Geen idee, ik had het over printers van het merk Canon.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:28 schreef eriksd het volgende:
Wat is een kanonprinter? Die schiet papier ofzo?
quote:
Die van mij is 1,5 inch groterquote:
Om niet te zeggen best heel vies. Net als Gulden Draak bijv.quote:
Ik had hiervoor ook de 5s en wou per se weer een kleine die gewoon in elke broekzak past. Voor dingen die je beter op een groter scherm kan doen heb ik m'n iPad Air. Die ik trouwens veel en veel meer gebruik dan m'n telefoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Bevalt het? Mijn abo loopt weer af en zit te denken aan de 6, heb nu de 5s.
Vind het ook niets. Heb vandaag wat Deugnietjes gehaald, Delerium Tremens en Gouden Carolus. Die laatste twee op aanraden van Kaas-.quote:
Dat is idd het betere werk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind het ook niets. Heb vandaag wat Deugnietjes gehaald, Delerium Tremens en Gouden Carolus. Die laatste twee op aanraden van Kaas-.
Vind Gulden Draak nog wel weer lekker. Dat Kanon is alleen echt zo'n alcoholkanon voor stoere menschen die snel dronken willen worden ofzo. Ik neem soms wel eens een 6-pack mee voor vrienden om het ze voor te zettenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om niet te zeggen best heel vies. Net als Gulden Draak bijv.
Bijna alles met meer dan 8% eigenlijk.
Delirium Tremens =quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind het ook niets. Heb vandaag wat Deugnietjes gehaald, Delerium Tremens en Gouden Carolus. Die laatste twee op aanraden van Kaas-.
Gentse strop vind ik ook een goed biertje. Gulden draak 9000 vind ik ook wel lekker maar meer voor de winter.quote:
Eens, bier over de 8% zou niet eens bier mogen heten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om niet te zeggen best heel vies. Net als Gulden Draak bijv.
Bijna alles met meer dan 8% eigenlijk.
IPA vind ik best smerig eigenlijk. Een enkeling is nog aardig te hachelen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Een sloebertje of ipa schuift er altijd wel in.
Ik heb nog vakantie dus een goed excuusquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Nu heb ik zin in bier.![]()
maar heb me voorgenomen om deze hele week tot na m'n hardloopwedstrijdje niet te drinken. So far so good....
Die Bavaria 8.6 paar maanden geleden ook 2 4-packs van meegenomen. Best OK, voor Bavaria.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:42 schreef Perrin het volgende:
Ik vermijd al deze alcoholistenbiertjes:
https://www.vice.com/nl/a(...)ieme-zwerverbier-432
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die Bavaria 8.6 paar maanden geleden ook 2 4-packs van meegenomen. Best OK, voor Bavaria.
Zag laatst wel het ultieme zwervergenot hier oversteken. Iemand in een badjas op sloffen die zo'n buurtwinkel uitkwam met een blik bier aan z'n mond en de andere 3 in z'n hand....Om 6 uur 's middags.
Gouden Carolus is erg Ok.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten, maar kennelijk gaan ze het slikken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:51 schreef 99.999 het volgende:
Die gaan gewoon uitgebreid staken deze herfst. Wees gerust.
Hoppaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik spreek geen woord Engelsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Akward? Is dat Arabisch voor awkward?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:41 schreef Tem het volgende:
[..]
IPA vind ik best smerig eigenlijk. Een enkeling is nog aardig te hachelen.
Zou die kukelelen als je het haar gegeven hebt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:03 schreef Tchock het volgende:
Als ik zo'n vrouw had zou ik ook voor de kalkoen gaan.
Wow. Vliegende varkens, ze bestaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:46 schreef remlof het volgende:
Hoppa, Macron's voorstel tot hervorming van de Franse arbeidswetgeving maakt het tot de meest flexibele van West-Europa:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ht-12764482-a1571799
En de vakbonden lijken de noodzaak in te zien en niet tot stakingen op te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |