voor mij maakt t niet zoveel uit of t een man of vrouw is, ik kijk om t gevoel dat eruit spreekt. Niet zozeer t uiterlijk of de persoonquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik weet t ook nietIk vond t zo verbazingwekkend dat daar gezellige moeders en tienermeisjes in boekjes staan te kijken waar een jongetje dubbelgepenetreerd wordt door 2 negers of zo
![]()
![]()
KAWAII!
maar werk en collega's enzoquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je op tijd boekt is de vlucht helemaal niet zo bizar duur. Doen zeg ik!
Never mindquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt joh.
Ja ik dan ook. Zal wel met de ex te maken hebben die we in gemeen hebben.quote:
Say whut?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik dan ook. Zal wel met de ex te maken hebben die we in gemeen hebben.
Is die niet van z'n hoofd gevallen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:37 schreef Samzz het volgende:
Er komt hier net iemand binnen met een cavia op de arm. The fuck.
Nu klinkt het weer zo gemeenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
Het ideale compliment voor je ex:
Door jou ben ik een punt omhoog gegaan op de Kinsey scale
Ja gefuckt was er ookquote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt als een goede fucking vakanite
Wel neequote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu klinkt het weer zo gemeen
Wat is daar mee?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar werk en collega's enzo [ afbeelding ]
Met een fret nog lekkerder.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 11:37 schreef Samzz het volgende:
Er komt hier net iemand binnen met een cavia op de arm. The fuck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |