quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet zo goed. zou ik niet als eerste keeper willen. Je idee is dus vooral heel kut.
Als back-up ipv Kramer prima, maar dat wil ie niet en dan is 6 mil teveel geld.
rustifquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik kom van het terras. Beetje rustif aan met me. Je snapt het wel
missjienquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:32 schreef timmmmm het volgende:
Kramer zou het als keeper missjien wel goed doen. 100 meter lang, hoef je nauwelijks te rennen
ok okquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik kom van het terras. Beetje rustif aan met me. Je snapt het wel
Speelt die Jorge Moraes daar lb dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:01 schreef satecl het volgende:
Even iets anders: Terence Kongolo zat zondag wéér niet eens bij de selectie, en heeft na 4 competitieduels dus nog geen enkele minuut gespeeld.Hebben wij hem al die jaren dan toch ietsjes overschat? (in mijn ogen het grootste Feyenoord talent)
Jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Speelt die Jorge Moraes daar lb dan?
Klopt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Speelt die Jorge Moraes daar lb dan?
Terence is geen lb, die nepfransen hebben stront in hun ogen gehad. Goed gedaan From Yellow.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:01 schreef satecl het volgende:
Even iets anders: Terence Kongolo zat zondag wéér niet eens bij de selectie, en heeft na 4 competitieduels dus nog geen enkele minuut gespeeld.Hebben wij hem al die jaren dan toch ietsjes overschat? (in mijn ogen het grootste Feyenoord talent)
In Frankrijk lopen weinig grote, fysiek sterke, snelle, atletische, negers rond.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:01 schreef satecl het volgende:
Ja, want in 4 potjes kan je wel conclusies trekken bij zo'n overstapquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:01 schreef satecl het volgende:
Als je niet eens bij de selectie zit, dan weet je waar je staat. Zeker na die zeer matige optreden in de Franse Supercup. Monaco is geen club waar je kans krijgt om lekker te ontwikkelen. Daar moet je er gewoon meteen staan en anders komen er anderen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, want in 4 potjes kan je wel conclusies trekken bij zo'n overstap
Man man, wacht gewoon 1 of 2 jaar af voor je gaat zeggen dat hij overschat is.
Gewoon een ontzettend goeie speler afgelooen seizoen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:01 schreef satecl het volgende:
Je bedoelt zitten: op de tribune.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Als je niet eens bij de selectie zit, dan weet je waar je staat.
Dus Monaco koopt nooit spelers waarin ze potentie zien om op langere termijn hun niveau wel aan te tikken?quote:Zeker na die zeer matige optreden in de Franse Supercup. Monaco is geen club waar je kans krijgt om lekker te ontwikkelen. Daar moet je er gewoon meteen staan en anders komen er anderen.
En als Kongolo ineens als een beest gaat spelen als hij zich heeft aangepast aan het hogere niveau en een andere club is het onmogelijk en ondenkbaar dat hij die plekjes over gaat nemen. Oke.quote:Zelfs Gustafson zat bij (bijna) elke wedstrijd bij de selectie. Jorge is blijkbaar de 1e linksback geworden, en de 2e linksback zit op de bank.
Die conclusie trek jij.quote:Op dit moment dus de Woudenberg van 16/17 bij Feyenoord van Monaco. Dan krijg je niet zomaar een kans.
De reacties onder deze tweettwitter:Persie_Official twitterde op dinsdag 29-08-2017 om 16:20:51🔶👍🏻😁 https://t.co/auG1NjNoWk reageer retweet
Waar zeg ik dat het onmogelijk is? Het gaat alleen lastig worden als je op dit moment niet eens plaats mag nemen op de bank. Zeker na dit weekend waar ze met 6-1 over Marseille heen walste. Een clubrecord.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt zitten: op de tribune.
[..]
Dus Monaco koopt nooit spelers waarin ze potentie zien om op langere termijn hun niveau wel aan te tikken?
[..]
En als Kongolo ineens als een beest gaat spelen als hij zich heeft aangepast aan het hogere niveau en een andere club is het onmogelijk en ondenkbaar dat hij die plekjes over gaat nemen. Oke.
[..]
Die conclusie trek jij.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:25 schreef Maastoren het volgende:
De reacties onder deze tweettwitter:Persie_Official twitterde op dinsdag 29-08-2017 om 16:20:51🔶👍🏻😁 https://t.co/auG1NjNoWk reageer retweet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Wat was orospu cocugu ook alweer? Kende het wel geloof ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:25 schreef Maastoren het volgende:
![]()
Zijn relaxte gasten daar in het land van Ome Erdo. Zijn ook erg sterk in relativeren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:25 schreef Maastoren het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |