SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat staat er niet.quote:
nog niet gespot, maar hij zou dan ook direct alle foksters achter zich aan hebben, Q is daar te bescheiden voor. Die laat daarom KPD met rustquote:
Altijd beter dan een Q in my pocketquote:
Ik weet mijn doel totdat maandag stage begintquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is leuk. Seizoen 7 en 8 staan erop.
weet niet hoe groot jouw zakken zijn, maar ik vermoed niet dat Q er is pastquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd beter dan een Q in my pocket.
Fixedquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
weet niet hoe groot jouw zakken zijn, maar ik vermoed niet dat Q er is past
#funatparties
Goedquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]Hay samzz
Hoe is het vandaag met jou?
wat heeft dat te maken met passen in zakken?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
You must be fun at parties.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met passen in zakken?
Dat je een garpje te letterlijk neemtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met passen in zakken?
But it didn't.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je een garpje te letterlijk neemt
huehue neemt
Asking the right questionsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
grootste vraag is dan nog waarom dat beest Barry heet
hans was niet passend..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is leukquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je een garpje te letterlijk neemt
huehue neemt
Niet afvragen, maar bijna weekendquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das n lekkere kerelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet afvragen, maar bijna weekendPartay
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
alleen als het om een (leuke) pun gaat
bartholomeus is ook leuk maar zo lang. Ik prefereer korte namenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leonidos was beter geweest.
Of Bartholomeus.
Ja, of niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
leonidos was beter geweest.
Of Bartholomeus.
ik ook, maar niet voor n walvisquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
bartholomeus is ook leuk maar zo lang. Ik prefereer korte namen
Wtf is er met die kitten aan de hand?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omg had jij een hangbuikzwijntje?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook, maar niet voor n walvis![]()
En mijn hangbuikzwijntje heette Christine
Ik denk dat ze liever serieus genomen wordt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal jou eens letterlijk nemen
zo ga je lekker? Heeft je tindermeisje al geantwoord?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever serieus genomen wordt.
Dat wil iedereen toch? Anders ben je een grap.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever serieus genomen wordt.
ja, ze was heel lief en wilde veel aandacht, maar ik had haar gekregen en kon haar helemaal niet houden (echt, stomste cadeau ever!) maar wel echt n schatjequote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
omg had jij een hangbuikzwijntje?
Roepnaam: Bartquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
bartholomeus is ook leuk maar zo lang. Ik prefereer korte namen
Ik ben aan het WOGgenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zo ga je lekker? Heeft je tindermeisje al geantwoord?
Ik neem lieverquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat wil iedereen toch? Anders ben je een grap.
mijn overburen hebben een kunekune gekocht (dachten ze) Daisy, is nu een zeug van 90 kiloquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ze was heel lief en wilde veel aandacht, maar ik had haar gekregen en kon haar helemaal niet houden (echt, stomste cadeau ever!) maar wel echt n schatjeEn ze luisterde best goed, behalve als er eten in de buurt was
![]()
Ze is uiteindelijk naar kennissen gegaan die een boerderij hadden en al twee hangbuikzwijntjes, daar zat ze beter.
Ik geef liefdequote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het leven is toch juist geven én nemen
Waarom heb ik dit argument nou nooit gebruikt als het over een voorbinddildo ging.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het leven is toch juist geven én nemen
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben aan het WOGgen
Nee, de " #vrolijke #eerlijke #spontane #zelfstandige "(direct gequote) dame heeft nog niet gereageerd
Klopt, maar tot nu toe ben ik nog weinig gold digging whores met brains tegengekomenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat is bijzonder vooroordelend van je.
Omdat ook jij daar niet op zit te wachten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit argument nou nooit gebruikt als het over een voorbinddildo ging.
Ohjaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ook jij daar niet op zit te wachten.
gisteren zat ik een film te kijken op netflix waarin zo'n ding voorbij kwam en het eerste wat ik mij afvroeg is of dat ding 2 zeiden heeftquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit argument nou nooit gebruikt als het over een voorbinddildo ging.
die zijn ook leukquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn overburen hebben een kunekune gekocht (dachten ze) Daisy, is nu een zeug van 90 kiloZe hebben haar ook tijdelijk elders ondergebracht maar dat ging niet goed dus ze woont nu weer hier.
2 zeiden?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gisteren zat ik een film te kijken op netflix waarin zo'n ding voorbij kwam en het eerste wat ik mij afvroeg is of dat ding 2 zeiden heeft
Zij kennelijk ook, aangezien dit letterlijk zo in haar profiel staatquote:
#stinghasbeenstung?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Zij kennelijk ook, aangezien dit letterlijk zo in haar profiel staatzouden we daarom gematched zijn
Ik gebruik eigenlijk nooit hashtags, pas recentelijk op Fok, heb me laten aansteken
#juststingthings
Ook die bestaan met je typo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gisteren zat ik een film te kijken op netflix waarin zo'n ding voorbij kwam en het eerste wat ik mij afvroeg is of dat ding 2 zeiden heeft
Echt he, werkelijk ongeheurd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, gaat het weer over neuken?
Wist ik nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel een goede naam. Ik hou van dat soort namen.
Als et ff kanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, gaat het weer over neuken?
Daar wil ik best wel eens mee feestenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waarom denk je dat ie twee uiteindes heeft?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]nou je snapt best wat ik bedoelde
ze bestaan iig welquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
De ANDER lol gevenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]echt? anders zie ik de lol ook niet van zo'n ding
hebben die dingen altijd 2 uiteindes? In de film zag je er maar 1quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ie twee uiteindes heeft?
Ja echt. Misschien geen fysiek plezier maar dan gaat het meer om het mentale?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]echt? anders zie ik de lol ook niet van zo'n ding
Soms wel, soms niet. Ligt eraan wie ze gebruikt, en waaromquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hebben die dingen altijd 2 uiteindes? In de film zag je er maar 1
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Will STING sting, find out on the next episode of Game of Tindermatches
Je brein is immers de grootste erogene zone die er is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ja echt. Misschien geen fysiek plezier maar dan gaat het meer om het mentale?
Hoezo alleen de rare gebeurtenissen, als die uberhaupt gaan plaatsvinden?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]je moet wel je rare gebeurtenissen delen met ons
neequote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hebben die dingen altijd 2 uiteindes? In de film zag je er maar 1
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je brein is immers de grootste erogene zone die er is.
zijn er mannen die zo'n ding voorbinden dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ligt eraan wie ze gebruikt, en waarom
Sorry maar ik hoef echt geen lul in mijn brein!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je brein is immers de grootste erogene zone die er is.
omdat dateleedquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo alleen de rare gebeurtenissen, als die uberhaupt gaan plaatsvinden?
Alleen als ze kleine piemies hebben, om 'm groter te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zijn er mannen die zo'n ding voorbinden dan?
Bitch please, you've always got cock on your mindquote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry maar ik hoef echt geen lul in mijn brein!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |