als je het niet goed doet, hoef (kun) je morgen niet meer op je werk komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 4 september 2017 23:24 schreef Coco. het volgende:
sex scene Jane Fonda:fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rare kleren wel droegen ze vroegerOp woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
beter sophie hilbrandquote:
morgen zit de VVD aan tafel dat mag wel!!quote:Op maandag 4 september 2017 23:27 schreef Wereldgozer het volgende:
jessias docu mag niet dus nu gaan we SP maar hypen.
ok.
vind haar niet echt een paardenbek hebben, paardenbek betekent dat veel tandvlees zichtbaar is tijdens het lachen/pratenquote:
pleonasmequote:
Als Jinek nog draaide zat nu het hele Nederlandse waterpolo team aan tafelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Per definitie. Wat als Rutte ineens een paniekaanval krijgt? Hoe serieus word hij daarna nog genomen?quote:Op maandag 4 september 2017 23:32 schreef Coco. het volgende:
Paniekaanvallen
Dan ben je gewoon ongeschikt.
quote:Op maandag 4 september 2017 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als Jinek nog draaide zat nu het hele Nederlandse waterpolo team aan tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Gast.quote:
Fok!kers zijn onschendbaar, wetenschappers en hebben een toplul idd.quote:Op maandag 4 september 2017 23:32 schreef Coco. het volgende:
Paniekaanvallen
Dan ben je gewoon ongeschikt.
In dit geval meer dan terecht. Goed dat die engnek Marijnissen eens wordt aangepakt.quote:
ik hoop dat je typo hebt gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
neequote:Op maandag 4 september 2017 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
Ben ik de enige die dit totaal oninteressant vind?
en een bingoclubquote:Op maandag 4 september 2017 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Iedere partij heeft tegenwoordig een 'beweging'.
Ja, klopt. Je merkt dat het haar na aan het hart ligt.quote:Op maandag 4 september 2017 23:39 schreef Coco. het volgende:
Ze klinkt echt alsof ze ieder moment in huilen kan uitbarsten.
Zou Sophie 6star6lord6 baffen?quote:Op maandag 4 september 2017 23:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou 6star6lord6 Sophie baffen?
Jaloers.quote:
Pijpen is anders het beste wat er is.quote:Op maandag 4 september 2017 23:42 schreef marcodej het volgende:
Seks is overschat. Laat staan praten over seks.
Pijp je graag ja?quote:Op maandag 4 september 2017 23:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Pijpen is anders het beste wat er is.
quote:Op maandag 4 september 2017 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Nu is een mooi moment om de grijze container bij de weg te zetten.
Niet je afval uit het raam de straat op flikkerenquote:Op maandag 4 september 2017 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Nu is een mooi moment om de grijze container bij de weg te zetten.
Feitje: ik had ook een buurvrouw, haar naam was Riaquote:Op maandag 4 september 2017 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ha je zou die Ria maar moeten aanduwen.
En heb je haar ook gebaft?quote:Op maandag 4 september 2017 23:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Feitje: ik had ook een buurvrouw, haar naam was Ria
Hij woont op een boot, die staat nooit droog.quote:Op maandag 4 september 2017 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Wat zou de langste periode zijn dat Pauw droog heeft gestaan op de Megalomaan?
jaquote:
Alleen Doggyquote:Op maandag 4 september 2017 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En heb je haar ook gebaft?
Daar ben ik ook wel een fan van.quote:
de npo biedt datquote:Op maandag 4 september 2017 23:51 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel een fan van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |