Ik kan Geraldine haar domheid echt niet loskoppelen van haar uiterlijk.quote:Op maandag 4 september 2017 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geef mij maar Geraldine Kemper en Kim Feenstra
Zo dom is Geraldine toch niet?quote:Op maandag 4 september 2017 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan Geraldine haar domheid echt niet loskoppelen van haar uiterlijk.
En hjb over Anna
ze is wel klein hoorquote:Op maandag 4 september 2017 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan Geraldine haar domheid echt niet loskoppelen van haar uiterlijk.
En hjb over Anna
Dat hoerenwijf weet zelfs 3opreis te verzieken met haar totaal wereldvreemde simplistische wereldbeeld.quote:Op maandag 4 september 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dom is Geraldine toch niet?
Oh dat programma kijk ik niet meer zo vaakquote:Op maandag 4 september 2017 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoerenwijf weet zelfs 3opreis te verzieken met haar totaal wereldvreemde simplistische wereldbeeld.
Ze schijnt zelfs ik wordt te schrijven
Je bent zelf een roomblank meisjequote:Op maandag 4 september 2017 20:25 schreef JanCees het volgende:
ik heb gewoon liever 2 roomblanke meisjes op de cover van linda meiden dan 2 met een migratieachtergrond
was getekend,
drizzt
Ik ben een Perzische vrouwen fetisjist denk ik.quote:Op maandag 4 september 2017 20:25 schreef JanCees het volgende:
ik heb gewoon liever 2 roomblanke meisjes op de cover van linda meiden dan 2 met een migratieachtergrond
was getekend,
drizzt
Geen idee hoe ver je bent.quote:Op maandag 4 september 2017 20:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat hij dood was man. Daar in Parijs
Dat spreekt voor zich!quote:Op maandag 4 september 2017 20:28 schreef JanCees het volgende:
ik ben vanaf vandaag weer op dieet
hopelijk wilt GGMM mij hier elke dag aan herinneren
Ik heb net koffie op.quote:Op maandag 4 september 2017 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die nodig moet pissen, maar ik wil eerst m'n magere kwark opeten.
Magere krekel.quote:Op maandag 4 september 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net koffie op.
Met twee jodenkoeken
smerig vet varkenquote:Op maandag 4 september 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb net koffie op.
Met twee jodenkoeken
boven de 100 en wil naar onder de 90quote:Op maandag 4 september 2017 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich!
Hoeveel weeg je nu en wat is je streefgewicht?
onder de 80 bedoel je hopelijk?quote:Op maandag 4 september 2017 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
boven de 100 en wil naar onder de 90
quote:Op maandag 4 september 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
onder de 80 bedoel je hopelijk?
Tering, boven de 100.. Wat een smerig vette zeug ben jij. Echt serieus man, hoe heb je het zo ver laten komen?
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 4 september 2017 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik maar moderator wordt.
Ik doe mee.quote:Op maandag 4 september 2017 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik schakel even over naar VI.
bedankt vriendquote:Op maandag 4 september 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh excuus.
Dan ga ik akkoord met je voorwaarden.
Welkom terug vriend.quote:Op maandag 4 september 2017 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben even een dagje Brussel en gelijk aardverschuivingen op fok.
Nee, ik ga over een kwartier weg.quote:Op maandag 4 september 2017 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik erg gezellig, hopelijk gaat GGMM ook mee.
Hebben ze jou niet ingelicht van te voren?quote:Op maandag 4 september 2017 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben even een dagje Brussel en gelijk aardverschuivingen op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |