Het regent. Maar enfin.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Kasthomo gespot. Kom er toch uit man, tis best lekker weer.
Paupers die dit niet snappen moeten zichzelf weggooien inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef MsMessy het volgende:
Dat zijn linkshandigen. Want dan zit horloge in de weg.
Linkshandigen zijn aanstellers. Gewoon met rechts alles doen, net als de meerderheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef MsMessy het volgende:
echte bazen kunnen fappen met beide handen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Linkshandigen zijn aanstellers. Gewoon met rechts alles doen, net als de meerderheid.
Quasi interessante gedoe allemaal.
Ik krijg het met één hand niet eens voor elkaar joh.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:26 schreef Handleiding het volgende:
[..]
echte bazen kunnen fappen met beide handen.
jij bent o.a. één van die bazenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik krijg het met één hand niet eens voor elkaar joh.
Fappen en de muis besturen kan ik met beide handen. Fatsoenlijk schrijven kan ik met beide handen niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:26 schreef Handleiding het volgende:
[..]
echte bazen kunnen fappen met beide handen.
Dat dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef MsMessy het volgende:
fappenteller, wat een uitvinding.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:33 schreef Pharkus het volgende:
Om mijn faphand, is goed voor de stappenteller
Het topic is geopend door een rechtspoot. Wie is er nou de quasi interessante aansteller?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Linkshandigen zijn aanstellers. Gewoon met rechts alles doen, net als de meerderheid.
Quasi interessante gedoe allemaal.
Telt m'n moeder niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:34 schreef Handleiding het volgende:
[..]
fappenteller, wat een uitvinding.
Nee, hoor 9 van de 10 zijn gewoon rechtshandigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef MsMessy het volgende:
Ik stel nergens dat er geen enkele rechtspoot een aansteller is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Het topic is geopend door een rechtspoot. Wie is er nou de quasi interessante aansteller?.
Ze komt niet verder dan 3, wat genoeg is voor TS.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
die kan niet tellen en fappen tegelijk
Ik ben linkshandig en draag mijn horloge ook links. Terechte klachtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:39 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Nee, hoor 9 van de 10 zijn gewoon rechtshandig
Dan doe je het verkeerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig en draag mijn horloge ook links. Terechte klacht
Goede klacht.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:14 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Stelletje latente homo's, een horloge hoor je om je linker pols te dragen. Niet als een miet om je rechter
Mensen die deze basisetiquette niet in acht nemen zijn niet meer serieus te nemen en vaak behoorlijk incompetent. Vooral mensen die dan wel een duur horloge hebbenDat is zoiets als een zakenman die in een veel te wijd pak loopt, of een piloot in een t-shirt
Klacht: mensen die niet snappen hoe ze een horloge moeten dragen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig en draag mijn horloge ook links. Terechte klacht
Ik ben rechtshandig en draag hem ook rechts. Geen idee waarom eigenlijk, altijd al gedaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef MsMessy het volgende:
Ik draag links. Mijn horloge ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:14 schreef wise het volgende:
lekker belangrijk hoe iemand iets draagt
Om dezelfde reden dat je niet midden op een plein een drol gaat zitten draaien, beschaving.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:32 schreef CoolGuy het volgende:
Ik draag mn horloge ook links, maar waarom zou je je hier druk om maken?
Dat betekent dat je saaf hebt, en je bent dan een baas.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:59 schreef Ingolstadt het volgende:
Mensen met aan de ene pols een smartwatch en aan de andere een analoog klokje
Met hoeveel fapjes kom jij.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:34 schreef Handleiding het volgende:
[..]
fappenteller, wat een uitvinding.
Dit!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig en draag hem ook rechts. Geen idee waarom eigenlijk, altijd al gedaan.
Er is maar 1 ding erger dan een nep Rolex en dat is een echte.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Niet om iedere pols een gouden Rolex hebben.
Mensen met een smartwatch swsquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:59 schreef Ingolstadt het volgende:
Mensen met aan de ene pols een smartwatch en aan de andere een analoog klokje
Smartwatch is voor IT'ersquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat betekent dat je saaf hebt, en je bent dan een baas.
Is gewoon goeie hoor, een horloge om een gespierde arm met tattoosquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:03 schreef Zolderkamer het volgende:
Alsof je de tijd niet weet...![]()
Horloges zijn voor onzekere knulletjes..
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:01 schreef IJsblock het volgende:
Linkshandig hier en ik draag hem rechts.
Gewoon omdat het kan en een Breitling is.
Dat is het beeld dat jij hebt over vrouwen ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:06 schreef Tamabralski het volgende:
Neger met duur (nep-)horloge gespot.
Sukkels die geilen op horloges.. Het is haast een indicatie voor debiliteit.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:06 schreef Tamabralski het volgende:
Neger met duur (nep-)horloge gespot.
Sukkels die geilen op horloges.. Het is haast een indicatie voor debiliteit.
Zoiets wil ik kopenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Gewoon Armani smartwatch dragen
Rommel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:49 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zoiets wil ik kopen
[ [url=http://images.asos-media.com/products/emporio-armani-tazio-chronograph-watch-in-stainless-steel-ar6088/5923480-1-silvergold?$XXL[ afbeelding ]wid=513&fit=constrain]afbeelding[/url] ]
Hoor je dat.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Meneer heb m3, maar wilt niet de uber statusman uithangen met een horloge
Bi-color, modemerk. niet Zwitsers.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Want? Behalve de prijs noem nog iets
Geen Swiss Made, nuff said.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Want? Behalve de prijs noem nog iets
Oorbellen heb ik niets mee, een gouden ketting wil ik misschien nog wel een keer aanschaffenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hoor je dat.
Nee, vroeger vond ik het mooi, nu niet meer. Maarja vroeger had ik ook oorbelletjes
Bi-color is een kwestie van smaak en ik hoef niet per se een zwitsers merk en heb ook geen paar duizend euro daar voor overquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Bi-color, modemerk. niet Zwitsers.
Fixed.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Bi-color is een kwestie van smaak en ik hoef niet per se een zwitsers merk en heb ook geen paar duizend euro daar voor over
Je moet geen dingen fixen waar je geen weet van hebt. Kan denk ik wel een submariner betalen of een omega, maar koop dan liever wat goedkopere merkenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Fixed.
Dan kun je nog altijd tig andere horloges kopen in plaats van een plakmerkje.
Eerst praten over 'weten' en dan 'denken' dat je iets kuntquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:00 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Je moet geen dingen fixen waar je geen weet van hebt. Kan denk ik wel een submariner betalen of een omega, maar koop dan liever wat goedkopere merken
Terechte klacht.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:14 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Stelletje latente homo's, een horloge hoor je om je linker pols te dragen. Niet als een miet om je rechter
Mensen die deze basisetiquette niet in acht nemen zijn niet meer serieus te nemen en vaak behoorlijk incompetent. Vooral mensen die dan wel een duur horloge hebbenDat is zoiets als een zakenman die in een veel te wijd pak loopt, of een piloot in een t-shirt
Klacht: mensen die niet snappen hoe ze een horloge moeten dragen.
Dat niet doenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:27 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Bonusklacht: halve zolen die dan het klokje aan de binnenkant van hun pols doen.
Zwitsers hoeft ook niet per se (al zijn het wel een paar van de beste merken), maar mensen die dit soort producten van modemerken kopen lopen direct te koop met hun onwetendheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:55 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Bi-color is een kwestie van smaak en ik hoef niet per se een zwitsers merk en heb ook geen paar duizend euro daar voor over
Natuurlijkere bewegingquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat niet doen.
Veel natuurlijkere beweging van je spaakbeen/ellepijp. Klokje aan de buitenkant is alleen maar voor de show.
Droeg je je oorbelletje links of rechts?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hoor je dat.
Nee, vroeger vond ik het mooi, nu niet meer. Maarja vroeger had ik ook oorbelletjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |