De tria tokens keren 50% van de winsten uit, dat is wel bijzonder. Bij andere tokens zie je dat niet. De rest van de winst gaat op aan onderhoud en enkele vaste lasten van triaconta.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En wie betaalt de beheerskosten van die tracker? En waarom zou die tracker eerder stijgen dan een losse coin?
Dat is bij deze ook nog maar de vraag.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:47 schreef Homey het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een veel betere optie. Coins komen en gaan, zoals bedrijven dat ook doen. Een index blijft.
Wie zegt dat het veilig is?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef daankes het volgende:
Veilig proberen te spelen in de meest risicovolle markt die er bestaat? Volgens mij stop je je geld dan op de verkeerde plek.
De ICO moet eerst lukken natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is bij deze ook nog maar de vraag.
Onbekend wat de AFM ervan gaat vinden.
Nou ja, je diversifiëert volgens mij om je risico zo klein mogelijk te houden? Als je zo min mogelijk risico wil lopen, zou ik mijn geld uberhaupt nog niet in cryptocurrency stoppen.quote:
Nee, het is geen veel betere optie. Nog niet bijna. Maar goed, succes met je investeringquote:Op woensdag 6 september 2017 11:47 schreef Homey het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een veel betere optie. Coins komen en gaan, zoals bedrijven dat ook doen. Een index blijft.
Ja klopt. Wil niet zeggen dat het veilig is. Wel veiliger dan in een losse coin belegd zijn. Je snapt toch wel hoe diversificatie werkt?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:50 schreef daankes het volgende:
[..]
Nou ja, je diversifiëert volgens mij om je risico zo klein mogelijk te houden? Als je zo min mogelijk risico wil lopen, zou ik mijn geld uberhaupt nog niet in cryptocurrency stoppen.
Over vermogensbeheer en beleggingsfondsen staat al genoeg op hun site.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:49 schreef Homey het volgende:
[..]
De ICO moet eerst lukken natuurlijk.
De AFM horen we wel nog een keer over cryptocurrencies, die lopen hopeloos achter op Fintech gebied. Geef ze een belletje als je vragen hebt.
Dank u. Heb maar een beperkt bedrag er in zitten, blijft speculatief natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, het is geen veel betere optie. Nog niet bijna. Maar goed, succes met je investering
Uiteraard snap ik dat. Maar als ik risico avers zou zijn, zou ik mijn geld bij een beleggingsfonds neerleggen en niet bij een of andere onbekende ICO die investeert in Cryptocurrency. Maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:51 schreef Homey het volgende:
[..]
Ja klopt. Wil niet zeggen dat het veilig is. Wel veiliger dan in een losse coin belegd zijn. Je snapt toch wel hoe diversificatie werkt?
Hoe risico avers je bent, ga je zelf over.
Precies. We weten allemaal dat als de markt zakt dat nagenoeg alle coins rood staan. Zie wat er afgelopen dagen gebeurde. Het voordeel van een tracker is er dan ook amper. En daarnaast kost een tracker geld.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:48 schreef daankes het volgende:
Veilig proberen te spelen in de meest risicovolle markt die er bestaat? Volgens mij stop je je geld dan op de verkeerde plek.
Als dit, als dat. Als je zo risico avers bent, moet je hier inderdaad niet in belegd zijn. Dat is obvious tot en met. Sparen kost ook geld. Een bankrekening aanhouden ook. Alles kost geld.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Precies. We weten allemaal dat als de zakt dat nagenoeg alle coins rood staan. Het voordeel van een tracker is er dan ook amper. En daarnaast kost een tracker geld.
Je moet realistisch zijn. Waarom zou zo'n tracker minder risicovol zijn dan een eigen (gratis) mandje met een paar (alt)coins erin?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:54 schreef Homey het volgende:
[..]
Als dit, als dat. Als je zo risico avers bent, moet je hier inderdaad niet in belegd zijn. Dat is obvious tot en met. Sparen kost ook geld. Een bankrekening aanhouden ook. Alles kost geld.
nouja, gemiddeld genomen zul je safer spelen. En niet meer winst maken, staat dat er?quote:Op woensdag 6 september 2017 11:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijkbaar. En daarmee heb je dus een grotere kans om winst te maken dan met losse cryptovaluta. Volgens die ICO.
Nee, ik blijf er ver vandaan.
Zeer interessant platform ook. Ben heel benieuwd hoe het gaat ontwikkelen.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:57 schreef no1uknow het volgende:
Heb wat geld gestopt in STEEM, heeft wel potentie om te groeien volgens mij.
quote:Op woensdag 6 september 2017 11:47 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal niet. Je hebt 30 dobbelstenen, allemaal met 3x winst en 3x verlies erop. Welke kans is groter:quote:Op woensdag 6 september 2017 12:00 schreef Sosa het volgende:
[..]
nouja, gemiddeld genomen zul je safer spelen. En niet meer winst maken, staat dat er?
Natuurlijk is de kans dát je winst maken misschien groter, omdat je minder risico neemt.
Maar ik zit liever ook zelf aan de knoppen.
Ah natuurlijk. Eerst een paar miljoenen binnenharken, en dan pas gaan ontwikkelen. ICOs zijn een teken van alles wat er nu mis is met deze industrie.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:49 schreef Homey het volgende:
[..]
De ICO moet eerst lukken natuurlijk.
De AFM horen we wel nog een keer over cryptocurrencies, die lopen hopeloos achter op Fintech gebied. Geef ze een belletje als je vragen hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2017 11:59 schreef fukforce het volgende:
Zo al 280 Waves verdient in nog geen 24 uur met het opkopen en verkopen van OCL +bonus![]()
Voor de mensen die niet wilde luisteren naar mijn gratis advies van een paar dagen geleden om Komodo (KMD) te kopen![]()
Je kunt altijd nog aanmelden via DM de fee is 1 BTC p.p.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |