Klopt.quote:Op zondag 3 september 2017 10:27 schreef DaMart het volgende:
Ik zag net dat Cryptopia alle waves assets eraf wil gaan gooien. Dus mocht je daar iets hebben staan, wees gewaarschuwd:
[..]
Toch heb je wel een probleempje als om wat voor reden dan ook Bittrex ook besluit ze er af te mieteren nu.quote:Op zondag 3 september 2017 10:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt.
Cryptopia gooit modder naar het Waves team dat ze geen waarschuwing hebben gestuurd voor de node updates.
Het Waves team toonde conversaties en screenshots waar uit bleek dat Cryptopia wel degelijk bericht had gehad en dat ze zelf nog op oude versies draaiden waardoor ze op een fork terecht kwamen.
De laatste "druppel" voor Cryptopia was de 0.7.7 release maar die is niet verplicht en veroorzaakt ook geen forks.
Al met al lijkt het erop dat Cryptopia een reden zocht om Waves er af te gooien, mogelijk vanwege de naderende lancering van de nieuwe DEX.
Bittrex lijkt overigens geen problemen te hebben met updaten.
Heb jij ze al ontvangen?quote:Op zondag 3 september 2017 11:04 schreef DaRealDeal het volgende:
x4,5 ga ik al gelijk halen met ocl 😉
Best leuk!
Het volume op Cryptopia was ook echt helemaal niks. Dus het is jammer maar het maakt weinig verschil.quote:Op zondag 3 september 2017 10:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt.
Cryptopia gooit modder naar het Waves team dat ze geen waarschuwing hebben gestuurd voor de node updates.
Het Waves team toonde conversaties en screenshots waar uit bleek dat Cryptopia wel degelijk bericht had gehad en dat ze zelf nog op oude versies draaiden waardoor ze op een fork terecht kwamen.
De laatste "druppel" voor Cryptopia was de 0.7.7 release maar die is niet verplicht en veroorzaakt ook geen forks.
Al met al lijkt het erop dat Cryptopia een reden zocht om Waves er af te gooien, mogelijk vanwege de naderende lancering van de nieuwe DEX.
Bittrex lijkt overigens geen problemen te hebben met updaten.
Klopt.quote:Op zondag 3 september 2017 11:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het volume op Cryptopia was ook echt helemaal niks. Dus het is jammer maar het maakt weinig verschil.
Haha klopt 😉 Heb je er veel gekocht?quote:Op zondag 3 september 2017 11:30 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
Owh nog ff rustig afwachten dan:)
Eerste ico waar ik aan meedoe
Zijn ze over de kop gegaan ja?quote:Op zondag 3 september 2017 11:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
AE coins binnen, zometeen maar eens dik cashen als exchanges ze gaan verhandelen
Kunnen jij en ik ook bijvoorbeeld Monero of XRP gaan verhandelen op die 'decentrale exchange', of hebben we daar een gateway vanuit Waves Lite Client voor nodig?quote:Op zondag 3 september 2017 11:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt.
Dat is het voordeel van een gedecentraliseerde exchange, daar kunnen ze je niet zomaar vanaf gooien
Op dit moment handelt de Waves Lite client alleen tokens en transacties op z'n eigen blockchain af.quote:Op zondag 3 september 2017 11:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kunnen jij en ik ook bijvoorbeeld Monero of XRP gaan verhandelen op die 'decentrale exchange', of hebben we daar een gateway vanuit Waves Lite Client voor nodig?
Krijg er als het goed is 5600 ongeveer, ben geen grote investeerderquote:Op zondag 3 september 2017 11:48 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Haha klopt 😉 Heb je er veel gekocht?
Elk begin is er 1 😉quote:Op zondag 3 september 2017 12:01 schreef Mikey92 het volgende:
[..]
Krijg er als het goed is 5600 ongeveer, ben geen grote investeerder
Ik zou ze nog effe aan. Enig idee wat de prijs is/wordt? Ik heb het niet echt gevolgd.quote:Op zondag 3 september 2017 11:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
AE coins binnen, zometeen maar eens dik cashen als exchanges ze gaan verhandelen
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 3 september 2017 11:04 schreef DaRealDeal het volgende:
x4,5 ga ik al gelijk halen met ocl 😉
Best leuk!
Nu op een dollar per stuk. Verwacht een hoge eerste prijs, daarna drop, dan koop ik ze wel terug.quote:Op zondag 3 september 2017 12:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou ze nog effe aan. Enig idee wat de prijs is/wordt? Ik heb het niet echt gevolgd.
Depends wanneer je instapte. 1 ETH gaf 1000, 800 of 700 AE Tokens terug. Ik heb geïnvesteerd toen ETH op 200 euro stond maar had ETH gekocht op 150 euro voor 700 stuks, dus het vertekend een beetje.quote:Op zondag 3 september 2017 11:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn ze over de kop gegaan ja?
Ik heb de ICO helaas gemist.
Wat was de ICO prijs?
Met een eurootje per stuk maak je dan een leuke winst ja.quote:Op zondag 3 september 2017 12:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Depends wanneer je instapte. 1 ETH gaf 1000, 800 of 700 AE Tokens terug. Ik heb geïnvesteerd toen ETH op 200 euro stond maar had ETH gekocht op 150 euro voor 700 stuks, dus het vertekend een beetje.
Ik heb zo'n 3700 AE voor 5 ETH. Ben benieuwd : )quote:Op zondag 3 september 2017 12:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Depends wanneer je instapte. 1 ETH gaf 1000, 800 of 700 AE Tokens terug. Ik heb geïnvesteerd toen ETH op 200 euro stond maar had ETH gekocht op 150 euro voor 700 stuks, dus het vertekend een beetje.
Echte cash moment komt pas in q1 of q2 2018, dan gaan ze live met hun eigen Exchange etc. Dus lange termijn holden gaat straks meer opleveren. Verwacht op korte termijn een dump, maar daarna weer lekker inkopenquote:Op zondag 3 september 2017 12:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met een eurootje per stuk maak je dan een leuke winst ja.
Na de dip ga ik er misschien ook eens naar kijken.
Ja, ik hoop op een lekkere dump en dan pak ik er ook wel wat mee.quote:Op zondag 3 september 2017 12:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Echte cash moment komt pas in q1 of q2 2018, dan gaan ze live met hun eigen Exchange etc. Dus lange termijn holden gaat straks meer opleveren. Verwacht op korte termijn een dump, maar daarna weer lekker inkopen
De ETHMON tokens zijn binnen...quote:Op zondag 3 september 2017 11:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is zondag.quote:Op zondag 3 september 2017 14:23 schreef Zocalo het volgende:
Hoelang duurde het bij jullie voordat Bitonic geverifieerd was? Ik ben nu een dag verder, maar volgens de site hoort het maar een paar uur te duren.
Op wie doel je?quote:Het zou al heel erg helpen als 1 bepaalde user zou stoppen met zijn rants en denigrerende persoonlijke gezeik.
Mooi dat je ze hebt. Wat is eigenlijk precies de functie van de token?quote:Op zondag 3 september 2017 13:33 schreef SMS303 het volgende:
[..]
De ETHMON tokens zijn binnen...
Ik zie ze in myEtherWallet en ze komen op Ether Delta..
Ether Delta???? Wie wat en vooral waar?
edit:
Ether Delta gevonden https://etherdelta.github(...)9ff573a9ba31253f-ETH
Nu nog wegwijs worden daar...
De tokens verhandel ik toch niet..
Wil alleen regelmatig de waarde kunnen zien
Order book
0.100000000 10.000 1.000
0.072796091 2.698 0.196
0.072796091 1.000 0.073
ETHMON/ETH ETHMON ETH
Als ik het order book goed begrijp zijn 10ETHMON's dus 1ETH waard?!?!?!?
Wat ik al eerder via pm zei is Ethmon een beleggingsfonds dat met de inleg gaat beleggen, zo kapitaal gaat vergaren en zover ik begrijp is de munt hieraan gekoppeld...Ik verwacht niet dat er veel gehandeld gaat worden in Ethmon.quote:Op zondag 3 september 2017 15:52 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Mooi dat je ze hebt. Wat is eigenlijk precies de functie van de token?
Dat is wel een leuke beweging omhoog als je vlak daarvoor gekocht hebtquote:Op zondag 3 september 2017 17:00 schreef Greys het volgende:
Guess who bought the dip. Alweer.
Die hele diepe rechts.
TRIG is m'n nieuwe verkering.
[ afbeelding ]
Omdat ik zo weinig speelgeld gebruik is het steeds tientjeswerk maar tóch!
TRIG maakt mij al 2 dagen gekquote:Op zondag 3 september 2017 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke beweging omhoog als je vlak daarvoor gekocht hebt.
Kun je het even laten weten als je een volgende dip koopt?.
Ik kocht op 129 en hij ging naar 188quote:Op zondag 3 september 2017 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik juist ook, er gaan verhalen al de ronde dat de boel gemanipuleerd wordt wat een stuk makkelijker is omdat hij alleen op binance verhandeld wordtquote:Op zondag 3 september 2017 17:13 schreef DutchieBre het volgende:
En kan iemand mij vertellen wat er met BNB aan de hand is de laatste week? Ik had er juist redelijk wat van verwacht
ETH uitverkoop? Die is juist flink gestegen afgelopen weken. Ik verwacht dat die nog wel verder zakt (om vervolgens door te knallen).quote:Op zondag 3 september 2017 17:59 schreef chroestjov het volgende:
Deze week in de uitverkoop gekozen voor wat BAT, ETH, STRAT en VTC.
Hij begint eindelijk weer een klein beetje te stijgen nu. Maar what is de use of being manipulated in dit geval?quote:Op zondag 3 september 2017 17:33 schreef chantalxx het volgende:
[..]
Ik juist ook, er gaan verhalen al de ronde dat de boel gemanipuleerd wordt wat een stuk makkelijker is omdat hij alleen op binance verhandeld wordt
Oja is ook zo, ben brak dus kon even niet nadenken. Gaat het hier dan niet om een security?quote:Op zondag 3 september 2017 16:14 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder via pm zei is Ethmon een beleggingsfonds dat met de inleg gaat beleggen, zo kapitaal gaat vergaren en zover ik begrijp is de munt hieraan gekoppeld...Ik verwacht niet dat er veel gehandeld gaat worden in Ethmon.
security? met tekno doen we niet aan security of deurbeleid....quote:Op zondag 3 september 2017 18:31 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Gaat het hier dan niet om een security?
Ik kijk alleen naar de koers t.o.v. de BTC, de waarde in EUR/USD kijk ik niet zo naar. Ik koop altcoins waarvan ik verwacht dat de koers t.o.v. de BTC zich in positieve zin gaat corrigeren.quote:Op zondag 3 september 2017 18:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ETH uitverkoop? Die is juist flink gestegen afgelopen weken. Ik verwacht dat die nog wel verder zakt (om vervolgens door te knallen).
Aha. Ik kijk inderdaad naar de ETH/USD(EUR) koers.quote:Op zondag 3 september 2017 19:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar de koers t.o.v. de BTC, de waarde in EUR/USD kijk ik niet zo naar. Ik koop altcoins waarvan ik verwacht dat de koers t.o.v. de BTC zich in positieve zin gaat corrigeren.
[ afbeelding ]
Meld je eens aan bij deze Telegram group Hier post de originele developer (Kevin Barnes) al zijn updates. Al voordat hij ze op Twitter etc gooit en beantwoord alle vragen. Zo heeft hij nu ook aangegeven dat ze gaan switchen van ETH naar QTUM. Dit staat overigens ook in de roadmap die vannacht/morgenvroeg uit gaat komen.quote:Op zondag 3 september 2017 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Done. Dank je!quote:Op zondag 3 september 2017 21:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Meld je eens aan bij deze Telegram group Hier post de originele developer (Kevin Barnes) al zijn updates. Al voordat hij ze op Twitter etc gooit en beantwoord alle vragen. Zo heeft hij nu ook aangegeven dat ze gaan switchen van ETH naar QTUM. Dit staat overigens ook in de roadmap die vannacht/morgenvroeg uit gaat komen.
Edit: Ik wilde Greys Quoten:')
Als TRIG zo doorgaat nog een paar maanden helpt ie me straks in z'n eentje naar m'n Project Hele Bitcoin. Wtf kijk dan gaan weerquote:
Ja, de dollar net aangetikt .. Waar heb je op ingekocht?quote:Op zondag 3 september 2017 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als TRIG zo doorgaat nog een paar maanden helpt ie me straks in z'n eentje naar m'n Project Hele Bitcoin. Wtf kijk dan gaan weer
Overigens, staat morgen na de Fomo van de roadmap weer gewoon rond de 60 cent denk ik ..quote:Op zondag 3 september 2017 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als TRIG zo doorgaat nog een paar maanden helpt ie me straks in z'n eentje naar m'n Project Hele Bitcoin. Wtf kijk dan gaan weer
0.00004102quote:Op zondag 3 september 2017 21:40 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ja, de dollar net aangetikt .. Waar heb je op ingekocht?
Zolang je je in kan houden en steeds maar een klein percentage van je portfolio erin stopt is het leuk winst maken inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2017 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
0.00004102
Degenen die ik hold dan.
Stond net op 0.00021850.
Daarna diverse keren de dip gekocht en piek verkocht. Maar tis maar tientjeswerk bij mij dus het duurt alsnog wel even tot ik aan de hele BTC ben hoor
Ik heb m'n inleg er al weggehaald en mag van mezelf niks erbij doen.quote:Op zondag 3 september 2017 22:12 schreef daankes het volgende:
[..]
Zolang je je in kan houden en steeds maar een klein percentage van je portfolio erin stopt is het leuk winst maken inderdaad.
Gevaar schuilt erin dat je denkt 'hey, dat day-traden is wel heel makkelijk winst maken als ik er wat meer in stop' en dan vervolgens alles kwijtraken in een half uur. Vooral bij deze Pump en Dump coins.
Ik spreek uit ervaring
70 procent token burn op 15 september al ipv 1 novemberquote:Op zondag 3 september 2017 21:41 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Overigens, staat morgen na de Fomo van de roadmap weer gewoon rond de 60 cent denk ik ..
Ho Ho Ho .. Dit is zeker geen P&D coin!!quote:Op zondag 3 september 2017 22:12 schreef daankes het volgende:
[..]
Zolang je je in kan houden en steeds maar een klein percentage van je portfolio erin stopt is het leuk winst maken inderdaad.
Gevaar schuilt erin dat je denkt 'hey, dat day-traden is wel heel makkelijk winst maken als ik er wat meer in stop' en dan vervolgens alles kwijtraken in een half uur. Vooral bij deze Pump en Dump coins.
Ik spreek uit ervaring
Klopt, maar ik betwijfel of die 70 MM coins wel echt in omloop zijn. Oftewel, maakt het iets uit voor de prijs?quote:Op zondag 3 september 2017 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
70 procent token burn op 15 september al ipv 1 november
Nee ze zijn niet in omloop. Ze waren locked. Hebben ze ook altijd eerlijk gezegd. Alleen nu verzekeren ze hiermee dus dat die ook later nooit in omloop zullen komen dus het totale aantal in omloop zal nu die 30 blijven ipv 100 worden. Dan hoeft niemand daar meer aan te twijfelen wanneer de rest in omloop zou worden gegooid.quote:Op zondag 3 september 2017 22:26 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Klopt, maar ik betwijfel of die 70 MM coins wel echt in omloop zijn. Oftewel, maakt het iets uit voor de prijs?
Ik HODL lekker 🤣quote:Op zondag 3 september 2017 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet in omloop. Ze waren locked. Hebben ze ook altijd eerlijk gezegd. Alleen nu verzekeren ze hiermee dus dat die ook later nooit in omloop zullen komen dus het totale aantal in omloop zal nu die 30 blijven ipv 100 worden. Dan hoeft niemand daar meer aan te twijfelen wanneer de rest in omloop zou worden gegooid.
En hij zakt al uiteraard na het nieuws maar ik verkocht een deel op 214. Dus ik ben tevreden over vanavond![]()
Jup ik ook, m'n eerst gekochte TRIGs, maar had ook een paar gekocht om te traden vandaag. Denk dat we er allebei sowieso op den duur wel blij(er) van gaan worden.quote:
Ik voel je pijn swaquote:Op zondag 3 september 2017 22:58 schreef Typisch het volgende:
Kak, RADS een redelijk tijdje gehold. Verkocht en nu gaat ie richting ATH in USD.
Rip
Ja. Daarom heb ik k cht vertrouwen erin. Ze zijn zo open eerlijk. Weten waar ze tegenaan lopen en waar hun krachten wel liggen. En reageren ook echt op de meeste vragen. Die Kevin werkt er bijna 24/7 aan. Dedicated I say 😃quote:Op zondag 3 september 2017 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup ik ook, m'n eerst gekochte TRIGs, maar had ook een paar gekocht om te traden vandaag. Denk dat we er allebei sowieso op den duur wel blij(er) van gaan worden.
En wat is dat team leuk enthousiast op Telegram.
Wie is Kevin?quote:Op zondag 3 september 2017 23:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ja. Daarom heb ik k cht vertrouwen erin. Ze zijn zo open eerlijk. Weten waar ze tegenaan lopen en waar hun krachten wel liggen. En reageren ook echt op de meeste vragen. Die Kevin werkt er bijna 24/7 aan. Dedicated I say 😃
komop joh...quote:Op zondag 3 september 2017 23:15 schreef fukforce het volgende:
[..]
Wie is Kevin?
Bedoel je die gozer van Home Alone?
Stel je niet zo aan joh ik word een beetje moe van jou.quote:Op zondag 3 september 2017 23:17 schreef SMS303 het volgende:
[..]
komop joh...
laten we lekker normaal doen....
Topic titel heeft veel betrekking op jou en je postgedrag
Ga draag je zelf eens man en hou het gewoon ontopic met dat gescheld kom je nergensquote:Op zondag 3 september 2017 23:22 schreef SMS303 het volgende:
ik vraag op een rustige manier of er normaal gedaan kan worden en geef duidelijk aan dat je met het teruglezen in het topic je eigen vraag beantwoord....
dan krijg je gelijk zo azijnpisserig antwoord....
kom je hier alleen maar om je af te reageren omdat je buiten je monitor om niets hebt?
rot op! meerendeel van de mensen hier zijn je meer dan zat!
een IP-ban voor je zou niet meer dan terecht zijn
en maar provoceren en provoceren....quote:Op zondag 3 september 2017 23:29 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ga draag je zelf eens man en hou het gewoon ontopic met dat gescheld kom je nergens
Ik geef je 1 tip koop OCL tokens op de DEX bedank me maar laterquote:Op zondag 3 september 2017 23:30 schreef SMS303 het volgende:
[..]
en maar provoceren en provoceren....
hier wat leesvoer.... en wie weet een eye opener voor je
https://www.startpagina.n(...)n-negatieve-aandacht
Lekker negeren joh :-)quote:Op zondag 3 september 2017 23:17 schreef SMS303 het volgende:
[..]
komop joh...
laten we lekker normaal doen....
Topic titel heeft veel betrekking op jou en je postgedrag
Als je het topic doorleest kom je vanzelf te weten wie Kevin is![]()
Vanaf dinsdag worden ze gedistribueerd misschien handig om je eens aan te melden op Waves slackquote:Op maandag 4 september 2017 00:08 schreef metallicelmo het volgende:
Wanneer komen die OCL tokens beschikbaar als je mee hebt gedaan met de ICO hiervan?
cool thanksquote:Op maandag 4 september 2017 00:12 schreef fukforce het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag worden ze gedistribueerd misschien handig om je eens aan te melden op Waves slack
Als de oorlogsdreiging met Noord Korea door blijven dan zie ik BTC de komende weken nog wel aardig omhoog schietenquote:Op maandag 4 september 2017 00:16 schreef Komakie het volgende:
Weekend is voorbij. Nog even kijken voor het slapen gaan en overal weer groene cijfertjes van de afgelopen 24 uur
Zouden we gewoon weer verder gaan waar we gebleven zijn vorige week?
Hoe kom je aan dat idee?quote:Op maandag 4 september 2017 00:34 schreef metallicelmo het volgende:
Denken jullie dat Bitcoin het afgelopen jaar is veranderd in een investeringsmiddel en niet zozeer een betaalmiddel? Tot een jaar geleden hoorde ik nog wel eens mensen die iets ermee kochten maar dat gebeurt nu zelden heb ik het idee
Is altijd al vooral een investeringsmiddel geweest, en nu nog. Zo lang de markt nog zo volatiel is en cryptocurrency niet breed geaccepteerd wordt zie ik dat ook niet veranderen.quote:Op maandag 4 september 2017 00:34 schreef metallicelmo het volgende:
Denken jullie dat Bitcoin het afgelopen jaar is veranderd in een investeringsmiddel en niet zozeer een betaalmiddel? Tot een jaar geleden hoorde ik nog wel eens mensen die iets ermee kochten maar dat gebeurt nu zelden heb ik het idee
Dan moeten die Chinezen wel BTC accepteren. Geen van mijn zakenrelaties accepteert het. Mijn werkgever, een hele grote, heb ik er nog nooit over gehoord. En ik heb zo'n vermoeden dat dat ook nog wel even gaat duren.quote:Op maandag 4 september 2017 00:38 schreef Typisch het volgende:
Ik heb laatst mijn oom geholpen om vanuit Florida veel goedkoper transacties af te ronden met Chinezen via BTC.
Dus ik kan met voorbeelden uit de praktijk wel zeggen dat het nog steeds prima werkt en gebruikt wordt als betaalmiddel.
De vraag was niet of jouw werkgever het deed of niet. Er werd gesteld dat mensen er niets meer mee kochten, ik geef aan dat ik in de praktijk merk dat dat niet zo is.quote:Op maandag 4 september 2017 00:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan moeten die Chinezen wel BTC accepteren. Geen van mijn zakenrelaties accepteert het. Mijn werkgever, een hele grote, heb ik er nog nooit over gehoord. En ik heb zo'n vermoeden dat dat ook nog wel even gaat duren.
quote:Op maandag 4 september 2017 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vraag was niet of jouw werkgever het deed of niet. Er werd gesteld dat mensen er niets meer mee kochten, ik geef aan dat ik in de praktijk merk dat dat niet zo is.
twitter:ParisHilton twitterde op zondag 03-09-2017 om 23:28:32Looking forward to participating in the new @LydianCoinLtd Token! #ThisIsNotAnAd #CryptoCurrency #BitCoin #ETH… https://t.co/f92Xa5tfcj reageer retweet
Nice.quote:Op maandag 4 september 2017 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
Oké jongens en meisjes, dit is het. Cryptobubble confirmed.
twitter:ParisHilton twitterde op zondag 03-09-2017 om 23:28:32Looking forward to participating in the new @LydianCoinLtd Token! #ThisIsNotAnAd #CryptoCurrency #BitCoin #ETH… https://t.co/f92Xa5tfcj reageer retweet
quote:Op maandag 4 september 2017 01:13 schreef fukforce het volgende:
Ik ga binnenkort charts maken en hier posten tegen betaling kun je ook complete analyses van mij krijgen iedereen is welkom instap fee is 1 BTC p.p.
Dat zegt toch helemaal niets. Ik merk nog geen enkele toename in het praktisch gebruik van cryptocurrency.quote:Op maandag 4 september 2017 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vraag was niet of jouw werkgever het deed of niet. Er werd gesteld dat mensen er niets meer mee kochten, ik geef aan dat ik in de praktijk merk dat dat niet zo is.
Al 4 aanmeldingen gekregen in een uurtjequote:
Hoe kom je daar bij man?!quote:Op maandag 4 september 2017 01:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zegt toch helemaal niets. Ik merk nog geen enkele toename in het praktisch gebruik van cryptocurrency.
quote:Op maandag 4 september 2017 01:37 schreef fukforce het volgende:
[..]
Al 4 aanmeldingen gekregen in een uurtje
Leer eerst maar eens met punten en komma's schrijven.quote:Op maandag 4 september 2017 01:13 schreef fukforce het volgende:
Ik ga binnenkort charts maken en hier posten tegen betaling kun je ook complete analyses van mij krijgen iedereen is welkom instap fee is 1 BTC p.p.
Zal wel niks zijn als het zo goedkoop is.quote:Op maandag 4 september 2017 01:13 schreef fukforce het volgende:
Dankzij VIA valt dat wel mee.quote:Op maandag 4 september 2017 07:07 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Gotverpielekes. Niet je blockfolio openen, het is de hel op aarde op het moment.
En verder lig ik al sinds half 3 wakker. Fml.
Haha wavesquote:Op maandag 4 september 2017 07:07 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Gotverpielekes. Niet je blockfolio openen, het is de hel op aarde op het moment.
Tweede project waar die gast uit stapt, hiervoor Augur. Zelfde redenen. Beetje raar verhaal.quote:Op maandag 4 september 2017 08:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Æternity fittie goes public: Why I stopped working on Aeternity, why Amoveo is born
Ik vind het een raar verhaal. Hij suggereert dat de "mysterieuze eigenaar van Aeternity" hem fysiek belaagd heeft en dat hij "Europa ontvlucht is voor zijn eigen veiligheid". Daarnaast wil hij een hoop geld zien, maar elders roept hij weer dat hij deze manier van financieren afkeurt (ICO's) omdat als het geld eenmaal binnen is geharkt er geen prikkels meer zijn om een fantastisch produkt te maken. Dat vind ik nogal tegenstrijdig.quote:Op maandag 4 september 2017 08:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tweede project waar die gast uit stapt, hiervoor Augur. Zelfde redenen. Beetje raar verhaal.
Op zich hebben we de afgelopen 2 weken wel een groot feest gehad. Bij jou niet dan?quote:Op maandag 4 september 2017 08:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dankzij VIA valt dat wel mee.
Maar ik kwam vrijdag terug van mijn vakantie en toen ik mijn Blockfolio na 2 weken eindelijk weer bekeek was het niet best.
LSK en VIA op winst, maar NEO en BNB dik in de verlies.quote:Op maandag 4 september 2017 09:04 schreef Komakie het volgende:
Op zich hebben we de afgelopen 2 weken wel een groot feest gehad. Bij jou niet dan?
Oei. Ja die 2 is inderdaad niet best.quote:Op maandag 4 september 2017 09:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
LSK en VIA op winst, maar NEO en BNB dik in de verlies.
De hele Chinese markt ligt op zijn reet omdat de overheid wat moeilijk doet heb ik begrepen. Daarom zal BNB ook wel zo laag staan. Weet het zijne er echter niet van.quote:Op maandag 4 september 2017 09:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Oei. Ja die 2 is inderdaad niet best.
NEO zijn sowieso al een tijdje wat problemen mee. Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar iets met de chinese markt (zijn anderen die er meer over weten)
Nooit die rare chinezen vertrouwen. Blijft een raar volk![]()
Gelukkig is LSK wel een paar keer over de kop gegaan dus dat is wel lekker. Jammer dat hij weer wat terug gelopen is, maar de kans is groot dat hij wel weer een sprongetje gaat maken. Staan nog wel wat leuke dingen op stapel.
Ik ben wel benieuwd waar nou zo moeilijk over wordt gedaan.quote:Op maandag 4 september 2017 09:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
De hele Chinese markt ligt op zijn reet omdat de overheid wat moeilijk doet heb ik begrepen. Daarom zal BNB ook wel zo laag staan. Weet het zijne er echter niet van.
En ATH? Welke dan? Bijna alles staat in de minquote:Op maandag 4 september 2017 09:40 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig weer eens een ATH op m'n blockfolio na vannacht. Het was al een aantal dagen een beetje sukkelen.
Goedkoop inkopen !quote:Op maandag 4 september 2017 09:35 schreef genakt het volgende:
binance alles gaat keihard naar beneden. Neo 24 dollar![]()
bnb -50%
Oh, ik doelde eigenlijk op m'n totaal BTC, niet een spcifieke coin. En ATH sinds ik die portfolio het heb geinstalleerd ergens in juni.quote:Op maandag 4 september 2017 09:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
En ATH? Welke dan? Bijna alles staat in de min
Stond net op 69 eurocentquote:Op maandag 4 september 2017 08:30 schreef chantalxx het volgende:
Gokje genomen om 430 dollar in btc om te zetten naar wat nav en lisk, omdat ik denk dat btc nog wat verder gaat zakken
Nu maar hopen dat goed uitpakt
58 centquote:Op maandag 4 september 2017 09:53 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Stond net op 69 eurocent.. Ik sta ook in dubio
quote:Neo, pay, omg zijn op korte termijn in grote pproblemen.
Is wel de bedoeling maar of dat gaat gebeurenquote:Op maandag 4 september 2017 10:06 schreef niggeplease het volgende:
moeten coins die hun ico al gehad hebben hun geld terug geven?
Over een paar uurtjes is ie weer gehalveerd denkquote:Op maandag 4 september 2017 10:07 schreef Mattt het volgende:
Voor mijn gevoel ben ik al te laat met dumpen van NEO.
Lekkere FOMO achter de rug?quote:Op maandag 4 september 2017 10:05 schreef Cyanide- het volgende:
M'n NEO maar gedumpt, dat zie ik niet meer goedkomen
Ok, NEO is voor mij OUT evenals BNB .. Klaarquote:Op maandag 4 september 2017 10:12 schreef chantalxx het volgende:
Maar het geld wat uit neo enz gehaald wordt zou toch ergens anders weer in moeten vloeien naar verloop van tijd ?
Tenminste dat lijkt mij logisch
Drie x raden wie er vanmorgen rond 7 uur in slaap is gevallen om zojuist wakker te worden. Ik had nog 200 NEOquote:Op maandag 4 september 2017 07:07 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ja, dit was echt een classic, gekocht nét voor hij ging dalen. Want ja, dat NEO ging al zo lang best lekker, dat was vast geen FOMOquote:
Hoezo? Niks moet... Je kan het in FIAT aanhouden op een beurs, in BTC, je kan het naar een wallet withdrawen, uit laten betalen in FIAT.quote:Op maandag 4 september 2017 10:12 schreef chantalxx het volgende:
Maar het geld wat uit neo enz gehaald wordt zou toch ergens anders weer in moeten vloeien naar verloop van tijd ?
Tenminste dat lijkt mij logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |