Goeien OP!quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:24 schreef Nintex het volgende:
Hij pleit nog steeds voor de-Islamisering en zegt dat de Islam een rotte appel is die weg gesneden moet worden.
Daar mag ook wel wat aan gesneden worden ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:31 schreef halfway het volgende:
En laat hem aub eens iets aan die rare bulten op zijn kop doen.
Lang niet geneukt?quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:42 schreef sturmpie het volgende:
in NL kan je straffeloos vrouwen verkrachten en levend verbranden te ROTTERDAM. ik denk dat die daar eerst ff naar moet kijken. ipv met zijn vingertje naar 't verre oosten te wijzen, die hebben 't allemaal gedaan.
emancipatie is 'n grote gruwelijke grap, mantelpakkenmaffia etc... doe eerst je binnenland op orde voor je buitenland gaat lastig vallen.
en als buitenlanders hier moeilijk doen, dan moet je ze niet binnenhalen.
[offtopic]Een tumor maakt integraal deel uit van het geheel waarin het zich bevindt (lichaam). Een rotte appel is een op zichzelf staand ding dat geen vaste verbintenis heeft met de rest van de appels in de mand. Wat da betreft best een goede vergelijking. [/offtopic]quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Beetje rare uitspraak. De islam is geen rotte appel maar een tumor.
Nee, want een rotte appel snij je niet weg (valt niet weg te snijden: ding is in zijn geheel rot en zit nergen anders aan vast), die mik je in zijn geheel weg. Appel met een rotte plak, daar kun je de rotte plek wel vanaf snijden. Tumor is vaak ook wel weg te snijden of te verwijderen. Ergo: beeldspraak slaat nergens op.quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:48 schreef goed_volk het volgende:
[..]
[offtopic]Een tumor maakt integraal deel uit van het geheel waarin het zich bevindt (lichaam). Een rotte appel is een op zichzelf staand ding dat geen vaste verbintenis heeft met de rest van de appels in de mand. Wat da betreft best een goede vergelijking. [/offtopic]
Voor iemand die een partij leidt waarvan het verkiezingsprogramma op 1 a4tje past moet je dan ook niet al te hoge verwachtingen hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:45 schreef Nintex het volgende:
Vond de beeldspraak zelf ook opmerkelijk. Hoe kun je een rotte appel wegsnijden?
We weten wie het zegt, een veroordeelde crimineel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Lekker verhaspeld weer, Geert.
Vroeger zou men dit schokkend vinden, maar tegenwoordig haalt zelfs de meest deugende goedmens hier zijn schouders over op.
Nee, islam is vrede.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat valt er weg te snijden aan een rotte appel? Deze beeldspraak slaat nergens op. Rotte plek in een appel kun je wegsnijden. Een rotte appel mik je in zijn geheel weg.
Verder slaat hetgeen Wilders beweert over het algemeen nergens op, dus verrassend is het niet..
Overigens inhoudelijk ook met hem oneens in deze.
Juichend natuurlijk. Tekeer gaan over duivelse vreemdelingen is immers sinds mensenheugenis de beste methode om stemmers te trekken.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:16 schreef Puddington het volgende:
Ik ben meer geïnteresseerd hoe Henk en Ingrid hier op reageren.
Ik vraag me toch af hoe lang het truukje blijft werken. Hoe veel Wilders ook mag opscheppen over z'n 20 zetels, het is nog altijd vier minder dan het maximale wat hij ooit gehaald heeft. Mensen zijn z'n schtick een beetje zat, geloof ik, hoewel je altijd mensen hebt die blijven beweren dat we over 4 jaar MP Geert hebben.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Juichend natuurlijk. Tekeer gaan over duivelse vreemdelingen is immers sinds mensenheugenis de beste methode om stemmers te trekken.
Dat trucje werkt al eeeuwen en zal ook nog wel even blijven werken. Aan de overkant van de grote plas is een realityster er recentelijk zelfs president mee gewordenquote:Op woensdag 6 september 2017 11:21 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe lang het truukje blijft werken. Hoe veel Wilders ook mag opscheppen over z'n 20 zetels, het is nog altijd vier minder dan het maximale wat hij ooit gehaald heeft. Mensen zijn z'n schtick een beetje zat, geloof ik, hoewel je altijd mensen hebt die blijven beweren dat we over 4 jaar MP Geert hebben.
De tegenstandster was dan ook van een zo mogelijk nog treuriger niveau. Een beetje tegenstander had Trump vermorzeld.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat trucje werkt al eeeuwen en zal ook nog wel even blijven werken. Aan de overkant van de grote plas is een realityster er recentelijk zelfs president mee geworden
Niet zo negatief over al die republikeinse kandidaten. Ze waren best wel van hoger niveau dan Trump....Maar teveel kiezers zijn van een lager niveau.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:29 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
De tegenstandster was dan ook van een zo mogelijk nog treuriger niveau. Een beetje tegenstander had Trump vermorzeld.
Idd zeg!quote:Op dinsdag 5 september 2017 21:31 schreef halfway het volgende:
En laat hem aub eens iets aan die rare bulten op zijn kop doen.
Je snapte niet dat ik het over Clinton had ? Dat mens is zo mogelijk nog erger als Trump alleen is het minder duidelijk aan de buitenkant. Kiezen tussen 1 van die 2 is kiezen tussen linksom of rechtsom genaaid worden.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet zo negatief over al die republikeinse kandidaten. Ze waren best wel van hoger niveau dan Trump....Maar teveel kiezers zijn van een lager niveau.
Overigens had Clinton de meeste stemmen . Er is nog hoop voor Amerika.
Je zegt het al zelf :"Toen zat ie nog bij de VVD" . Grote kans dat hij niet alles zei wat hij dacht.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Altijd nog weer opmerkelijk hoe Geert 13 jaar geleden nog dacht. Dat was al na 11 september 2001.
Toen zat ie nog bij de VVD. Er zijn m.i. geen nieuwe feiten bijgekomen om van standpunt te veranderen. Toegegeven: hier en daar wat aanslagen, maar ook Breivik, dus dat compenseert elkaar dan weer...
Was dat niet een thema 100 jaar geleden in WO I ? :quote:Op woensdag 6 september 2017 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Juichend natuurlijk. Tekeer gaan over duivelse vreemdelingen is immers sinds mensenheugenis de beste methode om stemmers te trekken.
Nee hoor.. Ze is niet erger. Dat is de opgeklopte haat ter rechterzijde.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:43 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Je snapte niet dat ik het over Clinton had ? Dat mens is zo mogelijk nog erger als Trump alleen is het minder duidelijk aan de buitenkant.
Dat is het met elke Amerikaanse president... Ook met elke Nederlandse regering.quote:Kiezen tussen 1 van die 2 is kiezen tussen linksom of rechtsom genaaid worden.
Mag jij prima vinden, Clinton heeft verloren omdat ze mensen er schijnbaar niet voldoende van wist te overtuigen dat zij ze betere keuze was. Dan doe je toch wat ernstig fout.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ze is niet erger. Dat is de opgeklopte haat ter rechterzijde.
Ik snapte het wel,. maar impliciet stel je ook alle republikeinse kandidaten die verloren op een lager niveau. En dus Trump op het hoogste niveau.
[..]
Dat is het met elke Amerikaanse president... Ook met elke Nederlandse regering.
Mensen zullen altijd wel reden vinden om zich op te blazen voor een of andere ideologie. Gisteren was het de RAF, vandaag ISIS, morgen... anti-gentherapie? Anti-robot? Who knows.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Altijd nog weer opmerkelijk hoe Geert 13 jaar geleden nog dacht. Dat was al na 11 september 2001.
Toen zat ie nog bij de VVD. Er zijn m.i. geen nieuwe feiten bijgekomen om van standpunt te veranderen. Toegegeven: hier en daar wat aanslagen, maar ook Breivik, dus dat compenseert elkaar dan weer...
Klopt, maar dat het werkt zal niet zeggen dat het effectief is. Als Wilders vijf zetels heeft in plaats van twintig werkt het technisch gezien ook.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat trucje werkt al eeeuwen en zal ook nog wel even blijven werken. Aan de overkant van de grote plas is een realityster er recentelijk zelfs president mee geworden
Ook toen hij de PVV al had opgericht was hij in eerste instantie stukken gematigder dan nu. Jaren geleden ging het hem nog om de 'uitwassen van de islam'. Wilders is daarin steeds radicaler geworden.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:45 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Je zegt het al zelf :"Toen zat ie nog bij de VVD" . Grote kans dat hij niet alles zei wat hij dacht.
Wat fout ging..... was dat een winnende minderheid van de Amerikanen fout denkt.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:52 schreef Gohf046 het volgende:
[..]
Mag jij prima vinden, Clinton heeft verloren omdat ze mensen er schijnbaar niet voldoende van wist te overtuigen dat zij ze betere keuze was. Dan doe je toch wat ernstig fout.
Eenschquote:Op woensdag 6 september 2017 12:21 schreef ems. het volgende:
Wat fout ging is dat Clinton zo mogelijk nog incompetenter was dan Trump en dat ze daarom keihard heeft verloren.
Nee.... bedoel je mensen wegjagen, deporteren, omdat ze islamitisch zijn of van die afkomst ?quote:Op woensdag 6 september 2017 12:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wilders heeft natuurlijk wel gewoon keihard gelijk in wat ie zegt.
Je hebt het over Wilders fans die Islam is vrede posten in NWS topics?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, islam is vrede.
Dát slaat helemaal nergens op.
Dat er nog mensen bestaan die deze onzin durven te verdedigen.
Knettergek.
Nee, ik heb het over een appel die zo door en door verrot is dat wegsnijden geen soelaas meer biedt.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:07 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Je hebt het over Wilders fans die Islam is vrede posten in NWS topics?
Wat is wegsnijden van de islam? Hoe zou dat moeten.?quote:Op woensdag 6 september 2017 14:12 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over een appel die zo door en door verrot is dat wegsnijden geen soelaas meer biedt.
Ik ben een realist, men heeft het al veel te ver laten komen. Bepaalde zaken laten zich niet meer terugdraaien.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat is wegsnijden van de islam? Hoe zou dat moeten.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |