niet nu, ik ben op t moment onmisbaarquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
Je mag toch gewoon op vakantie?
Als je over houdt heb je teveelquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:55 schreef Allures het volgende:
Hoe weet je wanneer je te veel hapjes en zo hebt voor een feestje?
In jouw geval? Denken wat je allemaal aan hapjes wil hebben, dat met 80% terugschalen en dat is precies teveel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:55 schreef Allures het volgende:
Hoe weet je wanneer je te veel hapjes en zo hebt voor een feestje? Dat inschatten is altijd zo lastig
als je over hebt na je feestjequote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:55 schreef Allures het volgende:
Hoe weet je wanneer je te veel hapjes en zo hebt voor een feestje? Dat inschatten is altijd zo lastig
Liever teveel dan te weinig in ieder gevalquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:55 schreef Allures het volgende:
zelfde grapquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je over houdt heb je teveel![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je over houdt heb je teveel![]()
Ja dat dacht ik een keer te voorkomenquote:
Ja dat sowieso maar die angst neemt hier soms beetje grote vormen aanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
Liever teveel dan te weinig in ieder geval
Teveel bestaat niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:55 schreef Allures het volgende:
Ja ik meestal iets extra voor maanden en zo lang blijft het niet goedquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Teveel bestaat niet.
Iets extra voor de volgende dag
Als je er gewoon voor zorgt dat je zelf alle hapjes lekker vindt dan heb je nooit hapjes teveel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:55 schreef Allures het volgende:
Hoax. Er zijn nooit teveel hapjes. Ohnee wacht je hebt mij niet uitgenodigdquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:55 schreef Allures het volgende:
Jongens jullie kennen mij echt niet he? Ik bedoel, hoe weet je dat je een hoeveelheid hebt waarbij je nog in deze categorie zitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je er gewoon voor zorgt dat je zelf alle hapjes lekker vindt dan heb je nooit hapjes teveel.
En zijn er onder het bezoek geen vrienden die hapjes willen meenemen? Of is dat 'not done' binnen jullie sociale kring?
Je bent welkom hoor!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoax. Er zijn nooit teveel hapjes. Ohnee wacht je hebt mij niet uitgenodigd
hoaxquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:04 schreef Allures het volgende:
Een vriendin is een fokster trouwens
dan doe je dus in elk geval minder dan je wíl doenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Jongens jullie kennen mij echt niet he? Ik bedoel, hoe weet je dat je een hoeveelheid hebt waarbij je nog in deze categorie zit
Beetje te veel is inderdaad niet erg. Lekker voor de dagen er na of voor mensen om mee te nemen
Maar ik zit daar altijd al ruim over
Ooit heeft trouwens iemand eten 'gejat' op een feestje hierDie was van 'dit is lekker!!' tas open, dingen er in
Echt enorm
Als je het vraagt krijg je het ook wel hoor
Hoeveel mensen komen er?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Jongens jullie kennen mij echt niet he? Ik bedoel, hoe weet je dat je een hoeveelheid hebt waarbij je nog in deze categorie zit
Beetje te veel is inderdaad niet erg. Lekker voor de dagen er na of voor mensen om mee te nemen
Maar ik zit daar altijd al ruim over
Ooit heeft trouwens iemand eten 'gejat' op een feestje hierDie was van 'dit is lekker!!' tas open, dingen er in
Echt enorm
Als je het vraagt krijg je het ook wel hoor
Soms denk ik dat jij, Dino en Rex allemaal bij hetzelfde bedrijf werken, maar wel op een andere afdelingquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:04 schreef Elvi het volgende:
Dag 4 van de klacht-saga![]()
Omdat n collega ergens 3 maanden geleden een bestelling verkeerd heeft genoteerd (en dubbel) zijn er allerlei dingen fout gegaan, collega's hebben fouten gemaakt met de eerdere klachten, en t is een zooitje.
Ben al 3 dagen bezig, dit is dag 4 en wéér zit n collega niet op te letten. Keurt de ene klacht goed, de ander afterwijl er dezelfde tekst in staat. I'm losing my shit
Misschien alle drie bij de overheidquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij, Dino en Rex allemaal bij hetzelfde bedrijf werken, maar wel op een andere afdeling
ja zo ver was ik alquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan doe je dus in elk geval minder dan je wíl doen
ik wel. Mini quiche dan weer nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:09 schreef Elvi het volgende:
Ligt ook aan de hapjes. Gevulde eitjes eet je geen 5 van op 1 avond. Mini quiche misschien wel weerligt eraan hoe Mini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |