Haters moeten haten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel van die teksten. Zelf gemaakt.
Op mijn kamer staat 'I solemnly swear I am up to no good' en in de woonkamer een schilderij van de Cheshire cat met 'We're all mad here'.
Ik vind het leuk. Snap dat gehaat ook niet. Laat mensen lekker.
Zit wat in.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Haters moeten haten.
Net zoals poeperds naar de wc moeten.
Deze?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die wil ik
Er hangt hier nu een bord met een religieuze tekst
Er zit echt wel verschil tussen een mooie quote, mooi vormgegeven en die standaard clichee dingen in idd hele foute lettertypes natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit wat in.
Sommige quotes zijn gewoon mooi. Waarom zou je ze dan niet ergens hangen waar je ze ziet.
Ja nu wel. En hij ook. Maar onze tuin smaken liggen echt ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snotver![]()
Maar je hebt toch een tuin?
Geldt dat niet ook voor mensen die het matig vinden dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel van die teksten. Zelf gemaakt.
Op mijn kamer staat 'I solemnly swear I am up to no good' en in de woonkamer een schilderij van de Cheshire cat met 'We're all mad here'.
Ik vind het leuk. Snap dat gehaat ook niet. Laat mensen lekker.
Preciesquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit echt wel verschil tussen een mooie quote, mooi vormgegeven en die standaard clichee dingen in idd hele foute lettertypes natuurlijk.
Tijd voor een shire of Belgisch trekpaard in dat gevalquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:23 schreef Samzz het volgende:
Zo, lekker gedoucht en frisse kleren aan.
Er kwam net een vrouw voor te rijden. Subtiel gevraagd wat ze weegt. 130 kilo. Not gonna happen.
Mooie quotes vind ik wat anders dan die 13 in een dozijn Actionmeuk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit wat in.
Sommige quotes zijn gewoon mooi. Waarom zou je ze dan niet ergens hangen waar je ze ziet.
Ergens een mening over hebben/geven helpt voor het positioneren van jezelf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit wat in.
Het is zo leuk om zoiets zelf te maken met mooie quotes en die regelmatig af te wisselenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mooie quotes vind ik wat anders dan die 13 in een dozijn Actionmeuk.
Als iemand dat mooi vind en toch in zijn huis wil hebben moet ie dat helemaal zelf weten, alleen niet in mijn huis
Ga je altijd helemaal overprikkeld bij mij weg dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:30 schreef rival het volgende:
Een woonruimte moet vooral niet te druk zijn.
En anders minimaal een rustige slaapkamer
Mja als mensen die quotes mooi vindenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit echt wel verschil tussen een mooie quote, mooi vormgegeven en die standaard clichee dingen in idd hele foute lettertypes natuurlijk.
Ik heb een motherfucking plantenbak in mijn ontwerp gemaakt helemaal en alleen voor jou.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja nu wel. En hij ook. Maar onze tuin smaken liggen echt ver uit elkaar.![]()
Lijkt me sowieso wel heerlijk, extra ruimte om een plukbloemenveld aan te leggen.
Mijn slaapkamer is vrij minimalistisch, groot hoog goed bed, nachtkastje, hele kleine TV en een kledingkastquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:30 schreef rival het volgende:
Die kunnen niet opeens wel 130 kilo dragen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd voor een shire of Belgisch trekpaard in dat geval
Mijn slaapkamer wordt overheerst door spiegels.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:30 schreef rival het volgende:
Zoals men al zegt, moeten ze uiteraard zelf weten, maar het is wel een behoorlijk groot beetje kitschquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja als mensen die quotes mooi vinden?
Dat is geen plantenBAK, dat is een ieniemienie plantenhoekje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een motherfucking plantenbak in mijn ontwerp gemaakt helemaal en alleen voor jou.
Is net als mensen die Michael Bay films goed vinden omdat er veel explosies in zitten en laagdrempelig zijn. Moeten ze zelf weten, maar weet je wel meteen wat voor vlees je in de kuip hebt in dat gevalquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja als mensen die quotes mooi vinden?
Nee je slaapkamer kan ik net bijkomenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ga je altijd helemaal overprikkeld bij mij weg dan?
Ah ja. Klaag een eind weg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geldt dat niet ook voor mensen die het matig vinden dan?
Rival it's a trapquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ga je altijd helemaal overprikkeld bij mij weg dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |