussen) en toen meteen zwanger. O+ In september 2016 is m'n zoontje geboren. Dus dat ging best vlot allemaal. :@
:)
pi_173701253
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 19:59 schreef Camac het volgende:

[..]

Ga jij binnenkort even streepjes plassen asjeblieft? :*

[..]

Ja zeker O+

Ik ben nu boodschappen aan het bestellen bij AH (ja lui, wij zijn het) en de etos2voor5euro testen zijn met 25% korting in mijn persoonlijke bonus *gooit 3 doosjes in haar mandje* :')
Nog een paar dagen wachten.

Wat voor testen ovulatie of zwangerschapstesten?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173701812
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 13:06 schreef Dromertje23 het volgende:
Hallo iedereen,

Ik wil jullie heel veel succes wensen en hopelijk blijft de streepjesregen doorgaan hier, maar ik zal dat niet mee krijgen want ik ga jullie verlaten..
Om me heen worden mensen zwanger en hier lees ik veel mee maar het is me allemaal te veel om er zo mee bezig te zijn in mijn hoofd.

Ik gun het iedereen, maar het brengt bij mij steeds meer twijfels naar boven of het bij ons wel gaat lukken. Ik mag nog niet klagen want ik ben pas 8 maanden gestopt met de pil, maar ik vind het erg verontrustend dat ik geen eisprong heb.
En ik weet dat het een tijdje kan duren, maar je gaat er niet direct van uit dat het ook lang zal duren.

Ik word er verdrietig van. Haal mij maar uit de OP. Ik ga offline.
:*
Schudden voor gebruik
pi_173701863
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 17:38 schreef Kirb het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rollercoaster! Joy voor een ander en over de moon met de geboorte van... en tegelijkertijd de wens bij jullie zelf.

:*
Schudden voor gebruik
  zondag 10 september 2017 @ 21:07:29 #52
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173701880
Dromertje, vervelend dat je je er zo rot onder voelt. Ik hoop dat je cyclus snel normaliseert en je met een positiever gevoel aan de klus kunt :*. En anders gewoon net zo vaak naar de huisarts tot je wel gehoord wordt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173701922
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 11:32 schreef Soof-87 het volgende:
Peace, :*

Camac, hoe lang duurde je eerste cyclus dan nu?

Stippel, :D Ik hoop dat hij z'n toverstokje goed heeft gebruikt dan. :D
wehehehehe lekker fout
quote:
Ik begin zelf vandaag weer met ovulatietesten. Zit nu op CD 13. Vorige cyclussen waren: 49-82-37.
Die 82 is wel een uitschieter, zou ook kunnen komen vanwege een schimmeltje die ik toen had. :@ Godsklere wat kan dat jeuken zeg. :')
ohhhh ik heb dat ooit eens gehad. Ik hield er gewoon ijs tegen omdat het zo zeer deed van de jeuj. Leek wel in brand te staan. Was van de een op de andere dag zo..
Hoop dat je snel weer minder lange cyclussen hebt.

1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:09 schreef Kirb het volgende:

[..]

Jouw kerel _O- O+
[/quote]pracht exemplaar te? :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:10 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als het raak is, dan vertelt ie dat verhaal nog aan zijn kleinkinderen :D
Haha dat zou een mooi verhaal zijn idd :p
Schudden voor gebruik
pi_173712395
Zooo; zei hij gisteren... niet een, maar twee! :D

Ik houd mijn hart vast voor kans op een meerling. Eigenlijk voelt dat ontzettend stom en fout en ik roep het vast af over mijzelf...
Bij de eerste was ik ook zo ontzettend opgelucht dat ik er maar een zag :@ op de echo. En dat vond ik ook weer zo stom van mijzelf toen haha!

Ben ik de enige die daar haar of zijn hart voor vasthoud?
(Het zal wel wennen en erin groeien zijn en meer van die dingen)
Schudden voor gebruik
pi_173712416
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:18 schreef Stippelrientje het volgende:
Zooo; zei hij gisteren... niet een, maar twee! :D

Ik houd mijn hart vast voor kans op een meerling. Eigenlijk voelt dat ontzettend stom en fout en ik roep het vast af over mijzelf...
Bij de eerste was ik ook zo ontzettend opgelucht dat ik er maar een zag :@ op de echo. En dat vond ik ook weer zo stom van mijzelf toen haha!

Ben ik de enige die daar haar of zijn hart voor vasthoud?
(Het zal wel wennen en erin groeien zijn en meer van die dingen)
Nee ik ook hoor hebben aan beide kanten tweelingen in de familie. Maargoed dat is toch niet iets wat je in de hand kan hebben ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173712645
Ik ben inmiddels in een staat dat ik alles best vind :'). Maar als ik zou mogen kiezen het liefst eerst een :).
Thanks voor jullie knuffels op mijn spoiler! Verder tel ik de seconden af naar donderdag zo ongeveer.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173712669
Stippel wanneer is jouw NOD? Het schijnt dat je met een tweeling ook eerder al positief kunt testen *) :P

MLB hoe gaat ie daar? Heb je je testdrang nog kunnen onderdrukken?

Andere dames met NOD in deze week?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173712850
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:33 schreef Kirb het volgende:
Stippel wanneer is jouw NOD? Het schijnt dat je met een tweeling ook eerder al positief kunt testen *) :P

MLB hoe gaat ie daar? Heb je je testdrang nog kunnen onderdrukken?

Andere dames met NOD in deze week?
Woensdag. maar heb last van krampen dus vrees ervoor..
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 11 september 2017 @ 15:11:25 #59
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173713611
Ik zou heel erg blij zijn met een baby en net zo blij met twee. Het lijkt me jammer dat je het echt kleine baby tijdperk een keertje minder meemaakt, maar de interactie tussen de tweeling van mijn broer is echt zo hartverwarmend lief. Ze hebben dan wel meteen een maatje voor het leven. Praktisch gezien maakt het de eerste jaren amper iets uit: kamertje kunnen ze delen en kleertjes enzo krijg je dan ook twee keer zo veel. Het is vooral een dure kinderwagen als je een fijne wilt. En twee maxicosi's en autostoelen enzo. Maar daar zou hier wel een mouw aan te passen zijn.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173713717
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:18 schreef Stippelrientje het volgende:
Zooo; zei hij gisteren... niet een, maar twee! :D

Ik houd mijn hart vast voor kans op een meerling. Eigenlijk voelt dat ontzettend stom en fout en ik roep het vast af over mijzelf...
Bij de eerste was ik ook zo ontzettend opgelucht dat ik er maar een zag :@ op de echo. En dat vond ik ook weer zo stom van mijzelf toen haha!

Ben ik de enige die daar haar of zijn hart voor vasthoud?
(Het zal wel wennen en erin groeien zijn en meer van die dingen)
Ik zou het juist heel graag willen O+
pi_173713928
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:11 schreef Tink89 het volgende:
Ik zou heel erg blij zijn met een baby en net zo blij met twee. Het lijkt me jammer dat je het echt kleine baby tijdperk een keertje minder meemaakt, maar de interactie tussen de tweeling van mijn broer is echt zo hartverwarmend lief. Ze hebben dan wel meteen een maatje voor het leven. Praktisch gezien maakt het de eerste jaren amper iets uit: kamertje kunnen ze delen en kleertjes enzo krijg je dan ook twee keer zo veel. Het is vooral een dure kinderwagen als je een fijne wilt. En twee maxicosi's en autostoelen enzo. Maar daar zou hier wel een mouw aan te passen zijn.
practisch gezien lijkt het me juist een ramp. Met een kleine baby de deur uit vond ik al lastig, en met 2 helemaal lijkt me. Nooit een hand vrij hebben als je alleen met de babies thuis bent, 2x zoveel poepluiers en explosies en 2x zo vaak bv geven. Als er eentje wakker is snachts slaapt de andere, en v.v..

Bij nr. 1 hoopte de duutser op een tweeling, ik geloof bij nr. 2 niet meer zo.... :+ Natuurlijk, je groeit er in mee en leert ermee omgaan. Maar het eerste jaar lijkt het me enorm hectisch.
  maandag 11 september 2017 @ 15:35:29 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173713972
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

practisch gezien lijkt het me juist een ramp. Met een kleine baby de deur uit vond ik al lastig, en met 2 helemaal lijkt me. Nooit een hand vrij hebben als je alleen met de babies thuis bent, 2x zoveel poepluiers en explosies en 2x zo vaak bv geven. Als er eentje wakker is snachts slaapt de andere, en v.v..

Bij nr. 1 hoopte de duutser op een tweeling, ik geloof bij nr. 2 niet meer zo.... :+ Natuurlijk, je groeit er in mee en leert ermee omgaan. Maar het eerste jaar lijkt het me enorm hectisch.
Mijn schoonzus voedde beide baby's tegelijk en dat ging prima, net als veel andere dingen prima tegelijk kunnen. Het is één badje maken en om en om je baby's er in en nu in een badring samen in bad, één keer eten maken en om en om een hapje (eigen bakje, eigen lepel wel), een volle babywas ipv een halve. Ze slapen en eten eigenlijk altijd tegelijk. Wel dubbel zo veel luiers natuurlijk... Ik denk dat het niet veel hectischer is dan één baby op basis van wat ik bij mijn broer meemaak.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173714034
dat gaat helaas niet bij alle tweelingen zo gemakkelijk en helaas zijn ook niet niet alle tweelingen de beste maatjes.
pi_173714060
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:35 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mijn schoonzus voedde beide baby's tegelijk en dat ging prima, net als veel andere dingen prima tegelijk kunnen. Het is één badje maken en om en om je baby's er in en nu in een badring samen in bad, één keer eten maken en om en om een hapje (eigen bakje, eigen lepel wel), een volle babywas ipv een halve. Ze slapen en eten eigenlijk altijd tegelijk. Wel dubbel zo veel luiers natuurlijk... Ik denk dat het niet veel hectischer is dan één baby op basis van wat ik bij mijn broer meemaak.
Mijn nichtje heeft een tweeling en die heeft dus niet het geluk dat de kindjes braaf gelijkertijd slapen of gevoed willen worden. Om en om komt meer in de buurt. Sliep de ene eindelijk weer toen de tandjes doorkwamen begon het bij de andere.

Een kind lijkt mij al rete zwaar maar 2 lijken mij helemaal tropentijden.

Ze slapen trouwens ook niet op een kamertje want ze hielden of maakten elkaar wakker. door huilen/andere geluidjes enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173714177
Ach dromertje wat een verdrietig berichtje. Hele dikke knuffel en hopelijk kun je gauw bij de huisarts terecht!

Kirb wat ingewikkeld die dubbele gevoelens he? Ik ken ze, en tis zo lastig.

Tweelingen.. ik heb in mijn zeer nabije omgeving gezien hoe zwaar het is. En toch lijkt het me best leuk.

Met mij gaat het wel goed. Ik heb me in kunnen houden. Normaal heb ik op dag 9 al wat bruin, en op dag 10 wat meer. Nu zit ik op dag 10 en nog niks.
Wel buikpijn, rugpijn en weeig gevoel.
Maar ik ken mijn lijf en haar truukjes, ik ga gewoon ongesteld worden.

Maar toch denk ik... wie weet....
pi_173715732
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nog een paar dagen wachten.

Wat voor testen ovulatie of zwangerschapstesten?
Zwangerschapstesten :').

Het maakt echt niet uit of het er 1 is of een meerling. Vind alles wel prima. Baby's vooral O+ . Als het aan onze wensen ligt dan minimaal 3 kinderen, dus tropenjaren genoeg lijkt mij. Maar eerst maar eens de eerste ;).
pi_173715772
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 15:35 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Mijn schoonzus voedde beide baby's tegelijk en dat ging prima, net als veel andere dingen prima tegelijk kunnen. Het is één badje maken en om en om je baby's er in en nu in een badring samen in bad, één keer eten maken en om en om een hapje (eigen bakje, eigen lepel wel), een volle babywas ipv een halve. Ze slapen en eten eigenlijk altijd tegelijk. Wel dubbel zo veel luiers natuurlijk... Ik denk dat het niet veel hectischer is dan één baby op basis van wat ik bij mijn broer meemaak.
Het is wel echt veel hectischer, van buitenaf kun je dat alleen niet altijd zien. Mocht dat bij jouw broer niet zo zijn dan is hij echt een uitzondering.

Maar je hebt er toch geen invloed op hoeveel het er zijn en na even wennen ben je meestal ook wel echt blij met een tweeling ook al wilde je dat absoluut niet (been there, done that). En 1 baby is ook zwaar de eerste tijd (al vraag ik me nu af hoe ik dat ooit heb kunnen vinden, maar toen vond ik dat ook). Hier ging het testen overigens precies hetzelfde als bij de eerste, met een positieve test rond dezelfde termijn. Maar ik heb een eeneiige tweeling, en die splitsen vaak pas een paar dagen na de bevruchting. Twee-eiig zou je wel eerder moeten kunnen zien denk ik.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_173716596
Mij zou het ook niet veel uitmaken, een eenling of een tweeling O+ Ik zou me alleen bij tweeling meer zorgen maken over de zwangerschap, meer risico's etc. En het zal drukker zijn, maar goed ik denk dat overal wel een mouw aan te passen is.
Shine bright like a diamond.
pi_173717198
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:39 schreef Soof-87 het volgende:
Camac, dat is zeker fijn! :Y

Kirb, de onzekerheid kan soms best killing zijn hè..

Feyre, in juni 2015 gestopt met de pil, in december 2015 m'n eerste positieve ovulatietest in handen (na heeele lange cyclussen) en toen meteen zwanger. O+ In september 2016 is m'n zoontje geboren. Dus dat ging best vlot allemaal. :@
Ooh dan! Ik dacht dat je al vanaf 2015 bezig was voor de eerste, ik denk dat is toch best lang :@.

Mijn NOD is donderdag. Vanochtend weer 1x licht bloedverlies en verder niks.
Ik ben geneigd daar een goed teken in te zien want ik ben super regelmatig, dit was zeker geen eerste-teken-van-ongesteldheid-bloeding en bij m'n eerste had ik ook weleens wat bloedinkjes..

Verder zou ik vandaag last gehad moeten hebben van PMS en dat was niet, iig niet heftig merkbaar zoals vorige cycli - maar dikke kans dat ik mezelf gewoon keihard voor de gek houdt. Wel een goed placebo effect in dat geval hehe :'D.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173717453
Oeh Feyre ik denk dan toch meteen aan een innestelingsbloeding.. lastig hè om dan je hoofd koel te houden. Ik duim voor je, en natuurlijk ook voor MLB en TP.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173717545
Mijn buikpijn is weer weg wel lekker kei verkouden aan het worden. Gatverredamme
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173718079
Misschien was het gewoon een bijverschijnsel van griep TP? Het is sowieso ook wel vroeg om nu al symptomen te hebben.
pi_173718198
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 19:37 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Misschien was het gewoon een bijverschijnsel van griep TP? Het is sowieso ook wel vroeg om nu al symptomen te hebben.
Ik heb geen hele strakke cyclus dus wat dagen eerder of later is helemaal niet gek voor mij om ongesteld te worden :)

Maar laten we hopen op bijverschijnselen. Griep kickt wel echt in nu.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173719344
Beterschap -O-
pi_173720796
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 14:33 schreef Kirb het volgende:
Stippel wanneer is jouw NOD? Het schijnt dat je met een tweeling ook eerder al positief kunt testen *) :P

MLB hoe gaat ie daar? Heb je je testdrang nog kunnen onderdrukken?

Andere dames met NOD in deze week?
ik heb nooit een idee van mijn nod :)

Ik krijg wel elke dag de vraag hier of ik al het huis ontzettend wil poetsen met spiritus :')
Schudden voor gebruik
pi_173720841
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 15:18 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Ik zou het juist heel graag willen O+
dat vind ik dan ook oprecht leuk!
Schudden voor gebruik
pi_173720926
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 17:29 schreef Camac het volgende:

[..]

Zwangerschapstesten :').

Het maakt echt niet uit of het er 1 is of een meerling. Vind alles wel prima. Baby's vooral O+ . Als het aan onze wensen ligt dan minimaal 3 kinderen, dus tropenjaren genoeg lijkt mij. Maar eerst maar eens de eerste ;).
gelijk 3 in een keer dan! :P
Schudden voor gebruik
pi_173721069
Ineens een beetje ziek zijn... je weerstand iets lager rond je eisprong schijnt gunstig te zijn :)
Schudden voor gebruik
pi_173721086
Leuk om te lezen hoe of wat men denkt over twee of nog meerlingen O+
Schudden voor gebruik
pi_173721276
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:30 schreef Stippelrientje het volgende:
Ineens een beetje ziek zijn... je weerstand iets lager rond je eisprong schijnt gunstig te zijn :)
Jammer dat die pas over een week of 2 is haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173721350
Lekker iedereen hartelijk groeten die verschijnselen van snotneuzen hebben :p
Schudden voor gebruik
pi_173722729
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 21:26 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

gelijk 3 in een keer dan! :P
Wie weet. Ik grap altijd dat nooit eens wat normaal kan gaan in mijn leven dus dit zal ook wel abnormaal worden :+ :P
pi_173725516
Hoe is het met de dames op het wachtbankje?
pi_173726122
Kei nerveus voor deze ronde en ik moet nog anderhalve week wachten :')

Komt door de aanstaande afspraak in het ziekenhuis denk ik..
pi_173726286
quote:
10s.gif Op maandag 11 september 2017 22:29 schreef Camac het volgende:

[..]

Wie weet. Ik grap altijd dat nooit eens wat normaal kan gaan in mijn leven dus dit zal ook wel abnormaal worden :+ :P
hihi

Afwachten maar ;)
Schudden voor gebruik
pi_173726993
Mijn temp is niet wat hoger gebleven ;(. Verder geen streepje meer op ovulatietest. Dus afwachten maar... is het al donderdag..

Piesen jullie gewoon allemaal even knalstreepjes van de week? Oke thanks :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173728162
Zelfde hier kirb. Lage temp vanmorgen.
Maar t loopt wel raar bij mij.
Ik heb allllltijd op dag 9, 10 en 11 wat bruinverlies. Dan weet ik al dat t voorbij is deze ronde.
Dan heb ik op dag 12 lage temp en bloedverlies.

Nu zit k op dag 11 maar geen bruin gezien. Nog geen iniminie beetje lichtbruin.

Dus ja, we gaan maar een beetje broekloeren op de plee vandaag.
Ze zouden trouwens wc papier met roze figuurtjes erop moeten verbieden.
pi_173728375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 08:43 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Kei nerveus voor deze ronde en ik moet nog anderhalve week wachten :')

Komt door de aanstaande afspraak in het ziekenhuis denk ik..
Ja jij gaat dus maar mooi streepjes plassen hè :*


Hier loopt mn eerste menstruatie lekker. Wat een troep kan er uit je lijf komen zeg :r.
pi_173728807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:05 schreef Missladybug het volgende:
Zelfde hier kirb. Lage temp vanmorgen.
Maar t loopt wel raar bij mij.
Ik heb allllltijd op dag 9, 10 en 11 wat bruinverlies. Dan weet ik al dat t voorbij is deze ronde.
Dan heb ik op dag 12 lage temp en bloedverlies.

Nu zit k op dag 11 maar geen bruin gezien. Nog geen iniminie beetje lichtbruin.

Dus ja, we gaan maar een beetje broekloeren op de plee vandaag.
Ze zouden trouwens wc papier met roze figuurtjes erop moeten verbieden.
Je bedoelt nu 11 dpo toch? Niet CD11? Is tot nu toe wel je temp hoger gebleven? Meh ik hoop dat het een meetfoutje was dan. Ik duim nog even verder voor je.

Mijn temperatuurgrafiekje is een soort berglandschap :{w geen peil op te trekken. Ik vermoed op basis van ovulatietestjes dat ik vrijdagavond ovuleerde. Zondagochtend was zowaar mijn temp ook echt 2/3 tiende hoger. Maar nu dus weer terug naar "normalere" temp.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173729078
Jaa dpo bedoel ik inderdaad.
Ik zit op CD 38 nu.
Ik temp enkel rond ei en nod. Na ei was mijn temp 36,9.
Nu dus 36,6.
T was wel koud vannacht dus wie weet.

Ik duim ook voor jou!!!
pi_173729365
Ik lig nu koud en rillerig op de bank. Dus mijn lichaam zal wel weer stom gaan doen. Gisteren een mini beetje roze verlies. Vandaag weer niks. Vermoed dat dat meer met de griep te maken heeft. 8)7
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173733988
Roze/bloedspettertje bij griep?
Eerder eisprong of innesteling!


Ik blijf hoopvol!
Schudden voor gebruik
pi_173734028
Hier ben ik geloof ik ingestapt in een achtbaanstoeltje...

Ik vreet mijn meneer nog net niet op als hij iets net niet naar mijn zin zegt :')
Vervolgens hypergezelligallesisleukenhartjesinjeogen

:')
Schudden voor gebruik
pi_173734144
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:51 schreef Stippelrientje het volgende:
Roze/bloedspettertje bij griep?
Eerder eisprong of innesteling!


Ik blijf hoopvol!
Precies!


quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:53 schreef Stippelrientje het volgende:
Hier ben ik geloof ik ingestapt in een achtbaanstoeltje...

Ik vreet mijn meneer nog net niet op als hij iets net niet naar mijn zin zegt :')
Vervolgens hypergezelligallesisleukenhartjesinjeogen

:')
O jee.. PMS aanstaande?
pi_173734161
Kan iemand de klok vooruit zetten? :')
pi_173734208
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:51 schreef Stippelrientje het volgende:
Roze/bloedspettertje bij griep?
Eerder eisprong of innesteling!


Ik blijf hoopvol!
Nee dat mijn menstruatie was begonnen ofzo maar dat mijn lichaam op holt is gegaan vanwege griep. Ei sprong is 13 dagen geleden al geweest.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173734351
Of je hebt gewoon wat ik heb :+ Ik heb een klein bloedblaasje dat af en toe knapt. Heb nu al twee keer een theelepel bloed gehad in mijn broekje en gedacht dat het een innesteling was of mijn menstruatie maar het was gewoon helemaal niets :')

Waarmee ik maar wil zeggen: je kunt er niks van op aan totdat je echt ongesteld wordt of twee streepjes plast!
pi_173734357
Wanneer wil je er een testje aan wagen TP?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173734786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:10 schreef Kirb het volgende:
Wanneer wil je er een testje aan wagen TP?
Vrijdag. Volgens de App moet ik morgen ongesteld worden. En alle symptomen zijn er ook wel. Anders had ik gisteren ook een roze verlies gehad denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173735313
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vrijdag. Volgens de App moet ik morgen ongesteld worden. En alle symptomen zijn er ook wel. Anders had ik gisteren ook een roze verlies gehad denk ik.
Dat zou het rozeverlies waarschijnlijk wel het beste kunnen verklaren. Heb je dat normaal ook een paar dagen voor het doorbreekt?
Een innestelingsbloeding is een andere verklaring. Of gewoon een bloedinkje om niks.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173735409
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vrijdag. Volgens de App moet ik morgen ongesteld worden. En alle symptomen zijn er ook wel. Anders had ik gisteren ook een roze verlies gehad denk ik.
Ik had 3 dagen oid voordat ik m'n ongesteldheid verwachtte ook roze verlies. Dus ging ervan dat ik ongesteld moest worden. Dat was op vakantie, toen we na de vakantie terugkwamen besefte ik dat het niet had doorgezet en was het raak. Drie weken later krijg ik een innestelingsbloeding met oud bloed. Dus dat roze verlies wil niet perse zeggen dat het niet meer kan :) al snap ik dat je voor jezelf ook wel een beetje wil relativeren.
pi_173735517
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:00 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Ik had 3 dagen oid voordat ik m'n ongesteldheid verwachtte ook roze verlies. Dus ging ervan dat ik ongesteld moest worden. Dat was op vakantie, toen we na de vakantie terugkwamen besefte ik dat het niet had doorgezet en was het raak. Drie weken later krijg ik een innestelingsbloeding met oud bloed. Dus dat roze verlies wil niet perse zeggen dat het niet meer kan :) al snap ik dat je voor jezelf ook wel een beetje wil relativeren.
Had je ook krampen dan? Want ik heb ook echt wel flinke krampen.. Al sinds dinsdag avond }:|
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173735650
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Had je ook krampen dan? Want ik heb ook echt wel flinke krampen.. Al sinds dinsdag avond }:|
Ik had eigenlijk nooit echt krampen in mn onderbuik als ik ongesteld moest worden, pas als ik het was. :* hopelijk trekken je grieperige symptomen ook gauw weg.
pi_173737570
OMG ik heb net het 2 dagen oude baby'tje van m'n vriendin vastgehouden O+ O+ O+. Rammellllll :P.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173738968
Pf vandaag beetjes bloed en nu heb ik wel het idee dat het beginnende menstruatie is :r. Ik ben al ruim een jaar super stabiel qua cycli, give or take 1 dag, en nu ineens 3 dagen te vroeg }:|. Irritaaaant dit. Ik ga dus wss de streepjesregen niet doorzetten, sorry. TP misschien nog? :P *Fingers crossed*.

* Feyre gaat maar vast ovulatietesten bestellen.

Ooh Kirb O+ versche babies :9~ O+.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173739026
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:43 schreef Kirb het volgende:
OMG ik heb net het 2 dagen oude baby'tje van m'n vriendin vastgehouden O+ O+ O+. Rammellllll :P.
Ahw wat zoet O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173739050
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:14 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk nooit echt krampen in mn onderbuik als ik ongesteld moest worden, pas als ik het was. :* hopelijk trekken je grieperige symptomen ook gauw weg.
Ik ook want ik ben een echte vent als het om ziek zijn gaat O-)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173739094
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook want ik ben een echte vent als het om ziek zijn gaat O-)
Manflu? :D hehe. Beterschap!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173739622
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:43 schreef Kirb het volgende:
OMG ik heb net het 2 dagen oude baby'tje van m'n vriendin vastgehouden O+ O+ O+. Rammellllll :P.
2 dagen! Dat lijkt me ultiem O+
pi_173744733
Kirb super cute :)
Schudden voor gebruik
pi_173744736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:36 schreef Feyre het volgende:
Pf vandaag beetjes bloed en nu heb ik wel het idee dat het beginnende menstruatie is :r. Ik ben al ruim een jaar super stabiel qua cycli, give or take 1 dag, en nu ineens 3 dagen te vroeg }:|. Irritaaaant dit. Ik ga dus wss de streepjesregen niet doorzetten, sorry. TP misschien nog? :P *Fingers crossed*.

* Feyre gaat maar vast ovulatietesten bestellen.

Ooh Kirb O+ versche babies :9~ O+.
oh wat vervelend!
Schudden voor gebruik
pi_173745516
En hier is het ook doorgezet. Niet echt een verrassing.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173745615
Toch een :* TP
pi_173745856
Feyre en TP balen zeg :( jammer!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173752759
Nou gaat lekker met ons.
Ik ben ook ongesteld geworden.
pi_173753734
Ahw balen zeg. Nou houden we elkaar nog een maandje gezelschap *;
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173754110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:30 schreef Missladybug het volgende:
Nou gaat lekker met ons.
Ik ben ook ongesteld geworden.
He verdorie MLB ;(, ik hoop bij jou toch echt eens andere berichten te lezen :* dikke knuffel.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173755282
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:30 schreef Missladybug het volgende:
Nou gaat lekker met ons.
Ik ben ook ongesteld geworden.
:*
pi_173755915
Feyre, mlb en tp :* zullen we volgende maand maar een nieuwe regenbui maken?
pi_173755990
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 18:20 schreef Camac het volgende:
Feyre, mlb en tp :* zullen we volgende maand maar een nieuwe regenbui maken?
Graag :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173757230
MLB en Feyre ook een dikke knuffel.
pi_173763490
Thanks lieve meiden.

Ik ben trouwens in het ziekenhuis geweest. Echo gehad, bloed geprikt en zaad getest. Allemaal dikke prima. Zaad van man is vele malen beter dan gemiddeld. Had mn ziekenhuis bezoek moeten melden hier maar ik vind het best een dingetje eerlijk gezegd :@
Ik ben blij dat alles goed is. We proberen het gewoon nog even zelf.
pi_173763657
He wat balen allemaal meiden :*

Miss, je moet helemaal niks he? Het is fijn om hier met elkaar te kunnen kletsen en steun te ervaren, maar als jij om wat voor reden dan ook iets niet kwijt wil, is dat aan jou.
Desondanks aan de ene kant fijn dat er niks gevonden is. Hopelijk is het snel raak :*
pi_173763725
Hier komt mijn NOD er weer aan, ik verwacht m maandag, maar geen goed gevoel er over.
Van het ziekenhuis ook nog niks wijzer. Ik moet eerst in een MDO besproken worden en dat duurt allemaal lang om te plannen met alle nodige specialiteiten aan tafel :O
pi_173763880
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 23:03 schreef Missladybug het volgende:
Thanks lieve meiden.

Ik ben trouwens in het ziekenhuis geweest. Echo gehad, bloed geprikt en zaad getest. Allemaal dikke prima. Zaad van man is vele malen beter dan gemiddeld. Had mn ziekenhuis bezoek moeten melden hier maar ik vind het best een dingetje eerlijk gezegd :@
Ik ben blij dat alles goed is. We proberen het gewoon nog even zelf.
er is hier geen moeten!
Als je iets niet wil delen of direct delen... dikke prima!

Je man zal wel trots zijn op zijn zwemmers. ;)
Schudden voor gebruik
pi_173763903
He wat jammer dames waarbij het deze cyclus niks is geworden! :*
Schudden voor gebruik
pi_173764892
MLB, doen waarnje je goed bij voelt!

Jeetje Fuchs wat irritant! Hebben ze een tijdindicatie kunnen geven voor wanneer je verder kunt?

Kirb, nu wel de goede donderdag... Succes morgen! :*
Dit, dat, alles.
pi_173766289
Oja, het is K-day! *O* Succes Kirb!
pi_173766340
Succes Kirb!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173766955
MLB groot gelijk hoor, je kan hierbij alleen maar doen wat voor jou goed voelt. Het is ook echt een dingetje :*. Fijn dat alles goed is bij jullie. Hopelijk is het nu dan ook gauw wel raak en krijgen jullie nog zo'n leuk dochterje (of zoontje natuurlijk).

Bedankt voor de succeswensen, we gaan het zien.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173767995
De zwangerschapstesten zijn in de aanbieding bij de Etos. Dus ik verwacht heel veel streepjes deze en volgende ronde ):O
pi_173768234
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:32 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
De zwangerschapstesten zijn in de aanbieding bij de Etos. Dus ik verwacht heel veel streepjes deze en volgende ronde ):O
Die met 25% korting waarvan ik 3 doosjes heb gekocht? O~)
pi_173768354
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:44 schreef Camac het volgende:

[..]

Die met 25% korting waarvan ik 3 doosjes heb gekocht? O~)
Dat worden veel streepjes :D
pi_173768399
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:51 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Dat worden veel streepjes :D
Sowieso 6, 12 is leuker.
pi_173768405
Ongestelde dames... Balen. :(

Zo irritant, weer wachten op je ei, wachten wachten wachten. :{

Kirb, succes vandaag!

Hier CD17 en verwacht en hoop binnen een week m'n ei.

(Soms wel moeilijk om de tijd te vinden voor some good loving in the bedroom. Vriendlief gaat tegelijkertijd met zoontje eigenlijk naar bed, behalve als hij moet trainen. Maar als hij niet hoeft te trainen, moet ik trainen. En volgende week ook oudergesprekken 's avonds. :{ ) Dat ging zonder kind een stuk makkelijker. :D Maar we zullen zien... Ik wil eigenlijk nu wel om de dag, voor de zekerheid, maar wil ook geen geforceerde seks. :') Lopen jullie daar wel eens tegen aan? Dat het planningstechnisch niet altijd uit komt?)
:)
pi_173770995
Bedankt voor jullie lieve woorden over mijn ziekenhuisbezoek. Ik wilde het graag delen met jullie maar voelde even een drempeltje. Toch een soort gevoel van falen ofzo. Terwijl ik weet dat dat nergens op slaat. Mijn gyn was heeeel lief. Ze kende me van verhalen. Mijn bevalling heeft toen heel de afdeling daar op zn kop gezet, vandaar. -O- Ze vroeg bij binnenkomst of ik dé mevrouw MLB ben haha.

Ik heb nu twee echo's in het ziekenhuis gehad. Eentje om te kijken naar de eicelvoorraad en eentje 9 maanden geleden omdat ik een afwijkend uitstrijkje had (staat dus los van zwangerschapswens).
Bij beide echo's viel mijn dikke baarmoederslijmvlies op. Die is bij mij in het begin van de cyclus al net zo dik als normaalgesproken aan het eind van de cyclus.
De gyn wil graag eens een maandje mijn cyclus volgen dmv echo's om te zien wat er gebeurd met die eisprong en dat baarmoederslijmvlies. En ze wil dan ook testen op progresteron. Misschien heb ik een tekort.
Nu ga ik even bedenken of ik dat ook wil, want het is best tijdsintensief.

Sorry voor de lange post.

Succes in het ziekenhuis Kirb!!!

Soof, tot nu toe hebben wij wel altijd momenten gevonden om een kans te hebben.
Maar als we geen zin/tijd hebben dan doen we het niet. Het moet wel leuk blijven.
pi_173771493
Soof... wat een gezoek om de tijd ervoor hè!

Bij ons is de lol er wel af... nou zijn we nog niet zo lang bezig maar op commando is lang niet zo leuk. Afgelopen eisprong dikke vlammende ruzie over dit onderwerp. Midden in de ruzie vraagt mijn man me waneer de eisprong is, dus ik bijt hem een reuze charmante 'nu lul' toe :@ waarop hij dus zei nou moeten we dan nog even? Dus zo geschiedde... erg awkward seks gehad met op het moment supreme (lees man's moment supreme) ik net met mijn hoofd omlaag ging en hij met zijn hoofd omhoog. Kreeg dus een dikke vette kopstoot _O- we waren er beide gelijk klaar mee. ;)

Mocht het nou gelukt zijn deze maand hebben we een mooi verhaal voor elke kerstmis vanaf nu. Niet echt hoor, zo'n draak ben ik niet
pi_173771764
Afgelopen keer waren we beide echt een dag te moe en dan is het erg jammer hoor. Maar ik ga mezelf niet dwingen. En hij vind het toch al lastig die prestatie druk dus ga hem ook niet opjagen.

Dus op dag van de eisprong geen seks gehad dagen ervoor wel. Hebben ons best gedaan hoor :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173771945
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Afgelopen keer waren we beide echt een dag te moe en dan is het erg jammer hoor. Maar ik ga mezelf niet dwingen. En hij vind het toch al lastig die prestatie druk dus ga hem ook niet opjagen.

Dus op dag van de eisprong geen seks gehad dagen ervoor wel. Hebben ons best gedaan hoor :)
dagen net ervoor is betere kans volgens mij.
Zaad is dan al naar binnen en boven gezwommen. Ligt op de loer voor je verse ei ;)

Taaaaatatadaaaah gillen ze dan!
Aanvalleuh!
Schudden voor gebruik
pi_173771981
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 10:55 schreef Soof-87 het volgende:
Ongestelde dames... Balen. :(

Zo irritant, weer wachten op je ei, wachten wachten wachten. :{

Kirb, succes vandaag!

Hier CD17 en verwacht en hoop binnen een week m'n ei.

(Soms wel moeilijk om de tijd te vinden voor some good loving in the bedroom. Vriendlief gaat tegelijkertijd met zoontje eigenlijk naar bed, behalve als hij moet trainen. Maar als hij niet hoeft te trainen, moet ik trainen. En volgende week ook oudergesprekken 's avonds. :{ ) Dat ging zonder kind een stuk makkelijker. :D Maar we zullen zien... Ik wil eigenlijk nu wel om de dag, voor de zekerheid, maar wil ook geen geforceerde seks. :') Lopen jullie daar wel eens tegen aan? Dat het planningstechnisch niet altijd uit komt?)
ontzettend... :)
5 ploegen, zoontje die soms coslaapt, zoontje die geregeld verkouden of jeuk of whatever heeft, werken voor de brouwerij, kei kapot zijn, sporten, geen zin of noem maar op :p
Schudden voor gebruik
pi_173772003
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:00 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

dagen net ervoor is betere kans volgens mij.
Zaad is dan al naar binnen en boven gezwommen. Ligt op de loer voor je verse ei ;)

Taaaaatatadaaaah gillen ze dan!
Aanvalleuh!
Deze maand hadden ze niet zo'n zin denk ik _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173772024
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:32 schreef LilMissStokstaart het volgende:
Soof... wat een gezoek om de tijd ervoor hè!

Bij ons is de lol er wel af... nou zijn we nog niet zo lang bezig maar op commando is lang niet zo leuk. Afgelopen eisprong dikke vlammende ruzie over dit onderwerp. Midden in de ruzie vraagt mijn man me waneer de eisprong is, dus ik bijt hem een reuze charmante 'nu lul' toe :@ waarop hij dus zei nou moeten we dan nog even? Dus zo geschiedde... erg awkward seks gehad met op het moment supreme (lees man's moment supreme) ik net met mijn hoofd omlaag ging en hij met zijn hoofd omhoog. Kreeg dus een dikke vette kopstoot _O- we waren er beide gelijk klaar mee. ;)

Mocht het nou gelukt zijn deze maand hebben we een mooi verhaal voor elke kerstmis vanaf nu. Niet echt hoor, zo'n draak ben ik niet
nu :(

Oke! :(

Opwindend zeg :(

Doorbijten :(

Sexy man! :(

:+

Bam!
Schudden voor gebruik
pi_173772041
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:05 schreef Missladybug het volgende:
Bedankt voor jullie lieve woorden over mijn ziekenhuisbezoek. Ik wilde het graag delen met jullie maar voelde even een drempeltje. Toch een soort gevoel van falen ofzo. Terwijl ik weet dat dat nergens op slaat. Mijn gyn was heeeel lief. Ze kende me van verhalen. Mijn bevalling heeft toen heel de afdeling daar op zn kop gezet, vandaar. -O- Ze vroeg bij binnenkomst of ik dé mevrouw MLB ben haha.

Ik heb nu twee echo's in het ziekenhuis gehad. Eentje om te kijken naar de eicelvoorraad en eentje 9 maanden geleden omdat ik een afwijkend uitstrijkje had (staat dus los van zwangerschapswens).
Bij beide echo's viel mijn dikke baarmoederslijmvlies op. Die is bij mij in het begin van de cyclus al net zo dik als normaalgesproken aan het eind van de cyclus.
De gyn wil graag eens een maandje mijn cyclus volgen dmv echo's om te zien wat er gebeurd met die eisprong en dat baarmoederslijmvlies. En ze wil dan ook testen op progresteron. Misschien heb ik een tekort.
Nu ga ik even bedenken of ik dat ook wil, want het is best tijdsintensief.

Sorry voor de lange post.

Succes in het ziekenhuis Kirb!!!

Soof, tot nu toe hebben wij wel altijd momenten gevonden om een kans te hebben.
Maar als we geen zin/tijd hebben dan doen we het niet. Het moet wel leuk blijven.
hoe vaak gaan ze dan je bekijken?
Schudden voor gebruik
pi_173772572
quote:
10s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:05 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

nu :(

Oke! :(

Opwindend zeg :(

Doorbijten :(

Sexy man! :(

:+

Bam!
Jeps :@ en nou maar weer hopen!

Een dikke :* voor alle dames hier trouwens! Poosje weg gebleven vanwege te veel mee bezig maar ik lees nu nog steeds een hoop stomme berichten! Niet leuk!
pi_173772874
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:06 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

hoe vaak gaan ze dan je bekijken?
Dat weet ik niet echt. Hangt ook af van de lengte van mijn cyclus denk ik.

Haha ik moest lachen om de post van stippel >:)
pi_173774352
Heel herkenbaar van de geplande seks. :X Ik heb na een tijdje voorgesteld om extra vroeg naar bed te gaan en dan gingen we eerst wat kletsen en knuffelen. Dat hielp wel... Maar aan het einde van de week waren we er allebei ook klaar mee. Stom, terwijl het op het moment zelf dan weer zo is van: *).

Ben erg benieuwd hoe het in het ziekenhuis was Kirb.
Dit, dat, alles.
pi_173774452
Bij ons is het UITEINDELIJK ook bijna altijd wel leuk. Maar man man man, soms kom ik echt niet in de stemming. Dan gaat mijn lief met de beste bedoelingen voorspel doen maar dat is alleen maar super irritant dan. En dan komt het langzaam op gang dus is het al laat, moet ik ook nog blijven liggen terwijl hij al lekker schoon en fris in bed stapt en kan gaan slapen :')

Soms gaan we met zijn tweeën relativeren. Zo van, hoe groot is de kans dat het net vanavond moet? Kan het niet morgen? Wat zegt je app? Dan doen we het meestal niet :+

Vreselijk romantisch :')
pi_173774553
En als tiener dacht ik altijd dat er maar een romantische nacht voor nodig was :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173774688
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En als tiener dacht ik altijd dat er maar een romantische nacht voor nodig was :')
tja en voor sommige tieners is dat ook het geval... nou ja romantisch...
pi_173774882
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En als tiener dacht ik altijd dat er maar een romantische nacht voor nodig was :')
Blijk je de sexdrive van een puberaal konijn nodig te hebben :')
pi_173775119
MLB, ook al is het natuurlijk geen falen, snap ik de kronkel wel dat je ergens zo\n gevoel hebt. Immers, zwanger is toch zo natuurlijk #blablabla - waarom lukt het dan niet zonder hulp? Maar hey, we leven niet voor niets in een tijd waarin die hulp beschikbaar is, dus vooral gebruik van maken als je dat wilt :*.

Ja, dat verplichte gevoel is hier wel bekend en de reden dat we dat bezoek aan de huisarts nog even hebben uitgesteld. Zit hier nu op CD23, 7DPO (gok ik) en had gisteren roze spotting :{.. het zal me benieuwen!

Net terug van vakantie en ga proberen weer wat meer aan te haken hier :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173775169
Ik heb even ge-update in het andere topic. We hadden niet zo leuk nieuws :{.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173775208
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:05 schreef Kirb het volgende:
Ik heb even ge-update in het andere topic. We hadden niet zo leuk nieuws :{.
Neee Kirb, wat een enorme domper dit! Pfff, wat moet dat tegenvallen zeg. Wat zijn de verwachtingen nu? Moet hij zaken aanpassen in leefstijl en zou het dan kunnen verbeteren?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173775768
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 17:05 schreef Kirb het volgende:
Ik heb even ge-update in het andere topic. We hadden niet zo leuk nieuws :{.
Hier ook nog even een dikke knuffel meis
pi_173775995
Kirb las je nieuws ook... wat heel erg stom! :*
pi_173776473
Ik heb wel echt de menstruatie der hell ofzo.. Rug doet echt vreselijk pijn en het is ook best wel heftig.. Dat het maar snel over is heb echt geen zin om hiermee zaterdag naar Oostenrijk te moeten rijden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173777353
Vervelend TP!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173779789
Kirb wat een schijtnieuws!!!
Nou dat komt lekker rauw op je dak.
Vind t ook ongelofelijk sneu voor je vriend. Je zou t te horen krijgen zeg.

Vervelend TP!
pi_173779933
Kirb!! :*
Schudden voor gebruik
pi_173783224
MLB :* brengt het een beetje rust om te weten dat alles ok lijkt te zijn?

Fuchs :* frusterend dat het zo lang duurt :{.

Kirb :* :o wat een nieuws, wat rauw op je dak ;(.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173787499
Thanks allemaal :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173789395
Kirb wat een naar nieuws :*

T-P dat is ook stom :*
pi_173814616
Pffft, ik ben nu even bang dat ik misschien wel nooit een kindje krijg en mijn vriend wil daar niet over praten. Hij wordt zelfs boos. Dat zal allemaal best, maar ik kan die gevoelens niet gewoon uitzetten (lijkt me heerlijk als dat zou kunnen!). Ik heb steeds minder vertrouwen dat het ons zelf gaat lukken ;(
pi_173814683
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:53 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Pffft, ik ben nu even bang dat ik misschien wel nooit een kindje krijg en mijn vriend wil daar niet over praten. Hij wordt zelfs boos. Dat zal allemaal best, maar ik kan die gevoelens niet gewoon uitzetten (lijkt me heerlijk als dat zou kunnen!). Ik heb steeds minder vertrouwen dat het ons zelf gaat lukken ;(
Wat balen dat je vriend niet wil luisteren of het gewoon niet wil horen. Misschien te confronterend?

Ik probeer het allemaal bij te houden maar dat lukt helaas niet hoe lang zijn jullie nu bezig?
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 16 september 2017 @ 20:43:38 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173816018
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:53 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Pffft, ik ben nu even bang dat ik misschien wel nooit een kindje krijg en mijn vriend wil daar niet over praten. Hij wordt zelfs boos. Dat zal allemaal best, maar ik kan die gevoelens niet gewoon uitzetten (lijkt me heerlijk als dat zou kunnen!). Ik heb steeds minder vertrouwen dat het ons zelf gaat lukken ;(
:* :* wat ik zelf merk is dat mijn vriend het ook minder bespreekbaar vindt, met name omdat hij positiever is - het gaat heus wel goedkomen. Dus dat bespreken betekent dat hij moet nadenken over wat als dat dan niet gebeurd, die confrontatie is moeilijk. Misschien eens aan je vriend proberen te vragen waarom hij het niet over het meest negatieve scenario wil hebben? Sowieso is het allemaal maar moeilijk! :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173817426
Ik geloof dat het inderdaad vooral de confrontatie is :Y en wat jij zegt Debster, hij staat er ook positiever in.

TP: 9 maanden
pi_173817585
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:53 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Pffft, ik ben nu even bang dat ik misschien wel nooit een kindje krijg en mijn vriend wil daar niet over praten. Hij wordt zelfs boos. Dat zal allemaal best, maar ik kan die gevoelens niet gewoon uitzetten (lijkt me heerlijk als dat zou kunnen!). Ik heb steeds minder vertrouwen dat het ons zelf gaat lukken ;(
Ach kloon. Het is ook niet niks. Zeker als het jaar proberen nadert kunnen dit soort gedachten de overhand nemen. Vervelend dat je er niet goed met je vriend over kan praten. Is er iemand anders in je omgeving waarmee je dit kan delen/bespreken? Al is het alleen maar om de angst en spanning er af te kunnen praten. Ik kan me voorstellen dat je vriend er
(nog) niet over wil nadenken. Het is ook een heel confronterend idee en ook nog geen waarschijnlijk scenario. Ik merk bij mijn man dat hij, om bovenstaande redenen, het er liever ook niet diepgaand over heeft. We spreken vooral naar elkaar uit dat we duimen en hopen op ooit een kindje van ons twee. Dus de focus houden op de wens en niet op de angst (hoewel die angst er ook bij ons echt wel zit). Sterkte :* Dm/Pm mag altijd :)
pi_173818348
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:53 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Pffft, ik ben nu even bang dat ik misschien wel nooit een kindje krijg en mijn vriend wil daar niet over praten. Hij wordt zelfs boos. Dat zal allemaal best, maar ik kan die gevoelens niet gewoon uitzetten (lijkt me heerlijk als dat zou kunnen!). Ik heb steeds minder vertrouwen dat het ons zelf gaat lukken ;(
wat vervelend! Je kunt het hier altijd kwijt hè!
pi_173822307
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:37 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik geloof dat het inderdaad vooral de confrontatie is :Y en wat jij zegt Debster, hij staat er ook positiever in.

TP: 9 maanden
Het is ook allemaal een groot onzeker iets hé :*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173822492
Kloon :* ook hier een beetje kop in het zand praktijken. Het is gewoon die onzekerheid denk ik. Knuffel voor jou en spreek het vooral hier uit, en misschien met een vriendin die je in vertrouwen kunt nemen. Dat vond ik erg fijn toen ik merkte dat mijn vriend het er liever ook niet (te vaak) over had.

Ik heb sinds gister spotting en vandaag is mijn temp omlaag. Verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173827675
Jullie zijn allemaal lief O+ Gelukkig sta ik er meestal ook positief in en zijn deze gevoelens wel uitzonderingen. Alleen jammer dat hij dat dan echt niet wil bespreken. In mijn omgeving kan ik het niet zo goed kwijt, omdat de meesten het wegrelativeren. "Ach joh, soms duurt het gewoon jaren". Uh, ja, maar daar mag ik toch nog wel emoties bij hebben? oO<

Vandaag sta ik er alweer een stuk optimistischer in :) Alleen niet in deze ronde.
pi_173827724
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 08:24 schreef Kirb het volgende:

Ik heb sinds gister spotting en vandaag is mijn temp omlaag. Verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden.
Kirb :{ Ik had zo gehoopt deze ronde. Maar dan heb je een korte luteale fase gehad of niet?
pi_173829678
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:33 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Kirb :{ Ik had zo gehoopt deze ronde. Maar dan heb je een korte luteale fase gehad of niet?
Ja klopt, ga ik morgen even over bellen om te overleggen.

Fijn dat je je al iets beter voelt. Spui dan vooral lekker hier hoor, dat kan al zo opluchten.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator zondag 17 september 2017 @ 14:52:29 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173830412
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 19:53 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Pffft, ik ben nu even bang dat ik misschien wel nooit een kindje krijg en mijn vriend wil daar niet over praten. Hij wordt zelfs boos. Dat zal allemaal best, maar ik kan die gevoelens niet gewoon uitzetten (lijkt me heerlijk als dat zou kunnen!). Ik heb steeds minder vertrouwen dat het ons zelf gaat lukken ;(
Als ik kijk naar mijn eigen situatie denk ik dat ik als vrouw zijnde dichter bij mijn emoties sta dan mijn man op dit onderwerp. Bedenk ook dat het voor de man vrij abstract is, hij heeft niet die hormonen die door je lijf gieren. Bij ons heeft het ook even geduurd voordat we elkaar goed begrepen, dat moet ook even groeien :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 17 september 2017 @ 15:40:41 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173831735
Ik ben heel erg blij dat mijn man en ik het uitgebreid over de emotionele kant van dit hele proces gehad hebben. Ik voelde me op een bepaald punt best alleen, terwijl hij net zo hard hoopte als ik. Voor de meeste mannen werkt het gewoon net iets anders dan voor ons, minder hormonaal vooral :P
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173837706
Ah kloon :* ronduit shit als je het niet goed kwijt kunt of het er met iemand over kunt hebben voor je gevoel. Spui ook vooral hier als je er behoefte aan hebt :Y. Even voor mij, want je staat niet in de OP geloof ik: 1e kindje? Nog niet onder behandeling in zkh oid toch?

Kirb, ik lees af en toe even bij in het andere topic.. ik vind het zo shit voor jullie :*. Goed idee om even te overleggen over je cyclus, een te korte luteale fase kan opgelost worden met medicatie toch?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173839286
Misschien moet ik maar in de OP gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173839642
Oh nee voel je vooral niet verplicht hè! Dat is geen must, maar ik vroeg me af of ik het me goed herinnerde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173840021
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 20:07 schreef Feyre het volgende:
Oh nee voel je vooral niet verplicht hè! Dat is geen must, maar ik vroeg me af of ik het me goed herinnerde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, maar kan er net zo goed in staan :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173850518
Hier de bloeduitslagen gehad, ik was idd niet zwanger de maand ervoor (dus de positieve ovutesten waren daar niet van) maar mijn LH waarden zijn idd wel verhoogd.. morgen terug, en dan denk ik door voor een echootje om PCOS uit te sluiten (hopelijk)

T zou maf zijn, want regelmatige cyclus, geen overbeharing of acne, mn bmi is eerder te laag dan te hoog..
ik zit iig zo'n 7 a 8 dagen voor nod.
dus voor deze maand nog even afwachten :)
  maandag 18 september 2017 @ 14:05:41 #181
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173851738
Spannend KD, het is wel echt een gek verhaal zo! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Hier gisteren weer ongesteld geworden. Niet geheel onverwacht, al hadden we wel goed gemikt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 14:37:57 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173852358
Wat hebben er eigenlijk veel meiden pcos :o goed dat jullie aan de bel trekken, dan kan er meteen wat aan gedaan worden ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 18 september 2017 @ 20:52:48 #183
342418 VKV
Plausibel
pi_173859762
Hier begint ook weer het afwachten. Na een vroege miskraam in juli een keer ongesteld geworden (na een voor mij normale cyclus), dus nu kunnen we weer aan het werk.
Ik hou met een app alles bij qua data, alleen was de eisprong denk ik net een paar dagen eerder dan volgens de kalender zou moeten zijn. Had de bekende lichamelijke verschijnselen die bij een eisprong horen, dus ik ga er maar vanuit dat die nu is geweest. Gelukkig waren we in voorbereiding op de geplande eisprong al genoeg aan het oefenen dus hopelijk is het toch raak :P
pi_173859906
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 14:02 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ontzettend... :)
5 ploegen, zoontje die soms coslaapt, zoontje die geregeld verkouden of jeuk of whatever heeft, werken voor de brouwerij, kei kapot zijn, sporten, geen zin of noem maar op :p
Gelukkig, ben niet de enige. :D
:)
pi_173859998
Het hoort gewoon zo makkelijk te zijn hè.. :( Zaad zoekt ei.
:)
pi_173860044
En even een :* voor kloon en Kirb.. en voor iedereen die er een kan gebruiken.
:)
pi_173860096
Hier CD 21 en het is nu 'Soof zoekt ei'.

We blijven zoeken. :) Vorige keer was m'n cyclus 37 dagen.
:)
pi_173861440
Debsterr :*!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173861894
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:05 schreef Debsterr het volgende:
Spannend KD, het is wel echt een gek verhaal zo! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Hier gisteren weer ongesteld geworden. Niet geheel onverwacht, al hadden we wel goed gemikt.
:* Klote weer zeg
pi_173862652
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:05 schreef Debsterr het volgende:
Spannend KD, het is wel echt een gek verhaal zo! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Hier gisteren weer ongesteld geworden. Niet geheel onverwacht, al hadden we wel goed gemikt.
Jammer zeg Debster
pi_173863329
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:00 schreef Soof-87 het volgende:
Het hoort gewoon zo makkelijk te zijn hè.. :( Zaad zoekt ei.
lijkt me een mooi programma voor de kro :)
Schudden voor gebruik
pi_173863570
Hier hypochonder ik ontzettend :')
Rete bewust van alle veranderingen die "normaal" er toch nooit zijn? Zou het? Of is dat eigenlijk iets wat ik normaal ook heb maar niet opvalt.
Zijn het nou de spruitjes of zijn het nou krampen regio baarmoeder :+
Waarom heb ik nou geen zin in alles uitsoppen? Nee stip, niet iedereen krijgt zulke drang en niet bij alle zwangerschappen gelijk. Kom laat ik dat kastje maar uitmesten omdat het kan. Misselijk van de playdoh geur.. zou het? Misselijk omdat ik te weinig heb geslapen.. zou het?

Heerlijk dat ineens aan alles twijfelen terwijl ik dikke kans acht op eisprong gemist heb of voor te zijn geweest. :')

En toch maar niks gedronken op bierfestival waar wij stonden met de brouwerij. Wil je van mijn glas proeven?; vroeg mijn zwager.
Nee, dank je. Wel ruiken! :)
Oh ja! Natuurlijk.. en hij gluurt naar mijn buik. (Mijn zussen en mijn ouders weten van onze wens en dus ook mijn zwager)
Ik moet nog rijden :+ zei ik.
Euh ja dat kan natuurlijk ook!
Schudden voor gebruik
pi_173865455
Ik ken het gevoel Stippel! Ik word ook soms misselijk wakker en ga dan vanalles denken, ook al heb ik dat al een paar maanden op rij :') Maar misschien is het bij jou wel terecht ^O^
pi_173876698
Ik zit op 10 dpo gok ik. Ben al dagen intens moe en ook misselijk. Maar ik heb ook Hashimoto dus alles wat ik voel zou net zo goed mijn schildklier kunnen zijn :p

Eerste cyclus was 31 dagen, 2e 27 dus ik weet niet precies wat ik aan moet houden :)
pi_173876925
Enige waar ik echt van begon te twijfelen was die enorme puisten aanval afgelopen maand. Is nu ook weer helemaal weg. Maar was echt niet normaal.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173876947
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zit op 10 dpo gok ik. Ben al dagen intens moe en ook misselijk. Maar ik heb ook Hashimoto dus alles wat ik voel zou net zo goed mijn schildklier kunnen zijn :p

Eerste cyclus was 31 dagen, 2e 27 dus ik weet niet precies wat ik aan moet houden :)
Dat is wel vroeg voor zulke heftige symptomen, maar wie weet :)
pi_173876979
Ik zit zelf op 9 dpo maar heb totaal geen symptomen :D
pi_173877729
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Enige waar ik echt van begon te twijfelen was die enorme puisten aanval afgelopen maand. Is nu ook weer helemaal weg. Maar was echt niet normaal.
Ik heb ook meer puisten gekregen sinds ik gestopt ben met de pil. Misschien kan het ook nog daaraan liggen.
Shine bright like a diamond.
pi_173879696
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 20:51 schreef June. het volgende:

[..]

Ik heb ook meer puisten gekregen sinds ik gestopt ben met de pil. Misschien kan het ook nog daaraan liggen.
Ik ben al zeker 8 jaar niet meer aan de pil. Maar anders had dat een goede reden kunnen zijn idd :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173881750
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:05 schreef Debsterr het volgende:
Spannend KD, het is wel echt een gek verhaal zo! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Hier gisteren weer ongesteld geworden. Niet geheel onverwacht, al hadden we wel goed gemikt.
Toch balen Debster :*

Hier van het weekend ook weer ongesteld geworden. Ik heb niet echt woorden meer voor wat ik voel. Positief blijven/weer worden wordt steeds moeilijker in ieder geval :{
pi_173882983
Fuchs -O- :* ik leef met je mee meid
pi_173883739
Fuchsia :* wat rot ;(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173888289
Debster, wat balen weer.. :*

Kloon is je afspraak al geweest of is het later deze week? Succes iig!

KD is bij jou PCOS nou al uitgesloten of nog niet? Was me niet helemaal duidelijk sorry.

Fuchsia :* hoe moedeloos.. ik vind het zo rot voor je.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173888587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:33 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik ken het gevoel Stippel! Ik word ook soms misselijk wakker en ga dan vanalles denken, ook al heb ik dat al een paar maanden op rij :') Maar misschien is het bij jou wel terecht ^O^
ik denk dat we de eispronf finaal gemist hebben. Ik heb net de eiontdeksticks binnen O+ hopen dat ze geluk brengen ;)
Schudden voor gebruik
pi_173888623
Fuchsia! :*
Schudden voor gebruik
pi_173891659
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:25 schreef Feyre het volgende:
Debster, wat balen weer.. :*

Kloon is je afspraak al geweest of is het later deze week? Succes iig!

KD is bij jou PCOS nou al uitgesloten of nog niet? Was me niet helemaal duidelijk sorry.

Fuchsia :* hoe moedeloos.. ik vind het zo rot voor je.
Die is vrijdagochtend
pi_173891687
ik krijg nog een brief voor een afspraak bij de gyn dus nog niets wijzer.
vanmorgen hebben vriendlief en ik beide over een test gepist, we schijnen beide zwanger, hij iets meer dan ik :') (kv extra gevoelig)

daarna een kv 2v5 negatief, maar was ook nog wel erg vroeg.
pi_173892256
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik krijg nog een brief voor een afspraak bij de gyn dus nog niets wijzer.
vanmorgen hebben vriendlief en ik beide over een test gepist, we schijnen beide zwanger, hij iets meer dan ik :') (kv extra gevoelig)

daarna een kv 2v5 negatief, maar was ook nog wel erg vroeg.
:o Kleurdoos! Een streep is een streep *O* *O*


En ik zou je man even naar de dokter sturen. Ten minste, als het geen vergissing of indroogstreep was. En man mag nimmer een positieve zwangerschapstest plassen!
Lees dit maar even http://www.todayifoundout(...)on-a-pregnancy-test/

En https://www.quora.com/Can-a-man-test-positive-on-a-pregnancy-test
pi_173892264
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik krijg nog een brief voor een afspraak bij de gyn dus nog niets wijzer.
vanmorgen hebben vriendlief en ik beide over een test gepist, we schijnen beide zwanger, hij iets meer dan ik :') (kv extra gevoelig)

daarna een kv 2v5 negatief, maar was ook nog wel erg vroeg.
Lolwhut
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_173892274
Wanneer is je nod?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_173892303
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:35 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

:o Kleurdoos! Een streep is een streep *O* *O*


En ik zou je man even naar de dokter sturen. Ten minste, als het geen vergissing of indroogstreep was. En man mag nimmer een positieve zwangerschapstest plassen!
Lees dit maar even http://www.todayifoundout(...)on-a-pregnancy-test/

En https://www.quora.com/Can-a-man-test-positive-on-a-pregnancy-test
Oi :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_173892746
reageert de test misschien op LH hormonen? andersom namelijk wel.
pi_173893419
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:35 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

:o Kleurdoos! Een streep is een streep *O* *O*


En ik zou je man even naar de dokter sturen. Ten minste, als het geen vergissing of indroogstreep was. En man mag nimmer een positieve zwangerschapstest plassen!
Lees dit maar even http://www.todayifoundout(...)on-a-pregnancy-test/

En https://www.quora.com/Can-a-man-test-positive-on-a-pregnancy-test
https://www.google.nl/amp(...)nt-alles.html?espv=1

En die. Een atleet waarbij in de dopingcontrole HCG gevonden werd.

Hier nu cd11, langzaamaan richting ovulatie. Duurtlang. -O-
pi_173896374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik krijg nog een brief voor een afspraak bij de gyn dus nog niets wijzer.
vanmorgen hebben vriendlief en ik beide over een test gepist, we schijnen beide zwanger, hij iets meer dan ik :') (kv extra gevoelig)

daarna een kv 2v5 negatief,
maar was ook nog wel erg vroeg.
bold = ? abracadabra voor mij.
cursief = afspraak huisarts voor je man!
Schudden voor gebruik
pi_173896387
Oh spuit elf zie ik.
Schudden voor gebruik
pi_173897093
Ik zit als een of andere idioot ieder half uur op Fok te kijken, alsof het dan ineens sneller mijn NOD is :') echt super effectief o|O
pi_173897135
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:45 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

bold = ? abracadabra voor mij.
cursief = afspraak huisarts voor je man!
Volgens mij heeft ze eerst geplast op een early predictor test van het kruidvat, die was heel licht positief. De gewone testen van het kruidvat (2 stuks voor ¤5) waren negatief.
pi_173900360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:19 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik zit als een of andere idioot ieder half uur op Fok te kijken, alsof het dan ineens sneller mijn NOD is :') echt super effectief o|O
En werkt het ;)?

KD :D ik moest zo lachen dat je man ook over een test gepiest heeft :P ik duim voor je iig.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 september 2017 @ 22:50:29 #219
269689 crew  Viv
pi_173901020
Fuchsie :* dat is toch ook niet te doen, steeds weer de volgende ronde positief tegemoet zien. Gelukkig is dat ook geen vereiste voor een zwangerschap.

KD je raakt wel van de regen in de drup zo met al die gekke ovulatie- en zwangerschapstesten. :X
pi_173904593
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:26 schreef Feyre het volgende:

[..]

En werkt het ;)?

KD :D ik moest zo lachen dat je man ook over een test gepiest heeft :P ik duim voor je iig.
Ja, ik ben al een hele dag verder ^O^
pi_173906542
De enige testen die ik vertrouw zijn de kruidvat 2voor5. Die plusjes zijn vrijwel altijd licht positief of iig grijzig. Die van gisteren was dus heel mini plus dus zei ik tegen hem dat hij er eens over 1 heen moest plassen en die viel dus iets donkerder uit zelfs, weliswaar na afleestijd maar kan me voorstellen dat een hoop vrouwen die te vroeg testen, heel hoopvol zijn dan. KV 2v5 weet ik gewoon dat ze indrooglijntjes geven maar zodra er maar iets van HCG in zit, wordt ie roze, niet grijs :)

Mijn nod hangt er een beetje om. 1 cyclus van 31 dagen en 1 van 27, dus de 23e (lekker bloeden op je verjaardag 🖤) of de 27e

Heb wel al 2 dagen megakrampen. Dus ik gok dat ik toch vrij snel ongesteld word.

Ik vind het beide best. Ongesteld geeft aan dat die cyclus prima werkt ;) en zwanger is Yay zwanger ;)
pi_173907027
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:59 schreef Elleska het volgende:
reageert de test misschien op LH hormonen? andersom namelijk wel.
Nooit, andersom wel (ovu op HCG) een HCG (zwangerschapstest) niet op LH
pi_173907389
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:03 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Nooit, andersom wel (ovu op HCG) een HCG (zwangerschapstest) niet op LH
weer wat geleerd :)
pi_173907531
:o Beide streepjes piesen.

Hoop dat het gewoon raak is, kleurdoos.
:)
pi_173907567
Fuchsia, ik kan niet de juiste woorden vinden, maar wel even een :*

Als de wens zo groot is, dan wordt/beheerst het zo'n groot onderdeel van je leven.
:)
pi_173907783
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
De enige testen die ik vertrouw zijn de kruidvat 2voor5. Die plusjes zijn vrijwel altijd licht positief of iig grijzig. Die van gisteren was dus heel mini plus dus zei ik tegen hem dat hij er eens over 1 heen moest plassen en die viel dus iets donkerder uit zelfs, weliswaar na afleestijd maar kan me voorstellen dat een hoop vrouwen die te vroeg testen, heel hoopvol zijn dan. KV 2v5 weet ik gewoon dat ze indrooglijntjes geven maar zodra er maar iets van HCG in zit, wordt ie roze, niet grijs :)

Mijn nod hangt er een beetje om. 1 cyclus van 31 dagen en 1 van 27, dus de 23e (lekker bloeden op je verjaardag 🖤) of de 27e

Heb wel al 2 dagen megakrampen. Dus ik gok dat ik toch vrij snel ongesteld word.

Ik vind het beide best. Ongesteld geeft aan dat die cyclus prima werkt ;) en zwanger is Yay zwanger ;)
Gelukkig maar, dan is het gewoon een indroogstreep :o Wil je ons niet zo laten schrikken?

Als die van jou wel binnen de tijd kleurde, dan vind ik gewoon dat je zwanger bent *O*
pi_173908358
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:51 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Gelukkig maar, dan is het gewoon een indroogstreep :o Wil je ons niet zo laten schrikken?

Als die van jou wel binnen de tijd kleurde, dan vind ik gewoon dat je zwanger bent *O*
Náh. De kV test is veel gevoeliger en Neg. Na 3 koters en een mk weet ik wel wat een echt licht positieve test is en wat een schaduwlijn/indroger is :)
pi_173908386
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 11:26 schreef Elleska het volgende:

[..]

weer wat geleerd :)
Daarom kan het een indicatie zijn dat je zwanger bent als je positieve ovutesten hebt ver na de eisprong. Soort van vroege zwangerschapstest :)
pi_173908590
dat wist ik. heb ook voor de lol met een ovulatietest getest toen ik zwanger bleek (leuk om te zien dat de teststreep zo donker werd dat de controlestreep bijna niet zichtbaar was :P )
ik vroeg me af of het omgekeerd ook kon omdat je dus een licht streepje had bij de early test en een verhoogde LH.
pi_173908636
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 23:48 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Toch balen Debster :*

Hier van het weekend ook weer ongesteld geworden. Ik heb niet echt woorden meer voor wat ik voel. Positief blijven/weer worden wordt steeds moeilijker in ieder geval :{
Och Fuchs :* ook voor jou weer een domper. En rot is dat he, je voelt elke keer weer een sprankje hoop mee uit je lichaam verdwijnen -O-.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:40 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik denk dat we de eispronf finaal gemist hebben. Ik heb net de eiontdeksticks binnen O+ hopen dat ze geluk brengen ;)
Lol, ei-ontdek-sticks O+ dat klinkt toch al veel leuker *O*

KD, ik hoop dat je snel echt duidelijkheid hebt i.p.v. gekke indrooglijntjes enzo. Ik duim voor een zwangerschap *O* *O* *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173910352
Oh, ik ga 0 uit van een zwangerschap deze eerste ronde hoor.. ik heb echt flinke menstruatiekrampen en gok dat ik wellicht zelfs iets eerder ongesteld word deze maand :)
pi_173918479
Hmz.. 3 dagen voor nod (volgens app)..
Roze bij afvegen vanochtend.

Ik weet niet goed wat ik ermee moet.
Schudden voor gebruik
pi_173919104
Late innesteling?
pi_173924636
nou, ik zou de kruidvat early niet aanraden.. ik was toch benieuwd en heb er nog eens over 1 geplast, echt een licht plusje) kv2v5 blijft wit. deze moet stukken gevoeliger zijn (rond de 10) early rond de 25.
Ik ben blij dat ik zo'n nuchtere trien ben, je zou maar voor je eerste kindje proberen, 1 test doen en er vanuit gaan dat deze klopt.. :o
pi_173924692


veel duidelijker te zien irl
  Moderator vrijdag 22 september 2017 @ 09:09:41 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173924922
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 08:36 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, ik zou de kruidvat early niet aanraden.. ik was toch benieuwd en heb er nog eens over 1 geplast, echt een licht plusje) kv2v5 blijft wit. deze moet stukken gevoeliger zijn (rond de 10) early rond de 25.
Ik ben blij dat ik zo'n nuchtere trien ben, je zou maar voor je eerste kindje proberen, 1 test doen en er vanuit gaan dat deze klopt.. :o
Of je bent gewoon wel zwanger? Ik zou het eerst maar eens even afwachten ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_173925206
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Of je bent gewoon wel zwanger? Ik zou het eerst maar eens even afwachten ;)
lijkt me heel vreemd. Qua gevoeligheid en het feit dat hij ook licht positief uitslaat bij de heer 😬👍🏻
pi_173925294
Ik ben zelf sowieso niet zo'n fan van die early testen. Kruidvat 2v5 beviel me prima altijd.
:)
pi_173925380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:38 schreef Soof-87 het volgende:
Ik ben zelf sowieso niet zo'n fan van die early testen. Kruidvat 2v5 beviel me prima altijd.
Dito, hij had de verkeerde gekocht 😬
pi_173925407
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:44 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Dito, hij had de verkeerde gekocht 😬
Blijf voor je duimen. :)

Hier nog op eierjacht.
:)
pi_173925722
Het heeft doorgezet.

Nieuwe ronde dan maar... :(
Schudden voor gebruik
pi_173925843
Kloon hoe was het in het ZH?

Dromertje ik weet niet of je hier toch nog wel eens mee leest, maar ik ben benieuwd hoe het met je gaat.

Balen Stippel :(, hopelijk brengen de eiontdeksticks de oplossing!

KD je houdt het spannend :P

Mijn vriend is deze ronde in het buitenland tijdens ongeveer vruchtbare periode. Dus we richten ons deze maand maar eens op dingen die nog moeten gebeuren (bevolkingsonderzoek :') enzo) en ik mag terug naar het ZH om een paar keer op progesteron te prikken na eisprong. Dan is het vast zó half november voor we weer door kunnen :Y.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173925915
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Het heeft doorgezet.

Nieuwe ronde dan maar... :(
Kut!
pi_173926486
quote]0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:50 schreef ViviRAWRS het volgende:
Fuchsie :* dat is toch ook niet te doen, steeds weer de volgende ronde positief tegemoet zien. Gelukkig is dat ook geen vereiste voor een zwangerschap.
[/quote]

Nee gelukkig niet :* :+
Mijn natuurlijke proces werkt wel zo. 1e dagen ben ik niet te genieten en langzaamaan komt er steeds meer lucht en hoop. Maar het sprankje positiviteit en hoop wordt steeds minder groot.

quote:
17s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Och Fuchs :* ook voor jou weer een domper. En rot is dat he, je voelt elke keer weer een sprankje hoop mee uit je lichaam verdwijnen -O-.
:* Ja zo voelt het inderdaad precies -O-

Kleurdoos het is net een soap, waar raar joh van die testen.

Balen stippel :*

Succes met de eierjacht Soof :D
  Moderator vrijdag 22 september 2017 @ 11:27:21 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173927195
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:33 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

lijkt me heel vreemd. Qua gevoeligheid en het feit dat hij ook licht positief uitslaat bij de heer 😬👍🏻
Waarom test je dan eigenlijk? :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_173927509
Ik gebruik weer mij oude username. Ben van de nieuwe het wachtwoord plus welk email adres ik gebruikte kwijt :|W

:* voor alle dames die weer een domper hebben gekregen.

Maakt een beetje dat ik me bezwaard voel om te melden hier... maar mijn nod was gisteren en ik had al vroeg negatief getest. Dus ik was eigenlijk een beetje pissig dat het maar niet op gang kwam. Had nog een testje liggen en we hebben twee streepjes! :@

Ben wel heel zenuwachtig nu, hoop zo dat het goed blijft gaan!
pi_173927756
Dagennachtdromer wat goed!! *O* *O* *O* gefeliciteerd!!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173927893
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik gebruik weer mij oude username. Ben van de nieuwe het wachtwoord plus welk email adres ik gebruikte kwijt :|W

:* voor alle dames die weer een domper hebben gekregen.

Maakt een beetje dat ik me bezwaard voel om te melden hier... maar mijn nod was gisteren en ik had al vroeg negatief getest. Dus ik was eigenlijk een beetje pissig dat het maar niet op gang kwam. Had nog een testje liggen en we hebben twee streepjes! :@

Ben wel heel zenuwachtig nu, hoop zo dat het goed blijft gaan!
Gefeliciteerd *O* *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 22 september 2017 @ 12:19:50 #249
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173927929
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik gebruik weer mij oude username. Ben van de nieuwe het wachtwoord plus welk email adres ik gebruikte kwijt :|W

:* voor alle dames die weer een domper hebben gekregen.

Maakt een beetje dat ik me bezwaard voel om te melden hier... maar mijn nod was gisteren en ik had al vroeg negatief getest. Dus ik was eigenlijk een beetje pissig dat het maar niet op gang kwam. Had nog een testje liggen en we hebben twee streepjes! :@

Ben wel heel zenuwachtig nu, hoop zo dat het goed blijft gaan!
Daar hoef je je helemaal niet bezwaard bij te voelen *O* streepjes *O* *O* gefeliciteerd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 22 september 2017 @ 12:28:20 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173928055
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 10:01 schreef Stippelrientje het volgende:
Het heeft doorgezet.

Nieuwe ronde dan maar... :(
Balen Stip :(! *schuift de chocolade door*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173928297
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 12:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Balen Stip :(! *schuift de chocolade door*
koemelk, soja en nootjesvrije reep! Wat lief O+
Schudden voor gebruik
pi_173928316
Hoera!streepjes! Wat een gedoe met je wachtwoorden ;)
Schudden voor gebruik
pi_173928668
Wat een lange zit was dat!
We waren er netjes om 09.20 voor O+'s afspraak van 09.30. Ingecheckt bij de computer dus niet via de receptioniste. Hadden we dat maar wel gedaan :') want na heel lang wachten bleek dat het fout in het systeem stond en zaadafgifte een afdeling verderop zat. Terwijl wij netjes volgens het briefje in de wachtkamer van voortplantingsgeneeskunde zaten. Inmiddels was het praktisch 10 uur, de tijd van onze gezamenlijke afspraak en dus geen gelegenheid meer om te "produceren". Geen probleem, dat zou naderhand wel kunnen. Nog eens 45 minuten later waren we aan de beurt (geef dat dan ff door mensen, dan had hij het nog makkelijk in de tussentijd kunnen doen). Tegen de tijd dat ie zijn potje had (half 12) zat ie in de stress omdat ie om half 1 op het werk moest zijn en was ie flauw van de honger.
Oftewel, hij moet terugkomen :|W Kan hij ook niks aan doen natuurlijk, wat een gepruts! :R

Mijn deel van het onderzoek: Eendenbek, voelen met de vingers en een inwendige echo. Ik zit op een paar dagen voor mijn NOD en had 'verdikt' slijmvlies (geen uitspraken over dik genoeg ofzo). In mijn linker eierstok 11-12 eiblaasjes, dat is op het randje. Rechts 19, dat is te veel. Er is nog bloed geprikt voor hormoonwaarden (PCOS) en chlamydia.

Uitslag op 10 oktober.
pi_173929307
Bedankt iedereen!

Wat een gedoe kloon! Hoop voor goede uitslagen voor jullie!
pi_173929376
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waarom test je dan eigenlijk? :@
Om te kijken of hij het weer zou doen, had contact opgenomen met de fabrikant ;)

Hier pas een afspraak bij gyn op 10 november :') lekker dan..
pi_173929387
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 11:48 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik gebruik weer mij oude username. Ben van de nieuwe het wachtwoord plus welk email adres ik gebruikte kwijt :|W

:* voor alle dames die weer een domper hebben gekregen.

Maakt een beetje dat ik me bezwaard voel om te melden hier... maar mijn nod was gisteren en ik had al vroeg negatief getest. Dus ik was eigenlijk een beetje pissig dat het maar niet op gang kwam. Had nog een testje liggen en we hebben twee streepjes! :@

Ben wel heel zenuwachtig nu, hoop zo dat het goed blijft gaan!
Gefeliciteerd!!! ❤
pi_173935093
Stippel wat shit..! Hopelijk volgende ronde beter. Ik heb inmiddels ook de eispotsticks binnen. Ik vraag me alleen af hoe ik dat op het werk ga doen, als je idealiter rond 12u moet testen :?.

Dat was echt een lange zit kloon, en wat een gedoe. Irritant is dat.. duimen voor goede uitslagen. Moet hij dan ook terug voor 10 oktober, of krijg jij alleen de uitslag van jouw deel op 10 okt?

DagenNachtdromer gefeliciteerd O+!!! Streepjes *O*! Ik weet alleen niet welke username je anders hier had?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173935424
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:50 schreef Feyre het volgende:
Stippel wat shit..! Hopelijk volgende ronde beter. Ik heb inmiddels ook de eispotsticks binnen. Ik vraag me alleen af hoe ik dat op het werk ga doen, als je idealiter rond 12u moet testen :?.

Dat was echt een lange zit kloon, en wat een gedoe. Irritant is dat.. duimen voor goede uitslagen. Moet hij dan ook terug voor 10 oktober, of krijg jij alleen de uitslag van jouw deel op 10 okt?

DagenNachtdromer gefeliciteerd O+!!! Streepjes *O*! Ik weet alleen niet welke username je anders hier had?
Volgens mij kan het ook prima om 18:00. Als je iedere dag om dezelfde tijd test mis je dan je ei niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173935533
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 19:50 schreef Feyre het volgende:
Stippel wat shit..! Hopelijk volgende ronde beter. Ik heb inmiddels ook de eispotsticks binnen. Ik vraag me alleen af hoe ik dat op het werk ga doen, als je idealiter rond 12u moet testen :?.

Dat was echt een lange zit kloon, en wat een gedoe. Irritant is dat.. duimen voor goede uitslagen. Moet hij dan ook terug voor 10 oktober, of krijg jij alleen de uitslag van jouw deel op 10 okt?

DagenNachtdromer gefeliciteerd O+!!! Streepjes *O*! Ik weet alleen niet welke username je anders hier had?
Hij moet komende week terug maar mag ook vanuit huis produceren.

Je mag ook later testen Feyre, ik doe meestal rond 17-18 uur. Voor 20u is ideaal
pi_173936757
Ik hoop zo dat deze ronde stiekem raak is O+ en ik had er geen enkel vertrouwen in maar nu begint het toch te kriebelen O+ wil heel graag morgenochtend testen maar dat is twee dagen te vroeg :')
pi_173938637
Mja ik had gelezen ideaal is rond 12u, en voor 19u maar dat red ik op werkdagen ook niet :P.

Ik hoop het ook voor je kloon *fingers crossed* :Y.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173939009
Kloon wat een gepruts!
Schudden voor gebruik
pi_173941241
Gefeliciteerd DnD *O*

Wat een gekluns in het ziekenhuis kloon. En wachten is moeilijk ;)
pi_173943188
Volgens mij is dagennachtdromer -> littlemissstokstaart :)

Kloon wat een gedoe in het ZH zeg :'), fijn dat jullie helemaal getest worden. Die meerdere eiblaasjes bij jou, wijst dat op PCOS? Ik hoop dat het gewoon raak is bij jullie.

Wachten is echt het stomste wat er is in dit hele gedoe :( /nogzeveneneenhalveweekzucht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 24-09-2017 10:43:17 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173944066
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 11:04 schreef Kirb het volgende:
Volgens mij is dagennachtdromer -> littlemissstokstaart :)

Kloon wat een gedoe ik het ZH zeg :'), fijn dat jullie helemaal getest worden. Die meerdere eiblaasjes bij jou, wijst dat op PCOS? Ik hoop dat het gewoon raak is bij jullie.

Wachten is echt het stomste wat er is in dit hele gedoe :( /nogzeveneneenhalveweekzucht.
Dat wijst inderdaad op PCOS ja, vandaar dat ze mijn hormoonwaarden gaan testen.

:*
pi_173958510
Vandaag nod.nog helemaal niets..wel ontzettend grieperig (en moet een dag in een pretpark hangen, Argh! Als er overmorgen nog geen bloed te zien is, dan mik ik er een testje tegenaan.
pi_173959943
Succes in het pretpark. Pas op voor de weïge geur van suikerspinnen of zo ;)

:r
Schudden voor gebruik
pi_173966228
Hm net terug van vakantie en eerste ovulatie test gedaan. Volgens de App zou het woensdag moeten zijn maar vandaag al een hele duidelijke streep. Nu hoop ik niet dat we hem gemist hebben.

Gisteren wel aan hobby en gedaan. Maar toen floepte hij er bij de evaluatie uit dus weet niet of er wat binnen is gekomen _O- :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173972030
Hier is m'n ei gespot. Zal zo eens een fotootje uploaden. Merkte het vanochtend al dus vanochtend rond 11.00 gedaan en net weer. Megastrepen, zeer duidelijk, vooral die van net. Vanochtend ook benut toevallig. :o Morgenavond maar weer denk ik. :+

Think als je nu positief test, dan kan de eisprong ook 36 later komen hè. Dus misschien zit je dan wel ongeveer goed?
:)
pi_173972128
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:03 schreef Soof-87 het volgende:
Hier is m'n ei gespot. Zal zo eens een fotootje uploaden. Merkte het vanochtend al dus vanochtend rond 11.00 gedaan en net weer. Megastrepen, zeer duidelijk, vooral die van net. Vanochtend ook benut toevallig. :o Morgenavond maar weer denk ik. :+

Think als je nu positief test, dan kan de eisprong ook 36 later komen hè. Dus misschien zit je dan wel ongeveer goed?
Oh dan zijn er samen een ei aan het leggen.

Goed om te weten dan hebben we nog wat te doen :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173972796
Ongesteld ;(
pi_173972816
:)
pi_173972826
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:37 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ongesteld ;(
Ah. Stom. :(
:)
pi_173972933
Wow, mooie duidelijke test Soof!!

Kloon, wat balen... :9~

Think nog even aan het werk ;)
Dit, dat, alles.
  zondag 24 september 2017 @ 19:50:39 #275
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173973186
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:37 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ongesteld ;(
Niet leuk :* :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173974078
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:37 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ongesteld ;(
Stom :*
pi_173974120
Succes met de eieren dames. Hele duidelijke test Soof :o Kan niet missen.
Hier kunnen we ook weer op jacht :+
pi_173974282
Heel duidelijk Soof!
pi_173974437
Wat shit kloon :*..

Soof, wat een knaller!
Think wat gek dat ie ineens zo vroeg is maar goed fijn dat je 'm gespot hebt :P.
Fuchsia ook veel succes!

We zijn wel met een aardige club eierzoekers deze week geloof ik :P.
* Feyre doet ook mee :+.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
  zondag 24 september 2017 @ 20:38:30 #280
342418 VKV
Plausibel
pi_173974537
Vorige keer (bij zwangerschap van korte duur) merkte ik aan m'n lichaam dat ik mogelijk zwanger was door hele pijnlijke borsten. Nu, 8 dagen na ovulatie, heb ik erg gevoelige tepels. Kan dat al een teken zijn of beeld ik me weer wat in? Als je googlet is elk ditje en datje een teken van zwangerschap...
pi_173975101
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:38 schreef VKV het volgende:
Vorige keer (bij zwangerschap van korte duur) merkte ik aan m'n lichaam dat ik mogelijk zwanger was door hele pijnlijke borsten. Nu, 8 dagen na ovulatie, heb ik erg gevoelige tepels. Kan dat al een teken zijn of beeld ik me weer wat in? Als je googlet is elk ditje en datje een teken van zwangerschap...
Je geeft het antwoord zelf al.
pi_173975674
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:38 schreef VKV het volgende:
Vorige keer (bij zwangerschap van korte duur) merkte ik aan m'n lichaam dat ik mogelijk zwanger was door hele pijnlijke borsten. Nu, 8 dagen na ovulatie, heb ik erg gevoelige tepels. Kan dat al een teken zijn of beeld ik me weer wat in? Als je googlet is elk ditje en datje een teken van zwangerschap...
Alles kan. :) Even geduld.
:)
  zondag 24 september 2017 @ 21:11:43 #283
342418 VKV
Plausibel
pi_173975904
Haha ja geduld, als dat te koop was... :P
  zondag 24 september 2017 @ 21:32:24 #284
208890 June.
Seriously?
pi_173976708
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 20:38 schreef VKV het volgende:
Vorige keer (bij zwangerschap van korte duur) merkte ik aan m'n lichaam dat ik mogelijk zwanger was door hele pijnlijke borsten. Nu, 8 dagen na ovulatie, heb ik erg gevoelige tepels. Kan dat al een teken zijn of beeld ik me weer wat in? Als je googlet is elk ditje en datje een teken van zwangerschap...
Ik heb na de ovulatie ook enorm gevoelige tepels, dus zegt niets helaas ;)

Hier nog een weekje denk ik voordat ik weer ongesteld word. Blij dat we komende maand weer kunnen proberen.
Shine bright like a diamond.
pi_173977534
Dit was hem vandaag. Ben benieuwd hoe dat streepje er morgen bij staat.



Mijn borsten zijn ook altijd gevoelig na mijn ei.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173977606
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:11 schreef VKV het volgende:
Haha ja geduld, als dat te koop was... :P
Geduld is a bitch.
:)
pi_173977633
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Dit was hem vandaag. Ben benieuwd hoe dat streepje er morgen bij staat.

[ afbeelding ]

Mijn borsten zijn ook altijd gevoelig na mijn ei.
Ik zie niks. :o
:)
pi_173977651
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:01 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ik zie niks. :o
Was nog aan het puzzelen. Vergeet iedere keer welke link ik moet gebruiken :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173977793
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Was nog aan het puzzelen. Vergeet iedere keer welke link ik moet gebruiken :')
Zooo ook duidelijk zeg. :Y
:)
pi_173981619
Dag overtijd hier. Als ik mijn laatste cyclus aan blijf houden. Ook geen tekenen nu van een naderende menstruatie. Wellicht dat mijn cyclus nog wat rommelt, t'is pas mnd 3 na pilstop. En ik ben strontverkouden. Ik mik er morgenochtend een testje tegenaan :)
pi_173982275
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 07:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Dag overtijd hier. Als ik mijn laatste cyclus aan blijf houden. Ook geen tekenen nu van een naderende menstruatie. Wellicht dat mijn cyclus nog wat rommelt, t'is pas mnd 3 na pilstop. En ik ben strontverkouden. Ik mik er morgenochtend een testje tegenaan :)
Oeh spannend ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173982654
Maar, even samenvattend: je ovulatietesten bleven positief, je plaste een early predictor positief en je wordt niet ongesteld. Even de actie van je man daargelaten, waar wacht je nog op?
  maandag 25 september 2017 @ 09:46:49 #293
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173982902
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:30 schreef WupWup het volgende:
Maar, even samenvattend: je ovulatietesten bleven positief, je plaste een early predictor positief en je wordt niet ongesteld. Even de actie van je man daargelaten, waar wacht je nog op?
Kun jij mijn gedachten lezen? Precies dit...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173983117
Jammer kloon :*

Ik doe mee met de eierjacht. Vandaag weer beginnen met ovulatietestjes, verwacht eisprong rond het weekend (wanneer mijn vriend weg is :')).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173983470
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:30 schreef WupWup het volgende:
Maar, even samenvattend: je ovulatietesten bleven positief, je plaste een early predictor positief en je wordt niet ongesteld. Even de actie van je man daargelaten, waar wacht je nog op?
Mijn ovulatietesten zijn een maand lang positief geweest. Uit de bloedwaarden bleek dat ik een hoge dosis LH in mijn bloed heb, te hoog in de folliculaire fase. Dus die testen zeiden niets (HCG was ook geprikt en sloot een zwangerschap de maand ervoor uit)

De early predictie gaf vaag positief, idem voor vriendlief. Daarna een kruidvat 2v5 gedaan (staat bekend als het meest gevoelig) en die was negatief.
Daarbij dus een nog wisselende cyclus 30, 27.. en nu dag 29 + flinke griep.. ik test liever een dag later ivm verschil in cyclus, lijkt me beter dat ik de langste aanhoud en het zeker weet.
pi_173983838
Misschien is het al gezegd, maar je vriend hoort geen positieve zwangerschapstest te hebben. Mannen die hcg aanmaken kunnen bv zaadbalkanker hebben.
Shine bright like a diamond.
pi_173983946
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:56 schreef June. het volgende:
Misschien is het al gezegd, maar je vriend hoort geen positieve zwangerschapstest te hebben. Mannen die hcg aanmaken kunnen bv zaadbalkanker hebben.
of het zijn gewoon stinktesten, ik heb het al eens eerder gehad met een zwangerschapstest van idyl.
kruidvat 2v5 heeft ie net overheen gepiest en ter geruststelling, en deze is prachtig wit :+
pi_173984202
Ah, ik had gemist dat je ook op hcg geprikt bent. Het was verder geen beschuldiging of wat ook, maar ik begreep het echt even niet :)
pi_173984217
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

of het zijn gewoon stinktesten, ik heb het al eens eerder gehad met een zwangerschapstest van idyl.
kruidvat 2v5 heeft ie net overheen gepiest en ter geruststelling, en deze is prachtig wit :+
Heel goed ;)
Shine bright like a diamond.
pi_173984308
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:26 schreef WupWup het volgende:
Ah, ik had gemist dat je ook op hcg geprikt bent. Het was verder geen beschuldiging of wat ook, maar ik begreep het echt even niet :)
na 4 zwangerschappen 'know ik the drill' wel een beetje ;)
maar als iemand naar me toe zou komen met een shitload posi ovutesten, 'overtijd' en een licht posi test dan zou ik er ook van staan te kijken dat ze nog geen test heeft gekocht hoor ;)

hier is het gewoon een samenhang, niet precies de cyclus weten, geen eisprong kunnen detecteren door ovulatietestjes die even donker zijn, ik had een blaasontsteking aan het begin van de cyclus, waardoor je een hoop vage symptomen hebt..
dus liever even een tikkie later testen om zeker te weten (of ong. ingeschat) dan alsnog veel te vroeg zijn. voor hetzelfde geld heb ik opeens een cyclus van 42 oid.
pi_173986942
Nog steeds donker streepje. Mijn man keek alweer veel te blij :')
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')