abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173638748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die wachten tot iets soortgelijks met Klaver gebeurt, om dan meteen HEEL GROOT uit te pakken.
Je kan natuurlijk ook gewoon zelf kijken op de site of nieuws op de radio luisteren i.p.v. je eigen (non) nieuws verzinnen in een infantiele poging om de PO als links weg te zetten en de bange blanke man als de slachtoffer maar daarmee zit je op hetzelfde niveau als deze gestoorde RAFF dames.
pi_173638813
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Progressieven. :r
Eerder ongewassen krakerstuig.

Het lijkt net vlugge Japie die daar aan het spreken is.
pi_173638834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon zelf kijken op de site of nieuws op de radio luisteren i.p.v. je eigen (non) nieuws verzinnen in een infantiele poging om de PO als links weg te zetten en de bange blanke man als de slachtoffer maar daarmee zit je op hetzelfde niveau als deze gestoorde RAFF dames.
De NPO heeft het voorzetje gegeven, ze laten het aan hun geloofsgenoten op straat over om het karwei af te maken. :r
  donderdag 7 september 2017 @ 14:36:11 #105
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_173638958
Kwestie van tijd voordat hij ook fulltime beveiliging krijgt.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:42:36 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173639057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik lees hier (daar reageerde ik ook op) 'NOS zwijgt voorlopig'
The End Times are wild
pi_173639070
De geschiedenis herhaald zichzelf. Eerst Fortuyn en nu Baudet. Ranzig linkse clubjes blijven net zolang demoniseren totdat Baudet uit de weg is geruimd.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:45:40 #108
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173639103
lijkt wel wishful thinking zowat...

vandalisme gebruiken om je mening te geven over iemand is fout, niet dat als deze club alleen een mening zou geven de reacties hier anders zouden zijn, maar goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_173639109
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik lees hier (daar reageerde ik ook op) 'NOS zwijgt voorlopig'
Ja alleen deed de NOS dat niet dus sloeg je reactie weer eens nergens op en dat had je heel simpel kunnen voorkomen door te kijken wat de berichtgeving van de NOS was.

Toch grappig dat die alt gekkies aan beide kanten zoveel overeenkomsten hebben en beide kanten dit absoluut niet in willen zien.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2017 14:46:37 ]
  donderdag 7 september 2017 @ 14:47:31 #110
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_173639137
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja alleen deed de NOS dat niet dus sloeg je reactie weer eens nergens op en dat had je heel simpel kunnen voorkomen door te kijken wat de berichtgeving van de NOS was.

Toch grappig dat die alt gekkies aan beide kanten zoveel overeenkomsten hebben en beide kanten dit absoluut niet in willen zien.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 7 september 2017 @ 14:49:35 #111
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173639177
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik reageer op een quote zonder te verifieren. Wat heeft dat met Alt te maken? Als jij mij vraag of ik denk dat de NOS aan selectieve berichtgeving doet zeg ik ja. Dat doet namelijk praktisch ieder medium.
The End Times are wild
  donderdag 7 september 2017 @ 14:53:57 #112
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_173639260
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:19 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ik denk dat Baudet het ziet als gratis reclame.
Hij heeft het waarschijnlijk zelf geregeld.
Soort Reichstagfikkie; maar dan op Nederlandse schaal. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 7 september 2017 @ 14:54:23 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173639267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat jij net zo achterlijk bent als de dames van RAFF is al algemeen bekend.
Mooi dat sneue persoonlijke aanvallen gewoon mogen blijven staan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173639304
Baudet spreekt via zijn woordvoerder lof uit voor de politie. „Ik heb veel waardering voor de professionele wijze waarop de Amsterdamse politie deze zaak voortvarend heeft aangepakt.”

De Amsterdamse politie heeft de bekladding in onderzoek: „Nadat wij melding kregen van de bekladding van een woning is onze afdeling Forensische Opsporing ter plaatse gekomen om sporenonderzoek te doen”, stelt een politiewoordvoerster.

„De resultaten van dat onderzoek zullen worden overgedragen aan de recherche, die deze zaak verder in onderzoek heeft.” Of de bekladding van Baudets woning aanleiding is om extra beveiliging rond zijn woning te plaatsen, wil de politie niet zeggen.

Beveiliging van politici wordt normaliter grotendeels verricht door de Diens Bewaken Beveiligen (DBB), die tevens verantwoordelijk is voor de veiligheid van het Koninklijk Huis en diplomaten.

In politiek Den Haag is de bekladding scherp veroordeeld. „Verwerpelijk en verschrikkelijk”, reageert PVV-leider Wilders, die zelf al bijna dertien jaar zwaar wordt beveiligd wegens continue doodsbedreigingen uit radicaal-islamitische hoek. „Het debat mag je overal voeren, maar je blijft met je tengels van andermans spullen af”, vindt SP-leider Roemer. „Ik heb hier geen goed woord voor over.”
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 7 september 2017 @ 14:58:29 #115
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173639323
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:56 schreef Ali_boo het volgende:
Baudet spreekt via zijn woordvoerder lof uit voor de politie. „Ik heb veel waardering voor de professionele wijze waarop de Amsterdamse politie deze zaak voortvarend heeft aangepakt.”

De Amsterdamse politie heeft de bekladding in onderzoek: „Nadat wij melding kregen van de bekladding van een woning is onze afdeling Forensische Opsporing ter plaatse gekomen om sporenonderzoek te doen”, stelt een politiewoordvoerster.

„De resultaten van dat onderzoek zullen worden overgedragen aan de recherche, die deze zaak verder in onderzoek heeft.” Of de bekladding van Baudets woning aanleiding is om extra beveiliging rond zijn woning te plaatsen, wil de politie niet zeggen.

Beveiliging van politici wordt normaliter grotendeels verricht door de Diens Bewaken Beveiligen (DBB), die tevens verantwoordelijk is voor de veiligheid van het Koninklijk Huis en diplomaten.

In politiek Den Haag is de bekladding scherp veroordeeld. „Verwerpelijk en verschrikkelijk”, reageert PVV-leider Wilders, die zelf al bijna dertien jaar zwaar wordt beveiligd wegens continue doodsbedreigingen uit radicaal-islamitische hoek. „Het debat mag je overal voeren, maar je blijft met je tengels van andermans spullen af”, vindt SP-leider Roemer. „Ik heb hier geen goed woord voor over.”
Reageerde het partijkartel ook?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173639367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik reageer op een quote zonder te verifieren. Wat heeft dat met Alt te maken? Als jij mij vraag of ik denk dat de NOS aan selectieve berichtgeving doet zeg ik ja. Dat doet namelijk praktisch ieder medium.
Dat was de vraag niet, jij spuit je mening zonder ook maar even te kijken of wat je beweert wel correct is en probeert zo je eigen werkelijkheid te creëren.

Wellicht handiger om eerst even te kijken of het wel klopt.
  donderdag 7 september 2017 @ 15:03:17 #118
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173639410
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet, jij spuit je mening zonder ook maar even te kijken of wat je beweert wel correct is en probeert zo je eigen werkelijkheid te creëren.

Wellicht handiger om eerst even te kijken of het wel klopt.
Ik ga geen bronnenonderzoek doen voor iedere post die ik hier neerzet. Ik ben aan het reagueren, geen wetenschappelijk artikel aan het schrijven.
The End Times are wild
pi_173639416
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mooi dat sneue persoonlijke aanvallen gewoon mogen blijven staan.
Gezien de reactie waar ik op reageer is achterlijk zelfs nog mild te noemen.
pi_173639472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ga geen bronnenonderzoek doen voor iedere post die ik hier neerzet. Ik ben aan het reagueren, geen wetenschappelijk artikel aan het schrijven.
Dus je roeptoetert liever maar wat zoals de vervelende oom op verjaardagspartijtjes i.p.v. 10 seconden de tijd te nemen om te kijken of je idiote bewering wel klopt.

En het dan gek vinden dat alt-rechts en links niet serieus genomen worden.
pi_173639491
Je verwacht het niet. Geweld komt altijd van links. Aidsvolk.
  donderdag 7 september 2017 @ 15:09:14 #122
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_173639508
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dus je roeptoetert liever maar wat zoals de vervelende oom op verjaardagspartijtjes i.p.v. 10 seconden de tijd te nemen om te kijken of je idiote bewering wel klopt.

En het dan gek vinden dat alt-rechts en links niet serieus genomen worden.
Jij lijkt dan weer eerder op die zeurderige tante op dat feestje, die in het begin van de avond iets opvangt en daar dan tot half twaalf over door blijft zeuren terwijl iedereen er al lang genoeg van heeft. Links en zeuren, dat past goed bij elkaar.
The End Times are wild
pi_173639523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:08 schreef Infection het volgende:
Je verwacht het niet. Geweld komt altijd van links. Aidsvolk.
Wat een onzin.
Je bent zeker vergeten dat de auto's van GL raadslid Halewijn in de fik werden gestoken?
Make my day!
pi_173639547
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:10 schreef agter het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Je bent zeker vergeten dat de auto's van GL raadslid Halewijn in de fik werden gestoken?
Ja, maar dat was natuurlijk een false flag. Want rechtsvolk doet zoiets niet. En echte schotten ook niet.
pi_173639560
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Vind dit nog wel verder gaan eigenlijk, die bivakgekkies vernielden niks toch?
Bovendien is dit het huis van iemand..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')