Ik ben dan geneigd te denken dat dat alleen maar komt omdat ze weten dat de politie dan komt om hun neer te schieten, en dat dat ze het niet waard is. Maar als er geen handhaving zou zijn ze het wellicht wel zouden doen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarentegen zie je tijdens rellen hoe groepsdruk en de anonimiteit van een massa er voor zorgen dat mensen zich minder fatsoenlijk opstellen. Brave huisvaders die ineens stenen gooien is 1 ding, maar ze gaan niet meteen gasten neerknallen. Zelfs met de hoeveelheid wapens in CHarlottesville was er geen schot van een burger gelost.
Uiteindelijk is de politie tijdens rellen niet zo sterk als je misschien denkt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben dan geneigd te denken dat dat alleen maar komt omdat ze weten dat de politie dan komt om hun neer te schieten, en dat dat ze het niet waard is. Maar als er geen handhaving zou zijn ze het wellicht wel zouden doen.
Dat is waar. Hoe dan ook zitten er wel consequenties aan, ook al overleef je de rellen. Als ik mij probeer te verplaatsen in radicalen dan doen die radicaal omdat het ze geen reet meer interesseert of ze nu worden opgepakt, veroordeeld of doodgeschoten. Als je 'beyond caring' bent voor je eigen hachje dan ben je denk ik veel meer bereid om anderen ook maar het leven te ontnemen. Vandaar mijn cynische blik, denk ik.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de politie tijdens rellen niet zo sterk als je misschien denkt.
Ze gaan echt niet in een massa mensen met live rounds knallen omdat iemand anders schiet.
Dat laatste is zeker waar, zie ook de gevaarlijke zelfmoorden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 12:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar. Hoe dan ook zitten er wel consequenties aan, ook al overleef je de rellen. Als ik mij probeer te verplaatsen in radicalen dan doen die radicaal omdat het ze geen reet meer interesseert of ze nu worden opgepakt, veroordeeld of doodgeschoten. Als je 'beyond caring' bent voor je eigen hachje dan ben je denk ik veel meer bereid om anderen ook maar het leven te ontnemen.
Weer een nieuw voorbeeld van; wij van de EU weten hoe u het beste uw geld uit kunt geven. Prima dat de energie-efficiëntie met labels inzichtelijk gemaakt wordt voor consumenten, maar laat de consument zelf kiezen.quote:Stofzuigerfabrikanten mogen vanaf vrijdag geen nieuwe modellen met een vermogen van 900W of meer verkopen in Europese lidstaten.
quote:
quote:Als het Franse leger er op tijd in slaagt beide landen te veroveren, horen Zweden en Bulgarije officieel bij Frankrijk en grijpt Nederland dus automatisch de tweede plek in de groep. Oranje moet dan alleen Wit-Rusland en Luxemburg achter zich zien te houden. Extra hoopvol: Frankrijk zou vanwege de geopolitieke agressie gediskwalificeerd kunnen worden. In dat geval kan Nederland zelfs groepswinnaar worden.
Het is een grof schandaal hoe we in enkele jaren tijd afglijden van gerespecteerd voetballand naar het lachertje van Europa.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maak er maar weer grapjes over, ik ben nog steeds heel erg teleurgesteld.
Nou, als dat geen neuken wordt....quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:13 schreef Friek_ het volgende:
Nog een reactie op m'n contactadvertentie. Ga hem denk ik nog een maandje doorzetten zo.
Kan nog. Drie keer winnen en we gaan (waarschijnlijk) naar (een play-offronde voor) het WK.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maak er maar weer grapjes over, ik ben nog steeds heel erg teleurgesteld.
quote:School verplicht kinderen water te drinken, ouders boos: 'Water is voor honden'
Geen cola, geen energiedrank en zelfs geen limonade meer. Kinderen op basisschool Don Sarto in Tilburg mogen vanaf dit schooljaar alleen nog maar water drinken op school. Tot woede van veel ouders.
[...]
De school wil op die manier de kinderen zo gezond mogelijk houden. Maar veel ouders van de school in de Tilburgse Vogeltjesbuurt bepalen liever zelf wat gezond is voor hun kind. Velen beklaagden zich de afgelopen weken bij directeur Ludy Meister. ,,Mijn zoon komt huilend thuis: ik lust geen water'', zegt vader Kevin Rovers. ,,Dat hoeft hij van mij ook helemaal niet. Water is voor honden.''
[...]
Hij is deze week al diverse keren met andere ouders naar school gegaan om zijn beklag te doen. Vooralsnog zonder resultaat. Zijn zoontje Jonairo (6) neemt normaal graag een pakje appelsap mee, met een boterkoek. Maar die kreeg de jongen deze week aan het einde van de dag weer mee naar huis. ,,We mogen nog geen Liga-koekje meegeven. Niks. En je kunt een kind niet verplichten om water te drinken, als hij het niet lust. Wat nou als het dertig graden is? Moet hij dan maar uitdrogen?''
x
Succes met solliciteren, knul.quote:
Maar het doelsaldo is toch vrij slecht? Als je al door kan als nummer 2 heb je volgens mij ook nog kans af te vallen als slechtste nummer 2.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan nog. Drie keer winnen en we gaan (waarschijnlijk) naar (een play-offronde voor) het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |