Waar is Rahim?quote:
quote:
twitter:Lotto_JumboFan twitterde op donderdag 07-09-2017 om 15:34:13Die is even lekker... mooi 1-2tje van Lars en Victor.. #Gefeliciteerd #samenwinnen https://t.co/YqrYjCsoBj reageer retweet
Met Vermeulen en Clement erbij is dat echt niet verkeerdquote:Op donderdag 7 september 2017 18:24 schreef forzaudinese het volgende:
Lotto Jumbo kanshebber WK ploegentijdrit voor het podium?Boom,Campenaerts,Roglic,Van Emden. #lekkerploegje
Ik zou volgend jaar ook graag van Baarle zien verbeteren in het tijdrijden bij Lotto Jumbo.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Vermeulen en Clement erbij is dat echt niet verkeerd
zowel Djumbo als Sunweb hebben zicht op top 5quote:Op donderdag 7 september 2017 18:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Vermeulen en Clement erbij is dat echt niet verkeerd
Doen eigenlijk alle ploegen gewoon mee of gaat de helft van de WorldTour ploegen dit weer boycotten vanwege de kosten?quote:Op donderdag 7 september 2017 18:28 schreef komrad het volgende:
[..]
zowel Djumbo als Sunweb hebben zicht op top 5
(Te) Veel afmeldingen.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Doen eigenlijk alle ploegen gewoon mee of gaat de helft van de WorldTour ploegen dit weer boycotten vanwege de kosten?
quote:Op donderdag 7 september 2017 18:42 schreef forzaudinese het volgende:
Lars Boom is tot veel in staat dat heeft hij vandaag eindelijk weer eens bewezen, in een natte Parijs Roubaix rijdt hij ook alle toppers uit het wiel daar ben ik zeker van. Dat heeft hij al eens laten zien in die etappe in de TDF. Laat de ploeleiding hem deze winter nog eens flink boos maken en dan gaat het eindelijk gebeuren in Roubaix.
quote:Op donderdag 7 september 2017 18:42 schreef forzaudinese het volgende:
Lars Boom is tot veel in staat dat heeft hij vandaag eindelijk weer eens bewezen, in een natte Parijs Roubaix rijdt hij ook alle toppers uit het wiel daar ben ik zeker van. Dat heeft hij al eens laten zien in die etappe in de TDF. Laat de ploeleiding hem deze winter nog eens flink boos maken en dan gaat het eindelijk gebeuren in Roubaix.
Sagan, Vanmarcke, Cancelarra ze waren er allemaal.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Los van dat het 155 kilometer om 247 kilometer is, zeg ik gewoon het volgende: Nibali en Fuglsang moeten zo snel mogelijk meedoen aan Parijs - Roubaix. Topfavorieten zeg ik je.
Westra ook.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:58 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Sagan, Vanmarcke, Cancelarra ze waren er allemaal.
Afstand is ook een bullshit verhaal, hij is al eens 4e geworden in een droge Parijs Roubaix, moet je nagaan als het eens een keer gaat regenen.quote:
Hahahaha.quote:Op donderdag 7 september 2017 19:01 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Afstand is ook een bullshit verhaal
Twee zwaluwen (Binckbank + vandaag) maken nog geen lente.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:42 schreef forzaudinese het volgende:
Hoho, alleen mits er genoeg bochten in het parcours liggen.quote:Op donderdag 7 september 2017 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als de weergoden hem gunstiger gezind waren had Lars Boom net zo vaak Parijs-Roubaix gewonnen als Roger De Vlaeminck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |