Nu wel, maar over 4 maanden niet meerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 09:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We zien het wel binnen nu en 38 uur.
Ik ben wel een beetje klaar met deze transfergeruchten.
Maar wat mij betreft is het wel nu of nooit. In de winterstop of volgend seizoen hoeft hij van mij niet meer te komen.

Zo gek is dat niet hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Nu wel, maar over 4 maanden niet meer

Je denkt toch niet dat van Geel zijn topscorer laat gaan met nog 1 dag op de transfermarkt te gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:21 schreef Befbekje het volgende:
Ook Fiorentina nu voor Jørgensen op de markt.. Gaan nog twee hete dagen worden.. Ben benieuwd of het Fiorentina lukt om Real Betis te snel af te zijn..

De Jupiler League op dat kutgras word je ook niet veel wijzer van. Denk een betere keuze.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor.
Best kans dat hij bij Willem II op de bank zit. Dan heb je er ook niet veel aan.
Bij Dordrecht speelt hij sowieso, en kan hij ook aanvallender spelen.

Juist na de winterstop komt de vermoeidheid erin + blessures. Dat was vorig jaar ook zo: Na Ajax-uit waren Karsdorp, Jorgenson, Elia en meer dacht ik geblesseerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet hoor.
Na de winterstop hebben we waarschijnlijk geen druk programma meer, en volgend seizoen moeten we maar afwachten wat hij nog kan brengen.

Oké bedankt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:43 schreef Iwanius het volgende:
Jullie club heeft i.i.g weer een betere start i.v.g.met alle andere clubs. Eens kijken hoelang dat duurt.

Bedankt voor deze extreem nietszeggende post, Iwanius.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:43 schreef Iwanius het volgende:
Jullie club heeft i.i.g weer een betere start i.v.g.met alle andere clubs. Eens kijken hoelang dat duurt.

Vormer en Clasie op 1 middenveld. Arm Club Brugge.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Maastoren het volgende:
Clasie op huurbasis naar Club Brugge. Volgend seizoen als Vilhena vertrekt Clasie maar terug halen.

Volgens mij is Vormer daar nu aanvoerderquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vormer en Clasie op 1 middenveld. Arm Club Brugge.

Die cover blijft hilarisch slechtquote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Juist na de winterstop komt de vermoeidheid erin + blessures. Dat was vorig jaar ook zo: Na Ajax-uit waren Karsdorp, Jorgenson, Elia en meer dacht ik geblesseerd.
[ afbeelding ]

Heeft het nooit echt waar kunnen maken in Engeland. Veel te fragiel mannetje ook.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:30 schreef Maastoren het volgende:
Clasie op huurbasis naar Club Brugge. Volgend seizoen als Vilhena vertrekt Clasie maar terug halen.

Laat Kapi het maar niet horen..quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft het nooit echt waar kunnen maken in Engeland. Veel te fragiel mannetje ook.

Prima goedkope optie, lijkt ook wat volwassener te spelen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van de terugkeer van de Boeet?

Benieuwd hoe lang het duurt voordat die wedstrijd fit isquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima goedkope optie, lijkt ook wat volwassener te spelen.
Maar heb toch meer vertrouwen in Larsson.

Gio heeft zondag gezegd dat hij morgen zijn eerste minuten gaat maken bij de beloften. Tegen Heracles(10 dagen later) verwacht ik hem er dus gewoon bij.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voordat die wedstrijd fit is

Hoe kom jij aan deze inside informatie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:21 schreef Befbekje het volgende:
Ook Fiorentina nu voor Jørgensen op de markt.. Gaan nog twee hete dagen worden.. Ben benieuwd of het Fiorentina lukt om Real Betis te snel af te zijn..

Enige clubs die Jorgenson kunnen betalen zijn Barcelona, Real Madrid, Monaco, Bayern Munchen en club uit de Premier League.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan deze inside informatie?

En jij?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij van de terugkeer van de Boeet?

Hij verzint gewoon allesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan deze inside informatie?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |