abonnement Unibet Coolblue
pi_173630228
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Check de fanboys agressief reageren. Niemand mag komen aan de lavendel snuivende messias.
Gaat alles wel goed?
pi_173630275
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Check de fanboys agressief reageren. Niemand mag komen aan de lavendel snuivende messias.
Bij enige kritiek is de kans op schuimbekken inderdaad vrij groot. Kritisch of zelfstandig denken over de grote leider lijkt compleet onmogelijk.
pi_173630281
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:17 schreef Tamabralski het volgende:
anders schreeuw je 'Nazi!'
Ik zit me suf te peinzen wanneer 99.999 ' nazi' schreeuwde.
Ik zou het niet weten..
what the hell.... jij bent de nazi-schreeuwer En je beschuldigt je vijand daarvan.
pi_173630357
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik zit me suf te peinzen wanneer 99.999 ' nazi' schreeuwde.
Ik zou het niet weten..
what the hell.... jij bent de nazi-schreeuwer En je beschuldigt je vijand daarvan.
Ach in bepaalde gevallen wil ik racisme of ander extreemrechts gedrag wel benoemen. Maar niet te vaak en als argument in deze slaat het ook nergens op. Maar goed, die tambralski is een wat 'bijzonder' figuur.
  woensdag 6 september 2017 @ 22:27:09 #55
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173630360
quote:
Wat is er precies interessant aan? Baudet geeft aan dat hij het verhaal van de Russen ook aan wil horen. Daar is toch niks mis mee? Of moet alles wat Rusland doet en zegt maar meteen naar de kliko verwezen worden omdat het Rusland is?

De normalisering van de relatie met Rusland is ook een punt waar ik persoonlijk groot voorstander van ben overigens.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 6 september 2017 @ 22:27:26 #56
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173630367
-dubbel-
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_173630415
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Wat is er precies interessant aan? Baudet geeft aan dat hij het verhaal van de Russen ook aan wil horen. Daar is toch niks mis mee? Of moet alles wat Rusland doet en zegt maar meteen naar de kliko verwezen worden omdat het Rusland is?

De normalisering van de relatie met Rusland is ook een punt waar ik persoonlijk groot voorstander van ben overigens.
Ofwel je wilt de Russische agressie richting Oekraïne belonen?
Of is wat jou betreft de soevereiniteit van De Krim weer overdragen aan Oekraïne ook onderdeel van die normalisatie? Dan wil ik dat ook wel steunen.
pi_173630450
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Wat is er precies interessant aan? Baudet geeft aan dat hij het verhaal van de Russen ook aan wil horen. Daar is toch niks mis mee? Of moet alles wat Rusland doet en zegt maar meteen naar de kliko verwezen worden omdat het Rusland is?

De normalisering van de relatie met Rusland is ook een punt waar ik persoonlijk groot voorstander van ben overigens.
Hij retweet Russisch fake news, dat als doel heeft het westen te ondermijnen. Dat is wat er interessant aan is.

Waarom stel je trouwens zo'n vraag, terwijl je vorige post al een reactie was op een bijdrage van mij waarin ik aangaf waar het mij om ging?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 6 september 2017 @ 22:33:55 #59
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173630486
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ofwel je wilt de Russische agressie richting Oekraïne belonen?
Of is wat jou betreft de soevereiniteit van De Krim weer overdragen aan Oekraïne ook onderdeel van die normalisatie? Dan wil ik dat ook wel steunen.
Dat vind ik er verder los van staan. Rusland heeft net zo weinig te zeggen over de Krim als Nederland wat mij betreft. (Ook al is Rusland daar formeel wel de baas op dit moment natuurlijk.)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_173630577
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Dat vind ik er verder los van staan. Rusland heeft net zo weinig te zeggen over de Krim als Nederland wat mij betreft. (Ook al is Rusland daar formeel wel de baas op dit moment natuurlijk.)
Dus het 'normaliseren van de relatie' houdt vooral in: buigen voor de Russische beer.

Wij schrappen de sancties, worden weer beste matties met Poetin en verwachten daar niets voor terug? Sterker, impliciet zeggen we tegen de Russen dat we geen moeite hebben met hun agressieve buitenlandpolitiek.

Als dit de lijn is van FvD, bid ik op m'n blote knietjes dat die gasten nooit verder komen dan twee zetels.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173630620
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Wat is er precies interessant aan? Baudet geeft aan dat hij het verhaal van de Russen ook aan wil horen. Daar is toch niks mis mee? Of moet alles wat Rusland doet en zegt maar meteen naar de kliko verwezen worden omdat het Rusland is?
Wat heeft het aanhoren van het Russische verhaal voor zin als het Russische verhaal, elke keer dat er meer bewijs wordt verzameld tegen de Russen, steeds 180 graden draait ten opzichte van het vorige Russische verhaal?
Het eerste Russische verhaal was dat de MH17 was neergehaal door een Oekraïens gevechtsvliegtuig. Daar hadden de Russen zelfs radarbeelden van, helaas bleken die later gefotoshopt, maar dat mocht de pret niet drukken.
Vervolgens wisten de Russen met zekerheid te melden (dankzij satellietbeelden, helaas eveneens nep) dat de MH17 was neergehaald door een type Buk dat alleen gebruik werd door de Oekraïners. Helaas voor hen werden later resten gevonden van een ander type Buk.
En zo is het nog een tijdje doorgegaan, waarbij het enige doel van de Russen telkens maar weer blijkt om een rookgordijn op te werpen in de hoop anderen de schuld in de schoenen te schuiven.
pi_173630766
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Dat vind ik er verder los van staan. Rusland heeft net zo weinig te zeggen over de Krim als Nederland wat mij betreft. (Ook al is Rusland daar formeel wel de baas op dit moment natuurlijk.)
De annexatie van de Krim is een belangrijke oorzaak van de gespannen relatie op dit moment. Net zoals de Russische betrokkenheid bij het neerhalen van MH17. Bij normalisatie van de relatie hoort toch ook dat die onderwerpen uitgesproken worden?
Of accepteer je dat zonder consequenties?
pi_173630811
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat heeft het aanhoren van het Russische verhaal voor zin als het Russische verhaal, elke keer dat er meer bewijs wordt verzameld tegen de Russen, steeds 180 graden draait ten opzichte van het vorige Russische verhaal?
Het eerste Russische verhaal was dat de MH17 was neergehaal door een Oekraïens gevechtsvliegtuig. Daar hadden de Russen zelfs radarbeelden van, helaas bleken die later gefotoshopt, maar dat mocht de pret niet drukken.
Vervolgens wisten de Russen met zekerheid te melden (dankzij satellietbeelden, helaas eveneens nep) dat de MH17 was neergehaald door een type Buk dat alleen gebruik werd door de Oekraïners. Helaas voor hen werden later resten gevonden van een ander type Buk.
En zo is het nog een tijdje doorgegaan, waarbij het enige doel van de Russen telkens maar weer blijkt om een rookgordijn op te werpen in de hoop anderen de schuld in de schoenen te schuiven.
Als handelaars in verwarring blijken ze, daarin al dan niet bewust gesteund door 'nuttige idioten' als Baudet, inderdaad bijzonder bekwaam.
pi_173631146
Wat gaan we hard, al deel #57 _O_

Top 20 FVDuser tot nu toe :)

Top 100 voor reeks "[FVD] Forum voor Democratie" van 01-01-2017 t/m 06-09-2017

nr / aantal posts / gebruiker
01 1608 Mr.Major
02 1515 Nattekat
03 1349 99.999
04 0847 Xa1pt
05 0630 Fylax
06 0494 Gohf046
07 0470 Kansenjongere
08 0444 Maraca
09 0413 6star6lord6
10 0374 Ryon
11 0315 Ludachrist
12 0308 SgtPorkbeans
13 0306 Bluesdude
14 0269 Jigzoz
15 0260 Doublepain
16 0259 Chivaz
17 0252 remlof
18 0221 Ronald-Koeman
19 0209 Arthur_Spooner
19 0209 gekkewiebel
21 0206 DrDentz

_O_
pi_173631179
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Wat gaan we hard, al deel #57 _O_

Top 20 FVDuser tot nu toe :)

[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[FVD] Forum voor Democratie" van 01-01-2017 t/m 06-09-2017

nr / aantal posts / gebruiker
01 1608 Mr.Major
02 1515 Nattekat
03 1349 99.999
04 0847 Xa1pt
05 0630 Fylax
06 0494 Gohf046
07 0470 Kansenjongere
08 0444 Maraca
09 0413 6star6lord6
10 0374 Ryon
11 0315 Ludachrist
12 0308 SgtPorkbeans
13 0306 Bluesdude
14 0269 Jigzoz
15 0260 Doublepain
16 0259 Chivaz
17 0252 remlof
18 0221 Ronald-Koeman
19 0209 Arthur_Spooner
19 0209 gekkewiebel
21 0206 DrDentz

_O_
Dit is nepnieuws... De media belazeren ons.
Ik kan nooit zo weinig hier gezeten hebben....
Kan er een onderzoek worden ingezet
pi_173631209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dit is nepnieuws... De media belazeren ons.
Ik kan nooit zo weinig hier gezeten hebben....
Kan er een onderzoek worden ingezet
Door een (bewuste?) fout van een mod kunnen we pas vanaf DEEL 8 meetellen, misschien dat dat het verklaard? :)
pi_173631233
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:11 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat is de kandidaten lijst Elfletterig. Jij had het over bijeenkomsten.
Ik gebruik af en toe Mycroft en kom nu weer deze opmerking tegen. Waar slaat dit op? De user die je citeert (Homey), is geen kloon van mij. Graag mij buiten je discussies houden.
pi_173631350
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 23:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Door een (bewuste?) fout van een mod kunnen we pas vanaf DEEL 8 meetellen, misschien dat dat het verklaard? :)
sorry.... sorry... ik was nepboos... for a laugh. Het zal wel kloppen.
Eigenlijk vind ik dat veel te veel in deze serie verkeer.
pi_173633276
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Check de fanboys agressief reageren. Niemand mag komen aan de lavendel snuivende messias.
Check anders met welke toon jullie hier zelf binnen vallen ? De brandstapel staat al klaar en hoeft alleen nog maar in de fik gezet te worden. ZIE JE NOU WEL !!!
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_173634875
Deze column beschrijft de vele problemen die ik met de EU heb bijzonder accuraat. Notabene geschreven door "links". Must read.

Democratie

door Ewald Engelen

Vlak voor Rutte vorige week naar Parijs vloog om daar met Macron te spreken over de verdere verdieping van de eurozone, wist De Telegraaf te melden dat in de coalitieonderhandelingen het raadgevend referendum was uitgeruild tegen de gekozen burgemeester. Het moet een hele opluchting zijn geweest voor Rutte. Niet langer de hijgende adem van de burger in zijn nek terwijl hij breed lachend zijn paraaf zet onder het einde van Nederland.

Twee weken geleden schreef ik dat het Europese politieke establishment een stille coup voorbereidt. Alle signalen wijzen erop dat wij spoedig geconfronteerd gaan worden met vergaande stappen naar een min of meer volwaardige euroregering. En ook al maken politici en hun paardenfluisteraars mooie sier met democratie en inspraak, het is toch echt onvermijdelijkheid wat de klok slaat. Een muntunie kan niet zonder grotere begrotingscoördinatie, zonder een bankenunie, zonder een kapitaalmarktenunie, zonder eenhoofdige leiding, en niet zonder transfers van rijk naar arm. En over de rest mag verder fijn democratisch gedebatteerd worden. Aldus übertechnocraat Coen Teulings vorige week in NRC Handelsblad.

Begrijp me niet verkeerd: ik heb niets tegen Europese samenwerking. Er zijn voldoende grensoverschrijdende problemen waar Europese samenwerking in principe een goede oplossing voor zou kunnen zijn. In principe – want in de praktijk heeft de burger over de aard van die samenwerking weinig te zeggen en het grootbedrijf veel. Maar ik ben faliekant tegen de euro. En mijn argumenten hebben alles te maken met de geschiedenis van de goudstandaard. Voor de Eerste Wereldoorlog werkte de goudstandaard prima. Erna niet meer. Reden: na de ongelooflijke offers die de elites tijdens de Grote Oorlog van Jan-met-de-pet hadden gevraagd was het uit met de paternalistische pret van ervoor. De gewone man wilde in ruil voor zijn dienstplicht via vakbond en politieke partij zeggenschap over staat en economie. En dus kreeg hij universeel stemrecht, mocht hij demonstreren, mocht hij zich aansluiten bij vakbonden, en kreeg hij een verzorgingsstaat.
Het regeerakkoord wordt een smurrie van wat ons beloofd is

Het gevolg was dat afstemming tussen economieën niet langer kon plaatsvinden door simpelweg een kwart of een derde uit het loonzakje van Jan-met-de-pet te halen. Hij zou ogenblikkelijk het Malieveld hebben gevuld. Of een barrage aan moties richting het kabinet hebben afgevuurd. Of erger. Voor de Grote Oorlog was het snijden in loonkosten geen enkel probleem. Erna werd het een geheide gang richting oppositiebankjes of revolutie. De eurozone is de goudstandaard in het kwadraat. Economieën worden gedwongen hun concurrentievermogen te herstellen door rücksichtslos te snijden in de lonen van werknemers. Zie Griekenland. Het betekent dat de muntunie structureel de belangen van werkgevers dient en die van werknemers schaadt. Om die reden is de euro principieel onverenigbaar met democratie. Vandaar de trojka, vandaar de eis van Duitsland dat alle lidstaten een verbod op begrotingstekorten in hun grondwet opnemen, vandaar de uitbreiding van de controlemacht van Brussel, en vandaar de uitholling van het nationale budgetrecht.

Ik vind het onbestaanbaar dat onze volksvertegenwoordigers tijdens de eurocrisis het nationale budgetrecht grotendeels hebben weggegeven. Het is een van de redenen waarom ik zo blij ben met een laagdrempelig raadgevend referendum. En waarom dat van mij morgen een corrigerend referendum mag worden. De recente geschiedenis heeft geleerd dat burgers onvoldoende kunnen vertrouwen op de democratische inborst van het merendeel van hun vertegenwoordigers. Zij geven doodleuk weg wat niet van hen is en wat niet aan hen is om weg te geven. De tegenwerping dat zij democratisch zijn gekozen en dat dus alles oké is, snijdt geen hout. Wij hebben op 15 maart niet gestemd voor of tegen nationaal budgetrecht. Wat partijen ons beloofden was een meer of minder coherent programma gebaseerd op een meer of minder coherente wereldbeschouwing. En wat wij straks krijgen is een regeerakkoord dat daar een wonderlijke smurrie van heeft gemaakt. De Schotse taalfilosoof Gallie gebruikte democratie als voorbeeld voor een categorie woorden die hij 'principieel betwistbaar' noemde. De tegenstanders van het referendum lijken niet te beseffen dat onze representatieve democratie maar bleekjes afsteekt bij het morele ideaal van gelijke medezeggenschap. Onze veelgeprezen vertegenwoordigende democratie is het historische resultaat van een burgerlijke elite die de opkomende arbeidersbeweging de wind uit de zeilen wilde nemen zonder de eigen positie in gevaar te brengen.

Het is hoog tijd de emancipatie van de demos te voltooien en het electoraat als het om kwesties als meer of minder euro gaat zelf te laten beslissen. Deze tijd vraagt om meer democratie, niet minder. Juist als er veel op het spel staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gohf046 op 07-09-2017 10:36:51 ]
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 7 september 2017 @ 12:02:38 #71
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173636312
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus het 'normaliseren van de relatie' houdt vooral in: buigen voor de Russische beer.

Wij schrappen de sancties, worden weer beste matties met Poetin en verwachten daar niets voor terug? Sterker, impliciet zeggen we tegen de Russen dat we geen moeite hebben met hun agressieve buitenlandpolitiek.

Als dit de lijn is van FvD, bid ik op m'n blote knietjes dat die gasten nooit verder komen dan twee zetels.
Wat :')
Waar heb je mij dit ooit horen zeggen? Ik vind absoluut terecht dat ze voor de annexatie van de Krim sancties opgelegd hebben gekregen.
Over agressieve buitenlandpolitiek gesproken, heb je wel eens naar onze Amerikaanse overlord gekeken? Die gaan nog wel een tandje verder dan de Russen.
Ik wil bepaalde daden en acties van de Russen niet goedpraten, maar we moeten niet vergeten dat de Amerikanen ook genoeg vuiligheid hebben uitgehaald en absoluut geen heiligen zijn.

quote:
7s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De annexatie van de Krim is een belangrijke oorzaak van de gespannen relatie op dit moment. Net zoals de Russische betrokkenheid bij het neerhalen van MH17. Bij normalisatie van de relatie hoort toch ook dat die onderwerpen uitgesproken worden?
Of accepteer je dat zonder consequenties?
Dat moeten wij zeker niet accepteren zonder consequenties, daarom zijn nu ook die sancties opgelegd. Maar op een gegeven moment moeten we toch met elkaar door. Er heerst nog altijd een anti-Rusland sentiment en dat is in mijn optiek niet (geheel) terecht.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 7 september 2017 @ 12:04:25 #72
104871 remlof
Europees federalist
pi_173636344
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Over agressieve buitenlandpolitiek gesproken, heb je wel eens naar onze Amerikaanse overlord gekeken? Die gaan nog wel een tandje verder dan de Russen.
Trump is een gigantische randmongool, maar ik kan me niet herinneren dat ie ook maar een vierkante meter van een ander land heeft geannexeerd.
pi_173636410
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Trump is een gigantische randmongool, maar ik kan me niet herinneren dat ie ook maar een vierkante meter van een ander land heeft geannexeerd.


Klopt. Ze pakken het wat tactischer aan, annexeren is niet nodig.
  donderdag 7 september 2017 @ 12:10:38 #74
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_173636439
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:04 schreef remlof het volgende:

[..]

Trump is een gigantische randmongool, maar ik kan me niet herinneren dat ie ook maar een vierkante meter van een ander land heeft geannexeerd.
Trump niet specifiek, maar meer the US of A in het algemeen. Denk maar aan de bemoeienis in Libië, Irak en de onvoorwaardelijke steun aan Israël, die wél delen van Palestina annexeert.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 7 september 2017 @ 12:10:46 #75
104871 remlof
Europees federalist
pi_173636444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:08 schreef Vesz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Klopt. Ze pakken het wat tactischer aan, annexeren is niet nodig.
John Perkins is gewoon een mafklapper met een aluhoedje.
pi_173636614
Werkt Baudet voor Putin?
Make my day!
pi_173637046
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 7 september 2017 @ 12:46:11 #79
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173637078
‘Radicaal Anarchistisch Feministisch Front’

Je gaat bijna denken aan een false flag met zo'n lachwekkende over de top naam.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 september 2017 @ 12:48:48 #80
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173637114
“We protesteren met deze aktie tegen het verderfelijke gedachtengoed van Baudet. We verzetten ons tegen het groeiende gevaar van Forum voor Democratie dat een nieuwe fascistische beweging probeert op te bouwen van hordes (jonge) witte mannen. (blanke mannen bedoelen ze hier mee) Baudet en consorten verpakken hun racisme, seksisme en nationalisme in pseudo-intellectuele gewichtigdoenerij. Zo verhullen ze hun frustratie over het feit dat hun eeuwenlange machtspositie steeds verder dreigt af te kalven doordat niet-mannen en niet-witte (blanke) mensen steeds duidelijker hun stem laten horen.”

Dit had zomaar een post uit deze reeks kunnen zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 7 september 2017 @ 12:49:39 #81
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173637126
Oh lekker alle kritiek op Thierry verdachtmakende omdat een of andere gekkenclub mensen in de persoonlijke sfeer lastig valt.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173637185
Ik hoop dat Baudet wat beveiliging krijgt, je weet het maar nooit met die linkse gekkies
pi_173637189
Beetje sneu om zijn huis te bekladden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173637251
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat Baudet wat beveiliging krijgt, je weet het maar nooit met die linkse gekkies
Dat heeft hij al, bij de herdenking van Pim Fortuyn en voorafgaande aan het Oekraine-referendum werd hij ook beveiligd. Is ook hard nodig blijkt wel weer, agressie en geweld uit die hoek kent geen grenzen.
pi_173637264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:58 schreef Vesz het volgende:

[..]

Dat heeft hij al, bij de herdenking van Pim Fortuyn en voorafgaande aan het Oekraine-referendum werd hij ook beveiligd. Is ook hard nodig blijkt wel weer, agressie en geweld uit die hoek kent geen grenzen.
Enige vorm van discussie is vaak ver te zoeken idd, of je bent het met ons eens of je bent een racist/facist etc
pi_173637289
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:58 schreef Vesz het volgende:

[..]

Dat heeft hij al, bij de herdenking van Pim Fortuyn en voorafgaande aan het Oekraine-referendum werd hij ook beveiligd. Is ook hard nodig blijkt wel weer, agressie en geweld uit die hoek kent geen grenzen.
Persoonlijk vind ik wat verf op zijn voordeur en trap wat anders dan 'grenzeloze agressie en geweld', maar goed, overdrijven is ook een vak.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173637291
quote:
Schandalig. Hoop dat ze de daders pakken. Politici pak je aan in het debat.
pi_173637307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:58 schreef Vesz het volgende:

[..]

Dat heeft hij al, bij de herdenking van Pim Fortuyn en voorafgaande aan het Oekraine-referendum werd hij ook beveiligd. Is ook hard nodig blijkt wel weer, agressie en geweld uit die hoek kent geen grenzen.
Terwijl in deze reeks de agressie bijna exclusief vanuit de Baudetfans komt. Toch ergens wel opmerkelijk.
pi_173637314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:58 schreef Vesz het volgende:

[..]

Dat heeft hij al, bij de herdenking van Pim Fortuyn en voorafgaande aan het Oekraine-referendum werd hij ook beveiligd. Is ook hard nodig blijkt wel weer, agressie en geweld uit die hoek kent geen grenzen.
Roze verf.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173637325
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik wat verf op zijn voordeur en trap wat anders dan 'grenzeloze agressie en geweld', maar goed, overdrijven is ook een vak.
Bij Fortuyn begon het ook met een onschuldige taart, maar die vergelijking mag niet gemaakt worden.
pi_173637328
quote:
10s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik wat verf op zijn voordeur en trap wat anders dan 'grenzeloze agressie en geweld', maar goed, overdrijven is ook een vak.
Noujah, dit is een eerst stap die richting uit. Je weet nooit wat dat soort lieden uiteindelijk gerechtvaardigd vinden.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_173637342
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Terwijl in deze reeks de agressie bijna exclusief vanuit de Baudetfans komt. Toch ergens wel opmerkelijk.
Jij zit je hier als topposter al maanden als een hooligan te gedragen en bij tegenspraak is de ander agressief.
pi_173637350
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 12:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Enige vorm van discussie is vaak ver te zoeken idd, of je bent het met ons eens of je bent een racist/facist etc
Dat wordt wel vaak geroepen maar is het werkelijk zo? Want iemand die gewoon onderbouwde kritiek levert zal eigenlijk nooit voor racist of fascist uitgemaakt worden.
Waarom zit die slachtofferrol toch zo lekker dat jullie dit maar blijven roepen?
  donderdag 7 september 2017 @ 13:07:04 #94
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_173637376
Krap aan in de top 10. Mooi.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_173637381
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:04 schreef Vesz het volgende:

[..]

Jij zit je hier als topposter al maanden als een hooligan te gedragen en bij tegenspraak is de ander agressief.
Waar heb ik mensen dan bedreigd of ben ik agressief geworden?
Want dat is wat mensen met wat kritiek op Baudet hier gegarandeerd over zich heen krijgen.
Verder dan zo nu en dan wat denigrerend hoongelach ben ik volgens mij niet gekomen.
pi_173637385
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Terwijl in deze reeks de agressie bijna exclusief vanuit de Baudetfans komt. Toch ergens wel opmerkelijk.
Serieus ? agressie ? Volgens mij word hier over het algemeen op een vrij beschaafde manier gediscussieerd. Dat er soms wat linkse rakkers(lang niet allemaal) hier binnenvallen met een onbeschofte toon die vervolgens op dezelfde manier word beantwoord zou ik niet echt onder agressie willen scharen.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_173637401
quote:
7s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar heb ik mensen dan bedreigd of ben ik agressief geworden?
Want dat is wat mensen met wat kritiek op Baudet hier gegarandeerd over zich heen krijgen.
Verder dan zo nu en dan wat denigrerend hoongelach ben ik volgens mij niet gekomen.
Misschien moet je even lezen hoeveel agressie ik over me heen kreeg toen ik me melde in het POL-cafe. Daar zijn de FvD topic's niks bij.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_173637406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:07 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Serieus ? agressie ? Volgens mij word hier over het algemeen op een vrij beschaafde manier gediscussieerd.
Jij gedraagt je inderdaad wel netjes maar lijkt daarmee helaas toch een redelijke uitzondering.
quote:
Dat er soms wat linkse rakkers(lang niet allemaal) hier binnenvallen met een onbeschofte toon die vervolgens op dezelfde manier word beantwoord zou ik niet echt onder agressie willen scharen.
Het gaat natuurlijk wel wat verder en dieper dan dat
  donderdag 7 september 2017 @ 13:09:23 #99
461397 Jip141
I can show you the world
pi_173637411
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:03 schreef Vesz het volgende:

[..]

Bij Fortuyn begon het ook met een onschuldige taart, maar die vergelijking mag niet gemaakt worden.
Dus nu mogen we geen kritiek meer hebben? Makkelijk wel.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_173637423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:09 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Misschien moet je even lezen hoeveel agressie ik over me heen kreeg toen ik me melde in het POL-cafe. Daar zijn de FvD topic's niks bij.
Remlof moet je net als zo'n tambralski gewoon negeren. Dat doet iedereen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')