sow danquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fruit op je pizza
Echt, wat ben jij een mongool.
Pizzaaarbei! Hmmmquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fruit op je pizza
Echt, wat ben jij een mongool.
Vanochtend al..quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:22 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Laat me ff weten wanneer je bij Rewe bent geweest.
Heb je Paypal of skrill dan maak ik alvast geld over voor box?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee.. Ondanks dat ik een vette vreetzak ben sla ik het schap Ritter Sport wel eens over..
Ja kapo, ik wilde eerst Pizza Hawaï zonder vlees zeggen, maar dan zou je zeiken over het feit dat het geen Hawaï meer was.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan is het geen Margherita meer dom varken.
Nee. Wel ongeschikte.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je het gevoel dat er veel onbevoegde leraren voor de klas staan?
Wacht nog maar een paar weken.. Ik ben vanaf overmorgen een paar weken weg..quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je Paypal of skrill dan maak ik alvast geld over voor box?
Waarheen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wacht nog maar een paar weken.. Ik ben vanaf overmorgen een paar weken weg..
Je hebt ergens gelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ja kapo, ik wilde eerst Pizza Hawaï zonder vlees zeggen, maar dan zou je zeiken over het feit dat het geen Hawaï meer was.
Pizza Hawaï is lekker hoor. Beetje sambal erop. Niks mis mee ouwe reus.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:29 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die fruit op een pizza doen zijn geen mensen.
In veel landen is tomaat een vrucht.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:29 schreef Scrummie het volgende:
Waar ga je heen? Vakantie of werk?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wacht nog maar een paar weken.. Ik ben vanaf overmorgen een paar weken weg..
Pizza Hawaï zonder ananas.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pizza Hawaï is lekker hoor. Beetje sambal erop. Niks mis mee ouwe reus.
München, werk..quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Vakantie of werk?
Is dit in het kader van je hervonden vriendschap met MMGG of je eigen mening?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:29 schreef Scrummie het volgende:
Lang niet meer gehad, frietje oorlog.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik zeg geen patatje oorlog, maar patat oorlog
Er is heel veel mis mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pizza Hawaï is lekker hoor. Beetje sambal erop. Niks mis mee ouwe reus.
Patatje oorlog met uitjes.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:32 schreef KingRoland het volgende:
Ik zeg geen patatje oorlog, maar patat oorlog
Daar moet verandering in komen beste L_Lquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lang niet meer gehad, frietje oorlog.
Beticht jij Scrummie nu van inlikken?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is dit in het kader van je hervonden vriendschap met MMGG of je eigen mening?
Mijn eigen mening, die hier al vaker voorbij is gekomen betreffende pizza’s met fruit.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is dit in het kader van je hervonden vriendschap met MMGG of je eigen mening?
Culinair weinig hoogstaand.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar moet verandering in komen beste L_L
Rare usernaam wel. Kun je er iets meer over vertellen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn eigen mening, die hier al vaker voorbij is gekomen betreffende pizza’s met fruit.
Ondenkbaar Vincent.quote:
Ik heb Scrummies gedragingen niet gevolgd, maar vroeg het me gewoon af.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beticht jij Scrummie nu van inlikken?
Of met peperketchup.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:33 schreef KingRoland het volgende:
Normaal eet ik mijn friet/patat met mayonaise.
Je bent bekend met leven beneden de rivieren.quote:
Dit is waar.quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
Zaanse mayo is toch wel het lekkerst.
Mijn username? Die heb ik ooit verzonnen toen ik 15 was ongeveer. Was toen Scrumball. Nu is het Scrummie. Wat vind je er raar aan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rare usernaam wel. Kun je er iets meer over vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |