Geen idee, ik had het over printers van het merk Canon.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:28 schreef eriksd het volgende:
Wat is een kanonprinter? Die schiet papier ofzo?
quote:
Die van mij is 1,5 inch groterquote:
Om niet te zeggen best heel vies. Net als Gulden Draak bijv.quote:
Ik had hiervoor ook de 5s en wou per se weer een kleine die gewoon in elke broekzak past. Voor dingen die je beter op een groter scherm kan doen heb ik m'n iPad Air. Die ik trouwens veel en veel meer gebruik dan m'n telefoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Bevalt het? Mijn abo loopt weer af en zit te denken aan de 6, heb nu de 5s.
Vind het ook niets. Heb vandaag wat Deugnietjes gehaald, Delerium Tremens en Gouden Carolus. Die laatste twee op aanraden van Kaas-.quote:
Dat is idd het betere werk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind het ook niets. Heb vandaag wat Deugnietjes gehaald, Delerium Tremens en Gouden Carolus. Die laatste twee op aanraden van Kaas-.
Vind Gulden Draak nog wel weer lekker. Dat Kanon is alleen echt zo'n alcoholkanon voor stoere menschen die snel dronken willen worden ofzo. Ik neem soms wel eens een 6-pack mee voor vrienden om het ze voor te zettenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om niet te zeggen best heel vies. Net als Gulden Draak bijv.
Bijna alles met meer dan 8% eigenlijk.
Delirium Tremens =quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind het ook niets. Heb vandaag wat Deugnietjes gehaald, Delerium Tremens en Gouden Carolus. Die laatste twee op aanraden van Kaas-.
Gentse strop vind ik ook een goed biertje. Gulden draak 9000 vind ik ook wel lekker maar meer voor de winter.quote:
Eens, bier over de 8% zou niet eens bier mogen heten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om niet te zeggen best heel vies. Net als Gulden Draak bijv.
Bijna alles met meer dan 8% eigenlijk.
IPA vind ik best smerig eigenlijk. Een enkeling is nog aardig te hachelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Een sloebertje of ipa schuift er altijd wel in.
Ik heb nog vakantie dus een goed excuusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Nu heb ik zin in bier.![]()
maar heb me voorgenomen om deze hele week tot na m'n hardloopwedstrijdje niet te drinken. So far so good....
Die Bavaria 8.6 paar maanden geleden ook 2 4-packs van meegenomen. Best OK, voor Bavaria.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:42 schreef Perrin het volgende:
Ik vermijd al deze alcoholistenbiertjes:
https://www.vice.com/nl/a(...)ieme-zwerverbier-432
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die Bavaria 8.6 paar maanden geleden ook 2 4-packs van meegenomen. Best OK, voor Bavaria.
Zag laatst wel het ultieme zwervergenot hier oversteken. Iemand in een badjas op sloffen die zo'n buurtwinkel uitkwam met een blik bier aan z'n mond en de andere 3 in z'n hand....Om 6 uur 's middags.
Gouden Carolus is erg Ok.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten, maar kennelijk gaan ze het slikken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:51 schreef 99.999 het volgende:
Die gaan gewoon uitgebreid staken deze herfst. Wees gerust.
Hoppaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik spreek geen woord Engelsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Akward? Is dat Arabisch voor awkward?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:41 schreef Tem het volgende:
[..]
IPA vind ik best smerig eigenlijk. Een enkeling is nog aardig te hachelen.
Zou die kukelelen als je het haar gegeven hebt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:03 schreef Tchock het volgende:
Als ik zo'n vrouw had zou ik ook voor de kalkoen gaan.
Wow. Vliegende varkens, ze bestaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:46 schreef remlof het volgende:
Hoppa, Macron's voorstel tot hervorming van de Franse arbeidswetgeving maakt het tot de meest flexibele van West-Europa:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ht-12764482-a1571799
En de vakbonden lijken de noodzaak in te zien en niet tot stakingen op te roepen.
Is dan ook voor vrouwenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn zoveel verschillende IPAs (en APAs), vind er best veel lekker
Hoe ben je erachter gekomen, zei jouw (vrouw) het?quote:
Denk het wel. De dag sluit ik in de vakantie meestal wel af met een speciaalbiertje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoppa
Gaat er vandaag al eentje open?
Haha.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:19 schreef 99.999 het volgende:
Tijdje terug een Oedipus Berliner Weizen voorgeschoteld gekregen. Met een lekker zuurtje, ja om iemands gezicht mee te verminken!
Hij mag weer eens zijn zegje doen bij die linkse publieke omroep.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:19 schreef remlof het volgende:
Hahaha, Sjerry helemaal over de zeik omdat het referendum verdwijnt
Die had ik laatst, wat een tegenvallerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ook niet zo lekker: Duchesse de Bourgogne.Azijn man.
Ja, bizar!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij mag weer eens zijn zegje doen bij die linkse publieke omroep.
Ja...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die had ik laatst, wat een tegenvallerZo'n bier dat je gaat checken of het nog niet over datum is.
Berlijn, fantastische stadquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Door die Berliner Weizen van duke ben ik maar eens gaan kijken naar de mogelijkheid om naar Berlijn te gaan met oud en nieuw![]()
Ben er toen ik 15 was eens geweest. Dus da's 17 jaar geledenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Berlijn, fantastische stad
De tofste stad van Europa, zeker nu Londen de klappen van de Brexit krijgt.
Je gebruikt nu toch een ouwe iPhone 4? Die kan geen 4G aan en misschien biedt Tele2 geen 3G meer waar je nu bent.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:34 schreef Kaas- het volgende:
Wel echt raar dat er nu T-Mobile NL linksbovenin staat, terwijl ik Tele2-abo heb en hun simkaart er ook in zit
Nu je het zegt ik heb zelden tot nooit een zoete gezien die weinig haar op zijn bolletje had.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:27 schreef remlof het volgende:
De baard van Sjerry wil niet erg groeien, volgens mij produceert z'n lichaam niet erg veel testosteron
Heeft dat gedrocht toch nut.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Door die Berliner Weizen van duke ben ik maar eens gaan kijken naar de mogelijkheid om naar Berlijn te gaan met oud en nieuw![]()
Ik ben er vier keer geweest devlaatstevjaren, geweldige stad, maar het heeft niet echt een biercultuur zoals Bayern of zelfs Nordrhein-Westfahlen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben er toen ik 15 was eens geweest. Dus da's 17 jaar geleden![]()
en er zitten veel leuke brouwerijen
Ah dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gebruikt nu toch een ouwe iPhone 4? Die kan geen 4G aan en misschien biedt Tele2 geen 3G meer waar je nu bent.
http://www.stonebrewing.eu/node/378306quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er vier keer geweest devlaatstevjaren, geweldige stad, maar het heeft niet echt een biercultuur zoals Bayern of zelfs Nordrhein-Westfahlen.
Heb hier nog wel een Berliner-biervaasje van 0,3 liter, meegejat van een Weihnachtsmarkt afgelopen december
Linus, hartelijk gefeliciteerd met je papiertje. Maak er een leuke avond van.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Dames en heren.... ik ben afgestudeerd.
Wat verwacht je van een accu van 6 jaar oud?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
Ben trouwens een uurtje weg en ben al 40 procentpunt aan stroom kwijt
Wat een telefoon
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Linus, hartelijk gefeliciteerd met je papiertje. Maak er een leuke avond van.
Kom jij wel vaker thuis dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
Wat een telefoon
De jouwe al 50, zal ook wel een paar keer per nacht opgeladen moeten wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een accu van 6 jaar oud?
Heb je wifi uitstaan en je scherm donker? Dat scheelt enorm.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:45 schreef Kaas- het volgende:
Wat een telefoon
Hij werkt op een oude stoommachine.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De jouwe al 50, zal ook wel een paar keer per nacht opgeladen moeten worden
Ghegbeghe
Stille genieter zou je wel willen opladen die accu of niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De jouwe al 50, zal ook wel een paar keer per nacht opgeladen moeten worden
Ghegbeghe
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Linus, hartelijk gefeliciteerd met je papiertje. Maak er een leuke avond van.
Bedankt beiden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:04 schreef Janneke141 het volgende:
Voor als je dacht dat je de onderkant van de menselijke beschaving reeds van dichtbij hebt mogen aanschouwen, het putje van de menselijkheid ligt blijkbaar in Zwijndrecht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een zieke geest moet je hebben om een dergelijke brief te sturen naar een gezin met een zieke ouder.
Thnx, toevallig afgelopen week nieuwe cartridges in de printer gedaan, geen origineel Canon, hij doet het er wel mee, maar lijkt geen groen te makenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:26 schreef remlof het volgende:
Gratis tip voor Canonprintergebruikers trouwens:
Als je printer geen third-party inktcartridges lijkt te accepteren moet je even 15 seconden de stopknop ingedrukt houden, dan print ie er wel gewoon mee.
De stopknop heeft dit symbool op die printers:
[ afbeelding ]
Dank u.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet eens gefeliciteerd!
Bij dezen, gefeliciteerd met je afstuderen!
Welke brief die welke aan deze vooraf ging?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]![]()
Wat een zieke geest moet je hebben om een dergelijke brief te sturen.
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Welke brief die welke aan deze vooraf ging?
Jij bent de enigste niet hoor, ook van Janneke geen duidelijk bericht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, ik merkte ook dat ik het niet heel duidelijk had opgeschreven en heb het al aangepast.
Altijd jammer, studenten die niet sjezen.quote:
De tering he.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]![]()
Wat een zieke geest moet je hebben om een dergelijke brief te sturen naar een gezin met een zieke ouder.
Bedankt!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Altijd jammer, studenten die niet sjezen.
Knap hoor!
Nooit van de gesjeesde student gehoord?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik snap niet wat je bedoelt met de eerste zin.![]()
Voor als je dacht dat je de onderkant van de menselijke beschaving reeds van dichtbij hebt mogen aanschouwen, het putje van de menselijkheid ligt blijkbaar in Zwijndrecht:Man, man, man, hoe haal je het in je hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar ik kom er nu pas achter dat het iets heel anders betekent dan dat ik altijd dacht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nooit van de gesjeesde student gehoord?
Goeie vraag. In allerlei bevreemdend gedrag kan ik mij nog wel enigszins verplaatsen, maar hier kan ik echt niet bij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, man, man, hoe haal je het in je hoofd.
En wat een rake briefquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Man, man, man, hoe haal je het in je hoofd.
Nu word ik nieuwsgierig..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kom er nu pas achter dat het iets heel anders betekent dan dat ik altijd dacht.
Universiteit niet afgemaakt?quote:
Van die schooldirecteur, hoop ik toch.quote:
Ik dacht dat de gesjeesde student een snelle jongen was. Zo'n economiestudent die in no time een studie heeft afgerond.quote:
En hoe goed het kind van de briefschrijver het verhaal van het kind van de zieke ouder thuis heeft overgebracht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goeie vraag. In allerlei bevreemdend gedrag kan ik mij nog wel enigszins verplaatsen, maar hier kan ik echt niet bij.
In het kader van appel-ver-boom vraag ik me trouwens ook af wat het kind van de briefschrijvende ouder in de klas nog heeft ingepeperd bij het kind van de zieke vader.
Ik ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gesjeesde student een snelle jongen was. Zo'n economie-student die in no-time een studie afrond.
Voor als je dacht dat je de onderkant van de menselijke beschaving reeds van dichtbij hebt mogen aanschouwen, het putje van de menselijkheid ligt blijkbaar in Zwijndrecht:Goede brief, maar of het de afgunstige vader zal raken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe, zo zou je het ook kunnen interpeterenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gesjeesde student een snelle jongen was. Zo'n economie-student die in no-time een studie afrond.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Voor als je dacht dat je de onderkant van de menselijke beschaving reeds van dichtbij hebt mogen aanschouwen, het putje van de menselijkheid ligt blijkbaar in Zwijndrecht:Perfecte reactie op zo'n amoebe. Waarschijnlijk zal dat figuur het helaas niet oppikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bezig sigme. Vissoep op de eerste pic?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:08 schreef sigme het volgende:
Reisverslag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben helaas wat laat begonnen met systematisch fotograferen.
Niet waarschijnlijk, maar de directeur zal dit als enige mogelijkheid gezien hebben om in ieder geval íets te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Goede brief, maar of het de afgunstige vader zal raken?
Dat denk ik ook, plus het weerhoudt eventuele ouders met gelijksoortige plannen misschien van actie.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk, maar de directeur zal dit als enige mogelijkheid gezien hebben om in ieder geval íets te doen.
Hehe jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van die schooldirecteur, hoop ik toch.
Ik vrees het niet. Maar de steun is wel fijn voor het getroffen gezin. En eventuele andere orks worden misschien ontmoedigd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou de pen meer doen in deze, als een zwaard?
Ligt eraan. Als ik bepaalde ouders zie staan op het schoolplein bij het ophalen van mijn zoontje heb ik er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:35 schreef Tchock het volgende:
Meestal zijn dat soort brieven nogal impulsdaden en kunnen veel mensen wel relativeren als ze er op aangesproken worden. Ik neem aan dat ze dit als ouder wel onder ogen krijgen.
Goede reactie inderdaad.
Dat lijkt me irrelevant, want niemand kan iets (voor hem) doen aangezien hij anoniem is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:36 schreef john2406 het volgende:
Er is altijd een keerzijde waardoor komt zo een reactie die eerste schrijver is misschien van mening dat deze te weinig kan doen met zijn kinderen om maar een voorbeeld te noemen?
Vissoep uit pak. Connaiseur!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker bezig sigme. Vissoep op de eerste pic?
Alle ouders in de klas weten nu iig dat er één ouder is die de huftertrofee zonder enige verdere competitie verdient.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:35 schreef Tchock het volgende:
Meestal zijn dat soort brieven nogal impulsdaden en kunnen veel mensen wel relativeren als ze er op aangesproken worden. Ik neem aan dat ze dit als ouder wel onder ogen krijgen.
Goede reactie inderdaad.
Waarom wil die knakker overal op liggen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:37 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Helmstokken zijn het nieuwe slachtoffer van Baudet.
Ik vond deze reactie wel sterk:quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:37 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Helmstokken zijn het nieuwe slachtoffer van Baudet.
twitter:ThomasHogeling twitterde op donderdag 31-08-2017 om 13:02:19Baudet weet dat jullie dit grapje gaan maken. Baudet gaat expres zo liggen als op de piano. Baudet begrijpt hoe int… https://t.co/YSr3HbBIGx reageer retweet
Hij verkoopt zijn imago met verve..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom wil die knakker overal op liggen?
Vandaar het Fischer biertje. Ik dacht eerst misschien alleen kreeftensoep maar dat is toch iets lichter meestal.quote:
Omdat het een enorme eikel is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom wil die knakker overal op liggen?
Klopt ik ben er weer ingetrapt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik vond deze reactie wel sterk:twitter:ThomasHogeling twitterde op donderdag 31-08-2017 om 13:02:19Baudet weet dat jullie dit grapje gaan maken. Baudet gaat expres zo liggen als op de piano. Baudet begrijpt hoe int… https://t.co/YSr3HbBIGx reageer retweet
Nuttige idiootquote:
Goeie brief. Beetje jammer wel dat ie Sandor heet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk is ie fan van Nico Dijkshoorn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Goeie brief. Beetje jammer wel dat ie Sandor heet.
Nico heeft eens een gedigt voor mij persoonlijk gemaaktquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie fan van Nico Dijkshoorn.
Gedigt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nico heeft eens een gedigt voor mij persoonlijk gemaakt
Doe je nu alsof je er niet blij mee bent (valse schaamte) of vind je het echt een vod.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nico heeft eens een gedigt voor mij persoonlijk gemaakt
Zo noemt ie ze zelf..quote:
Was wel gevleid..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe je nu alsof je er niet blij mee bent (valse schaamte) of vind je het echt een vod.
Als jij toch rijk worden doet vergeet jij dan je mede-POL-chillers niet doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef john2406 het volgende:
En dan over mijn spelling vallen, ik zou er rijk mee kunnen zijn geworden.
Als zijn er wel een paar welke ik niet vergeet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als jij toch rijk worden doet vergeet jij dan je mede-POL-chillers niet doen
of heb jij soms geen nagel die aan je reet krabben doet!
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:31 schreef remlof het volgende:
Drugshond had weer eens bijna seks dames en heren.
0 doelpogingen nog. De schaamte.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is dat voetbal weer een triestigheid zeg, godverdomme
Nice druggie, ga je er weer heen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:25 schreef Drugshond het volgende:
Grappig een foto van een band afgelopen zondag gemaakt, na het concert heb ik het meiske opgezocht op facebook. Zonder aan te spreken of iets uit te leggen had ze al een beeld wie die foto gemaakt zou kunnen hebben.
• Toffe foto!!![]()
[-] Thx, Foto was eigenlijk mislukt. Te korrelig (genomen met de verkeerde preset). Maar met een tijdloos tintje viel er nog wel iets leuks van te maken in Photoshop. Nu lijkt het net of het geschoten is met een camera uit de jaren 50 waar van alles mee mis is.
• Ja daarom vind ik 'm zo leuk, dankjewel!
=====
Ze hebben al een EP, en ze gaan meedoen aan de popronde. En over 2 weken spelen ze hier weer ergens in Eindhoven.
Ik was gewoon elke keer verbaasd als ze de bal per ongeluk raaktenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
0 doelpogingen nog. De schaamte.
Griesman en Giroud zijn wel van zuiver bloed.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:38 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zag via twitter dat NL tegen Zimbabwe speelt?
Ah, zeker de nazaten van slaven?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Griesman en Giroud zijn wel van zuiver bloed.
Hoe het NL mannenvoetbal in 5 jaar tijd zo kon afzakken..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik was gewoon elke keer verbaasd als ze de bal per ongeluk raakten
Daar heb ik jouw EU-HIV niet voor nodig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:31 schreef remlof het volgende:
Drugshond had weer eens bijna seks dames en heren.
Die zijn blankquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, zeker de nazaten van slaven?
Volgens mij is dat strafbaar...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben gewoon brutaal met een fototoestel.
Bibberende talentloze snotneuzen, allemaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Barnsley zou van dit NL winnen
Ik vrees, hoe tof ik het vrouwenvoetbal ook vond deze zomer, dat dat toch niets gaat wordenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien hadden ze de dames moeten opstellen.
Yep, Die meid kan erg leuk zingen (dwars door de PA heen, en dan heeft of klinkt er een rimpel van iets eigen). Bijzonder leuk bereik. Haar band is gewoon haar naam, Ze kan met gemak ook alles solo dragen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nice druggie, ga je er weer heen?
Er zit geen C4 in, Ik ga voor het artistieke, en ik post altijd de bewerkte foto's terug. Uit Antwerpen had ik zelfs het management te pakken van een pizzaketen op mijn facebook. Dus iets doe ik goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat strafbaar...
Ik wil wel een Lieke BCN T-shirt. Heb allang gezocht waar te koop.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien hadden ze de dames moeten opstellen.
D66 is juist zeer bedreven in het verkwanselen van haar kroonjuwelen. Het is hun handelsmerk inmiddels.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:58 schreef Drugshond het volgende:
D66 wat een angsthazen... Heb je een referendum en de uitslag bevalt je niet dus het referendum op straat. Dat is hun politieke doodsteek.
Mooi essay.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:55 schreef Jip141 het volgende:
https://www.groene.nl/artikel/uit-de-koffer-van-mijn-vader
Nu hoop ik zeker op herverkiezingen. D66 is afvoerputje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
D66 is juist zeer bedreven in het verkwanselen van haar kroonjuwelen. Het is hun handelsmerk inmiddels.
Image terug zetten...... ;o)quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:23 schreef Friek_ het volgende:
Pffff, crasht je SSD even en mag je de ganse boel formatteren. Godverdegodverdegodver.
Doe je nou Wiegman niet te kort? Zij is de trainer. Foppe de Haan is pas sinds januari assistent.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:23 schreef Drugshond het volgende:
Bij de overwinning bij het vrouwen EK heb ik echt een traantje moeten pinken. (ik weet waar ik was, en over 20 jr ook nog wel)... hoe alles als een mooie legpuzzel in elkaar viel.
Ik heb zo gelachen met Foppe. Die gast is 74 en staat na afloop te springen als een jonge bok. Het enigste wat hij heeft gedaan is vanuit de luwte een dreamteam neer te zetten. Laat dat net zijn specialiteit zijn.
Bij de heren, Yuk, dat zijn homo's op de groene mat. Je wacht bijna op een rollator reclame.
NL mannenvoetbal bedoel ik hèquote:
5 jaar geleden waren we subtop, nu een bibberend clubje kneuzenquote:
Is ook een heel ander soort die voetballen nog al staan ze 5-0 achter en winnen dan ook nog, vooral van Nederland.quote:
5 jaar geleden won de PvdA 38 zetels. Ik zie een verband.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
5 jaar geleden waren we subtop, nu een bibberend clubje kneuzen
sic transit gloria mundiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:35 schreef Jip141 het volgende:
[..]
5 jaar geleden won de PvdA 38 zetels. Ik zie een verband.
5 jr geleden jij hebt nog nooit goed/mooie wedstrijd gezien van Nederland, die welke ik eerder noemde die dirigeerde ze wel waar die ze hebben wou!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
5 jaar geleden waren we subtop, nu een bibberend clubje kneuzen
Mooi verhaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:55 schreef Jip141 het volgende:
https://www.groene.nl/artikel/uit-de-koffer-van-mijn-vader
quote:Dromen is voor te veel mensen een luxe geworden die zij zich niet kunnen veroorloven, en voor nachtmerries zijn ze al lang niet meer bang.
Haha. Wat een grapjas. Drie goede doelpogingen de komende wedstrijden lijkt me al onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:37 schreef Tchock het volgende:
Drie keer winnen en we hebben nog een kans, aldus Robben.
Als de stemmer toen geweten had, hadden die nooit zoveel zetels behaald..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:35 schreef Jip141 het volgende:
[..]
5 jaar geleden won de PvdA 38 zetels. Ik zie een verband.
Godverdomme.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:37 schreef Tchock het volgende:
Drie keer winnen en we hebben nog een kans, aldus Robben.
Het zou kunnen als ze opeens besluiten om te gaan ervoor?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha. Wat een grapjas. Drie goede doelpogingen de komende wedstrijden lijkt me al onwaarschijnlijk.
Nee, ze zijn gewoon te slecht.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het zou kunnen als ze opeens besluiten om te gaan ervoor?
En hockey is een tiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik geloof dat er intussen bijna geen sport meer is waar de oranje vrouwen niet succesvoller zijn dan de mannen. Alleen darten, daar zijn de meneren nog heer en meester.
De dames presteren ook daar vaak wel beter dan de heren hoor. Ze verliezen niet met 5-0 van de Belgen bijvoorbeeld.quote:
Jaja wrijf t maar in.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik geloof dat er intussen bijna geen sport meer is waar de oranje vrouwen niet succesvoller zijn dan de mannen. Alleen darten, daar zijn de meneren nog heer en meester.
Ze zijn toch allebei net Europees kampioen geworden?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De dames presteren ook daar vaak wel beter dan de heren hoor. Ze verliezen niet met 5-0 van de Belgen bijvoorbeeld.
Klopt, maar de vrouwen zijn eigenlijk wel het beste vrouwenteam in de hockeywereld. De mannen zijn één van de betere mannenteams in het hockey.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn toch allebei net Europees kampioen geworden?
Schaatsen en wielrennen lijken me ook twijfelgevallen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Niet alleen met sporten, je ziet het zelfs in dit café al: de vrouwen studeren hier al eerder af dan de mannen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De vrouwen winnen momenteel bijna alles bij het wielrennen, dat doen de heren hun niet na. Schaatsen is inderdaad een twijfelgeval, daar lijken de mannen nog net iets beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Schaatsen en wielrennen lijken me ook twijfelgevallen.
Wielrennen winnen de Nederlandse vrouwen bijna alles. Dat lukt bij de heren nog lang niet. Hoewel die wel erg goed presteren de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Schaatsen en wielrennen lijken me ook twijfelgevallen.
Tchock was me voor deze zomer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:46 schreef Viltje het volgende:
[..]
Niet alleen met sporten, je ziet het zelfs in dit café al: de vrouwen studeren hier al eerder af dan de mannen.
Neu. Vrouwensport is professioneler geworden. Het mannenvoetbal is enorm gemismanaged.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:43 schreef john2406 het volgende:
Is de emancipatie het schuld?
Zijn de mannen (wijven) geworden?
Ik ben nog steeds niet afgestudeerd. M'n afstudeerverzoek is al meer dan een maand in behandelingquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Tchock was me voor deze zomer.
Ik kreeg ze wel aan het rennen, minder geld als de prestatie nalaat!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Neu. Vrouwensport is professioneler geworden. Het mannenvoetbal is enorm gemismanaged.
Wat sneu.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet afgestudeerd. M'n afstudeerverzoek is al meer dan een maand in behandeling
Buitenland of beter gezegd buurprovincies hebben dat ook en toch presteren die beter!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:48 schreef Tem het volgende:
En mannen moeten gewoon meer participeren in het gezinsleven dus minder tijd voor sport.
Ze hebben al een deadline gemist en de volgende zit er aan te komen. Straks krijg ik m'n diploma pas in november vrees ik. En ik kan er niks aan doen, is gewoon chaos op de UvA.quote:
Kunnen ze in de tussentijd wel mooi je collegegeld opstrijken. Doen ze slim.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben al een deadline gemist en de volgende zit er aan te komen. Straks krijg ik m'n diploma pas in november vrees ik. En ik kan er niks aan doen, is gewoon chaos op de UvA.
Hebben ze je wel iets gegeven zodat je potentiële werkgevers kan laten zien dat je eigenlijk wel een diploma hebt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben al een deadline gemist en de volgende zit er aan te komen. Straks krijg ik m'n diploma pas in november vrees ik. En ik kan er niks aan doen, is gewoon chaos op de UvA.
Als iemand het weet ben jij dat he, ben jij ook zo slim?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen ze in de tussentijd wel mooi je collegegeld opstrijken. Doen ze slim.
Nope.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hebben ze je wel iets gegeven zodat je potentiële werkgevers kan laten zien dat je eigenlijk wel een diploma hebt?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope.
Dat zou ik geloof ik wel kunnen aanvragen maar die aanvraag komt op dezelfde stapel als mijn werkelijke bulaanvraag.
Je hebt een katalysator nodig. Sarina had geen scorelijst, Foppe met Jong Oranje wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Doe je nou Wiegman niet te kort? Zij is de trainer. Foppe de Haan is pas sinds januari assistent.
Ja die zin komt wel even binnen na dat verhaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi verhaal.
Dit is wel treffend.
[..]
Zeg het ze Ingrid!!1!1!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen ze in de tussentijd wel mooi je collegegeld opstrijken. Doen ze slim.
Voel je het al?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:53 schreef Tem het volgende:
Die Delirium Tremens is wel lekker, inderdaad.
Lijkt mij ook moeilijk om hem iets kwalijk te nemen, de moraal is eruit heb jij het nu nog niet door?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die stierf al voordat de UvA bestond, hem neem ik in dit geval weinig kwalijk.
Ik fiets dagelijks door West en het klopt wel wat hij ziet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:55 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja die zin komt wel even binnen na dat verhaal.
En de sfeer is ook somber en negatief.
Wat is dit nu weer voor gare reactie? Dergelijke stunts halen ze hier op de lerarenopleiding ook uit. Je moet iets als je niet genoeg geld krijgt van de overheid.quote:
Heeft wel de universiteit van Leiden opgerichtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die stierf al voordat de UvA bestond, hem neem ik in dit geval weinig kwalijk.
Alleen een shirt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:56 schreef Drugshond het volgende:
En ik wil nog steeds een T-shirt van Lieke Martens BCN.
Als gediplomeerd filosoof kan ik het daar alleen maar mee eens zijn inderdaad. Het wordt weer tijd voor filosoof-koningen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook moeilijk om hem iets kwalijk te nemen, de moraal is eruit heb jij het nu nog niet door?
Het gaat of is bergaf aan het gaan toch?
Ook hier geef je weer het systeem de schuld in plaats van de gebruiker.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had Tchock daar maar gestudeerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft wel de universiteit van Leiden opgericht
Bewijs het maar, ik vind het nogal een beschuldiging.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor gare reactie? Dergelijke stunts halen ze hier op de lerarenopleiding ook uit. Je moet iets als je niet genoeg geld krijgt van de overheid.
Ik nomineer Friek_quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als gediplomeerd filosoof kan ik het daar alleen maar mee eens zijn inderdaad. Het wordt weer tijd voor filosoof-koningen.
Kijk eens verder naar Janneke haar andere reactie hierop, het is het systeem!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook hier geef je weer het systeem de schuld in plaats van de gebruiker.
Ook hier zit je dom te blaten. Hoe is dit (& het Apple-gedoe) de schuld van Tchock? Ga je ff uitleven in het FvD-topic ofzo...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat er zes wiskundedocenten met een HAN-papiertje bij ons rondlopen van wie allemaal het onderzoek én het laatste portfolio precies tweemaal is afgekeurd, in de meeste gevallen zonder duidelijke feedback over de tekortkomingen, waardoor ze allemaal exact drie maanden later afstudeerden dan eigenlijk gepland, dat is vast toeval.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Bewijs het maar, ik vind het nogal een beschuldiging.
Wat had Pim door?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:02 schreef john2406 het volgende:
Pim had het al veel eerder door, of die echter iets had kunnen veranderen waag ik te betwijfelen.
Als ze echt goed waren geweest was dat niet gebeurd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat er zes wiskundedocenten met een HAN-papiertje bij ons rondlopen van wie allemaal het onderzoek én het laatste portfolio precies tweemaal is afgekeurd, in de meeste gevallen zonder duidelijke feedback over de tekortkomingen, waardoor ze allemaal exact drie maanden later afstudeerden dan eigenlijk gepland, dat is vast toeval.
De reden is de verhuizing van de faculteit, trollie. Heb zelfs een excuusmail.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete filosoof?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Lisa Westerveld kan het ook wel.
Gelukkig hoef ik niet ingeschreven te staan, dus ik betaal geen collegegeld. Dat scheelt nog.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor gare reactie? Dergelijke stunts halen ze hier op de lerarenopleiding ook uit. Je moet iets als je niet genoeg geld krijgt van de overheid.
Heb ik niet... het is maar raar volk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete filosoof?
/Durf achterwerk in de kast vragen te stellen.
Whehe.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heb ik niet... het is maar raar volk.
Klopt, inderdaad. Volgens mij krijgen universiteiten slechts geld voor de nominale studieduur. Elk jaar studievertraging kost de universiteit dus alleen maar geld.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:06 schreef 99.999 het volgende:
Het verwijt was toch jaren dat ze studenten te makkelijk af laten studeren omdat ze daar financieel op worden afgerekend? Dat is financieel veel interessanter dan een paar honderd euro collegegeld.
Nee, dat klopt niet. Ze krijgen (ook) geld op basis van behaalde diploma's.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:08 schreef Viltje het volgende:
[..]
Klopt, inderdaad. Volgens mij krijgen universiteiten slechts geld voor de nominale studieduur. Elk jaar studievertraging kost de universiteit dus alleen maar geld.
Goed verhaal Jan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geef ik geen toelichting op, ik heb hem nooit aan het werk mogen zien.
Zo'n hbo/uni heeft verder geen variabele kosten meer als iemand vertraging oploopt, op het tentamenblad na dan voor elke keer dat een student herkanst.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:08 schreef Viltje het volgende:
[..]
Klopt, inderdaad. Volgens mij krijgen universiteiten slechts geld voor de nominale studieduur. Elk jaar studievertraging kost de universiteit dus alleen maar geld.
Cultureel marxisme, he? Verzwakt het mannelijke rasquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zijn die marxisten ook verantwoordelijk voor het sneue baardje van Baudet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Cultureel marxisme, he? Verzwakt het mannelijke ras
Ik heb even gezocht en kon zo gauw alleen dit vinden. Ik weet niet of het nu nog zo is, maar anders hebben we beide gelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Ze krijgen (ook) geld op basis van behaalde diploma's.
Nee, dat is het gebrek aan mannelijke hormonen bij Sherry.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zijn die marxisten ook verantwoordelijk voor het sneue baardje van Baudet?
Bestaat ook maar 5 jaar dat CM en niet in Duitsland maar alleen in Nederland.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Cultureel marxisme, he? Verzwakt het mannelijke ras
Welke dan soms wordt er beweerd dat die voor mannen vallen doet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is het gebrek aan mannelijke hormonen bij Sherry.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:17 schreef john2406 het volgende:
Je krijgt die toch nooit zo een hoog voorhuid he. ?
Dat is een uitting van zijn strijd tegen het partijkartel, natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zijn die marxisten ook verantwoordelijk voor het sneue baardje van Baudet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |