Het regent. Maar enfin.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Kasthomo gespot. Kom er toch uit man, tis best lekker weer.
Paupers die dit niet snappen moeten zichzelf weggooien inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef MsMessy het volgende:
Dat zijn linkshandigen. Want dan zit horloge in de weg.
Linkshandigen zijn aanstellers. Gewoon met rechts alles doen, net als de meerderheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef MsMessy het volgende:
echte bazen kunnen fappen met beide handen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Linkshandigen zijn aanstellers. Gewoon met rechts alles doen, net als de meerderheid.
Quasi interessante gedoe allemaal.
Ik krijg het met één hand niet eens voor elkaar joh.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:26 schreef Handleiding het volgende:
[..]
echte bazen kunnen fappen met beide handen.
jij bent o.a. één van die bazenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik krijg het met één hand niet eens voor elkaar joh.
Fappen en de muis besturen kan ik met beide handen. Fatsoenlijk schrijven kan ik met beide handen niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:26 schreef Handleiding het volgende:
[..]
echte bazen kunnen fappen met beide handen.
Dat dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef MsMessy het volgende:
fappenteller, wat een uitvinding.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:33 schreef Pharkus het volgende:
Om mijn faphand, is goed voor de stappenteller
Het topic is geopend door een rechtspoot. Wie is er nou de quasi interessante aansteller?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Linkshandigen zijn aanstellers. Gewoon met rechts alles doen, net als de meerderheid.
Quasi interessante gedoe allemaal.
Telt m'n moeder niet?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:34 schreef Handleiding het volgende:
[..]
fappenteller, wat een uitvinding.
Nee, hoor 9 van de 10 zijn gewoon rechtshandigquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:18 schreef MsMessy het volgende:
Ik stel nergens dat er geen enkele rechtspoot een aansteller is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Het topic is geopend door een rechtspoot. Wie is er nou de quasi interessante aansteller?.
Ze komt niet verder dan 3, wat genoeg is voor TS.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
die kan niet tellen en fappen tegelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |