Weert, Den Bosch, Roermond, Maastricht.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je bent bekend met leven beneden de rivieren.
Als je een stad zou moeten kiezen om te wonen/tijdelijk vestigen waar kies je dan voor?
Een vegetarische of gewoon de standaard.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb lasagne gegeten. Het was heerlijk
Overleven.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Verkleinwoordje. Scrumball was stoerder geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn username? Die heb ik ooit verzonnen toen ik 15 was ongeveer. Was toen Scrumball. Nu is het Scrummie. Wat vind je er raar aan?
cafe de pausquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Uit eten. Het is zaterdag.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een vegetarische of gewoon de standaard.
Moet zelf nog koken. Pasta met witte saus.
Gewoon een normale. Mijn vriendin had het weer voortreffelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een vegetarische of gewoon de standaard.
Moet zelf nog koken. Pasta met witte saus.
Hey lekker ding.quote:
Eet ik veel. Alleen niet bij patat, dan Belgische mayoquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
Zaanse mayo is toch wel het lekkerst.
Centrum van Weert is wel heel klein. Ik houd van iets meer biodiversiteit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weert, Den Bosch, Roermond, Maastricht.
Gehaktballetje speciaal?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben uit eten geweest bij patatje kees
Weert is voor de rust. En voor de stevige huizenprijzen. Overigens mag je mijn huis kopen. Staat nog niet officieel te koop.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Centrum van Weert is wel heel klein. Ik houd van iets meer biodiversiteit.
quote:
Noemen je vrienden je ook Scrummie?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn username? Die heb ik ooit verzonnen toen ik 15 was ongeveer. Was toen Scrumball. Nu is het Scrummie. Wat vind je er raar aan?
Ik ben nu 32, dus nee. Dat zou nogal triest zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Noemen je vrienden je ook Scrummie?
Tijdelijk wil ik het wel van je huren.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weert is voor de rust. En voor de stevige huizenprijzen. Overigens mag je mijn huis kopen. Staat nog niet officieel te koop.
Zeker. Vriendje van mijn zoon is de zoon van de uitbater. Oppas alles. Hop hop.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef GGMM het volgende:
Dus als Scrummie zich vandaag had geregistreerd had hij Haxxie geheten.
😂😂😂quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben nu 32, dus nee. Dat zou nogal triest zijn.
Dat zou wel een leuke username zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef GGMM het volgende:
prince2iequote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef GGMM het volgende:
Voor de juiste prijs wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Tijdelijk wil ik het wel van je huren.
Is mevrouw Lans inbegrepen?
Leuker dan Scrummie eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuke username zijn eigenlijk.
Ik vind Scrummie beter.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuke username zijn eigenlijk.
Een goede nickname blijft hangen. Misschien tijd voor een nieuwe nick..quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben nu 32, dus nee. Dat zou nogal triest zijn.
Waar komt jouw username vandaan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuker dan Scrummie eigenlijk.
We zitten niet op een lijn Jojo.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuker dan Scrummie eigenlijk.
Ik veeg haar 2 a 3 keer per dag. Hoeveel korting krijg ik dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs wel natuurlijk.
Top man!quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Vriendje van mijn zoon is de zoon van de uitbater. Oppas alles. Hop hop.
Interne stokslagen wil ze ontvangen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik veeg haar 2 a 3 keer per dag. Hoeveel korting krijg ik dan?
Ik had begrepen dat ze een lange tijd heeft drooggestaan.
Hier sta ik nou helemaal niet van te kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:45 schreef JanCees het volgende:
Ik ben hier gewoon met mijn echte naam geregistreerd lol
Check dit maat. Ik zat te eten en naar één vandaag te kijken. Ik moest mokerhard lachen en gelijk aan jou denkenquote:
GGMM zou zeggen dat ik altijd aan het jojo'en ben met m'n gewicht.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar komt jouw username vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |