Mijn stage begeleider wilde ook altijd drugs van me kopen en met me 'chickies' hosselen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het okay om aan je stagebegeleider ritalin te verkopen?
Heb je al een gamepc?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:39 schreef Elvi het volgende:
Ik wil een vriendje met wie ik samen kan gamenzombies schieten enzo.
/Emo
kom hier heen dan zoeken we er vanavond 1 voor jequote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:39 schreef Elvi het volgende:
/Emo
Natuurlijk, waarom niet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is het okay om aan je stagebegeleider ritalin te verkopen?
gewoon online toch, de FOK!leefquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:39 schreef Elvi het volgende:
/Emo
Heb je dat al op je profiel gezet?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:39 schreef Elvi het volgende:
/Emo
online vriendje?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon online toch, de FOK!leef.
ja, tuurlijk, net zoals hier op FOK!quote:
Niet op m'n tinder, daar staat nog geen tekstquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je dat al op je profiel gezet?
Met de joystick spelen, snap ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:39 schreef Elvi het volgende:
/Emo
duurt met opstarten al zo lang dat ik hem dan alweer uit zetquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verder dan de Sims kom ik nietEn dat ook hooguit voor een uurtje
Gewoon wat meer kolen in die stoommachine stoppen danquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
duurt met opstarten al zo lang dat ik hem dan alweer uit zet
hm lekker rustig wel, als je geen gezeur aan je kop wilt trek je je wifi er uitquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, net zoals hier op FOK!.
I'll take you to the candyshop.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met de joystick spelen, snap ik.
precies, en alleen net als IRL beetje oppassen voor virussenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hm lekker rustig wel, als je geen gezeur aan je kop wilt trek je je wifi er uit
nee joh ik heb gewoon niet zoveel geduldquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon wat meer kolen in die stoommachine stoppen dan.
uuuh ja... dat ookquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
duurt met opstarten al zo lang dat ik hem dan alweer uit zet
Ja sorry, ik game niet met peasants.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een ps3 gvd![]()
Maar heb wel Games op m'n pc
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
precies, en alleen net als IRL beetje oppassen voor virussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |