abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 september 2017 @ 23:53:46 #101
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_173613035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verge hodlen totdat ze een dollar per stuk zijn :9~
Zou mooi zijn gezien ik er bijna een half miljoen heb :D

Release op Hitbtc zal ook wel weer voor een stijging gaan zorgen :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_173613130
Mooie sell bij Verge zeg.
147 BTC, wat een grapjas. M'n portfolio ziet er niet meer uit zo.
Forcefield City Bewoner
pi_173613216
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 23:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Denken dat de marketcap ook maar iets van doen heeft met de waardebepaling :D u funny guy yes
Gaan we weer. Wat is het totaal aantal coins? Wat is de marketcap? Hoeveel geld moet er in Verge stromen om 1 dollar per stuk te bereiken? Hoeveel keer de marketcap van Bitcoin is dat? Hoe realistisch is dat?

Nu jij weer.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 00:17:42 #104
163650 Greys
pi_173613272
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:51 schreef daankes het volgende:

[..]

Laat ik beginnen met zeggen dat dit geen gouden regels zijn om snel geld te verdienen, maar dat het alleen de manier is waarop ik 'handel'. Ik day-trade vooral en ga meestal 100% voor één coin en spreid verder weinig/niets.

Ik trade op Bittrex en heb meestal 5~6 tabs open staan van coins met hoog volume + die 'betrouwbaar' zijn. Dus geen Pump en Dump coins die net 70% zijn gestegen. Hier blijf ik bij voorbaat vanaf. Nu heb ik bijvoorbeeld QTUM, PAYX, OMG, NEO en LISK openstaan en daarnaast Bitcoinwisdom. Coins die al enige tijd op de eerste pagina staan en waar dus genoeg volume in zit.

Vooral nu de markt nog volatieler is dan normaal, kijk ik alleen naar de orderbooks en niet naar toekomstverwachtingen. Dan kijk ik naar orderbooks waarbij de orders geleidelijk oplopen en niet zozeer in trappen. Vooral bij de groene (buy) kant is dit belangrijk omdat dit laat zien dat er veel push-power is om de prijs op te drijven. Daarnaast wil je dat de groene kant het liefst wat groter is dan de rode uiteraard, omdat de prijs zo sneller stijgt.

Zodra ik een interessante coin zie wacht ik eigenlijk tot er wat buy-power komt van whales in de vorm van grote buy-orders (5~10BTC of meer). Hier reageren mensen op door te gaan buyen wat een kettingreactie in gang zet. Zaak is hierbij natuurlijk wel om een van de eerste te zijn om te kopen. Indien er inderdaad veel volume in de coin zit heb je kans dat er zo 3~5% van de prijs bij komt in 5~10 minuten.

Truc is dan om op tijd te verkopen want zodra er een aantal mensen beginnen te verkopen draait het hele circus zich om en verkoopt iedereen massaal. Vaak merk je dat net voor de grote verkoop dat alles al wat vertraagt, maar dat is ook een stuk ervaring gok ik. Het komt ook regelmatig voor dat ik te vroeg verkoop en de coin vervolgens nog 5% door stijgt. Maar liever minder winst dan verlies.

Mijn eigen regels zijn dat ik alleen inkoop als ik een van de eerste ben om in te kopen. Hoe later je bent, hoe lager de winst/groter de kans op verlies. Daarnaast ben ik ook niet bang om met enkele procenten verlies te verkopen zodra ik merk dat ik een verkeerde inschatting heb gemaakt.

In het geval dat de markt wat minder volatiel is kijk ik ook naar coins op pagina 2~3 die wat minder volume hebben maar waar ik wel wat vanaf weet. Bijvoorbeeld PIVX, Waves, Golem etc. Dan is het vooral het nieuws goed in de gaten houden en vlak voor announcement days inslaan. Dan moet je alleen wel het geduld hebben je coins enkele dagen te laten staan en ook accepteren en verlies nemen als de coin niet blijkt te stijgen na de announcement.

Nogmaals, ik heb geen 100% winst formule en grote kans dat ik gewoon veel geluk heb, maar deze manier van traden heeft voor mij de afgelopen maanden goed gewerkt.

Vooral veel geleerd door flink op mijn bek te gaan en mijn portfolio te zien halveren met 50% in een week. En erachter gekomen dat ik vooral verlies maak als ik met emotie ga traden na verlies en dan ineens overal winst denk te zien (vooral pump en dump coins vermijd ik daarom volledig).

Gewoon rustig wachten op een goede kans en niet persé constant winst willen maken. Ik zit regelmatig gewoon volledig in BTC of FIAT.
Top post. Dankjewel :)

Noobvraag: hoe krijg ik in godsnaam het orderboek van Bittrex zo te zien als groen links en rood rechts in zo'n tekening/grafiek zeg maar :@ Ik zie steeds alleen het orderboek in die gewone getallenlijstjes. Ik zag dat weleens langskomen op Twitter en kan het niet vinden waar dat zit. Waar moet ik dan op klikken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173613290
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 00:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Top post. Dankjewel :)

Noobvraag: hoe krijg ik in godsnaam het orderboek van Bittrex zo te zien als groen links en rood rechts in zo'n tekening/grafiek zeg maar :@ Ik zie steeds alleen het orderboek in die gewone getallenlijstjes. Ik zag dat weleens langskomen op Twitter en kan het niet vinden waar dat zit. Waar moet ik dan op klikken?
Boven de grafiek met de koers zitten 3 tabbladen. Een daarvan is het orderboek.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 00:26:31 #106
163650 Greys
pi_173613327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 00:21 schreef Thieske het volgende:

[..]

Boven de grafiek met de koers zitten 3 tabbladen. Een daarvan is het orderboek.
OMG zo simpel. Dankjewel, ik zocht bij het orderboek meer naar onder. Heb wel eerder zitten klikken bij de grafiek maar kennelijk nooit op de goede. Stom.

Vrouwen.. :') :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173613682
Hoe check je voor hoeveel je je OCL hebt gekocht en alles wel juist is gegaan?
pi_173613788
Alles in de plus :P
  woensdag 6 september 2017 @ 05:12:55 #109
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_173613803
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 02:55 schreef cb2013 het volgende:
Hoe check je voor hoeveel je je OCL hebt gekocht en alles wel juist is gegaan?
Door je adres in te vullen op https://gravit.ws/projectico.aspx en te vergelijken met de OCL in je waves wallet.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_173614060
https://www.ethnews.com/c(...)-under-investigation

Toch raar dat binance er tussen staat terwijl binance de laatste dagen meerdere keren naar buiten gebracht dat het in Hong kong gevestigd is of blijkt het toch Shanghai te zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door chantalxx op 06-09-2017 09:12:23 ]
pi_173614622
Hoe moet je dit nou lezen/bekijken? Kan iemand mij dit kort even uitleggen

pi_173614755
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:33 schreef firecow het volgende:

[ afbeelding ]
Volgens mij geeft het aan wat het cumulatieve bid/ask volume is in het orderboek gemeten vanaf de best bid/ask.

Dus als je wil kopen of verkopen voor een bepaalde prijs op de x-as, dan staat er voor een totale waarde y aan coins voor je klaar.
pi_173614905
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 06:43 schreef chantalxx het volgende:
https://www.ethnews.com/c(...)-under-investigation

Toch raar dat binance er tussen staat terwijl binance de laatste dagen meerdere keren naar buiten heeft gebracht dat het in Hong kong gevestigd is of blijkt het toch Shanghai te zijn
Ik kan de lijst niet vinden in die link?
pi_173614993
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 september 2017 18:05 schreef fukforce het volgende:

[..]

Dan had je gelezen dat het aantal tokens fixed is dus extra tokens creëren niet kan
Het zou niet de eerste keer zijn dat tijdens de wedstrijd de doelpalen worden verplaatst.
pi_173615003
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:02 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ik kan de lijst niet vinden in die link?
Staat als plaatje binnen de tekst. Zie neo/ant er niet tussen staan. Enige interessante die ik zie is binance. Bnb zal wel keer klappen krijgen denk ik
pi_173615081
Voor wie zich afvraagt waarom alles massaal wordt gedumpt:

https://twitter.com/cnLedger/status/905316148136132609
pi_173615136
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:49 schreef thenxero het volgende:

[..]

Volgens mij geeft het aan wat het cumulatieve bid/ask volume is in het orderboek gemeten vanaf de best bid/ask.

Dus als je wil kopen of verkopen voor een bepaalde prijs op de x-as, dan staat er voor een totale waarde y aan coins voor je klaar.
Jep, exact dit. Geeft ook erg mooi aan waarom het "walls" genoemd worden ;) Dat zijn de verticaal stijgende lijnen.
pi_173615183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:19 schreef daankes het volgende:

Gisteren op 25% NEO eruit gegooid, ben ik ff blij :) geen China coins meer voor mij :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173615246
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gisteren op 25% NEO eruit gegooid, ben ik ff blij :) geen China coins meer voor mij :D
Die markt is me ook een beetje te link nu inderdaad
pi_173615375
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:19 schreef daankes het volgende:

Dat Yunbi is eigenlijk niet zo heel groot, dus dit waait wel weer over.

Er zijn al zo vaak van die doemverhalen geweest uit China, en vervolgens bleef alles gewoon door gaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_173615416
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Er zijn al zo vaak van die doemverhalen geweest uit China, en vervolgens bleef alles gewoon door gaan.
Dan zou ik dalijk massaal chinacoins inslaan als ik jou was ;) Ik ga mijn handen er niet aan branden, voor hetzelfde geld doet de overheid daar er nog een paar schepjes bovenop deze week.
pi_173615487
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 09:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Inderdaad. Dit zijn mooie momenten om winst te pakken als daytrader. Alleen echt vasthouden van deze coins is inderdaad tricky op dit moment omdat je geen idee hebt of andere grote Chinese exchanges gaan volgen (onder druk van overheid).
pi_173615535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:33 schreef firecow het volgende:

[ afbeelding ]
Een oudje, maar bij deze: https://tradeblock.com/bl(...)preting-order-books/
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173615980
Gaat OCL nou serieus voor omgerekend een halve dollar op Waves DEx _O-

Als ik omreken naar de 1,1 WAVES die ik ervoor betaald heb (goed, en wat rommel die ik via airdrops en leasing kreeg) dan kostte het me toen 6.30$ voor 936 OCL, dat zou nu een plus van 13,685.61% in dollars zijn.
pi_173616027
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:13 schreef Cyanide- het volgende:
Gaat OCL nou serieus voor omgerekend een halve dollar op Waves DEx _O-

Als ik omreken naar de 1,1 WAVES die ik ervoor betaald heb (goed, en wat rommel die ik via airdrops en leasing kreeg) dan kostte het me toen 6.30$ voor 936 OCL, dat zou nu een plus van 13,685.61% in dollars zijn.
Volgens blockfolio gewoon voor 0,018?
pi_173616153
Ik lees een bericht in het Crypto Calls Telegram channel: "We expect with currrent regulations issue waves soon will be under lot of pressure. Buy it if it falls to 78000/88000 levels."

Ik kan het niet meer bijhouden allemaal. Heeft Waves nu ook al gezeik met regulatie door de overheid?
pi_173616268
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Volgens blockfolio gewoon voor 0,018?
Klopt ook, ik vermoed dat CryptoCompare de prijs baseert op een trade in BTC waar 1OCL voor 0.0001271BTC ging, dat is omgerekend een halve dollar.
pi_173616287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:21 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ik lees een bericht in het Crypto Calls Telegram channel: "We expect with currrent regulations issue waves soon will be under lot of pressure. Buy it if it falls to 78000/88000 levels."

Ik kan het niet meer bijhouden allemaal. Heeft Waves nu ook al gezeik met regulatie door de overheid?
Russische centrale bank heeft ook aangegeven het een en ander te willen gaan reguleren bij ICO's. Daar zal het bericht op zijn gebasseerd, aangezien Waves toestaat om nieuwe coins te maken op hun platform.
pi_173616339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:29 schreef daankes het volgende:

[..]

Russische centrale bank heeft ook aangegeven het een en ander te willen gaan reguleren bij ICO's. Daar zal het bericht op zijn gebasseerd, aangezien Waves toestaat om nieuwe coins te maken op hun platform.
Ben nu al benieuwd naar Sasha's posts. :')
pi_173616369
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:29 schreef daankes het volgende:

[..]

Ah oke. Dat bericht is toch ook alweer van gisteren of eergisteren?

De markt reageert er volgens mij ook nog niet echt op, net als de Yunbi delist ook weinig effect heeft als ik zo mijn Blockfolio bekijk.

Mooi stukje had je gisteravond trouwens geschreven hoe je trade, heb ik zeker wat aan gehad. Ik heb besloten mezelf te gaan verdiepen in 5 tot 10 fundamenteel sterke coins, me hier op te focussen en via die coins meer BTC te vergaren. Enige verschil is dat ik niet steeds 100% in een coin ga zitten, maar dit eerst ga testen met ~10% per trade. :)
  woensdag 6 september 2017 @ 10:36:25 #131
94080 VeX-
pi_173616384
Het is stil rondom Waves. Iets zegt me dat Waves 1.0 en Tokenomica weer op zich zal laten wachten.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 10:37:25 #132
163650 Greys
pi_173616403
Heerlijk hoor, die bemoeienissen en regeltjes. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173616499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:35 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Ah oke. Dat bericht is toch ook alweer van gisteren of eergisteren?

De markt reageert er volgens mij ook nog niet echt op, net als de Yunbi delist ook weinig effect heeft als ik zo mijn Blockfolio bekijk.

Mooi stukje had je gisteravond trouwens geschreven hoe je trade, heb ik zeker wat aan gehad. Ik heb besloten mezelf te gaan verdiepen in 5 tot 10 fundamenteel sterke coins, me hier op te focussen en via die coins meer BTC te vergaren. Enige verschil is dat ik niet steeds 100% in een coin ga zitten, maar dit eerst ga testen met ~10% per trade. :)
Dat bericht is inderdaad al van gisteren ja. Als je even inzoomt op NEO/QTUM/PAY/OMG zie je dat de announcement van Yunbi wel degelijk een kort effect heeft gehad (dikke rode candle). Dat zijn ook de coins die worden gedelist op Yunbi en dus worden 'geraakt'.

De schrijver van dat bericht verwacht blijkbaar nog een announcement van de Russische bank die specifieker is gericht op Waves ofzo. We zullen zien.

Verder raad ik je ook zeker aan niet te beginnen met 100% in coins te stoppen, vooral omdat je veel fouten gaat maken en gaat panic-sellen/buyen op het begin (ervaring). Achteraf had ik ook beter eerst met een klein deel van mijn geld hiermee kunnen aanklooien. Had me een hoop ellende bespaard. En nogmaals: blijf van Pump en Dump coins af! Bespaar je de ellende.

Verder wil ik een dezer dagen nog wel wat orderbooks posten met wat uitleg (zoals ik er naar kijk) mocht er interesse in zijn.
pi_173616520
Kan iemand die link nog eens posten waar je kan controleren of je genoeg waves hebt ontvangen? Kan hem niet meer terugvinden
pi_173616555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:43 schreef daankes het volgende:

[..]

Dat bericht is inderdaad al van gisteren ja. Als je even inzoomt op NEO/QTUM/PAY/OMG zie je dat de announcement van Yunbi wel degelijk een kort effect heeft gehad (dikke rode candle). Dat zijn ook de coins die worden gedelist op Yunbi en dus worden 'geraakt'.

De schrijver van dat bericht verwacht blijkbaar nog een announcement van de Russische bank die specifieker is gericht op Waves ofzo. We zullen zien.

Verder raad ik je ook zeker aan niet te beginnen met 100% in coins te stoppen, vooral omdat je veel fouten gaat maken en gaat panic-sellen/buyen op het begin (ervaring). Achteraf had ik ook beter eerst met een klein deel van mijn geld hiermee kunnen aanklooien. Had me een hoop ellende bespaard. En nogmaals: blijf van Pump en Dump coins af! Bespaar je de ellende.

Verder wil ik een dezer dagen nog wel wat orderbooks posten met wat uitleg (zoals ik er naar kijk) mocht er interesse in zijn.
Nee klopt, dat gaf je ook al aan in je post van gisteren en had ik gelukkig zelf ook bedacht niet in P&D te gaan zitten. Ik zit nu bijna 5 maanden in dit wereldje en wat ik tot die tijd verkeerd heb gedaan is teveel willen weten over teveel coins, wat gewoon onmogelijk is in deze snelle business. Daarom wil ik 'alles' te weten komen over circa 10 coins waarvan ik denk dat deze een toekomst hebben zoals Ethereum, Stratis, Waves, Lisk, Bitquence, OmiseGo, Golem, NEO, TenX, Civic.

En ja, ik heb zeker interesse in uitleg van jou wat betreft orderbooks. Hier kan ik nog genoeg over leren.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 10:52:45 #136
163650 Greys
pi_173616619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:43 schreef daankes het volgende:

Heel graag! :)

De buy wall en sell wall vind ik nog wat ingewikkeld. Ik snap het in basis denk ik wel (dat als een whale een zeer groot aantal verkoopt op een bepaalde prijs dat het wrs daarna gaat zakken en omgekeerd bij kopen) maar wat extra uitleg over orderbooks is heel erg welkom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 10:54:40 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173616645
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:36 schreef VeX- het volgende:
Het is stil rondom Waves. Iets zegt me dat Waves 1.0 en Tokenomica weer op zich zal laten wachten.
September was de Waves maand heb ik meerdere malen voorbij zien komen in dit topic (lol)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173616661
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:37 schreef Greys het volgende:
Heerlijk hoor, die bemoeienissen en regeltjes. :{
Is in the long run alleen maar beter.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 september 2017 @ 11:03:48 #139
163650 Greys
pi_173616813
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:55 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Is in the long run alleen maar beter.
Ja ik probeer dat ook te vinden. Want ik snap waarom het beter is, dat er minder scams mogelijk zijn etc dus meer vertrouwen. Maar aan de andere kant vonden volgens mij velen dat ongereguleerde ook juist een grote pro hiervan. Tis een beetje dubbel voor m'n gevoel. De risico's hadden ook een aantrekkingskracht natuurlijk, hoe raar dat ook klinkt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_173616936
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik probeer dat ook te vinden. Want ik snap waarom het beter is, dat er minder scams mogelijk zijn etc dus meer vertrouwen. Maar aan de andere kant vonden volgens mij velen dat ongereguleerde ook juist een grote pro hiervan. Tis een beetje dubbel voor m'n gevoel. De risico's hadden ook een aantrekkingskracht natuurlijk, hoe raar dat ook klinkt.
Daarom, fundamentals blijven belangrijk. Zoek coins waar je vertrouwen in hebt.

Ik vond dit artikel een flinke eye opener trouwens. Redelijk hard om te lezen, ben het zeker niet met alles eens, maar weer wat meer realiteitszin is wel goed. Wil als we weer een bullrun doen zsm. mijn inleg eruit gaan halen.

https://prestonbyrne.com/2017/09/01/the-bear-case-for-crypto/
  woensdag 6 september 2017 @ 11:15:34 #141
94080 VeX-
pi_173617013
quote:
6s.gif Op woensdag 6 september 2017 10:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

September was de Waves maand heb ik meerdere malen voorbij zien komen in dit topic (lol)
Ja klopt, ik ook. Vooralsnog is het alleen nog maar meer van hetzelfde.
pi_173617055
Hebben mensen hier al ingeschreven op triaconta.com?

Ik wel. Eerste tracker, plus dividend uitkeringen. Kwam erg interessant op mij over.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:41:51 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Homey het volgende:

Ik wel. Eerste tracker, plus dividend uitkeringen. Kwam erg interessant op mij over.
Nee:

quote:
1. Have a higher probability of increasing in value
If you invest in one or two (or ten) currencies available in the market, you are hoping that those currencies suddenly surge in price. But nobody knows beforehand which currencies will do well and which will not. The CombiCoin will always benefit from the growth of any of the top 30 currencies."
wat? :')
  woensdag 6 september 2017 @ 11:43:16 #144
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173617532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:18 schreef Homey het volgende:

he, Nederlandse ico

quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee:

[..]

soort van index dus
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_173617540
quote:

[..]

Nee:

[..]

Het functioneert als een tracker. Gelijkgewogen. Dat mindert het risico, alias het voordeel van diversificatie.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:45:12 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:43 schreef Sosa het volgende:

[..]

he, Nederlandse ico

[..]

soort van index dus
Blijkbaar. En daarmee heb je dus een grotere kans om winst te maken dan met losse cryptovaluta. Volgens die ICO.

Nee, ik blijf er ver vandaan.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:46:16 #147
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617597
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:43 schreef Homey het volgende:

[..]

Het functioneert als een tracker. Gelijkgewogen. Dat mindert het risico, alias het voordeel van diversificatie.
En wie betaalt de beheerskosten van die tracker? En waarom zou die tracker eerder stijgen dan een losse coin?
  woensdag 6 september 2017 @ 11:46:27 #148
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_173617600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:43 schreef Homey het volgende:

[..]

Mindert ook direct je potentiële rendement.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_173617626
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:46 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

maar ook je verlies
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_173617630
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:46 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het een veel betere optie. Coins komen en gaan, zoals bedrijven dat ook doen. Een index blijft.
pi_173617645
Veilig proberen te spelen in de meest risicovolle markt die er bestaat? Volgens mij stop je je geld dan op de verkeerde plek.
pi_173617661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En wie betaalt de beheerskosten van die tracker? En waarom zou die tracker eerder stijgen dan een losse coin?
De tria tokens keren 50% van de winsten uit, dat is wel bijzonder. Bij andere tokens zie je dat niet. De rest van de winst gaat op aan onderhoud en enkele vaste lasten van triaconta.

De tracker is een directe afgeleide van 30 coins, in een mandje. That's it.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:48:39 #153
335133 MichaelScott
pi_173617662
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:47 schreef Homey het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het een veel betere optie. Coins komen en gaan, zoals bedrijven dat ook doen. Een index blijft.
Dat is bij deze ook nog maar de vraag.

Onbekend wat de AFM ervan gaat vinden.
pi_173617669
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef daankes het volgende:
Veilig proberen te spelen in de meest risicovolle markt die er bestaat? Volgens mij stop je je geld dan op de verkeerde plek.
Wie zegt dat het veilig is?
pi_173617677
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

De ICO moet eerst lukken natuurlijk.

De AFM horen we wel nog een keer over cryptocurrencies, die lopen hopeloos achter op Fintech gebied. Geef ze een belletje als je vragen hebt.
pi_173617692
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef Homey het volgende:

[..]

Wie zegt dat het veilig is?
Nou ja, je diversifiëert volgens mij om je risico zo klein mogelijk te houden? Als je zo min mogelijk risico wil lopen, zou ik mijn geld uberhaupt nog niet in cryptocurrency stoppen.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:50:44 #157
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617702
quote:

[..]

Nee, het is geen veel betere optie. Nog niet bijna. Maar goed, succes met je investering :)
pi_173617713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:50 schreef daankes het volgende:

[..]

Nou ja, je diversifiëert volgens mij om je risico zo klein mogelijk te houden? Als je zo min mogelijk risico wil lopen, zou ik mijn geld uberhaupt nog niet in cryptocurrency stoppen.
Ja klopt. Wil niet zeggen dat het veilig is. Wel veiliger dan in een losse coin belegd zijn. Je snapt toch wel hoe diversificatie werkt?

Hoe risico avers je bent, ga je zelf over.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:51:33 #159
335133 MichaelScott
pi_173617721
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:49 schreef Homey het volgende:

[..]

De AFM horen we wel nog een keer over cryptocurrencies, die lopen hopeloos achter op Fintech gebied. Geef ze een belletje als je vragen hebt.
Over vermogensbeheer en beleggingsfondsen staat al genoeg op hun site.

Voldoende voor mij om er mijlenver van weg te blijven.
pi_173617743
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, het is geen veel betere optie. Nog niet bijna. Maar goed, succes met je investering :)
Dank u. Heb maar een beperkt bedrag er in zitten, blijft speculatief natuurlijk.
pi_173617749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:51 schreef Homey het volgende:

[..]

Ja klopt. Wil niet zeggen dat het veilig is. Wel veiliger dan in een losse coin belegd zijn. Je snapt toch wel hoe diversificatie werkt?

Hoe risico avers je bent, ga je zelf over.
Uiteraard snap ik dat. Maar als ik risico avers zou zijn, zou ik mijn geld bij een beleggingsfonds neerleggen en niet bij een of andere onbekende ICO die investeert in Cryptocurrency. Maar dat is mijn mening.
  woensdag 6 september 2017 @ 11:52:35 #162
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef daankes het volgende:
Precies. We weten allemaal dat als de markt zakt dat nagenoeg alle coins rood staan. Zie wat er afgelopen dagen gebeurde. Het voordeel van een tracker is er dan ook amper. En daarnaast kost een tracker geld.
pi_173617792
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Precies. We weten allemaal dat als de zakt dat nagenoeg alle coins rood staan. Het voordeel van een tracker is er dan ook amper. En daarnaast kost een tracker geld.
Als dit, als dat. Als je zo risico avers bent, moet je hier inderdaad niet in belegd zijn. Dat is obvious tot en met. Sparen kost ook geld. Een bankrekening aanhouden ook. Alles kost geld.
pi_173617807
Doet er nog iemand wat met de Aventus ICO?
  woensdag 6 september 2017 @ 11:56:33 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173617849
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:54 schreef Homey het volgende:

[..]

Als dit, als dat. Als je zo risico avers bent, moet je hier inderdaad niet in belegd zijn. Dat is obvious tot en met. Sparen kost ook geld. Een bankrekening aanhouden ook. Alles kost geld.
Je moet realistisch zijn. Waarom zou zo'n tracker minder risicovol zijn dan een eigen (gratis) mandje met een paar (alt)coins erin?

pi_173617879
Heb wat geld gestopt in STEEM, heeft wel potentie om te groeien volgens mij.
pi_173617906
Zo al 280 Waves verdient in nog geen 24 uur met het opkopen en verkopen van OCL +bonus :7

Voor de mensen die niet wilde luisteren naar mijn gratis advies van een paar dagen geleden om Komodo (KMD) te kopen :W

Je kunt altijd nog aanmelden via DM de fee is 1 BTC p.p. ^O^
  woensdag 6 september 2017 @ 12:00:04 #168
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173617927
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Blijkbaar. En daarmee heb je dus een grotere kans om winst te maken dan met losse cryptovaluta. Volgens die ICO.

Nee, ik blijf er ver vandaan.
nouja, gemiddeld genomen zul je safer spelen. En niet meer winst maken, staat dat er?

Natuurlijk is de kans dát je winst maken misschien groter, omdat je minder risico neemt.

Maar ik zit liever ook zelf aan de knoppen.
pi_173617947
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173617994
quote:

[..]

Nee:

[..]

Echt he. Zij weten blijkbaar welke coins gaan stijgen en dat zijn de top coins!!

:')
pi_173618013
quote:
7s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:57 schreef no1uknow het volgende:
Heb wat geld gestopt in STEEM, heeft wel potentie om te groeien volgens mij.
Zeer interessant platform ook. Ben heel benieuwd hoe het gaat ontwikkelen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173618029
quote:

[..]

:')_! In een markt als deze over permanent spreken.

Als je wil investeren in een "fonds" dan zou ik eens naar ICONOMI kijken. De eerste die hier mee kwam en die gaan een daadwerkelijk fonds op de "echte" beurzen starten.
  woensdag 6 september 2017 @ 12:05:47 #173
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173618044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:00 schreef Sosa het volgende:

[..]

nouja, gemiddeld genomen zul je safer spelen. En niet meer winst maken, staat dat er?

Natuurlijk is de kans dát je winst maken misschien groter, omdat je minder risico neemt.

Maar ik zit liever ook zelf aan de knoppen.
Dat klopt helemaal niet. Je hebt 30 dobbelstenen, allemaal met 3x winst en 3x verlies erop. Welke kans is groter:

Je gooit 1 dobbelsteen en hij valt op winst
Je gooit alle 30 dobbelstenen en er vallen er minimaal 15 op winst.
pi_173618065
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:49 schreef Homey het volgende:

[..]

Ah natuurlijk. Eerst een paar miljoenen binnenharken, en dan pas gaan ontwikkelen. ICOs zijn een teken van alles wat er nu mis is met deze industrie.
pi_173618082
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:59 schreef fukforce het volgende:
Zo al 280 Waves verdient in nog geen 24 uur met het opkopen en verkopen van OCL +bonus :7

Voor de mensen die niet wilde luisteren naar mijn gratis advies van een paar dagen geleden om Komodo (KMD) te kopen :W

:')_!

Ik bied twee keer de helft.
pi_173618273
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je moet realistisch zijn. Waarom zou zo'n tracker minder risicovol zijn dan een eigen (gratis) mandje met een paar (alt)coins erin?

Omdat die tracker 30 coins behelst, die in de top 30 zitten. Dat vereist continu herbalanceren. In je uppie lukt dat niet. Plus je moet meerdere wallets en in meerdere exchanges handelen.

Dat kost veel tijd, geld en moeite. En risico als je alles handmatig moet doen.
  woensdag 6 september 2017 @ 12:21:25 #177
94080 VeX-
pi_173618304
quote:

Wavesdex heeft maar 20 orders OCL verwerkt en heeft een 24h volume van nog geen 5k euro. Maar jij maar daar op de een of andere manier 1k winst op? Klinkt niet heel geloofwaardig.

Of bedoel je dat je je OCL hebt verkocht?
pi_173618305
quote:

Leuk voor je :)
pi_173618340
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal niet. Je hebt 30 dobbelstenen, allemaal met 3x winst en 3x verlies erop. Welke kans is groter:

Je gooit 1 dobbelsteen en hij valt op winst
Je gooit alle 30 dobbelstenen en er vallen er minimaal 15 op winst.
Sorry, maar je hebt echt geen flauw benul van index beleggen. Het gaat om de survival rate. Op termijn verdwijnen coins zoals ook bedrijven verdwijnen. Daar gaat je inleg. Bij een index zit je per definitie in de meest succesvolle coins of bedrijven. Ongeacht welke dat zijn.

Kijk eens naar de samenstelling van de aex in 1970, 1980, 1990, 2000 en nu. Verschilt onwijs, alleen een paar bedrijven bestaan nog (Shell, Philips). Als je los in die bedrijven zat was je waarschijnlijk je meeste inleg kwijt, als je gewoon in de index zit was je behoorlijk wat rijker.
pi_173618499
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk niet leuk. Ik verbaas me er over dat er nu pas 'indexcoins' op de markt komen na zoveel jaren dat crypto al bestaat. Dit is volgens mij de tweede die ik zie na Iconomi, helaas is ICN token op het moment waardeloos.

An sich vind ik zulke indexen helemaal niet onaardig, ook al ga ik er zelf niet in zitten. De vraag bij Triaconta was toch ook of ze hun index wel aanpassen aan de marktomstandigheden. Ik meen gelezen te hebben dat ze in elke 30 coins gewoon voor 3,33% gaan zitten. Tsja, dan kun je net zo goed in eigen beheer in die 30 coins gaan zitten, betaal je tenminste ook geen fee aan Triaconta.
pi_173618621
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:21 schreef VeX- het volgende:

[..]

Wavesdex heeft maar 20 orders OCL verwerkt en heeft een 24h volume van nog geen 5k euro. Maar jij maar daar op de een of andere manier 1k winst op? Klinkt niet heel geloofwaardig.

Of bedoel je dat je je OCL hebt verkocht?
Wat denk je nou zelf ik praat over gerealiseerde winst en niet over blockofolio onzin.

5K euro 24hrs volume?? Volgens mij word het tijd voor een bril!!

Iedereen die niet hele dag op Fok zit wist al dat Oceanlab vandaag een buy wall zou neerzetten tegen 0.00326 Waves. Dus alles wat onder die prijs gister werd gedumpt was sowieso winst :7

Je kan nog steeds aanmelden via DM 1 BTC ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door fukforce op 06-09-2017 12:52:44 ]
pi_173618737
quote:
3s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:40 schreef fukforce het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf ik praat over gerealiseerde winst en niet over blockofolio onzin.

Iedereen die niet hele dag op Fok zit wist al dat Oceanlab vandaag een buy wall zo neerzetten tegen 0.00326 Waves. Dus alles wat onder die prijs gister werd gedumpt was sowieso winst :7

fukforce

fukforce :')
  woensdag 6 september 2017 @ 12:52:13 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_173618771
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:23 schreef Homey het volgende:

[..]

Sorry, maar je hebt echt geen flauw benul van index beleggen.
Ik doe het pas zo'n 10 jaar :')

quote:
Het gaat om de survival rate. Op termijn verdwijnen coins zoals ook bedrijven verdwijnen. Daar gaat je inleg. Bij een index zit je per definitie in de meest succesvolle coins of bedrijven. Ongeacht welke dat zijn.
Coins en bedrijven zijn niet bepaald vergelijkbaar qua risicoprofiel / volatiliteit.

quote:
Kijk eens naar de samenstelling van de aex in 1970, 1980, 1990, 2000 en nu. Verschilt onwijs, alleen een paar bedrijven bestaan nog (Shell, Philips). Als je los in die bedrijven zat was je waarschijnlijk je meeste inleg kwijt, als je gewoon in de index zit was je behoorlijk wat rijker.
Wie houdt zijn portfolio dan ook 50 jaar ongewijzigd? En de meeste beleggers zitten niet in 1 bedrijf. Daarnaast zijn de kosten van een wereldwijde ETF zeer laag. Wat is de TER van deze ICO?

Het is dus geld uitgeven aan een tracker die een pakketje samenstelt van iets wat per definitie zeer risicovol is.
Het verhaal klinkt voor de beginner in ieder geval aannemelijk en interessant, denk dat ze best nog wel wat binnen kunnen halen bij instappers. Mensen die gehoord hebben dat je gouden bergen kunt verdienen met crypto, en dat dan in combinatie met een laag risico. Top ICO :P
pi_173618817
Jij maakt er weer gouden bergen met laag risico van. Niemand beweert dat, dat zijn jouw woorden. Jammer.
pi_173618820
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik doe het pas zo'n 10 jaar :')

[..]

Coins en bedrijven zijn niet bepaald vergelijkbaar qua risicoprofiel / volatiliteit.

[..]

Wie houdt zijn portfolio dan ook 50 jaar ongewijzigd? En de meeste beleggers zitten niet in 1 bedrijf. Daarnaast zijn de kosten van een wereldwijde ETF zeer laag. Wat is de TER van deze ICO?

Het is dus geld uitgeven aan een tracker die een pakketje samenstelt van iets wat per definitie zeer risicovol is.
Het verhaal klinkt voor de beginner in ieder geval aannemelijk en interessant, denk dat ze best nog wel wat binnen kunnen halen bij instappers. Mensen die gehoord hebben dat je gouden bergen kunt verdienen met crypto, en dat dan in combinatie met een laag risico. Top ICO :P
Het kan voor de beginner ook gewoon handig zijn. Ik durf te wedden dat er velen zijn geweest die begonnen met crypto alles in 1 coin hebben geknald op het begin. Met 1 coin loop je meer risico om je geld te verliezen maar wellicht ook de kans om juist een gigantisch rendement te pakken. In een index van 30 coins zal je fluctuatie in ieder geval kleiner zijn dan wanneer je in maar 1 coin zit.
pi_173618848
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Het kan voor de beginner ook gewoon handig zijn. Ik durf te wedden dat er velen zijn geweest die begonnen met crypto alles in 1 coin hebben geknald op het begin. Met 1 coin loop je meer risico om je geld te verliezen maar wellicht ook de kans om juist een gigantisch rendement te pakken. In een index van 30 coins zal je fluctuatie in ieder geval kleiner zijn dan wanneer je in maar 1 coin zit.
Ze mikken ook op mensen die nog nooit in cryptos hebben gezeten, exact vanwege het hoge risico van in 1 coin zitten. Zoals zoveel beginnende beleggers in 1 aandeel zitten. Spreiden mindert het risico, dat is een feit. Maakt het dan gelijk een laag risico? Nee, maar wel minder. En als je hierin stapt, doe het voor een bedrag wat je kan missen.
  woensdag 6 september 2017 @ 12:59:54 #187
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_173618865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk niet leuk. Ik verbaas me er over dat er nu pas 'indexcoins' op de markt komen na zoveel jaren dat crypto al bestaat. Dit is volgens mij de tweede die ik zie na Iconomi, helaas is ICN token op het moment waardeloos.

Ik zei dit dus vorig jaar ook al hier. Idd vreemd dat dit nu pas van de grond komt.
pi_173618879
Volume van STEEM stijgt gestaag
  woensdag 6 september 2017 @ 13:23:51 #189
94080 VeX-
pi_173619281
quote:
3s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:40 schreef fukforce het volgende:

[..]

Iedereen die niet hele dag op Fok zit wist al dat Oceanlab vandaag een buy wall zou neerzetten tegen 0.00326 Waves. Dus alles wat onder die prijs gister werd gedumpt was sowieso winst :7

Ok man, als jij dat zegt. :')
pi_173619531
Zo mijn nav en Flo gaat lekker . :P
pi_173619657
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 12:59 schreef Homey het volgende:

[..]

Ze mikken ook op mensen die nog nooit in cryptos hebben gezeten, exact vanwege het hoge risico van in 1 coin zitten. Zoals zoveel beginnende beleggers in 1 aandeel zitten. Spreiden mindert het risico, dat is een feit. Maakt het dan gelijk een laag risico? Nee, maar wel minder. En als je hierin stapt, doe het voor een bedrag wat je kan missen.
Risicoreductie terwijl je rendement gelijk kan blijven, jup. Anders even een lesje standaarddeviatie en beta geven aan onze medefokkers? :P
pi_173620054
quote:
14s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Risicoreductie terwijl je rendement gelijk kan blijven, jup. Anders even een lesje standaarddeviatie en beta geven aan onze medefokkers? :P
Ze kunnen dit artikel lezen over de CombiCoin: https://medium.com/@Combi(...)mbicoin-d68bf963b096

Net gepubliceerd. Legt goed uit hoe het werkt.
pi_173620066
Aventus gaat hard _O- die gaan het laatste restje in het publieke deel van de ICO zo kwijt zijn :')
pi_173620133
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:04 schreef Cyanide- het volgende:
Aventus gaat hard _O- die gaan het laatste restje in het publieke deel van de ICO zo kwijt zijn :')
Wat doet t?
Lambo of Rekt
pi_173620174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat doet t?
Ticketing (concerten) op de blockchain om scalping tegen te gaan.

Er was nog twv 15k ETH AVT te koop in de ICO die 9 minuten geleden startte. All gone now. Totaal 60k ETH opgehaald.
pi_173620269
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:09 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ticketing (concerten) op de blockchain om scalping tegen te gaan.

Er was nog twv 15k ETH AVT te koop in de ICO die 9 minuten geleden startte. All gone now. Totaal 60k ETH opgehaald.
Oh, ja.. daar kon je op wachten, die is gelijk uitverkocht :+
Lambo of Rekt
pi_173620286
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Oh, ja.. daar kon je op wachten, die is gelijk uitverkocht :+
Kut MEW, was weer waardeloos, heel de Slack van Aventus loopt te zeiken over MEW. ik zat nog wel op een ander network, want op de standaard had hij al moeite je balance te laden, meer GAS ingegeven dan aangeraden werd en tóch staat m'n transactie ruim een kwartier later nog pending :r
  woensdag 6 september 2017 @ 14:20:07 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173620329
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:55 schreef roislecxe het volgende:

[..]

XVG mag gerust naar een dollar per stuk O-)
Dat zou wel mooi zijn. Mooi zakcentje erbij :D

Liever nog Reddcoin :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173620358
quote:
2s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:17 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Kut MEW, was weer waardeloos, heel de Slack van Aventus loopt te zeiken over MEW. ik zat nog wel op een ander network, want op de standaard had hij al moeite je balance te laden, meer GAS ingegeven dan aangeraden werd en tóch staat m'n transactie ruim een kwartier later nog pending :r
Ja je moet gas en GWEI hoger zetten, echt op zn max met eth, dat is killing tegenwoordig.

Ik hitte een bug in MEW waardoor ik 2 ETH teveel wegstuurde, best tricky dat, want ik kreeg een refused omdat ik een nieuwe transactie moest generaten. Dus ik generate een nieuwe transactie, stuurt hij 2x2ETH weg naar een ICO ipv 1keer. :') Dus totaal 10 eth ingezet op een ICO waar ik 8 wilde inzetten :+
Lambo of Rekt
pi_173620433
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja je moet gas en GWEI hoger zetten, echt op zn max met eth, dat is killing tegenwoordig.

Ik hitte een bug in MEW waardoor ik 2 ETH teveel wegstuurde, best tricky dat, want ik kreeg een refused omdat ik een nieuwe transactie moest generaten. Dus ik generate een nieuwe transactie, stuurt hij 2x2ETH weg naar een ICO ipv 1keer. :') Dus totaal 10 eth ingezet op een ICO waar ik 8 wilde inzetten :+
Krijg je die teveel gebruikte GWEI en GAS bij transacties wel in de vorm van ETH terug en dus betaal je gewoon een 'normale' fee onder de streep?

Was dit presale-ICO van Aventus trouwens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')