Echte vrienden doen dat. Fijne avond!quote:Op maandag 4 september 2017 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga over een kwartier weg.
Maar ik vind het lief van je dat je aan me denkt.
Nee, ik ken mijn plek weer.quote:Op maandag 4 september 2017 20:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hebben ze jou niet ingelicht van te voren?
Mij ook niet anders had ik ze deze keuze ten zeerste afgeraden.quote:Op maandag 4 september 2017 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik ken mijn plek weer.
Eens.quote:Op maandag 4 september 2017 20:34 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat opper een bijzonder vervelende mod zou zijn.
Waar zou dat uit moeten blijken?quote:Op maandag 4 september 2017 20:34 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat opper een bijzonder vervelende mod zou zijn.
Oneens.quote:
Wat ben je af en toe toch een naar mannetje, René.quote:Op maandag 4 september 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
onder de 80 bedoel je hopelijk?
Tering, boven de 100.. Wat een smerig vette zeug ben jij. Echt serieus man, hoe heb je het zo ver laten komen?
Ik zie niet in waarom nu wel.quote:Op maandag 4 september 2017 20:36 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat GGMM een goede mod zou zijn
Hij was geen slechte mod.quote:Op maandag 4 september 2017 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom nu wel.
Oh nu vind jij mij ook niet meer goed. Bah wat kleinzieligquote:Op maandag 4 september 2017 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een Haagse mod, bij voorkeur jij.quote:Op maandag 4 september 2017 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bedankt Langequote:
Roken is dodelijkquote:
Heeft niks met ego te maken. Er zijn maar weinig goede mods geweest. Stijn vond ik erg goed tot de laatste wekenquote:Op maandag 4 september 2017 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nu vind jij mij ook niet meer goed. Bah wat kleinzielig
Precies om deze reden zou jij geen goede mod zijn. Altijd je ego'tje voor plaatsen.
Happel was ook erg sterk als je Feyenoord aanhing.quote:Op maandag 4 september 2017 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft niks met ego te maken. Er zijn maar weinig goede mods geweest. Stijn vond ik erg goed tot de laatste weken
Wat verwacht jij allemaal van mods dan?quote:Op maandag 4 september 2017 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft niks met ego te maken. Er zijn maar weinig goede mods geweest. Stijn vond ik erg goed tot de laatste weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |