SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Wat een onzin. Ze filmen over ruim een maand al.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:50 schreef MMaRsu het volgende:
Haha nee er zijn geen s8 scripts. Ze moeten het nog schrijven.
Owja das waar. Maar die scripts zijn iig niet geleaked.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze filmen over ruim een maand al.
Grappig want die zombies zie je al in aflevering 1 van seizoen 1.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde overigens, gruwelijke grafhekel aan alles omtrent zombiesWas ook ff dikke afknapper toen ik die voor het eerst in GoT zag.
Maar de afgelopen seizoenen hebben ze er voor mij genoeg verhaal omheen gebouwd (qua ice vs fire, mythe/legende, prophecy, etc) om het te kunnen dulden en ben alsnog wel nieuwsgierig naar de afloop
En volgens mij zelfs de allereerste scene.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Grappig want die zombies zie je al in aflevering 1 van seizoen 1.
Precies, dan ben je wel een droeftoeter als je nu gaat zeuren over die army of the dead.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En volgens mij zelfs de allereerste scene.
Sowieso.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Precies, dan ben je wel een droeftoeter als je nu gaat zeuren over die army of the dead.
Mensen mogen dat toch wel het minste van GOT vinden? En voor die mensen zal seizoen 8 dus wat minder zijn jamquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Precies, dan ben je wel een droeftoeter als je nu gaat zeuren over die army of the dead.
Bran is de nk.is echt de domste theoryquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mij nog geeneens opgevallen toen ik hem thuis keek noch in de bioscoop. Foreshadowing dat de NK = een Stark, dus NK = Bran confirmed?
[ afbeelding ]
En of dit fanmade is of niet.. geen idee. Maar het doet mij denken aan hoe in Harry Potter 7 part 2 twee personages tegen over elkaar stonden. Ook met zo'n overdreven kleurstelling.![]()
Ik zie de Eifeltoren er ook in. Stokbrood confirmed.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mij nog geeneens opgevallen toen ik hem thuis keek noch in de bioscoop. Foreshadowing dat de NK = een Stark, dus NK = Bran confirmed?
[ afbeelding ]
En of dit fanmade is of niet.. geen idee. Maar het doet mij denken aan hoe in Harry Potter 7 part 2 twee personages tegen over elkaar stonden. Ook met zo'n overdreven kleurstelling.![]()
Sowieso fanmadequote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The end of all thingsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
seizoen 7 7 is net afgelopen, ze gaan toch niet nu al beginnen met seizoen 8 promotie dat over 1,5 jaar gaat begiinnenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
sterke scene. al helemaal nu we weten wat de echte dreiging is en de woorden van mormont veel zwaarder weegt met die kennisquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:54 schreef Harvest89 het volgende:
Ben nu weer seizoen 1 aan het kijken.
Ik zie nu weer wat voor een geweldig personage Jeor Mormont was.
Hele goede acteur ook.
Deze scene is toch wel een van mijn favorieten van alle 7 seizoenen.
kan beter team targaryen team lannister zijn voor het geval dat dany gaat buigen voor jaegonquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Poes. het volgende:
De OP kan ook wel weer op de schop; Team Queen Dany en Team Queen Cersei.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
Bran is de nk.is echt de domste theory
Huilenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:08 schreef MPC60 het volgende:
Gisteren eindelijk kunnen zien, bedankt voor de spoiler tt van het vorige topic.
Kansloze TT was dat inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:08 schreef MPC60 het volgende:
Gisteren eindelijk kunnen zien, bedankt voor de spoiler tt van het vorige topic.
Rot een eind op joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:08 schreef MPC60 het volgende:
Hij kwam Stark waarschuwen, niemand geloofde hem, kop eraf, niemand was klaar voor de invasie. Don't shoot the messenger ditdat.quote:
Hij was een deserterende Night Watch, saillant detail.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij kwam Stark waarschuwen, niemand geloofde hem, kop eraf, niemand was klaar voor de invasie. Don't shoot the messenger ditdat.
Ja, dus vond ik het eerst niks. Goed gelezen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En toch doorkijken en vervolgens alsnog erover klagen. Jij bent echt grappig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dus vond ik het eerst niks. Goed gelezen.
Tering, wat een domme opmerking.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij die nooit hequote:
Hoezo klagen? Ik zeg juist dat ik ze wel interessant ben gaan vinden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En toch doorkijken en vervolgens alsnog erover klagen. Jij bent echt grappig.![]()
De verhalen zijn gebasseerd op nog veel oudere verhalen, bijbel is voor jonkies van slechts 2000 jaar jongquote:
Precies... een geest die geboren wordt uit een zwangere vrouw... een ijsmuur die door magie bij elkaar gehouden wordt... draken... zwaarden die zomaar in de brand kunnen staan.. zombies... ijsmannen... mensen die niet door brand gewoond kunnen raken... personen die gezichten van doden als maskers kunnen dragen... reuzen... mensen terugbrengen van de dood... mensen die zichzelf kunnen klonen (house of undying)... grey scale... zwaarden van speciaal metaal dat meer schade doet... iemand die her verleden, toekomst en heden kan zien... dieren over kunnen nemen... fantasy speelt maar een kleine rolquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:06 schreef Lord-inthe-north het volgende:
Zijn er Lord of the rings fans/haters hier?
Heb gisteren Fellowship of the ring gekeken omdat GRRM meerdere malen zei dat JRRT hem in grote mate heeft beïnvloed omdat JRRT het genre min of meer heeft gecreëerd. Lord of the rings wordt door sommigen zelfs de voorganger van GoT genoemd dus meer dan genoeg om de films een kans te geven.
Ik ben echter behoorlijk underwhelmed. Als er één woord is waarmee ik FotR zou moeten beschrijven is dat saai. Werd er warm noch koud van.
Het fantasy gehalte was daarnaast voor mij veel en veel te hoog. De reden dat GoT mij als fantasy-hater wel interesseert net als vele andere fantasy-haters is dat de fantasy-elementen niet allesomvattend zijn doordat de scherpe randen er af zijn gehaald. Ook de duidelijke lijn tussen good and evil is lachwekkend, is toch geen Disney-film.
Hebben meer mensen dat?
- w.w.
Tja. Prioriteiten stellen heh...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:08 schreef MPC60 het volgende:
A mad man saw, what he saw. Zei Ned Stark meen ik. Als hij serieus had geluisterd naar hem ipv onthoofden was het uiteraard heel anders gelopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij kwam Stark waarschuwen, niemand geloofde hem, kop eraf, niemand was klaar voor de invasie. Don't shoot the messenger ditdat.
Als fantasy hater LOTR kijken....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:06 schreef Lord-inthe-north het volgende:
Zijn er Lord of the rings fans/haters hier?
Heb gisteren Fellowship of the ring gekeken omdat GRRM meerdere malen zei dat JRRT hem in grote mate heeft beïnvloed omdat JRRT het genre min of meer heeft gecreëerd. Lord of the rings wordt door sommigen zelfs de voorganger van GoT genoemd dus meer dan genoeg om de films een kans te geven.
Ik ben echter behoorlijk underwhelmed. Als er één woord is waarmee ik FotR zou moeten beschrijven is dat saai. Werd er warm noch koud van.
Het fantasy gehalte was daarnaast voor mij veel en veel te hoog. De reden dat GoT mij als fantasy-hater wel interesseert net als vele andere fantasy-haters is dat de fantasy-elementen niet allesomvattend zijn doordat de scherpe randen er af zijn gehaald. Ook de duidelijke lijn tussen good and evil is lachwekkend, is toch geen Disney-film.
Hebben meer mensen dat?
- w.w.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
En toch zie je dat het gezicht van de Night King steeds meer aan t veranderen is en nu best wel duidelijk die lelijke neus van dat lelijke Stark kind heft. Viel me ind e laatste aflevering echt flink op.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bran is de nk.is echt de domste theory
Hardop gelachen. Goed antwoord op zo'n teringdomme post.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Precies... een geest die geboren wordt uit een zwangere vrouw... een ijsmuur die door magie bij elkaar gehouden wordt... draken... zwaarden die zomaar in de brand kunnen staan.. zombies... ijsmannen... mensen die niet door brand gewoond kunnen raken... personen die gezichten van doden als maskers kunnen dragen... reuzen... mensen terugbrengen van de dood... mensen die zichzelf kunnen klonen (house of undying)... grey scale... zwaarden van speciaal metaal dat meer schade doet... iemand die her verleden, toekomst en heden kan zien... dieren over kunnen nemen... fantasy speelt maar een kleine rol
En de Night King als end enemy staat inderdaad niet voor evil. Geen duidelijke lijn.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Kweenie of het echt is:Nee het is niet echt. Moeilijk he googlen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Je hebt de verkeerde persoon gequoted. Geeft niks, ik weet dat je achterlijk bent en ik respecteer dat door niks lulligs terug te zeggen.quote:
Ja echt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee het is niet echt. Moeilijk he googlen.
[ afbeelding ]
Als je doden kan laten lopen...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:11 schreef Chewie het volgende:
Als Bran de NK zou zijn, waarom loopt de NK dan?
Volgens de vorige 3ER zou Bran nooit meer lopen, wel vliegen en ook al zou vliegen tijdreizen betekenen, wat ik nogal vergezocht vind, dan zit je nog met het lopen van de NK
Maar dan zou de vorige 3ER niet zeggen dat Bran nooit meer zal lopenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als je doden kan laten lopen...
Het is mij nog nooit gelukt om een LotR film uit te kijken. Pakken me totaal niet. Geen idee waar dat aan ligt. De meeste fantasy films trekken mij sowieso niet zo. Ik zou mezelf zeker geen fantasy hater noemen, maar er is iets met GoT dat ik vrijwel nergens anders ben tegengekomen waardoor ik dat wel erg leuk vind.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:06 schreef Lord-inthe-north het volgende:
Zijn er Lord of the rings fans/haters hier? ...
Ik zag een plaatje voorbij komen en deelde het even hier. Sorry dat ik niet gelijk aan google en wedergoogle heb gedaan...quote:
Het leuke aan GoT is dat het kwade niet een oog op een toren is maar gewoon een leuke kinky vrouw.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gelukt om een LotR film uit te kijken. Pakken me totaal niet. Geen idee waar dat aan ligt. De meeste fantasy films trekken mij sowieso niet zo. Ik zou mezelf zeker geen fantasy hater noemen, maar er is iets met GoT dat ik vrijwel nergens anders ben tegengekomen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag een plaatje voorbij komen en deelde het even hier. Sorry dat ik niet gelijk aan google en wedergoogle heb gedaan...
nice googlewhackquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag een plaatje voorbij komen en deelde het even hier. Sorry dat ik niet gelijk aan google en wedergoogle heb gedaan...
Wat moet ik hier zien?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben jij achterlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En toch doorkijken en vervolgens alsnog erover klagen. Jij bent echt grappig.![]()
De wights lopen in de vorm van het logo van House Stark (Wolvenkop), met wat fantasie zie je dat er inquote:
Ah oke thanks, zie het nu. Zat meer naar die cirkel en de ruimte daarboven te kijken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:59 schreef lord_bono het volgende:
[..]
De wights lopen in de vorm van het logo van House Stark (Wolvenkop), met wat fantasie zie je dat er in
quote:
Ja? Vind je? Oke, dan halen we je oorspronkelijke bericht weer erbij.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je quotes naar mij toe waren srs wel beetje dom tho
Ik heb de indruk aan de hand van jouw schrijven dat zombies op een later moment dan de beginscene kwamen en dat je het eerst goed vond en daarna een afknapper en uiteindelijk toch weer goed door de rest van het verhaal.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde overigens, gruwelijke grafhekel aan alles omtrent zombiesWas ook ff dikke afknapper toen ik die voor het eerst in GoT zag.
Maar de afgelopen seizoenen hebben ze er voor mij genoeg verhaal omheen gebouwd (qua ice vs fire, mythe/legende, prophecy, etc) om het te kunnen dulden en ben alsnog wel nieuwsgierig naar de afloop
Game of Thrones blijft fantasy uiteraard maar ik denk dat jij ook wel doorhebt dat het een stuk minder allesomvattend en in your face is dan bij Lord of the Ringsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Precies... een geest die geboren wordt uit een zwangere vrouw... een ijsmuur die door magie bij elkaar gehouden wordt... draken... zwaarden die zomaar in de brand kunnen staan.. zombies... ijsmannen... mensen die niet door brand gewoond kunnen raken... personen die gezichten van doden als maskers kunnen dragen... reuzen... mensen terugbrengen van de dood... mensen die zichzelf kunnen klonen (house of undying)... grey scale... zwaarden van speciaal metaal dat meer schade doet... iemand die her verleden, toekomst en heden kan zien... dieren over kunnen nemen... fantasy speelt maar een kleine rol
En de Night King als end enemy staat inderdaad niet voor evil. Geen duidelijke lijn.
Dat zat wel degelijk in de serie. Toen Jon over de Wall klom was er een Warg bij, Orell. Hij kon zo een adelaar besturen, toen Jon hem vermoorde wargde hij zelfs in zijn adelaar. Daarnaast is Bran ook een Warg.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef Lord-inthe-north het volgende:
[..]
Wargen in dieren is weggelaten uit GoT,
- w.w.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat zat wel degelijk in de serie. Toen Jon over de Wall klom was er een Warg bij, Orell. Hij kon zo een adelaar besturen, toen Jon hem vermoorde wargde hij zelfs in zijn adelaar. Daarnaast is Bran ook een Warg.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lord-inthe-north op 31-08-2017 19:23:53 ]
Je hebt 100% een punt hoor, ik denk dat die andere poster een beetje sarcastisch wasquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef Lord-inthe-north het volgende:
[..]
Game of Thrones blijft fantasy uiteraard maar ik denk dat jij ook wel doorhebt dat het een stuk minder allesomvattend en in your face is dan bij Lord of the Rings.
Alleen al het feit dat de hoofdrolspelers uitsluitend mensen zijn in plaats van hobbits/elven en dat het bestaan van dergelijke dingen wordt geridiculiseerd door de meerderheid van de hoofdrolspelers is een groot verschil.
LotR is bovendien een typisch good v. evil-verhaal met duidelijke scheidslijnen. De villians in GoT zijn veel minder eendimensionaal slecht aangezien die uit veel meer personen bestaan dan alleen the White Walkers waarvan we overigens nog niet weten of dat überhaupt de end enemies zijn.
Wargen in dieren is weggelaten uit GoT, ik vergelijk hier puur de serie GoT met de film LotR.
Bovendien speelt de strijd tussen good and evil een veel grotere rol dan in GoT waarin de levenswandel van mensen en hun motieven etc. leidend zijn.
Zie jij echt geen verschil daarin tussen de twee?
- w.w.
Ik vind het juist minder in your face in Lord of the Rings. Daar bestaan verschillende rassen, maar in Game of Thrones wil hij juist over de top gaan met fantasy. Dat heeft hij zelf gezegd in interviews. En daarom zien we ook het een na het andere fantasy ding in Game of Thrones. Je ziet het nu ook terug in de show dat ze steeds meer doen alleen voor de 'shock value'. En dat vind ik dan weer jammer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:06 schreef Lord-inthe-north het volgende:
[..]
Game of Thrones blijft fantasy uiteraard maar ik denk dat jij ook wel doorhebt dat het een stuk minder allesomvattend en in your face is dan bij Lord of the Rings.
Alleen al het feit dat de hoofdrolspelers uitsluitend mensen zijn in plaats van hobbits/elven en dat het bestaan van dergelijke dingen wordt geridiculiseerd door de meerderheid van de hoofdrolspelers is een groot verschil.
LotR is bovendien een typisch good v. evil-verhaal met duidelijke scheidslijnen. De villians in GoT zijn veel minder eendimensionaal slecht aangezien die uit veel meer personen bestaan dan alleen the White Walkers waarvan we overigens nog niet weten of dat überhaupt de end enemies zijn.
Wargen in dieren is weggelaten uit GoT, ik vergelijk hier puur de serie GoT met de film LotR.
Bovendien speelt de strijd tussen good and evil een veel grotere rol dan in GoT waarin de levenswandel van mensen en hun motieven etc. leidend zijn.
Zie jij echt geen verschil daarin tussen de twee?
- w.w.
Lord Baelishquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:39 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt maar beide zijn fantasy. Lotr is wel high fantasy ( orcs, elfs etc ) en got is dat zeer zeker niet.
By the way deze kwam voorbij.. vette scene was dit.
Arya heeft z'n gezicht hopelijk, dan mag de acteur nog een keer terugkomenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef Lord-inthe-north het volgende:
[..]
Lord BaelishJammer dat ie weg is en dus geen scenes meer tussen hem en Varys.
Zou tof zijn maar weet gezien het tempo van afgelopen seizoen niet in hoeverre daar tijd voor is.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Arya heeft z'n gezicht hopelijk, dan mag de acteur nog een keer terugkomen
Varys en hij zijn de laatste seizoenen echt kut.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef Lord-inthe-north het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:15 schreef Lord-inthe-north het volgende:
[..]In de serie wargt bran in een wolf en jaagt hij op konijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
Er van uitgaande dat het grote gevecht rond Winterfell gaat plaatsvinden, zie ik Arya/Sansa nog wel naar het zuiden vluchten. Arya zou dan uitstekend in de gelegenheid komen om naar King's Landing te gaan. Ondanks dat Arya behoorlijk kan zwaardvechten, zie ik Arya met haar 1 meter 50 niet zo snel wight's aan het front vermoordenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:22 schreef Lord-inthe-north het volgende:
[..]
Zou tof zijn maar weet gezien het tempo van afgelopen seizoen niet in hoeverre daar tijd voor is.
Denk het, ja. De meeste mensen zouden eruit halen dat ik het eerste seizoen nog m'n twijfels over de serie had wat de rest v/d serie weer recht heeft getrokken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Kan ook zijn dat ik te dom ben om te poepen.![]()
Dan lezen de meeste mensen niet goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk het, ja. De meeste mensen zouden eruit halen dat ik het eerste seizoen nog m'n twijfels over de serie had wat de rest v/d serie weer recht heeft getrokken.
bestaat er ook een low fantasy?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:14 schreef timmmmm het volgende:
GoT is de definitie van high fantasy.
klopt ook wel. low fantasy speelt zich af in onze wereld en is wat kleinschaliger. Westeros, essos en de rest als fictieve wereld en de epische strijd die al seizoenenlang aangekondigd wordt en dit en het vorige is losgebarsten tussen mens en the dead is dus de definitie van high fantasy.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:28 schreef murp het volgende:
[..]
bestaat er ook een low fantasy?
Dan moet ik denken aan Hercules en Xena
Dit zegt wiki eroverquote:Low fantasy is a subgenre of fantasy fiction. In the study of fantasy literature, it has been defined as fiction where magical events intrude on an otherwise normal world.[1][2] It thus contrasts with high fantasy stories, which take place in a fictional world with its own set of rules and physical laws.
Ik ben een betrouwbaarder bron, dus kijk maar gewoon naar de post ervoor danquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:35 schreef murp het volgende:
[..]
wiki is geen goede bron is mij geleerd
Die komt nog wel terug, Arya heeft zijn face nu.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef Lord-inthe-north het volgende:
[..]
xena kon heel hoog springen.. andere wetten mbt zwaartekracht!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben een betrouwbaarder bron, dus kijk maar gewoon naar de post ervoor dan
Hij viel wel wat tegen, vond je niet. Er werd altijd verteld hoe knap en charismatisch hij wel niet was.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
Jaaaa!!! Eindelijk zien we RheagarGod!!![]()
(ik zie de aflevering ivm vakantie pas nu)
Dat valt te verklaren omdat hij geromantiseerd is met de jaren. Op eenzelfde manier als wij terugkijken op 'legendarische' figuren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:04 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Hij viel wel wat tegen, vond je niet. Er werd altijd verteld hoe knap en charismatisch hij wel niet was.
Ik had hem (eerlijk gezegd) ook knapper verwachtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 23:04 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Hij viel wel wat tegen, vond je niet. Er werd altijd verteld hoe knap en charismatisch hij wel niet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |