abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173523283
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Ja doei.
pi_173523296
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:07 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Daarentegen zie je tijdens rellen hoe groepsdruk en de anonimiteit van een massa er voor zorgen dat mensen zich minder fatsoenlijk opstellen. Brave huisvaders die ineens stenen gooien is 1 ding, maar ze gaan niet meteen gasten neerknallen. Zelfs met de hoeveelheid wapens in CHarlottesville was er geen schot van een burger gelost.
Ik ben dan geneigd te denken dat dat alleen maar komt omdat ze weten dat de politie dan komt om hun neer te schieten, en dat dat ze het niet waard is. Maar als er geen handhaving zou zijn ze het wellicht wel zouden doen.
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:09:33 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173523319
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:10:16 #4
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173523332
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben dan geneigd te denken dat dat alleen maar komt omdat ze weten dat de politie dan komt om hun neer te schieten, en dat dat ze het niet waard is. Maar als er geen handhaving zou zijn ze het wellicht wel zouden doen.
Uiteindelijk is de politie tijdens rellen niet zo sterk als je misschien denkt.
Ze gaan echt niet in een massa mensen met live rounds knallen omdat iemand anders schiet.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:10:24 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173523337
Laat ik m'n mensbeeld maar snel wat gaan aanpassen dan.
Kind van school halen en de displays van de auto laten repareren, kan ik tenminste weer fatsoenlijk zien wat m'n DTE is :') :W
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173523339
Ook (juist) mensen met een hoge mate van empathie of die liefde voor iets voelen kunnen doorslaan. Een moederbeer trekt je met compassie uit elkaar immers.
pi_173523405
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:10 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Uiteindelijk is de politie tijdens rellen niet zo sterk als je misschien denkt.
Ze gaan echt niet in een massa mensen met live rounds knallen omdat iemand anders schiet.
Dat is waar. Hoe dan ook zitten er wel consequenties aan, ook al overleef je de rellen. Als ik mij probeer te verplaatsen in radicalen dan doen die radicaal omdat het ze geen reet meer interesseert of ze nu worden opgepakt, veroordeeld of doodgeschoten. Als je 'beyond caring' bent voor je eigen hachje dan ben je denk ik veel meer bereid om anderen ook maar het leven te ontnemen. Vandaar mijn cynische blik, denk ik.
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:15:33 #8
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173523430
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is waar. Hoe dan ook zitten er wel consequenties aan, ook al overleef je de rellen. Als ik mij probeer te verplaatsen in radicalen dan doen die radicaal omdat het ze geen reet meer interesseert of ze nu worden opgepakt, veroordeeld of doodgeschoten. Als je 'beyond caring' bent voor je eigen hachje dan ben je denk ik veel meer bereid om anderen ook maar het leven te ontnemen.
Dat laatste is zeker waar, zie ook de gevaarlijke zelfmoorden.
Dan is het traumatiseren van treinpersoneel en het veroorzaken van vertraging wel het laatste waar je mee bezig bent. Maar een zelfmoord gericht op het beschadigen van anderen is telatief zeldzaam.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_173523513
Het zou zeldzamer zijn als er geen opportunistisch (beloning nadien) element in zou zitten. Dan zou men het risico nog wel nemen, maar niet als bijhorende doelstelling impliceren.
pi_173524100
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 september 2017 12:09 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
In de nasi goreng ermee.
pi_173524166
quote:
Stofzuigerfabrikanten mogen vanaf vrijdag geen nieuwe modellen met een vermogen van 900W of meer verkopen in Europese lidstaten.
Weer een nieuw voorbeeld van; wij van de EU weten hoe u het beste uw geld uit kunt geven. Prima dat de energie-efficiëntie met labels inzichtelijk gemaakt wordt voor consumenten, maar laat de consument zelf kiezen.
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:06:03 #12
38496 Perrin
pi_173524178
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:10:24 #13
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173524271
quote:
quote:
Als het Franse leger er op tijd in slaagt beide landen te veroveren, horen Zweden en Bulgarije officieel bij Frankrijk en grijpt Nederland dus automatisch de tweede plek in de groep. Oranje moet dan alleen Wit-Rusland en Luxemburg achter zich zien te houden. Extra hoopvol: Frankrijk zou vanwege de geopolitieke agressie gediskwalificeerd kunnen worden. In dat geval kan Nederland zelfs groepswinnaar worden.
:D
pi_173524279
quote:
Maak er maar weer grapjes over, ik ben nog steeds heel erg teleurgesteld. :'(
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:11:59 #15
38496 Perrin
pi_173524305
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:10 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Het is een grof schandaal hoe we in enkele jaren tijd afglijden van gerespecteerd voetballand naar het lachertje van Europa.
pi_173524329
Nog een reactie op m'n contactadvertentie. Ga hem denk ik nog een maandje doorzetten zo. :D
pi_173524330
Voetbal :')
Je druk maken om voetbal :') ________________________________________________________!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_173524338
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:13 schreef Friek_ het volgende:
Nog een reactie op m'n contactadvertentie. Ga hem denk ik nog een maandje doorzetten zo. :D
Nou, als dat geen neuken wordt....
pi_173524402
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:10 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Kan nog. Drie keer winnen en we gaan (waarschijnlijk) naar (een play-offronde voor) het WK.
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:17:07 #20
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_173524405
quote:
School verplicht kinderen water te drinken, ouders boos: 'Water is voor honden'
Geen cola, geen energiedrank en zelfs geen limonade meer. Kinderen op basisschool Don Sarto in Tilburg mogen vanaf dit schooljaar alleen nog maar water drinken op school. Tot woede van veel ouders.

[...]

De school wil op die manier de kinderen zo gezond mogelijk houden. Maar veel ouders van de school in de Tilburgse Vogeltjesbuurt bepalen liever zelf wat gezond is voor hun kind. Velen beklaagden zich de afgelopen weken bij directeur Ludy Meister. ,,Mijn zoon komt huilend thuis: ik lust geen water'', zegt vader Kevin Rovers. ,,Dat hoeft hij van mij ook helemaal niet. Water is voor honden.''

[...]

Hij is deze week al diverse keren met andere ouders naar school gegaan om zijn beklag te doen. Vooralsnog zonder resultaat. Zijn zoontje Jonairo (6) neemt normaal graag een pakje appelsap mee, met een boterkoek. Maar die kreeg de jongen deze week aan het einde van de dag weer mee naar huis. ,,We mogen nog geen Liga-koekje meegeven. Niks. En je kunt een kind niet verplichten om water te drinken, als hij het niet lust. Wat nou als het dertig graden is? Moet hij dan maar uitdrogen?''

x
:')

(Al vind ik het verbieden van Liga's en limonade ook wel ver gaan.)
pi_173524418
Als je als ouder een kind hebt opgevoed dat geen water lust heb je ook iets gruwelijk verkeerd gedaan.
pi_173524427
Jonairo :')
pi_173524439
Die vader is vast zo'n bolle tokkie.
  vrijdag 1 september 2017 @ 13:19:34 #24
38496 Perrin
pi_173524460
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:18 schreef Tem het volgende:
Jonairo :')
Succes met solliciteren, knul.
pi_173524471
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 september 2017 13:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kan nog. Drie keer winnen en we gaan (waarschijnlijk) naar (een play-offronde voor) het WK.
Maar het doelsaldo is toch vrij slecht? Als je al door kan als nummer 2 heb je volgens mij ook nog kans af te vallen als slechtste nummer 2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')