Ik kan Geraldine haar domheid echt niet loskoppelen van haar uiterlijk.quote:Op maandag 4 september 2017 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geef mij maar Geraldine Kemper en Kim Feenstra
Zo dom is Geraldine toch niet?quote:Op maandag 4 september 2017 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan Geraldine haar domheid echt niet loskoppelen van haar uiterlijk.
En hjb over Anna
ze is wel klein hoorquote:Op maandag 4 september 2017 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan Geraldine haar domheid echt niet loskoppelen van haar uiterlijk.
En hjb over Anna
Dat hoerenwijf weet zelfs 3opreis te verzieken met haar totaal wereldvreemde simplistische wereldbeeld.quote:Op maandag 4 september 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dom is Geraldine toch niet?
Oh dat programma kijk ik niet meer zo vaakquote:Op maandag 4 september 2017 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoerenwijf weet zelfs 3opreis te verzieken met haar totaal wereldvreemde simplistische wereldbeeld.
Ze schijnt zelfs ik wordt te schrijven
Je bent zelf een roomblank meisjequote:Op maandag 4 september 2017 20:25 schreef JanCees het volgende:
ik heb gewoon liever 2 roomblanke meisjes op de cover van linda meiden dan 2 met een migratieachtergrond
was getekend,
drizzt
Ik ben een Perzische vrouwen fetisjist denk ik.quote:Op maandag 4 september 2017 20:25 schreef JanCees het volgende:
ik heb gewoon liever 2 roomblanke meisjes op de cover van linda meiden dan 2 met een migratieachtergrond
was getekend,
drizzt
Geen idee hoe ver je bent.quote:Op maandag 4 september 2017 20:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat hij dood was man. Daar in Parijs
Dat spreekt voor zich!quote:Op maandag 4 september 2017 20:28 schreef JanCees het volgende:
ik ben vanaf vandaag weer op dieet
hopelijk wilt GGMM mij hier elke dag aan herinneren
Ik heb net koffie op.quote:Op maandag 4 september 2017 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die nodig moet pissen, maar ik wil eerst m'n magere kwark opeten.
Magere krekel.quote:Op maandag 4 september 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net koffie op.
Met twee jodenkoeken
smerig vet varkenquote:Op maandag 4 september 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net koffie op.
Met twee jodenkoeken
boven de 100 en wil naar onder de 90quote:Op maandag 4 september 2017 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich!
Hoeveel weeg je nu en wat is je streefgewicht?
onder de 80 bedoel je hopelijk?quote:Op maandag 4 september 2017 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
boven de 100 en wil naar onder de 90
quote:Op maandag 4 september 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
onder de 80 bedoel je hopelijk?
Tering, boven de 100.. Wat een smerig vette zeug ben jij. Echt serieus man, hoe heb je het zo ver laten komen?
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 4 september 2017 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik maar moderator wordt.
Ik doe mee.quote:Op maandag 4 september 2017 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik schakel even over naar VI.
bedankt vriendquote:Op maandag 4 september 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh excuus.
Dan ga ik akkoord met je voorwaarden.
Welkom terug vriend.quote:Op maandag 4 september 2017 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben even een dagje Brussel en gelijk aardverschuivingen op fok.
Nee, ik ga over een kwartier weg.quote:Op maandag 4 september 2017 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik erg gezellig, hopelijk gaat GGMM ook mee.
Hebben ze jou niet ingelicht van te voren?quote:Op maandag 4 september 2017 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben even een dagje Brussel en gelijk aardverschuivingen op fok.
Echte vrienden doen dat. Fijne avond!quote:Op maandag 4 september 2017 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga over een kwartier weg.
Maar ik vind het lief van je dat je aan me denkt.
Nee, ik ken mijn plek weer.quote:Op maandag 4 september 2017 20:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hebben ze jou niet ingelicht van te voren?
Mij ook niet anders had ik ze deze keuze ten zeerste afgeraden.quote:Op maandag 4 september 2017 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ik ken mijn plek weer.
Eens.quote:Op maandag 4 september 2017 20:34 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat opper een bijzonder vervelende mod zou zijn.
Waar zou dat uit moeten blijken?quote:Op maandag 4 september 2017 20:34 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat opper een bijzonder vervelende mod zou zijn.
Wat ben je af en toe toch een naar mannetje, René.quote:Op maandag 4 september 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
onder de 80 bedoel je hopelijk?
Tering, boven de 100.. Wat een smerig vette zeug ben jij. Echt serieus man, hoe heb je het zo ver laten komen?
Ik zie niet in waarom nu wel.quote:Op maandag 4 september 2017 20:36 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat GGMM een goede mod zou zijn
Hij was geen slechte mod.quote:Op maandag 4 september 2017 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom nu wel.
Oh nu vind jij mij ook niet meer goed. Bah wat kleinzieligquote:Op maandag 4 september 2017 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een Haagse mod, bij voorkeur jij.quote:Op maandag 4 september 2017 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Roken is dodelijkquote:
Heeft niks met ego te maken. Er zijn maar weinig goede mods geweest. Stijn vond ik erg goed tot de laatste wekenquote:Op maandag 4 september 2017 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nu vind jij mij ook niet meer goed. Bah wat kleinzielig
Precies om deze reden zou jij geen goede mod zijn. Altijd je ego'tje voor plaatsen.
Happel was ook erg sterk als je Feyenoord aanhing.quote:Op maandag 4 september 2017 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft niks met ego te maken. Er zijn maar weinig goede mods geweest. Stijn vond ik erg goed tot de laatste weken
Wat verwacht jij allemaal van mods dan?quote:Op maandag 4 september 2017 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft niks met ego te maken. Er zijn maar weinig goede mods geweest. Stijn vond ik erg goed tot de laatste weken
Autoriteit zonder vervelend te worden, initiatief tonen, geen vriendjespolitiek.quote:Op maandag 4 september 2017 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij allemaal van mods dan?
Stijn als mod had al heel veel users geblokkeerd, dan kan je toch niet meer objectief alles beoordelen.quote:Op maandag 4 september 2017 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Autoriteit zonder vervelend te worden, initiatief tonen, geen vriendjespolitiek.
Ik geloof dat niet zo.quote:Op maandag 4 september 2017 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn als mod had al heel veel users geblokkeerd, dan kan je toch niet meer objectief alles beoordelen.
quote:
Dank je vrind. Ik denk dat jij ook een goede zou zijn. En LBM.quote:Op maandag 4 september 2017 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
Lans is de beste optie als Stijn niet terug wil komen.
Het is hem onnodig moeilijk gemaakt, dat is iets anders.quote:Op maandag 4 september 2017 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]Dat was overduidelijk
Hij gaf 6 weken lang geen antwoord op een doodnormale vraag van Jojoortje.
Hij kon gewoon de "druk" niet aan.
Groot gemis?quote:Op maandag 4 september 2017 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen waarvan het bloed sneller gaat lopen als een bepaalde club een flater begaat is ook niet de beste combinatie.
KingRoland is dan ook een groot gemis. Ik weet nog steeds niet welke club hij aanhangt.
Hij maakte het zichzelf vooral onnodig moeilijk.quote:Op maandag 4 september 2017 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is hem onnodig moeilijk gemaakt, dat is iets anders.
FC Bayernquote:Op maandag 4 september 2017 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen waarvan het bloed sneller gaat lopen als een bepaalde club een flater begaat is ook niet de beste combinatie.
KingRoland is dan ook een groot gemis. Ik weet nog steeds niet welke club hij aanhangt.
Bayern, zo lang Robben daar nog speelt.quote:Op maandag 4 september 2017 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
KingRoland is ajacied, dom varken.quote:Op maandag 4 september 2017 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Stinho is altijd het slachtoffer ja.quote:Op maandag 4 september 2017 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoezo onnodig moeilijk?quote:Op maandag 4 september 2017 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
silk road?quote:Op maandag 4 september 2017 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Mijn pakketje zit al 4 dagen in de national sorting hub
Dat riep hij ook wel over zichzelf af met zijn vaak betweterige toon.quote:Op maandag 4 september 2017 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste tijd werd hij continu gezocht tot vervelends toe.
De druk niet, ik zag geen reden om nog verder te gaan als dat modereren in livetopics me geen plezier meer brengt. Het gaat mij nog altijd om het voetbal en niet om het in de gaten houden van figuren zoals jij die hier alleen op dit forum zijn om de mongool uit te hangen. Dan ben ik er gewoon klaar mee, dweilen met de kraan open. Zeker met dat laffe dagbanbeleid.quote:Op maandag 4 september 2017 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]Dat was overduidelijk
Hij gaf 6 weken lang geen antwoord op een doodnormale vraag van Jojoortje.
Hij kon gewoon de "druk" niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |