https://www.ad.nl/politie(...)d-met-verf~a7877027/quote:Het huis van Thierry Baudet in Amsterdam is vannacht beklad met roze verf. Het ‘Radicaal Anarchistisch Feministisch Front’ zit er achter.
Op de website Indymedia.nl claimt die actiegroep de voordeur en de trap van de fractieleider van Forum voor Democratie te hebben besmeurd met verf. Ook zou er ‘een traktatie’ zijn achtergelaten in de brievenbus.
De bekladders stellen te protesteren tegen ‘het verderfelijke gedachtegoed van Baudet’. Ze halen een aantal uitspraken aan van Baudet, waaruit racisme, seksisme en nationalisme zou blijken. De anarchisten hekelen onder meer de omstreden uitspraak van Baudet in een opiniestuk dat vrouwen 'overrompeld, overheerst en overmand' willen worden.
RAFF lijkt op?quote:Op donderdag 7 september 2017 12:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het ‘Radicaal Anarchistisch Feministisch Front’. Hoe verwachten ze in godsnaam support te krijgen met een naam als deze?
Ik ook. Gewoon Thierry zelf natuurlijk. False flag weet je.quote:Op donderdag 7 september 2017 12:23 schreef Ali_boo het volgende:
Ik heb een scheel vermoeden wie er achter de aanslag zit
Ik zie het verband niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 12:28 schreef Handleiding het volgende:
Net zo kansloos al deze actie
[ afbeelding ]
Vind dit nog wel verder gaan eigenlijk, die bivakgekkies vernielden niks toch?quote:Op donderdag 7 september 2017 12:28 schreef Handleiding het volgende:
Net zo kansloos al deze actie
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 7 september 2017 12:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Straks is het een taart in het gezicht en daarna de kogel.
quote:Op donderdag 7 september 2017 12:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Typisch links, iedereen met een andere mening is een fascist en nazi. Levensgevaarlijke gekke club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |