SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mr. Visser doet uitspraak wordt mede mogelijk gemaakt door:
Order! Ordeeeeeeeeer!
https://www.funda.nl/koop/roosendaal/huis-85691032-marmotberg-6/ Zo te zien nog nietquote:Op maandag 4 september 2017 21:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan dat ene Funda huis denken. Met die Tarzan en Jane tuin. Zou dat al verkocht zijn?
Ongepast.quote:Op maandag 4 september 2017 22:01 schreef matthijst het volgende:
Goddomme, daar zou Joey Hoffman kunnen verdwalen.
Geen idee. Het woonerf waar ik in woon heeft gewoon parkeervakken hoorquote:Op maandag 4 september 2017 22:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is een woonerf? (Ik heb het begin gemist)
Maar buiten vakken mag je niet parkeren in een woonerf, dus dan zou Henk gelijk hebben.quote:Op maandag 4 september 2017 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen idee. Het woonerf waar ik in woon heeft gewoon parkeervakken hoor
Hij heeft ook gewoon gelijk.quote:Op maandag 4 september 2017 22:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maar buiten vakken mag je niet parkeren in een woonerf, dus dan zou Henk gelijk hebben.
Anders is hij een zeur.
Mja, inderdaad. Dat welquote:Op maandag 4 september 2017 22:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon gelijk.
dat hij daarin doorslaat is weer wat anders
nee dat is toch zonde, de vogels worden wel blij van een kersenboomquote:Op maandag 4 september 2017 22:04 schreef Hexagon het volgende:
Ik zou zeggen, gedwongen dagbesteding voor meneer Bosje. En een tuin met enkel tegels erin.
Mja hier wordt ook wel eens tijdelijk buiten de vakken geparkeerd, maar dan gewoon zodat het niet in de weg staat. Beetje geven en nemen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maar buiten vakken mag je niet parkeren in een woonerf, dus dan zou Henk gelijk hebben.
Anders is hij een zeur.
yep. Voor de dode buurvrouw.quote:Op maandag 4 september 2017 22:11 schreef RedFever007 het volgende:
Had die klootzak nu de politie gebeld vanwege een foutgeparkeede lijkauto?
echt wel!!quote:Op maandag 4 september 2017 22:21 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je goed ziek van zo'n etterbak wordt
quote:Op maandag 4 september 2017 22:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat denk je dat Henkie op zn laptop had staan.
Laat dat maar aan Frank Visser overquote:Op maandag 4 september 2017 22:24 schreef Mathijz het volgende:
Onbezoldigde rijksveldwachter. Hoe kom je erop
Zo hoort het ook.quote:Op maandag 4 september 2017 22:24 schreef Szura het volgende:
Dus nu gaat ie de politie elke dag lastigvallen met klachten over foutparkeerders?
Verstond laatste stuk niet, over dat de gemeente het niet nodig vond...quote:
Om in te grijpen in zijn woonsituatie; dat het binnen zo'n bende is.quote:Op maandag 4 september 2017 22:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Verstond laatste stuk niet, over dat de gemeente het niet nodig vond...
Dat ging over ingrijpen bij Henk zelf. Gezien z'n leefsituatie en z'n houding.quote:Op maandag 4 september 2017 22:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat ging over ingrijpen in zijn leefsituatie, want dat had de buurt al aangekaart bij de gemeente.quote:Op maandag 4 september 2017 22:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het is een zonderling en een viespeuk maar ik denk dat de gemeente wel gelijk heeft. Die buurt probeert hem natuurlijk via die route weg te krijgen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat ging over ingrijpen bij Henk zelf. Gezien z'n leefsituatie en z'n houding.
Dit. Er parkeren uit gemakzucht omdat je te lui bent om een eindje te lopen, mag gerust wat van gezegd worden.quote:Op maandag 4 september 2017 22:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon gelijk.
dat hij daarin doorslaat is weer wat anders
Hoe heette dat erf ook al weer?quote:Op maandag 4 september 2017 23:01 schreef RedFever007 het volgende:
Kan iemand even gaan kijken of de bomen inderdaad verdwenen zijn?
Die waren daar natuurlijk "spontaan gaan groeien"quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:56 schreef Leandra het volgende:
Oh darn, die man is nog boekhouder/accountant/adviseur ook![]()
Wel grappig; rechten dit, plichten dat, maar dan wel bovmen veel te dicht bij de erfgrens planten.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 23:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die waren daar natuurlijk "spontaan gaan groeien"
Ja, we hebben een clubbie opgerichtquote:Op maandag 11 september 2017 21:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Schakel net in, wat heb ik gemist?
Dat moet dus nog blijkenquote:Op maandag 11 september 2017 21:52 schreef Kostertjuh het volgende:
Buren houden zich ook niet aan de regels
Anders INDgenot.quote:Op maandag 11 september 2017 21:57 schreef matthijst het volgende:
Mooi zon importbruidje. Die kun je sussen.
Sort realdoll maar dan een die achter zichzelf opruimt.quote:Op maandag 11 september 2017 21:57 schreef matthijst het volgende:
Mooi zon importbruidje. Die kun je sussen.
quote:Op maandag 11 september 2017 21:57 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sort realdoll maar dan een die achter zichzelf opruimt.
de meestertroll was er al.quote:
Echte Fokker.quote:
mehquote:
heb jij geen importvrouwtje?quote:
Alsof niet iedereen hier een importbruid heeft.quote:
Daar zou Irma een probleem mee hebben.quote:Op maandag 11 september 2017 22:02 schreef matthijst het volgende:
Gadverdamme, die pens in die broek![]()
![]()
quote:Op maandag 11 september 2017 22:03 schreef Oscar. het volgende:
Ik wil ook zo vrouw met een vetje over haar flamoes
Handig zo'n flapje, dat sluit die zure lucht af.quote:Op maandag 11 september 2017 22:03 schreef Oscar. het volgende:
Ik wil ook zo vrouw met een vetje over haar flamoes
omdat het eerst een vakantiepark was?quote:Op maandag 11 september 2017 22:05 schreef James1988 het volgende:
Een VvE? Waarom hebben ze daar een VvE?
Ze zijn met zijn allen eigenaar van het park gok ikquote:Op maandag 11 september 2017 22:05 schreef James1988 het volgende:
Een VvE? Waarom hebben ze daar een VvE?
Ah, dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 11 september 2017 22:06 schreef Oscar. het volgende:
[..]
omdat het eerst een vakantiepark was?
Dat glijmiddel op oliebasis wast lastig af, kan het weten.quote:Op maandag 11 september 2017 22:12 schreef Klummie het volgende:
Zij blijft glimmen. Da's toch niet goed?
Het enige wat zij heeft in te brengen is zijn paars gehelmde rookworst.quote:
quote:Op maandag 11 september 2017 22:13 schreef Klummie het volgende:
Als ze dat varken op Sint Maarten hadden gezet, was Irma rechtsomkeert gegaan.
quote:Op maandag 11 september 2017 22:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het enige wat zij heeft in te brengen is zijn paars gehelmde rookworst.
Dat komt van de loempia's frituren.quote:Op maandag 11 september 2017 22:12 schreef Klummie het volgende:
Zij blijft glimmen. Da's toch niet goed?
Ik ook.quote:Op maandag 11 september 2017 22:17 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat die troll wint en de rest zuur is
zuigen en pompen tot het zweet op je hoofd staat.quote:Op maandag 11 september 2017 22:19 schreef matthijst het volgende:
Hahahahhhaha.
Sjongejonge, het leven van een importbruid.
Wel hoe hij er is in geglibberd.quote:Op maandag 11 september 2017 22:20 schreef matthijst het volgende:
Niemand die lacht om je kutgrapje, wat een zeikbejaarden.
quote:Op maandag 11 september 2017 22:24 schreef zoem het volgende:
10.000 euro voor een grotere uitbouw, koopje
¤ 10.000,- is gewoon een prikkel om niet te bouwen, geen extra heffing waarna jij wel mag bouwen. Bouwt hij wel, dan kunnen de buren gewoon eisen dat hij het afbreekt.quote:Op maandag 11 september 2017 22:24 schreef Szura het volgende:
Wedden dat hij toch bouwt en die 10.000 aftikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |