Omdat die tracker 30 coins behelst, die in de top 30 zitten. Dat vereist continu herbalanceren. In je uppie lukt dat niet. Plus je moet meerdere wallets en in meerdere exchanges handelen.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je moet realistisch zijn. Waarom zou zo'n tracker minder risicovol zijn dan een eigen (gratis) mandje met een paar (alt)coins erin?
Wavesdex heeft maar 20 orders OCL verwerkt en heeft een 24h volume van nog geen 5k euro. Maar jij maar daar op de een of andere manier 1k winst op? Klinkt niet heel geloofwaardig.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:59 schreef fukforce het volgende:
Zo al 280 Waves verdient in nog geen 24 uur met het opkopen en verkopen van OCL +bonus![]()
Voor de mensen die niet wilde luisteren naar mijn gratis advies van een paar dagen geleden om Komodo (KMD) te kopen![]()
Je kunt altijd nog aanmelden via DM de fee is 1 BTC p.p.
Leuk voor jequote:Op woensdag 6 september 2017 11:59 schreef fukforce het volgende:
Zo al 280 Waves verdient in nog geen 24 uur met het opkopen en verkopen van OCL +bonus![]()
Voor de mensen die niet wilde luisteren naar mijn gratis advies van een paar dagen geleden om Komodo (KMD) te kopen![]()
Je kunt altijd nog aanmelden via DM de fee is 1 BTC p.p.
Sorry, maar je hebt echt geen flauw benul van index beleggen. Het gaat om de survival rate. Op termijn verdwijnen coins zoals ook bedrijven verdwijnen. Daar gaat je inleg. Bij een index zit je per definitie in de meest succesvolle coins of bedrijven. Ongeacht welke dat zijn.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal niet. Je hebt 30 dobbelstenen, allemaal met 3x winst en 3x verlies erop. Welke kans is groter:
Je gooit 1 dobbelsteen en hij valt op winst
Je gooit alle 30 dobbelstenen en er vallen er minimaal 15 op winst.
Hoogstwaarschijnlijk niet leuk. Ik verbaas me er over dat er nu pas 'indexcoins' op de markt komen na zoveel jaren dat crypto al bestaat. Dit is volgens mij de tweede die ik zie na Iconomi, helaas is ICN token op het moment waardeloos.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is bij deze ook nog maar de vraag.
Onbekend wat de AFM ervan gaat vinden.
Wat denk je nou zelf ik praat over gerealiseerde winst en niet over blockofolio onzin.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:21 schreef VeX- het volgende:
[..]
Wavesdex heeft maar 20 orders OCL verwerkt en heeft een 24h volume van nog geen 5k euro. Maar jij maar daar op de een of andere manier 1k winst op? Klinkt niet heel geloofwaardig.
Of bedoel je dat je je OCL hebt verkocht?
fukforcequote:Op woensdag 6 september 2017 12:40 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf ik praat over gerealiseerde winst en niet over blockofolio onzin.
5K euro 24hrs volume?? Volgens mij word het tijd voor een bril!!
Iedereen die niet hele dag op Fok zit wist al dat Oceanlab vandaag een buy wall zo neerzetten tegen 0.00326 Waves. Dus alles wat onder die prijs gister werd gedumpt was sowieso winst![]()
Je kan nog steeds aanmelden via DM 1 BTC
Ik doe het pas zo'n 10 jaarquote:Op woensdag 6 september 2017 12:23 schreef Homey het volgende:
[..]
Sorry, maar je hebt echt geen flauw benul van index beleggen.
Coins en bedrijven zijn niet bepaald vergelijkbaar qua risicoprofiel / volatiliteit.quote:Het gaat om de survival rate. Op termijn verdwijnen coins zoals ook bedrijven verdwijnen. Daar gaat je inleg. Bij een index zit je per definitie in de meest succesvolle coins of bedrijven. Ongeacht welke dat zijn.
Wie houdt zijn portfolio dan ook 50 jaar ongewijzigd? En de meeste beleggers zitten niet in 1 bedrijf. Daarnaast zijn de kosten van een wereldwijde ETF zeer laag. Wat is de TER van deze ICO?quote:Kijk eens naar de samenstelling van de aex in 1970, 1980, 1990, 2000 en nu. Verschilt onwijs, alleen een paar bedrijven bestaan nog (Shell, Philips). Als je los in die bedrijven zat was je waarschijnlijk je meeste inleg kwijt, als je gewoon in de index zit was je behoorlijk wat rijker.
Het kan voor de beginner ook gewoon handig zijn. Ik durf te wedden dat er velen zijn geweest die begonnen met crypto alles in 1 coin hebben geknald op het begin. Met 1 coin loop je meer risico om je geld te verliezen maar wellicht ook de kans om juist een gigantisch rendement te pakken. In een index van 30 coins zal je fluctuatie in ieder geval kleiner zijn dan wanneer je in maar 1 coin zit.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik doe het pas zo'n 10 jaar
[..]
Coins en bedrijven zijn niet bepaald vergelijkbaar qua risicoprofiel / volatiliteit.
[..]
Wie houdt zijn portfolio dan ook 50 jaar ongewijzigd? En de meeste beleggers zitten niet in 1 bedrijf. Daarnaast zijn de kosten van een wereldwijde ETF zeer laag. Wat is de TER van deze ICO?
Het is dus geld uitgeven aan een tracker die een pakketje samenstelt van iets wat per definitie zeer risicovol is.
Het verhaal klinkt voor de beginner in ieder geval aannemelijk en interessant, denk dat ze best nog wel wat binnen kunnen halen bij instappers. Mensen die gehoord hebben dat je gouden bergen kunt verdienen met crypto, en dat dan in combinatie met een laag risico. Top ICO
Ze mikken ook op mensen die nog nooit in cryptos hebben gezeten, exact vanwege het hoge risico van in 1 coin zitten. Zoals zoveel beginnende beleggers in 1 aandeel zitten. Spreiden mindert het risico, dat is een feit. Maakt het dan gelijk een laag risico? Nee, maar wel minder. En als je hierin stapt, doe het voor een bedrag wat je kan missen.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:56 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Het kan voor de beginner ook gewoon handig zijn. Ik durf te wedden dat er velen zijn geweest die begonnen met crypto alles in 1 coin hebben geknald op het begin. Met 1 coin loop je meer risico om je geld te verliezen maar wellicht ook de kans om juist een gigantisch rendement te pakken. In een index van 30 coins zal je fluctuatie in ieder geval kleiner zijn dan wanneer je in maar 1 coin zit.
Ik zei dit dus vorig jaar ook al hier. Idd vreemd dat dit nu pas van de grond komt.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:32 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk niet leuk. Ik verbaas me er over dat er nu pas 'indexcoins' op de markt komen na zoveel jaren dat crypto al bestaat. Dit is volgens mij de tweede die ik zie na Iconomi, helaas is ICN token op het moment waardeloos.
Ok man, als jij dat zegt.quote:Op woensdag 6 september 2017 12:40 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf ik praat over gerealiseerde winst en niet over blockofolio onzin.
5K euro 24hrs volume?? Volgens mij word het tijd voor een bril!!
Iedereen die niet hele dag op Fok zit wist al dat Oceanlab vandaag een buy wall zou neerzetten tegen 0.00326 Waves. Dus alles wat onder die prijs gister werd gedumpt was sowieso winst![]()
Je kan nog steeds aanmelden via DM 1 BTC
Risicoreductie terwijl je rendement gelijk kan blijven, jup. Anders even een lesje standaarddeviatie en beta geven aan onze medefokkers?quote:Op woensdag 6 september 2017 12:59 schreef Homey het volgende:
[..]
Ze mikken ook op mensen die nog nooit in cryptos hebben gezeten, exact vanwege het hoge risico van in 1 coin zitten. Zoals zoveel beginnende beleggers in 1 aandeel zitten. Spreiden mindert het risico, dat is een feit. Maakt het dan gelijk een laag risico? Nee, maar wel minder. En als je hierin stapt, doe het voor een bedrag wat je kan missen.
Ze kunnen dit artikel lezen over de CombiCoin: https://medium.com/@Combi(...)mbicoin-d68bf963b096quote:Op woensdag 6 september 2017 13:40 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Risicoreductie terwijl je rendement gelijk kan blijven, jup. Anders even een lesje standaarddeviatie en beta geven aan onze medefokkers?
Wat doet t?quote:Op woensdag 6 september 2017 14:04 schreef Cyanide- het volgende:
Aventus gaat harddie gaan het laatste restje in het publieke deel van de ICO zo kwijt zijn
Ticketing (concerten) op de blockchain om scalping tegen te gaan.quote:
Oh, ja.. daar kon je op wachten, die is gelijk uitverkochtquote:Op woensdag 6 september 2017 14:09 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ticketing (concerten) op de blockchain om scalping tegen te gaan.
Er was nog twv 15k ETH AVT te koop in de ICO die 9 minuten geleden startte. All gone now. Totaal 60k ETH opgehaald.
Kut MEW, was weer waardeloos, heel de Slack van Aventus loopt te zeiken over MEW. ik zat nog wel op een ander network, want op de standaard had hij al moeite je balance te laden, meer GAS ingegeven dan aangeraden werd en tóch staat m'n transactie ruim een kwartier later nog pendingquote:Op woensdag 6 september 2017 14:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Oh, ja.. daar kon je op wachten, die is gelijk uitverkocht
Dat zou wel mooi zijn. Mooi zakcentje erbijquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
XVG mag gerust naar een dollar per stuk
Ja je moet gas en GWEI hoger zetten, echt op zn max met eth, dat is killing tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 september 2017 14:17 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Kut MEW, was weer waardeloos, heel de Slack van Aventus loopt te zeiken over MEW. ik zat nog wel op een ander network, want op de standaard had hij al moeite je balance te laden, meer GAS ingegeven dan aangeraden werd en tóch staat m'n transactie ruim een kwartier later nog pending
Krijg je die teveel gebruikte GWEI en GAS bij transacties wel in de vorm van ETH terug en dus betaal je gewoon een 'normale' fee onder de streep?quote:Op woensdag 6 september 2017 14:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja je moet gas en GWEI hoger zetten, echt op zn max met eth, dat is killing tegenwoordig.
Ik hitte een bug in MEW waardoor ik 2 ETH teveel wegstuurde, best tricky dat, want ik kreeg een refused omdat ik een nieuwe transactie moest generaten. Dus ik generate een nieuwe transactie, stuurt hij 2x2ETH weg naar een ICO ipv 1keer.Dus totaal 10 eth ingezet op een ICO waar ik 8 wilde inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |