Samen kunnen we miljoenen mensen redden van de hongerdood door NU noodhulp te bieden. Hongerrampen in Zuid-Soedan, Noordoost-Nigeria, Somalië en Jemen eisen razendsnel onschuldige levens.quote:
D'r haar zit wel goed hoorquote:
ohquote:Op woensdag 6 september 2017 23:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
volle lippen, lang haar, indo type
Moet je maar niet in Zwitserland wonen.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
ik betaal 660 CHF per maand aan zorgverzekering, niet huilen.
Marktwerking noemt men dat.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:40 schreef svann het volgende:
Nooit gesnapt hoe een commerciele zorgverzekering (die dus winst wil maken) voor de burger goedkoper kan uitpakken.
En hoogdravende verhalen in het Latijn zijn wat uit de tijd.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:47 schreef marcodej het volgende:
Ik ben ook een Calvinist. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Ik geloof dat ze beweren dat 't ook met concurrentie te maken heeft... maar hoe meer concurrentie hoe meer reclame je moet maken en dat kost ook alleen maar extra geld.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Marktwerking noemt men dat.
Maar nee, dat heb ik ook nooit gesnapt.
Bron : https://www.zorgverzekeri(...)en-acquisitiekosten/quote:– De totale uitgaven aan bedrijfskosten bedroegen afgelopen jaar totaal ruim 796 miljoen euro.
– De totale uitgaven aan reclame- en acquisitie bedroegen afgelopen jaar 252 miljoen euro.
Gewoon braaf op dezelfde neoliberale partijen blijven stemmen. Komt het vast goed.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze beweren dat 't ook met concurrentie te maken heeft... maar hoe meer concurrentie hoe meer reclame je moet maken en dat kost ook alleen maar extra geld.
En de reclamebudgetten van die zorgverzekeraars zijn echt megagroot... dus joost mag weten waar dan 't voordeel zit.
Voorbeeldje van zorgverzekeraars 2016 :
[..]
Bron : https://www.zorgverzekeri(...)en-acquisitiekosten/
Dus een derde van de totale bedrijfskosten gaat op aan reclame... omdat de concurrentie het goedkoper zou maken... gelooft u ze nog ?
In Griekenland werken ze het meest, in Nederland het minst.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:52 schreef marcodej het volgende:
We houden helemaal niet van hard werken.
Nederland wel veel meer productief.quote:Op woensdag 6 september 2017 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In Griekenland werken ze het meest, in Nederland het minst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |