SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dit soort %#$@% is meestal een reden voor mij om een game links te laten liggen.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:50 schreef Pheno het volgende:
Dat wel, maar dan met gems die je dus maar beperkt per dag kan verdienen. Je kunt die sticks ook meteen upgraden met gekochte gems.
Zolang ik me nog kan vermaken met singleplayer en me niet al te druk maak met dat soort online potjes start ik het spel nog steed sop. Mara het komt zeker terug in de review, maar goed dat ik wat verder speel ipv embargo-racenquote:Op woensdag 6 september 2017 11:53 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Dit soort %#$@% is meestal een reden voor mij om een game links te laten liggen.
Nou ja, zolang die wapens alleen gekleurd zijn heb ik er weinig problemen mee. Ik hoef niet ste kopen. Zie de discussie Everybody's Golf. Dat is pas echt naaien, want je kunt straks niet winnen van mensen die gems kopen ipv verdienen. Daarmee upgrade je clubs, dus als je in een keer max level bent ipv lang spelen met die clubs is dat meh.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:55 schreef MMaRsu het volgende:
@Pheno wbt microtransacties in codmwr
Het gaat erom dat ze codmw r in de markt hebben gezet om de cod4 fanbase blij te maken.
Een game die hetzelfde is als codmwr maar dan met betere netcode, dezelfde wapens etc.
Nu is het een kutgame geworden. Met microtransacties en gekleurde guns.
Dat er schapen zijn die zich niet kunnen inhouden om felgekleurde guns te kopen is logisch, gamers zin daar slecht in.
Ben ook klaar met al die bullshit. DLC, loot boxes, season passes, etc etc. Shadow of Mordor kan ook optiefen.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:59 schreef MMaRsu het volgende:
De wapens hebben ook andere stats en zijn microtransactie/crate exclusief.
Ik zie daar wel een probleem mee, vooral op de manier waarop de game in de markt werd gezet.
Zonder microtransacties om reviews te behagen. Daarna microtransacties erin pleuren zodat het niets meer lijkt op cod4 van weleer.
Everbodys golf ga ik ook niet halen als de grind zo erg gemaakt os dat je haast wel die shit microtransactions moet kopen om mee te kunnen komen. Bahbah. En vooral die f2p praktijken in full priced games.
was helaas te verwachtenquote:Op woensdag 6 september 2017 12:26 schreef timmmmm het volgende:
Destiny 2 valt wel ee beetje tegen. Speelt en voelt exact als deel 1, expansion van behoorlijk wat eurootjes op deze manier
Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 6 september 2017 12:26 schreef timmmmm het volgende:
Destiny 2 valt wel ee beetje tegen. Speelt en voelt exact als deel 1, expansion van behoorlijk wat eurootjes op deze manier
Idd ik vond de eerste mordor vet, maar ga niet meedoen aan die nieuwe game.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:21 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ben ook klaar met al die bullshit. DLC, loot boxes, season passes, etc etc. Shadow of Mordor kan ook optiefen.
Aiii... :/quote:Op woensdag 6 september 2017 12:26 schreef timmmmm het volgende:
Precies. Ik denk dat ik met Everybody's Golf ook ga wachten op een mooie sale of een versie inclusief alle DLC. Tot die tijd speel ik de Vita versie wel.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
Idd ik vond de eerste mordor vet, maar ga niet meedoen aan die nieuwe game.
Koop wel een goty editie als die 12.50 is over 2 jaar.
In september komt Golf Story, dat is precies wat je zoekt. Zowel console als handheldgamequote:Op woensdag 6 september 2017 13:05 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat ik met Everybody's Golf ook ga wachten op een mooie sale of een versie inclusief alle DLC. Tot die tijd speel ik de Vita versie wel.
Grats! Gehoord dat Lost Legacy echt een topper is.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Zojuist Uncharted: Lost Legacy gekocht bij MM, mét Jak & Daxter.
Alleen ziet die eruit als Stardew Valley -de golf versiequote:Op woensdag 6 september 2017 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In september komt Golf Story, dat is precies wat je zoekt. Zowel console als handheldgame
Ik hoop het, ben heel erg benieuwd. Thanks!!quote:Op woensdag 6 september 2017 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Grats! Gehoord dat Lost Legacy echt een topper is.
Netflix?quote:Op woensdag 6 september 2017 10:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gedownload, pc4 zonder internet gezet to be sure.
niet of ik ooit op internet speel op dat ding![]()
Ben hem nu ook aan het downloaden, het is in ieder geval geen demo.quote:Op woensdag 6 september 2017 15:55 schreef Sjors_Peter het volgende:
Kon Knack 2 nu opnieuw downloaden vanuit de store. Weet niet of dit een andere versie is dan die van gisteren. Het is in iedergeval als ik Knack 2 nu op zoek de gene die 39.99 kost.
gewoon in de tv gebouwdquote:
Ik had hem al gedownload en stuk gespeeld maar kon nu opnieuw een andere versie downloaden die nu te koop is in de store.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ben hem nu ook aan het downloaden, het is in ieder geval geen demo.
Je antwoord op je savegame vraag is waarschijnlijk dat dit niet kan. Al zijn er meerdere vragen over als je dit intypt in google:quote:Op woensdag 6 september 2017 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
Bloodborn vraagje:
Destijds heb ik Bloodborn (vanilla) gekocht en uitgespeeld en met NG+ begonnen.
Op een gegeven moment heb ik de game verkocht of geruild.
Zometeen ga ik Bloodborn Game of the Year Edition ophalen.
Kan ik de savegames van de vanilla versie gebruiken en verder gaan met NG+ of moet ik helemaal opnieuw beginnen (wat ook geen straf is natuurlijk).
En hoe/waar/wanneer activeer ik de dlc?
Ook kut als dat niet kan..gaat je plat danquote:Op woensdag 6 september 2017 19:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je antwoord op je savegame vraag is waarschijnlijk dat dit niet kan. Al zijn er meerdere vragen over als je dit intypt in google:
save game bloodborne game of the year
. Zie link hieronder:
https://www.google.nl/amp(...)_works_with_regular/
DLC kan volgens mij alleen geactiveerd worden als de stappen in onderstaande link volgt (even scrollen):
https://blog.eu.playstati(...)d-hunters-expansion/
Kan ie niet beter gewoon de dlc er los bij kopen?quote:Op woensdag 6 september 2017 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ook kut als dat niet kan..gaat je plat dan
als ie 't origineel niet meer heeft heb je dr weinig aanquote:Op woensdag 6 september 2017 20:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan ie niet beter gewoon de dlc er los bij kopen?
Goed om te weten, ik wil de GOTY versie van bloodborne ook nog een keer halen, maar was altijd bang dat ik mn char / tijd kwijt zou zijnquote:Op woensdag 6 september 2017 21:57 schreef StateOfMind het volgende:
na wat googlen een nieuw character aangemaakt en daarmee naar de eerste Lamp in Yharnam gegaan, naar de Hunters Dream en daarna quiten en naar het
Daar was ik ook bang voor, maar bleek gelukkig niet zo te zijn.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik wil de GOTY versie van bloodborne ook nog een keer halen, maar was altijd bang dat ik mn char / tijd kwijt zou zijn
gewoon je stats wissenquote:Op woensdag 6 september 2017 22:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar bleek gelukkig niet zo te zijn.
Maar wellicht dat ik toch nog een keer, ooit, opnieuw ga beginnen met een nieuwe char, want ik zag laatst (ik meen zelfs hier in deze topicreeks) een hele ziek build voorbij komen
neem je het toch een maandje? kun je het daarna weer opzeggenquote:Op woensdag 6 september 2017 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Playstation Now? Zo te zien komen Fallout 3 en Fallout New Vegas daarvoor beschikbaar en dat zou het voor mij ineens de moeite waard maken.
Volgens mij had ik die gepost, een arcane/parasite kos buildquote:Op woensdag 6 september 2017 22:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar bleek gelukkig niet zo te zijn.
Maar wellicht dat ik toch nog een keer, ooit, opnieuw ga beginnen met een nieuwe char, want ik zag laatst (ik meen zelfs hier in deze topicreeks) een hele ziek build voorbij komen
Respeccen kan helaas niet bij Bloodborne.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon je stats wissenscheelt weer opnieuw beginnen
daar is een item voor toch?quote:Op woensdag 6 september 2017 22:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Respeccen kan helaas niet bij Bloodborne.
Klopt! Die Kos build bedoelde ik.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:19 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die gepost, een arcane/parasite kos build
hier een goede guide voor arcane in bloodborne (vrij complex)
https://www.reddit.com/r/(...)aneing_with_the_old/
Ik kan je ook een Bloodtinge build aanraden, guns en wapens als de Chikage en Bloodletter scalen daarop, helemaal als je de juiste versies van die wapens hebt waar je 3 gems in kan stoppen met ieder 30% meer bloodtinge dmg (farmen in de Chalice Dungeons)Echt super OP.
hier een snelle guide en wat pvp beelden:
je knalt echt iedereen aan gort.
Ik ga binnenkort ook weer voor een nieuwe build denk ik, blijft m'n favouriete ps4 game.
quote:
Ik ben bezig, zit nu op level 10. Speelt lekker weg, al gaat het natuurlijk om de end-game content.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:28 schreef Radjan het volgende:
Is er al iemand met Destiny 2 bezig ? De reviews lijken goed te zijn maar ben toch benieuwd naar de meningen hier.
Far Harbor en Nuka World hebben voornamelijk mijn interesse, als je die beide los koopt zit je ook al op 40 euro samen. Dan wacht ik liever een keer tot de season pass voor 20 - 30 euro verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 7 september 2017 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
De enige content die interessant is die uitbreiding Far Harbor toch?
Daarnaast was die in de eerste instantie al 25 euro, voordat ze de prijs omhoog gooide naar 50 euro.
Ik zou hem persoonlijk alleen daarom al niet kopen voor boven de 15 euro.
Eigenlijk is geen enkele F4 DLC de moeite waard. Far Harbor is irritant door de mist, de kermis heeft weinig daadwerkelijke kermisfun en de rest stelt helemaal weinig voor. Voor tien euro leuk, verder niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 12:12 schreef Gezicht het volgende:
Wanneer komt de Fallout 4 season pass eindelijk weer eens in de aanbieding50 ekkies vind ik echt nog te duur voor alle DLC. Nu al spijt dat ik hem niet bij een eerdere sale heb gekocht met het oog op het moment dat ik Fallout 4 weer op zou pakken (nu dus).
Omdat het een top down isometrische turn based strategy game is, komt het uit 1996?quote:Op donderdag 7 september 2017 14:34 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wasteland: director's cut gekocht btw. Absolute aanrader voor wie een spel uit 1996 wilt spelen
Voelt als Destiny 1 expansion aan..quote:Op donderdag 7 september 2017 11:28 schreef Radjan het volgende:
Is er al iemand met Destiny 2 bezig ? De reviews lijken goed te zijn maar ben toch benieuwd naar de meningen hier.
DLC van 6 tientjes, als je dat verwacht is het primaquote:Op donderdag 7 september 2017 11:28 schreef Radjan het volgende:
Met meer ruimte voor microtransacties!quote:Op donderdag 7 september 2017 14:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Voelt als Destiny 1 expansion aan..
yay nog meer uitmelkerij op de ps4quote:Op donderdag 7 september 2017 15:02 schreef lord_bono het volgende:
L.A. Noire naar de PS4!
Among Rockstar's many interesting projects is L.A. Noire, a detective adventure game which, at the time of its release in 2011, seemed to usher in a new era of facial tech (the writing was also good, for the most part). In 2017 the game's still a looker, and will be headed to Vive, Switch, PlayStation 4, and Xbox One come November 14.
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2017/09/07/l-a-noire-is-coming-to-modern-consoles-switch-and-vive.aspx
Eens, beter werken ze bij Rockstar eens door aan RDR2.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yay nog meer uitmelkerij op de ps4
bully?quote:Op donderdag 7 september 2017 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
De Rockstar remaster waar we allemaal op zaten te w8en
( ik vind L.A Noire tof hoor, maar ze remasteren deze ook alleen maar omdat ze er enorm in hebben geinvesteerd en de game slecht heeft verkocht op last gen ).
Had liever Max Payne gezien met skippable cutscenes.
Nee, omdat alles ouderwets aanvoelt. De graphics zijn matig, waar ik nog wel mee kan leven, je hebt weinig controle over de camera hebt maar het ergste is de UI die er echt verschrikkelijk gaar uit ziet. Dit kan niet anders dan door vrij oude developers gemaakt zijn.quote:Op donderdag 7 september 2017 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat het een top down isometrische turn based strategy game is, komt het uit 1996?
Gewoon een goede game.
Yupquote:Op donderdag 7 september 2017 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Met meer ruimte voor microtransacties!
Daarom gewoon geen gebruik van maken.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:02 schreef Jimbo het volgende:
microtransacties, het kankergezwel van de gaming sector
Waarom zouden ze, iedereen koopt nog GTAV en het levert ze miljoenen opquote:Op donderdag 7 september 2017 15:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het valt me wel tegen dat Rockstar sinds 2013 niks meer uitgebracht heeft. Zelfs geen storyline DLC voor GTA V. Ik weet dat ze gebrouilleerd zijn met Leslie Benzies maar dat hoeft toch niet zo'n impact te hebben? Recent nog door RDR heen gespeeld maar dat is eigenlijk best een matige game dus dat RDR2 kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Omdat Rockstar gewoon goede shit maakt en dat kost tijd....quote:Op donderdag 7 september 2017 15:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het valt me wel tegen dat Rockstar sinds 2013 niks meer uitgebracht heeft. Zelfs geen storyline DLC voor GTA V. Ik weet dat ze gebrouilleerd zijn met Leslie Benzies maar dat hoeft toch niet zo'n impact te hebben? Recent nog door RDR heen gespeeld maar dat is eigenlijk best een matige game dus dat RDR2 kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Max Payne remaster zou een instabuy zijnquote:Op donderdag 7 september 2017 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
De Rockstar remaster waar we allemaal op zaten te w8en
( ik vind L.A Noire tof hoor, maar ze remasteren deze ook alleen maar omdat ze er enorm in hebben geinvesteerd en de game slecht heeft verkocht op last gen ).
Had liever Max Payne gezien met skippable cutscenes.
eerder alle microtransacties in GTA onlinequote:Op donderdag 7 september 2017 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zouden ze, iedereen koopt nog GTAV en het levert ze miljoenen op
iets zegt me dat ze deze remaster uitbesteed hebben.quote:Op donderdag 7 september 2017 15:07 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Eens, beter werken ze bij Rockstar eens door aan RDR2.
neequote:Op donderdag 7 september 2017 16:30 schreef MichelWuyts het volgende:
Kun je bij GTA ONLINE savegame van PS 3GTA ONLINE omzetten naar PS4?
het gaat er om dat die gast op t laatst dood gaatquote:Op donderdag 7 september 2017 15:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vonden jullie RDR echt zo geweldig? Het speelde als een soort GTA Easy Mode met veel minder voertuigen en mogelijkheden. Het verhaal was nog wel enigszins interessant maar toch zeker geen 9/10 game imo.
jaquote:Op donderdag 7 september 2017 16:30 schreef MichelWuyts het volgende:
In 2014 in ieder geval welquote:Op donderdag 7 september 2017 16:30 schreef MichelWuyts het volgende:
https://www.xgn.nl/rubrie(...)je-online-charactersquote:Op donderdag 7 september 2017 16:30 schreef MichelWuyts het volgende:
cool thanxquote:
nee, lees handleiding hierboven.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
cool thanx. vragen ze neem ik aan zodra je online opstart.
newbsquote:Op donderdag 7 september 2017 16:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
nee, lees handleiding hierboven.
ok thnx. Hmm heb wel dat rockstar social ooit aangemaakt. Helaas ps3 naar de klote. Kijken hoe dat allemaal werkt.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
nee, lees handleiding hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |