Weert, Den Bosch, Roermond, Maastricht.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je bent bekend met leven beneden de rivieren.
Als je een stad zou moeten kiezen om te wonen/tijdelijk vestigen waar kies je dan voor?
Een vegetarische of gewoon de standaard.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb lasagne gegeten. Het was heerlijk
Overleven.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Verkleinwoordje. Scrumball was stoerder geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn username? Die heb ik ooit verzonnen toen ik 15 was ongeveer. Was toen Scrumball. Nu is het Scrummie. Wat vind je er raar aan?
cafe de pausquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Uit eten. Het is zaterdag.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een vegetarische of gewoon de standaard.
Moet zelf nog koken. Pasta met witte saus.
Gewoon een normale. Mijn vriendin had het weer voortreffelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een vegetarische of gewoon de standaard.
Moet zelf nog koken. Pasta met witte saus.
Hey lekker ding.quote:
Eet ik veel. Alleen niet bij patat, dan Belgische mayoquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
Zaanse mayo is toch wel het lekkerst.
Centrum van Weert is wel heel klein. Ik houd van iets meer biodiversiteit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weert, Den Bosch, Roermond, Maastricht.
Gehaktballetje speciaal?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben uit eten geweest bij patatje kees
Weert is voor de rust. En voor de stevige huizenprijzen. Overigens mag je mijn huis kopen. Staat nog niet officieel te koop.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Centrum van Weert is wel heel klein. Ik houd van iets meer biodiversiteit.
quote:
Noemen je vrienden je ook Scrummie?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn username? Die heb ik ooit verzonnen toen ik 15 was ongeveer. Was toen Scrumball. Nu is het Scrummie. Wat vind je er raar aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |