Gewoon braaf op dezelfde neoliberale partijen blijven stemmen. Komt het vast goed.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze beweren dat 't ook met concurrentie te maken heeft... maar hoe meer concurrentie hoe meer reclame je moet maken en dat kost ook alleen maar extra geld.
En de reclamebudgetten van die zorgverzekeraars zijn echt megagroot... dus joost mag weten waar dan 't voordeel zit.
Voorbeeldje van zorgverzekeraars 2016 :
[..]
Bron : https://www.zorgverzekeri(...)en-acquisitiekosten/
Dus een derde van de totale bedrijfskosten gaat op aan reclame... omdat de concurrentie het goedkoper zou maken... gelooft u ze nog ?
In Griekenland werken ze het meest, in Nederland het minst.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:52 schreef marcodej het volgende:
We houden helemaal niet van hard werken.
Nederland wel veel meer productief.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In Griekenland werken ze het meest, in Nederland het minst.
Komt omdat Jeroen 't weer eens niet snapt en Leo te aardig is om dat te zeggen.quote:
Dirk Kuijt welquote:Op woensdag 6 september 2017 23:52 schreef marcodej het volgende:
We houden helemaal niet van hard werken.
Ja een kringspierziektequote:Op donderdag 7 september 2017 00:00 schreef Coco. het volgende:
Ik moest ook niet lachen om zijn grappen.
Heb ik nu ook een spierziekte?
Die spieren doen het ook niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 00:03 schreef svann het volgende:
Moeten ze dan een bordje met 'ha, ha!' omhoog houden?
quote:Op woensdag 6 september 2017 23:58 schreef svann het volgende:
Stilte in de zaal, dat vindt de LMK zo zielig.
Dit even voor de oldbie onder u.
Ik zag het.quote:Op donderdag 7 september 2017 01:02 schreef tong80 het volgende:
Hij was afgelopen week weer ff op FOK!
Mwah. Misschien als het Sint Maarten-stuk doorspoelt.quote:Morgen het terugkijken waard ?
Dat ze die leugenachtige dwaas nog steeds uitnodigen. Die wordt iedere keer uitgelachen in een debat, zette zichzelf al eerder voor schut bij Pauw.quote:
Die oudjes blijven toch met hem weglopen, die herinneren dat niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ze die leugenachtige dwaas nog steeds uitnodigen. Die wordt iedere keer uitgelachen in een debat, zette zichzelf al eerder voor schut bij Pauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |