als je het niet goed doet, hoef (kun) je morgen niet meer op je werk komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 4 september 2017 23:24 schreef Coco. het volgende:
sex scene Jane Fonda:fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rare kleren wel droegen ze vroegerOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
beter sophie hilbrandquote:
morgen zit de VVD aan tafel dat mag wel!!quote:Op maandag 4 september 2017 23:27 schreef Wereldgozer het volgende:
jessias docu mag niet dus nu gaan we SP maar hypen.
ok.
vind haar niet echt een paardenbek hebben, paardenbek betekent dat veel tandvlees zichtbaar is tijdens het lachen/pratenquote:
pleonasmequote:
Als Jinek nog draaide zat nu het hele Nederlandse waterpolo team aan tafelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Per definitie. Wat als Rutte ineens een paniekaanval krijgt? Hoe serieus word hij daarna nog genomen?quote:Op maandag 4 september 2017 23:32 schreef Coco. het volgende:
Paniekaanvallen
Dan ben je gewoon ongeschikt.
quote:Op maandag 4 september 2017 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als Jinek nog draaide zat nu het hele Nederlandse waterpolo team aan tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Gast.quote:
Fok!kers zijn onschendbaar, wetenschappers en hebben een toplul idd.quote:Op maandag 4 september 2017 23:32 schreef Coco. het volgende:
Paniekaanvallen
Dan ben je gewoon ongeschikt.
In dit geval meer dan terecht. Goed dat die engnek Marijnissen eens wordt aangepakt.quote:
ik hoop dat je typo hebt gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
neequote:Op maandag 4 september 2017 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
Ben ik de enige die dit totaal oninteressant vind?
en een bingoclubquote:Op maandag 4 september 2017 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Iedere partij heeft tegenwoordig een 'beweging'.
Ja, klopt. Je merkt dat het haar na aan het hart ligt.quote:Op maandag 4 september 2017 23:39 schreef Coco. het volgende:
Ze klinkt echt alsof ze ieder moment in huilen kan uitbarsten.
Zou Sophie 6star6lord6 baffen?quote:Op maandag 4 september 2017 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou 6star6lord6 Sophie baffen?
Jaloers.quote:
Pijpen is anders het beste wat er is.quote:Op maandag 4 september 2017 23:42 schreef marcodej het volgende:
Seks is overschat. Laat staan praten over seks.
Pijp je graag ja?quote:Op maandag 4 september 2017 23:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Pijpen is anders het beste wat er is.
quote:Op maandag 4 september 2017 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Nu is een mooi moment om de grijze container bij de weg te zetten.
Niet je afval uit het raam de straat op flikkerenquote:Op maandag 4 september 2017 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Nu is een mooi moment om de grijze container bij de weg te zetten.
Feitje: ik had ook een buurvrouw, haar naam was Riaquote:Op maandag 4 september 2017 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ha je zou die Ria maar moeten aanduwen.
En heb je haar ook gebaft?quote:Op maandag 4 september 2017 23:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Feitje: ik had ook een buurvrouw, haar naam was Ria
Hij woont op een boot, die staat nooit droog.quote:Op maandag 4 september 2017 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Wat zou de langste periode zijn dat Pauw droog heeft gestaan op de Megalomaan?
jaquote:
Alleen Doggyquote:Op maandag 4 september 2017 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En heb je haar ook gebaft?
Daar ben ik ook wel een fan van.quote:
de npo biedt datquote:Op maandag 4 september 2017 23:51 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel een fan van.
Dat zou een terechte klacht zijn.quote:Op maandag 4 september 2017 23:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Derhalve heb ik alleen seks volledig omwikkeld in plastic folie
Een tong in je reet is redelijk gay juist.quote:
Doar zit zo'n hoak. Ga anders stoan te miaauwen.quote:Op maandag 4 september 2017 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Het wordt tijd dat je een meid krijgt jong, dan hoef je zelf niet meer te trekken
quote:Op maandag 4 september 2017 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een tong in je reet is redelijk gay juist.
quote:Op maandag 4 september 2017 23:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Derhalve heb ik alleen seks volledig omwikkeld in plastic folie
Die brommerzoak en jullie zijn goe gekke.quote:Op maandag 4 september 2017 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doar zit zo'n hoak. Ga anders stoan te miaauwen.
Jij houdt van bbw?quote:Op maandag 4 september 2017 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n lekker mager ding. Jij weet niet wat lekker is.
RemcoGod.quote:Op maandag 4 september 2017 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Die arme noord korea man, die moest de hele uitzending aan tafel zitten met deze halve zolen.
Remco lijkt me wel iemand die aseksueel is.quote:Op maandag 4 september 2017 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Die arme noord korea man, die moest de hele uitzending aan tafel zitten met deze halve zolen.
Eens.quote:Op maandag 4 september 2017 23:53 schreef remlof het volgende:
Was weer leuk, Pauw blijft veel beter dan Jinek.
ken je klassiekersquote:
Die Pauw interviewt veel natuurlijker dan Jinek. Wat een heerlijkheid is dit programma.quote:Op maandag 4 september 2017 23:53 schreef remlof het volgende:
Was weer leuk, Pauw blijft veel beter dan Jinek.
Zou hij veel seks hebben?quote:Op maandag 4 september 2017 23:54 schreef monkyyy het volgende:
Zijn nucleaire schuilkelder zit vol met Koreaanse meisjes.quote:Op maandag 4 september 2017 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met asians denk ik of levensechte poppen die op jonge aziatische vrouwen lijken.
Jinek is dan ook gewoon echt een hele slechte interviewster. Geen idee wie haar een late night show heeft gegeven maar het zal wel komen doordat ze goed kan pijpen.quote:Op maandag 4 september 2017 23:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Die Pauw interviewt veel natuurlijker dan Jinek. Wat een heerlijkheid is dit programma.
quote:Op maandag 4 september 2017 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met asians denk ik of levensechte poppen die op jonge aziatische vrouwen lijken.
zeker waarquote:Op maandag 4 september 2017 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Jinek is dan ook gewoon echt een hele slechte interviewster. Geen idee wie haar een late night show heeft gegeven maar het zal wel komen doordat ze goed kan pijpen.
paardenkut!!quote:
Vind haar inhoudelijk niet heel slecht hoor, al sluit ik dat laatste ook weer niet uit.quote:Op maandag 4 september 2017 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Jinek is dan ook gewoon echt een hele slechte interviewster. Geen idee wie haar een late night show heeft gegeven maar het zal wel komen doordat ze goed kan pijpen.
Ne pedofiel krijg toch ook ne tweede kansquote:Op dinsdag 5 september 2017 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Namen hem mee als een verken
doe je ook aan plas- en poepseks? alleen op de wcquote:Op dinsdag 5 september 2017 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Namen hem mee als een verken
Ja 10 , nou goed ?quote:Op dinsdag 5 september 2017 00:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ne pedofiel krijg toch ook ne tweede kans
quote:Op dinsdag 5 september 2017 00:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ne pedofiel krijg toch ook ne tweede kans
Sluit eerst de leraar op in de kastquote:Op dinsdag 5 september 2017 00:04 schreef yosander het volgende:
[..]
doe je ook aan plas- en poepseks? alleen op de wc
vanavond gaan we los!!!quote:Op dinsdag 5 september 2017 00:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sluit eerst de leraar op in de kast
Feestje
hee boertje wil je verkracht worden!!quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 00:09 schreef yosander het volgende:
[..]
hee boertje wil je verkracht worden!!
genieten ditquote:Op dinsdag 5 september 2017 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
achterlangs een middelvingergenot
quote:
Ga dan.quote:
Hij heeft het niet over particulieren.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:38 schreef Tagliano het volgende:
Het is ook volkomen logisch dat multinationals hier veel meer gebruik van kunnen maken dan particulieren, overigens
Kleine bedrijven geldt het overigens net zo goed voorquote:Op dinsdag 5 september 2017 23:40 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over particulieren.
Zou jij voor de belastingdienst willen werken?quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine bedrijven geldt het overigens net zo goed voor
Zou best kunnen ooit, op dit moment doe ik dat nietquote:Op dinsdag 5 september 2017 23:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zou jij voor de belastingdienst willen werken?
Lekker stage lopen daar.quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou best kunnen ooit, op dit moment doe ik dat niet
Ik denk dat ik het avondeten maar oversla, dat komt er toch weer uit als ik deze walgelijke figuren zie.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2017 16:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het avondeten maar oversla, dat komt er toch weer uit als ik deze walgelijke figuren zie.
Ligt zij nog Jan Slagter te pijpen?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over Eigen Risico gezeik.
Ik sla vanavond weer over.
Ik zal de klantenservice van Omroep MAX en de SP eens bellen.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ligt zij nog Jan Slagter te pijpen?
Reinier v.d. Berg komt nog praten over de orkaan.quote:Op woensdag 6 september 2017 16:38 schreef Tagliano het volgende:
We hebben een orkaan, een kabinetsformatie, ongetwijfeld nog wat ander nieuws waar over te praten valt
Maar nee
quote:Op woensdag 6 september 2017 23:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Dan maar StukTV kijken op YouTube
En daarna uit Noord-Koreaquote:Op woensdag 6 september 2017 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen ook live contact vanuit Syrië ofwat?
neequote:Op woensdag 6 september 2017 23:22 schreef marcodej het volgende:
Mijn beeld loopt niet synchroon. Meer mensen last?
Daar begint het al.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:22 schreef marcodej het volgende:
Mijn beeld loopt wel gewoon cycloon.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:22 schreef marcodej het volgende:
Die stel je het liefst vóór de seks.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoe oud ben je?
Wat is dat voor'n vraag?
-edit: doe eens normaal-quote:Op woensdag 6 september 2017 23:29 schreef Doublepain het volgende:
Haiti heeft ook veel aan dat geld gehad
Samen kunnen we miljoenen mensen redden van de hongerdood door NU noodhulp te bieden. Hongerrampen in Zuid-Soedan, Noordoost-Nigeria, Somalië en Jemen eisen razendsnel onschuldige levens.quote:
D'r haar zit wel goed hoorquote:
ohquote:Op woensdag 6 september 2017 23:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
volle lippen, lang haar, indo type
Moet je maar niet in Zwitserland wonen.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
ik betaal 660 CHF per maand aan zorgverzekering, niet huilen.
Marktwerking noemt men dat.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:40 schreef svann het volgende:
Nooit gesnapt hoe een commerciele zorgverzekering (die dus winst wil maken) voor de burger goedkoper kan uitpakken.
En hoogdravende verhalen in het Latijn zijn wat uit de tijd.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:47 schreef marcodej het volgende:
Ik ben ook een Calvinist. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Ik geloof dat ze beweren dat 't ook met concurrentie te maken heeft... maar hoe meer concurrentie hoe meer reclame je moet maken en dat kost ook alleen maar extra geld.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Marktwerking noemt men dat.
Maar nee, dat heb ik ook nooit gesnapt.
Bron : https://www.zorgverzekeri(...)en-acquisitiekosten/quote:– De totale uitgaven aan bedrijfskosten bedroegen afgelopen jaar totaal ruim 796 miljoen euro.
– De totale uitgaven aan reclame- en acquisitie bedroegen afgelopen jaar 252 miljoen euro.
Gewoon braaf op dezelfde neoliberale partijen blijven stemmen. Komt het vast goed.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze beweren dat 't ook met concurrentie te maken heeft... maar hoe meer concurrentie hoe meer reclame je moet maken en dat kost ook alleen maar extra geld.
En de reclamebudgetten van die zorgverzekeraars zijn echt megagroot... dus joost mag weten waar dan 't voordeel zit.
Voorbeeldje van zorgverzekeraars 2016 :
[..]
Bron : https://www.zorgverzekeri(...)en-acquisitiekosten/
Dus een derde van de totale bedrijfskosten gaat op aan reclame... omdat de concurrentie het goedkoper zou maken... gelooft u ze nog ?
In Griekenland werken ze het meest, in Nederland het minst.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:52 schreef marcodej het volgende:
We houden helemaal niet van hard werken.
Nederland wel veel meer productief.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In Griekenland werken ze het meest, in Nederland het minst.
Komt omdat Jeroen 't weer eens niet snapt en Leo te aardig is om dat te zeggen.quote:
Dirk Kuijt welquote:Op woensdag 6 september 2017 23:52 schreef marcodej het volgende:
We houden helemaal niet van hard werken.
Ja een kringspierziektequote:Op donderdag 7 september 2017 00:00 schreef Coco. het volgende:
Ik moest ook niet lachen om zijn grappen.
Heb ik nu ook een spierziekte?
Die spieren doen het ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 00:03 schreef svann het volgende:
Moeten ze dan een bordje met 'ha, ha!' omhoog houden?
quote:Op woensdag 6 september 2017 23:58 schreef svann het volgende:
Stilte in de zaal, dat vindt de LMK zo zielig.
Dit even voor de oldbie onder u.
Ik zag het.quote:Op donderdag 7 september 2017 01:02 schreef tong80 het volgende:
Hij was afgelopen week weer ff op FOK!
Mwah. Misschien als het Sint Maarten-stuk doorspoelt.quote:Morgen het terugkijken waard ?
Dat ze die leugenachtige dwaas nog steeds uitnodigen. Die wordt iedere keer uitgelachen in een debat, zette zichzelf al eerder voor schut bij Pauw.quote:
Die oudjes blijven toch met hem weglopen, die herinneren dat niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze die leugenachtige dwaas nog steeds uitnodigen. Die wordt iedere keer uitgelachen in een debat, zette zichzelf al eerder voor schut bij Pauw.
Klappen op zijn hoofd gehad..quote:Op donderdag 7 september 2017 23:11 schreef OProg het volgende:
Waldemar is een stomme lul die niet nadenkt voor hij iets zegt blijkbaar.
Keizer Thierry Narcissus I kan roepen wat hij wil.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoor ik daar Baudet om afschaffen van de NPO roepen?
Hij riep Volkert op om zijn werk af te maken.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat heeft Waldemar gezegd? kijk nu net.
Heeft die dat echt gezegd, zie wel op twitter dat ze boos zijn ja.quote:Op donderdag 7 september 2017 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij riep Volkert op om zijn werk af te maken.
Tuurlijk niet.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2017 23:10 schreef Zipportal het volgende:
Sint Maarten kijk eens dom? Ja ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |