Je suis un intellectuel avant la lettre..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
`nee jij bent de slimste hier

40 miljoenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:21 schreef Befbekje het volgende:
Ook Fiorentina nu voor Jørgensen op de markt.. Gaan nog twee hete dagen worden.. Ben benieuwd of het Fiorentina lukt om Real Betis te snel af te zijn..

Ok Martinquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:28 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Niet goed. Te makkelijk en voor te weinig laten gaan...Had bij ons dit jaar als centrale verdediger moeten uitblinken in de CL. Dan was die 30+ miljoen waard geweest.

Voor de eredivisie was Kongolo een prima speler maar in de Ligue 1 wemelt het van de sterke Afrikaanse verdedigers en dan val je niet echt opquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 16:01 schreef satecl het volgende:
Even iets anders: Terence Kongolo zat zondag wéér niet eens bij de selectie, en heeft na 4 competitieduels dus nog geen enkele minuut gespeeld.Hebben wij hem al die jaren dan toch ietsjes overschat? (in mijn ogen het grootste Feyenoord talent)

Zijn moeder was in Zwitserland toen hij eruit kwam.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:24 schreef Befbekje het volgende:
Hoe komt het zo dat Terence Kongolo in Zwitserland is geboren? Even terzijde..

O, bedankt voor dit antwoord!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn moeder was in Zwitserland toen hij eruit kwam.
 ..
..

Als zelfs René dit snapt en jij niet kun je er maar beter mee stoppen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn moeder was in Zwitserland toen hij eruit kwam.

Neem het goede voorbeeld en wie weet zal ik volgen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als zelfs René dit snapt en jij niet kun je er maar beter mee stoppen.
 ..
..

Kennen we die? Waar blijven de stats?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Het altijd betrouwbare Voetbalprimeur meldt dat Feyenoord geïnteresseerd zou zijn in het huren van de 25-jarige spits Kadlec van Sparta Praag.

Alstublieft:quote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kennen we die? Waar blijven de stats?
quote:In 2012 scoorde Kadlec overigens twee keer in De Kuip in de play-offs van de Europa League. Hij was er destijds verantwoordelijk voor dat de Rotterdammers dat jaar geen Europees voetbal speelden.

Ik heb hem een paar jaar geleden vaak naar Feyenoord gehaald in Football Manager. En dat deed hij goed.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]

Toen werd hij nog gezien als groot talent.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar jaar geleden vaak naar Feyenoord gehaald in Football Manager. En dat deed hij goed.
Dus dat zou een prima transfer zijn!

Ik denk niet dat we het gerucht serieus hoeven te nemen, maar hij loopt omgerekend ongeveer 1 op 3 in Tsjechië.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 00:11 schreef MPC60 het volgende:
[..]

Mn vriendin vindt hem op een kip lijken nu.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:02 schreef Divje het volgende:
Ergens vind ik het wel kut dat dat kapsel van Vilhenna me nog elke keer aan Kazim doet denken

Die van mij noemt hem super Marioquote:Op woensdag 30 augustus 2017 01:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Mn vriendin vindt hem op een kip lijken nu.

Jammer. Maar de vermoeidheid komt meestal pas na de winterstop dus dan heb je hem nodig qua breedte. Dus evengoed lekker om achter de hand te hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:08 schreef Caland het volgende:
Feyenoord rekent niet meer op komst Robin van Persie deze transferwindow en zal in de winterstop opnieuw gaan proberen hem te halen.
@sinclairbischop

We zien het wel binnen nu en 38 uur.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:08 schreef Caland het volgende:
Feyenoord rekent niet meer op komst Robin van Persie deze transferwindow en zal in de winterstop opnieuw gaan proberen hem te halen.
@sinclairbischop

Dat vind ik zeer jammerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:08 schreef Caland het volgende:
@sinclairbischop

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |