Ik heb geen truien. Ik zet de thermostaat hoger.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef Vorkheftruck het volgende:
Vanaf welke trui temperatuur doen jullie de truiweer aan?
Ik wil ook een thermostaat buiten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb geen truien. Ik zet de thermostaat hoger.
Eindelijk, herfst.quote:Op dinsdag 5 september 2017 15:49 schreef Vorkheftruck het volgende:
Na het weekend gaat het kwik hier onder de 15 graden
Nog even en weer veel dames met hoge laarzen aanquote:Op dinsdag 5 september 2017 16:38 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb al heel mooie schoenen gekocht voor het najaar / winter
Buiten draag ik jassen. Over mijn zomerkleding.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:48 schreef Vorkheftruck het volgende:
[..]
Ik wil ook een thermostaat buiten.
1e keer ijs krabben. Dat doe ik nog in een t-shirt.quote:Op dinsdag 5 september 2017 19:38 schreef Vorkheftruck het volgende:
Vanaf welke trui temperatuur doen jullie de truiweer aan?
Eindelijk ja, tis inderdaad echt véél te weinig herfstweer in dit land. Gemiddeld slechts 8 maanden per jaar...quote:
Dat jaquote:Op woensdag 6 september 2017 09:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Eindelijk ja, tis inderdaad echt véél te weinig herfstweer in dit land. Gemiddeld slechts 8 maanden per jaar...
"Ik zeg niet wat we gaan doen, maar vergeet niet je zwemkleding mee te nemen"quote:Op woensdag 6 september 2017 10:50 schreef Blik het volgende:
Vrijdag kinderfeestje van mijn zoontje. PLanning is een speurtocht buiten, lekker weertje daarvoor
quote:Op woensdag 6 september 2017 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"Ik zeg niet wat we gaan doen, maar vergeet niet je zwemkleding mee te nemen"
daarom ben ik op weg naar het zuidenquote:Op woensdag 6 september 2017 10:35 schreef Djeez het volgende:
Wat een regen vandaag in het Noorden! Houdt maar niet op, bah!
quote:Op woensdag 6 september 2017 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"Ik zeg niet wat we gaan doen, maar vergeet niet je zwemkleding mee te nemen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |