maar dan moet je met Drizzt samenwerken.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:31 schreef Saind het volgende:
Ik denk dat ik wel een goede mod zou zijn
kleine overheid beste overheid instelling
Met mijn manier van moddereren zou dat niet zo'n punt zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
maar dan moet je met Drizzt samenwerken.
Geen. Spaan. Heel.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed.quote:
Dit is toevalligquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Goed.
Mannen een weddenschapje?
GGMM denkt Jojo.
Ik denk opper.
Stijn?
haha gayquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef GGMM het volgende:
ONLOGISCH zet je nog in? Voor een abo. Ik jojo, jij... ?
Beiden fout = pech, niemand een abo
quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Goed.
Mannen een weddenschapje?
GGMM denkt Jojo.
Ik denk opper.
Stijn?
quote:
Ik heb al een abo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:35 schreef GGMM het volgende:
ONLOGISCH zet je nog in? Voor een abo. Ik jojo, jij... ?
Beiden fout = pech, niemand een abo
Eensquote:Op dinsdag 5 september 2017 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha gay
Beiden fout is een beiden abo
jij kreeg net een vreemde dm. Niet ik.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb al een abo.
En gezien je enthousiasme hieromtrent (terwijl je normaal altijd hard lacht om een abo want betalen aan Danny hahaha) zegt mij dat je handelt met voorkennis.
Ik op jou.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zet in op jou, opper of JR.
Rickertman.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het moet wel iemand zijn die alle clubtopics goed in de gaten houdt hè
Ik denk nog steeds dat Rickert een broertje is van iemand die ik ken.quote:
Kan ik het al bekendmaken dan?quote:
Hij woont vlakbij het Excelsior stadion volgens mij.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Rickert een broertje is van iemand die ik ken.
Laf dit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef GGMM het volgende:
Nee dit gaat tussen mij en Onlo.
Beiden fout = we kiezen beiden iemand uit om een abo te schenken.
Lijkt me niet, fvd is met de actie begonnen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt idd één grote reclamespot te zijn geweest. Ieder medium zegt het. Van Links naar rechts.
Ik heb nog geeneens ja gezegd tegen een abo druif. Ik heb al een abo.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:42 schreef GGMM het volgende:
Nee dit gaat tussen mij en Onlo.
Beiden fout = we kiezen beiden iemand uit om een abo te schenken.
Dan verleng ik die als hij afloopt, domme big.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens ja gezegd tegen een abo druif. Ik heb al een abo.
Ik heb er al twee gehad.quote:Op dinsdag 5 september 2017 11:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie nu voor me dat iedereen elkaar een DM stuurt om te vragen of ze het zijn en dan liegt er 1 iemand keihard.
Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |