Je suis un intellectuel avant la lettre..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
`nee jij bent de slimste hier
40 miljoenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:21 schreef Befbekje het volgende:
Ook Fiorentina nu voor Jørgensen op de markt.. Gaan nog twee hete dagen worden.. Ben benieuwd of het Fiorentina lukt om Real Betis te snel af te zijn..
Ok Martinquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:28 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Niet goed. Te makkelijk en voor te weinig laten gaan...Had bij ons dit jaar als centrale verdediger moeten uitblinken in de CL. Dan was die 30+ miljoen waard geweest.
Voor de eredivisie was Kongolo een prima speler maar in de Ligue 1 wemelt het van de sterke Afrikaanse verdedigers en dan val je niet echt opquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:01 schreef satecl het volgende:
Even iets anders: Terence Kongolo zat zondag wéér niet eens bij de selectie, en heeft na 4 competitieduels dus nog geen enkele minuut gespeeld.Hebben wij hem al die jaren dan toch ietsjes overschat? (in mijn ogen het grootste Feyenoord talent)
Zijn moeder was in Zwitserland toen hij eruit kwam.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:24 schreef Befbekje het volgende:
Hoe komt het zo dat Terence Kongolo in Zwitserland is geboren? Even terzijde..
O, bedankt voor dit antwoord!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn moeder was in Zwitserland toen hij eruit kwam.
Als zelfs René dit snapt en jij niet kun je er maar beter mee stoppen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn moeder was in Zwitserland toen hij eruit kwam.
Neem het goede voorbeeld en wie weet zal ik volgen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als zelfs René dit snapt en jij niet kun je er maar beter mee stoppen.
Kennen we die? Waar blijven de stats?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Het altijd betrouwbare Voetbalprimeur meldt dat Feyenoord geïnteresseerd zou zijn in het huren van de 25-jarige spits Kadlec van Sparta Praag.
Alstublieft:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kennen we die? Waar blijven de stats?
quote:In 2012 scoorde Kadlec overigens twee keer in De Kuip in de play-offs van de Europa League. Hij was er destijds verantwoordelijk voor dat de Rotterdammers dat jaar geen Europees voetbal speelden.
Ik heb hem een paar jaar geleden vaak naar Feyenoord gehaald in Football Manager. En dat deed hij goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Toen werd hij nog gezien als groot talent.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar jaar geleden vaak naar Feyenoord gehaald in Football Manager. En dat deed hij goed.
Dus dat zou een prima transfer zijn!
Ik denk niet dat we het gerucht serieus hoeven te nemen, maar hij loopt omgerekend ongeveer 1 op 3 in Tsjechië.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Mn vriendin vindt hem op een kip lijken nu.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:02 schreef Divje het volgende:
Ergens vind ik het wel kut dat dat kapsel van Vilhenna me nog elke keer aan Kazim doet denken
Die van mij noemt hem super Marioquote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Mn vriendin vindt hem op een kip lijken nu.
Jammer. Maar de vermoeidheid komt meestal pas na de winterstop dus dan heb je hem nodig qua breedte. Dus evengoed lekker om achter de hand te hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:08 schreef Caland het volgende:
Feyenoord rekent niet meer op komst Robin van Persie deze transferwindow en zal in de winterstop opnieuw gaan proberen hem te halen.
@sinclairbischop
We zien het wel binnen nu en 38 uur.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:08 schreef Caland het volgende:
Feyenoord rekent niet meer op komst Robin van Persie deze transferwindow en zal in de winterstop opnieuw gaan proberen hem te halen.
@sinclairbischop
Dat vind ik zeer jammerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:08 schreef Caland het volgende:
@sinclairbischop
Nu wel, maar over 4 maanden niet meerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We zien het wel binnen nu en 38 uur.
Ik ben wel een beetje klaar met deze transfergeruchten.
Maar wat mij betreft is het wel nu of nooit. In de winterstop of volgend seizoen hoeft hij van mij niet meer te komen.
Zo gek is dat niet hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Nu wel, maar over 4 maanden niet meer
Je denkt toch niet dat van Geel zijn topscorer laat gaan met nog 1 dag op de transfermarkt te gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:21 schreef Befbekje het volgende:
Ook Fiorentina nu voor Jørgensen op de markt.. Gaan nog twee hete dagen worden.. Ben benieuwd of het Fiorentina lukt om Real Betis te snel af te zijn..
De Jupiler League op dat kutgras word je ook niet veel wijzer van. Denk een betere keuze.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor.
Best kans dat hij bij Willem II op de bank zit. Dan heb je er ook niet veel aan.
Bij Dordrecht speelt hij sowieso, en kan hij ook aanvallender spelen.
Juist na de winterstop komt de vermoeidheid erin + blessures. Dat was vorig jaar ook zo: Na Ajax-uit waren Karsdorp, Jorgenson, Elia en meer dacht ik geblesseerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet hoor.
Na de winterstop hebben we waarschijnlijk geen druk programma meer, en volgend seizoen moeten we maar afwachten wat hij nog kan brengen.
Oké bedankt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:43 schreef Iwanius het volgende:
Jullie club heeft i.i.g weer een betere start i.v.g.met alle andere clubs. Eens kijken hoelang dat duurt.
Bedankt voor deze extreem nietszeggende post, Iwanius.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:43 schreef Iwanius het volgende:
Jullie club heeft i.i.g weer een betere start i.v.g.met alle andere clubs. Eens kijken hoelang dat duurt.
Vormer en Clasie op 1 middenveld. Arm Club Brugge.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Maastoren het volgende:
Clasie op huurbasis naar Club Brugge. Volgend seizoen als Vilhena vertrekt Clasie maar terug halen.
Volgens mij is Vormer daar nu aanvoerderquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vormer en Clasie op 1 middenveld. Arm Club Brugge.
Die cover blijft hilarisch slechtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Juist na de winterstop komt de vermoeidheid erin + blessures. Dat was vorig jaar ook zo: Na Ajax-uit waren Karsdorp, Jorgenson, Elia en meer dacht ik geblesseerd.
[ afbeelding ]
Heeft het nooit echt waar kunnen maken in Engeland. Veel te fragiel mannetje ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Maastoren het volgende:
Clasie op huurbasis naar Club Brugge. Volgend seizoen als Vilhena vertrekt Clasie maar terug halen.
Laat Kapi het maar niet horen..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft het nooit echt waar kunnen maken in Engeland. Veel te fragiel mannetje ook.
Prima goedkope optie, lijkt ook wat volwassener te spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van de terugkeer van de Boeet?
Benieuwd hoe lang het duurt voordat die wedstrijd fit isquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima goedkope optie, lijkt ook wat volwassener te spelen.
Maar heb toch meer vertrouwen in Larsson.
Gio heeft zondag gezegd dat hij morgen zijn eerste minuten gaat maken bij de beloften. Tegen Heracles(10 dagen later) verwacht ik hem er dus gewoon bij.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voordat die wedstrijd fit is
Hoe kom jij aan deze inside informatie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:21 schreef Befbekje het volgende:
Enige clubs die Jorgenson kunnen betalen zijn Barcelona, Real Madrid, Monaco, Bayern Munchen en club uit de Premier League.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan deze inside informatie?
En jij?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van de terugkeer van de Boeet?
Hij verzint gewoon allesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan deze inside informatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |