Gewoon eens naar vragen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Super gaaf!![]()
Ik zou van mijn tante nog een antiek theetafeltje krijgen had ze gezegd maar dat is al even geleden en ze is er niet meer op teruggekomen.![]()
Weet je wat ik het kutte vind met blanke lak, de schuurbeurt die er aan vooraf gaat. Beetje lui misschien, maar om al die kleine details weer perfect blank te krijgen zodat je een mooie nieuwe laag aan kan brengen.
Hap hapquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Beledig mijn geweldige zelfgebouwde keuken eens even niet jij.![]()
Ik wil zelfs mijn kerstversiering zelf gaan fabriceren voor de boom. Misschien dat ik nog rondvraag of iemand oude ballen heeft, spuit ik die in een leuke kleur ofzo. Mooie bloemen en shit maken. Regenboog boom.
Alles grijs.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:35 schreef Voxs het volgende:
Zo'n vt-wonen greywash/grijskleur/doodsheid![]()
oke genoeg.
oh instant zee-verlangen hier!quote:
Ik ben zo blij dat jullie mijn huis niet kunnen zienquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje gesso erop, kraaltje, veertje en een mooi bordje met Love. Helemaal af.
Industrieel meets brocantequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:35 schreef Voxs het volgende:
Zo'n vt-wonen greywash/grijskleur/doodsheid![]()
oke genoeg.
Smaken verschillen, niets om je voor te schamenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Door dit soort dingen ga ik me nog schamen voor mijn huisje waar ik zo trots op ben
Waarom zou jij je gaan schamen? Is dit jouw keuken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Door dit soort dingen ga ik me nog schamen voor mijn huisje waar ik zo trots op ben
Beter dan alles in beige/bruintinten.quote:
Ik heb echt zo'n versiersel huis, vol met knutsels hangen. En voor de ramen zelfgemaakte dromenvangers (met de enge kraaltjes en veertjes). Heerlijk gewoon. Ik word elke ochtend blij wakker en voel me direct op mijn gemak wanneer ik binnen stap <3quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Smaken verschillen, niets om je voor te schamen
Ga naar de kringloop. Koop een kast voor een tientje, kalk hem wit en verkoop hem voor 150 als brocante, dat soort ongeinquote:
Nee, maar ik vind hem wel wat hebben (al zou ik het nooit kopen)quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zou jij je gaan schamen? Is dit jouw keuken?
Niets om je voor te schamen dusquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n versiersel huis, vol met knutsels hangen. En voor de ramen zelfgemaakte dromenvangers (met de enge kraaltjes en veertjes). Heerlijk gewoon. Ik word elke ochtend blij wakker en voel me direct op mijn gemak wanneer ik binnen stap <3
Klopt hij heeft me wel grijs geïnspireerd. Heb grijs gebruikt voor mijn make up tafel. En buiten wil ik de grote kozijnen wit, de kleine raampjes grijs en dan de voordeur in een poppende kleur.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beter dan alles in beige/bruintinten.
Er zijn mooie tinten grijs.
Ja, verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ga naar de kringloop. Koop een kast voor een tientje, kalk hem wit en verkoop hem voor 150 als brocante, dat soort ongein
Gewoon fijnheid dan toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n versiersel huis, vol met knutsels hangen. En voor de ramen zelfgemaakte dromenvangers (met de enge kraaltjes en veertjes). Heerlijk gewoon. Ik word elke ochtend blij wakker en voel me direct op mijn gemak wanneer ik binnen stap <3
Poppende kleurenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Klopt hij heeft me wel grijs geïnspireerd. Heb grijs gebruikt voor mijn make up tafel. En buiten wil ik de grote kozijnen wit, de kleine raampjes grijs en dan de voordeur in een poppende kleur.
quote:
Minus wat van die onzinnige meuk op het werkoppervlak, ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil deze keuken wel
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ik heb ook alle muren wit. Zit er ni wel aan te denken om een muur een andere kleir te geven, maar weet nog niet welke muur en welke kleurquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Gaan je vingers dan niet kriebelen dat je je niet in kunt houden?
Ik heb alles wit geverfd op een muur na die nog netjes behang had zitten. Voor de rest al het behang gestript. Wel zo neutraal zodat de spullen meer de aandacht vragen dan de muren. En wel zo saai, maar ach vind het wel goed zo.
Heb in mijn woonkamer ook alle muren wit op één na, die is zwart met gekleurde vierluik door een vriend geschilderdquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Gaan je vingers dan niet kriebelen dat je je niet in kunt houden?
Ik heb alles wit geverfd op een muur na die nog netjes behang had zitten. Voor de rest al het behang gestript. Wel zo neutraal zodat de spullen meer de aandacht vragen dan de muren. En wel zo saai, maar ach vind het wel goed zo.
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef Fripsel het volgende:
Een poppende kleur is toch gewoon een bestaande term?
Ja, dat hoeft ook niet zo nodig voor me.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Minus wat van die onzinnige meuk op het werkoppervlak, ja.
Er is me wel gevraagd of ik niet voor die kleur wil gaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, dat er iets uit knalt tov de rest. Al vind ik dit nog subtiel qua pop
Heb in de slaapkamer een klein stukje muur gelaten, beetje bordeauxrood qua kleur behang. De rest van het behang was Hawaï knalkleuren in de woonkamer, lelijk paars op andere muren. Echt om koppijn van te krijgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb in mijn woonkamer ook alle muren wit op één na, die is zwart met gekleurde vierluik door een vriend geschilderd
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef Fripsel het volgende:
Naja puur op zijn Nederlands gelezen doel je dan op de kleur die poppen hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef Fripsel het volgende:
Hawaï behangquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb in de slaapkamer een klein stukje muur gelaten, beetje bordeauxrood qua kleur behang. De rest van het behang was Hawaï knalkleuren in de woonkamer, lelijk paars op andere muren. Echt om koppijn van te krijgen
Whehequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb in de slaapkamer een klein stukje muur gelaten, beetje bordeauxrood qua kleur behang. De rest van het behang was Hawaï knalkleuren in de woonkamer, lelijk paars op andere muren. Echt om koppijn van te krijgen
Struggles van de loonslaaf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft ook niet zo nodig voor me.
Helaas overstijgt mijn smaak mijn salaris bijzonder veel ende ruimschoots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |