abonnement Unibet Coolblue
pi_173504924
Als Bran de NK zou zijn, waarom loopt de NK dan?

Volgens de vorige 3ER zou Bran nooit meer lopen, wel vliegen en ook al zou vliegen tijdreizen betekenen, wat ik nogal vergezocht vind, dan zit je nog met het lopen van de NK
  donderdag 31 augustus 2017 @ 16:12:28 #52
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173504940
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja echt. :Y
Whut
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173504966
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:11 schreef Chewie het volgende:
Als Bran de NK zou zijn, waarom loopt de NK dan?

Volgens de vorige 3ER zou Bran nooit meer lopen, wel vliegen en ook al zou vliegen tijdreizen betekenen, wat ik nogal vergezocht vind, dan zit je nog met het lopen van de NK
Als je doden kan laten lopen... :P
pi_173504993
quote:
6s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als je doden kan laten lopen... :P
Maar dan zou de vorige 3ER niet zeggen dat Bran nooit meer zal lopen
  donderdag 31 augustus 2017 @ 16:15:04 #55
27648 Weakling
available in strong mint
pi_173504998
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:06 schreef Lord-inthe-north het volgende:
Zijn er Lord of the rings fans/haters hier? ...
Het is mij nog nooit gelukt om een LotR film uit te kijken. Pakken me totaal niet. Geen idee waar dat aan ligt. De meeste fantasy films trekken mij sowieso niet zo. Ik zou mezelf zeker geen fantasy hater noemen, maar er is iets met GoT dat ik vrijwel nergens anders ben tegengekomen waardoor ik dat wel erg leuk vind.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173505015
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Whut
Ik zag een plaatje voorbij komen en deelde het even hier. Sorry dat ik niet gelijk aan google en wedergoogle heb gedaan... :+
BFF met GGMM
  donderdag 31 augustus 2017 @ 16:17:47 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173505050
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:15 schreef Weakling het volgende:

[..]

Het is mij nog nooit gelukt om een LotR film uit te kijken. Pakken me totaal niet. Geen idee waar dat aan ligt. De meeste fantasy films trekken mij sowieso niet zo. Ik zou mezelf zeker geen fantasy hater noemen, maar er is iets met GoT dat ik vrijwel nergens anders ben tegengekomen.
Het leuke aan GoT is dat het kwade niet een oog op een toren is maar gewoon een leuke kinky vrouw.
Alhoewel, het nieuwe kwaad is weer een oog op een toren. of najaa, een smurf op een dood paard.

GRRM volgt GoT zelf niet meer trouwens. Hij is er klaar mee.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173505054
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zag een plaatje voorbij komen en deelde het even hier. Sorry dat ik niet gelijk aan google en wedergoogle heb gedaan... :+
  donderdag 31 augustus 2017 @ 16:18:26 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173505066
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:15 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zag een plaatje voorbij komen en deelde het even hier. Sorry dat ik niet gelijk aan google en wedergoogle heb gedaan... :+
nice googlewhack :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173505750
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is mij nog geeneens opgevallen toen ik hem thuis keek noch in de bioscoop. Foreshadowing dat de NK = een Stark, dus NK = Bran confirmed?
Wat moet ik hier zien?
pi_173505905
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:32 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En toch doorkijken en vervolgens alsnog erover klagen. Jij bent echt grappig. O+ :*
Wat ben jij achterlijk
pi_173505923
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:51 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wat moet ik hier zien?
De wights lopen in de vorm van het logo van House Stark (Wolvenkop), met wat fantasie zie je dat er in :9
pi_173506391
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:59 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De wights lopen in de vorm van het logo van House Stark (Wolvenkop), met wat fantasie zie je dat er in :9
Ah oke thanks, zie het nu. Zat meer naar die cirkel en de ruimte daarboven te kijken. :P
pi_173506734
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 16:58 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat ben jij achterlijk
:Z
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  PR en moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 17:50:16 #65
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173506954
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

:Z
Je quotes naar mij toe waren srs wel beetje dom tho :*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173507349
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je quotes naar mij toe waren srs wel beetje dom tho :*
Ja? Vind je? Oke, dan halen we je oorspronkelijke bericht weer erbij.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde overigens, gruwelijke grafhekel aan alles omtrent zombies :') Was ook ff dikke afknapper toen ik die voor het eerst in GoT zag.
Maar de afgelopen seizoenen hebben ze er voor mij genoeg verhaal omheen gebouwd (qua ice vs fire, mythe/legende, prophecy, etc) om het te kunnen dulden en ben alsnog wel nieuwsgierig naar de afloop :9
Ik heb de indruk aan de hand van jouw schrijven dat zombies op een later moment dan de beginscene kwamen en dat je het eerst goed vond en daarna een afknapper en uiteindelijk toch weer goed door de rest van het verhaal.

Maar ja, dat is mijn indruk. Kan ook zijn dat ik te dom ben om te poepen. -O- :*
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 31 augustus 2017 @ 18:23:24 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173507469
Nee zo komt het idd over
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173508217
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:21 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Precies... een geest die geboren wordt uit een zwangere vrouw... een ijsmuur die door magie bij elkaar gehouden wordt... draken... zwaarden die zomaar in de brand kunnen staan.. zombies... ijsmannen... mensen die niet door brand gewoond kunnen raken... personen die gezichten van doden als maskers kunnen dragen... reuzen... mensen terugbrengen van de dood... mensen die zichzelf kunnen klonen (house of undying)... grey scale... zwaarden van speciaal metaal dat meer schade doet... iemand die her verleden, toekomst en heden kan zien... dieren over kunnen nemen... fantasy speelt maar een kleine rol

En de Night King als end enemy staat inderdaad niet voor evil. Geen duidelijke lijn.
Game of Thrones blijft fantasy uiteraard maar ik denk dat jij ook wel doorhebt dat het een stuk minder allesomvattend en in your face is dan bij Lord of the Rings ;).

Alleen al het feit dat de hoofdrolspelers uitsluitend mensen zijn in plaats van hobbits/elven en dat het bestaan van dergelijke dingen wordt geridiculiseerd door de meerderheid van de hoofdrolspelers is een groot verschil.

LotR is bovendien een typisch good v. evil-verhaal met duidelijke scheidslijnen. De villians in GoT zijn veel minder eendimensionaal slecht aangezien die uit veel meer personen bestaan dan alleen the White Walkers waarvan we overigens nog niet weten of dat überhaupt de end enemies zijn.

Wargen in dieren is weggelaten uit GoT, ik vergelijk hier puur de serie GoT met de film LotR.

Bovendien speelt de strijd tussen good and evil een veel grotere rol dan in GoT waarin de levenswandel van mensen en hun motieven etc. leidend zijn.

Zie jij echt geen verschil daarin tussen de twee?

- w.w.
pi_173508350
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef Lord-inthe-north het volgende:

[..]

Wargen in dieren is weggelaten uit GoT,

- w.w.
Dat zat wel degelijk in de serie. Toen Jon over de Wall klom was er een Warg bij, Orell. Hij kon zo een adelaar besturen, toen Jon hem vermoorde wargde hij zelfs in zijn adelaar. Daarnaast is Bran ook een Warg.
pi_173508352
Zullen we allemaal wat aardiger tegen elkaar doen? Het is en blijft maar een tv-serie.
pi_173508410
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:12 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat zat wel degelijk in de serie. Toen Jon over de Wall klom was er een Warg bij, Orell. Hij kon zo een adelaar besturen, toen Jon hem vermoorde wargde hij zelfs in zijn adelaar. Daarnaast is Bran ook een Warg.
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Lord-inthe-north op 31-08-2017 19:23:53 ]
  donderdag 31 augustus 2017 @ 19:23:01 #72
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173508524
Hoezo gaan we hier nu allemaal shit uit de boeken bespreken comaaaaan mensen :(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 31 augustus 2017 @ 19:24:11 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173508544
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef Lord-inthe-north het volgende:

[..]

Game of Thrones blijft fantasy uiteraard maar ik denk dat jij ook wel doorhebt dat het een stuk minder allesomvattend en in your face is dan bij Lord of the Rings ;).

Alleen al het feit dat de hoofdrolspelers uitsluitend mensen zijn in plaats van hobbits/elven en dat het bestaan van dergelijke dingen wordt geridiculiseerd door de meerderheid van de hoofdrolspelers is een groot verschil.

LotR is bovendien een typisch good v. evil-verhaal met duidelijke scheidslijnen. De villians in GoT zijn veel minder eendimensionaal slecht aangezien die uit veel meer personen bestaan dan alleen the White Walkers waarvan we overigens nog niet weten of dat überhaupt de end enemies zijn.

Wargen in dieren is weggelaten uit GoT, ik vergelijk hier puur de serie GoT met de film LotR.

Bovendien speelt de strijd tussen good and evil een veel grotere rol dan in GoT waarin de levenswandel van mensen en hun motieven etc. leidend zijn.

Zie jij echt geen verschil daarin tussen de twee?

- w.w.
Je hebt 100% een punt hoor, ik denk dat die andere poster een beetje sarcastisch was :+. Natuurlijk is GoT geen high fantasy, wat LOTR wel is.

En ik vindt de LOTR films ook echt niet geweldig hoor, vindt got als serie veel beter.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_173508597
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef Lord-inthe-north het volgende:

[..]

Game of Thrones blijft fantasy uiteraard maar ik denk dat jij ook wel doorhebt dat het een stuk minder allesomvattend en in your face is dan bij Lord of the Rings ;).

Alleen al het feit dat de hoofdrolspelers uitsluitend mensen zijn in plaats van hobbits/elven en dat het bestaan van dergelijke dingen wordt geridiculiseerd door de meerderheid van de hoofdrolspelers is een groot verschil.

LotR is bovendien een typisch good v. evil-verhaal met duidelijke scheidslijnen. De villians in GoT zijn veel minder eendimensionaal slecht aangezien die uit veel meer personen bestaan dan alleen the White Walkers waarvan we overigens nog niet weten of dat überhaupt de end enemies zijn.

Wargen in dieren is weggelaten uit GoT, ik vergelijk hier puur de serie GoT met de film LotR.

Bovendien speelt de strijd tussen good and evil een veel grotere rol dan in GoT waarin de levenswandel van mensen en hun motieven etc. leidend zijn.

Zie jij echt geen verschil daarin tussen de twee?

- w.w.
Ik vind het juist minder in your face in Lord of the Rings. Daar bestaan verschillende rassen, maar in Game of Thrones wil hij juist over de top gaan met fantasy. Dat heeft hij zelf gezegd in interviews. En daarom zien we ook het een na het andere fantasy ding in Game of Thrones. Je ziet het nu ook terug in de show dat ze steeds meer doen alleen voor de 'shock value'. En dat vind ik dan weer jammer.

Ja, leuk, er zijn verschillende rassen. Is dat nou echt zo'n groot verschil? Er zijn dan weer geen geesten die uit vagina's komen. Of mensen die zomaar gezichten kunnen overnemen.

Het is ook een veel langer verhaal. Dan kan je ook dieper ingaan in dat soort dingen. En dat is wel een verschil, ja. Ik kan het allebei wel op prijs stellen.

Wargen zit gewoon in de serie. Best vaak ook.

Ik zie best een verschil in de twee op de punten die jij noemt in verschil tussen goed en kwaad. Maar niet dat er minder fantasy in Game of Thrones zit. The Lord of the Rings gaat vooral om de reis... de journey... het avontuur. En Game of Thrones gaat over politieke spelletjes.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 19:39:19 #75
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_173508866
Klopt maar beide zijn fantasy. Lotr is wel high fantasy ( orcs, elfs etc ) en got is dat zeer zeker niet.

By the way deze kwam voorbij.. vette scene was dit.

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')